Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
cristy79



Numarul mesajelor : 1255
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2680
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Dum 15 Feb 2015, 23:09

razvan - trenuri a scris:
Regio 3006 ar putea pleca din Brasov intre 12 si 13 sa nu mai stea lumea in picioare in IR "DACIA" care are doar 2 vagoane de clasa!!!

Poate SOFTRANS va decala acest regio "HYPERION", sa plece intre 12.30 si 13.30 din Brasov catre Craiova.

Nu este normal sa plece din Brasov atatea trenuri Regio la un sfert de ora unul dupa altul, dar iata ca totusi si asa apropiate au calatori destui.

Softrans nu cred ca va decala trenul lor sa plece mai devreme in niciun caz - ei ar fi vrut sa plece mai tarziu sau sa ramana asa cum erau anul trecut la 15.30, dar li s-a refuzat.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6155
Reputatie : 8054
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Dum 15 Feb 2015, 23:32

Mai e nevoie si de odihna pentru domnul mecanic.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 02:43

Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Brașov - București, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la București și la și 30 min să fie R care să facă 3 ore (și de 4 - 5 ori pe zi intercalat și câte un R cu oprire în toate haltele).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 12:24

Dr2005 a scris:
Sunt călători pentru toate. Poate chiar ar trebui făcut un mers cu trenuri din 30 în 30 minute pe Brașov - București, la fix să fie IR care să facă 2 ore jumate până la București și la și 30 min să fie R care să facă 3 ore (și de 4 - 5 ori pe zi intercalat și câte un R cu oprire în toate haltele).

100 de trenuri pe zi sa ai cu ce te plimba tu pe Valea Prahovei saptamanal si pe restul rutelor le anulam, toate grupele directe, multe trenuri directe de lung parcurs, anulam tot, sa le ia dracu pe toate, dar bagam 100 pe zi Bucuresti-Brasov-Bucuresti. Ce conteaza ca si restul populatiei din tara platesc taxe si impozite la statul asta, nu le mai trebuie tren lor, bagam aici ca trebuie sa se plimbe unii pe Valea Prahovei. Asa e corect nu ? Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 13:19

Stai așa, să înțeleg că nu ești de acord să se suplimenteze trenurile pe București - Brașov, în condițiile în care ar avea clienți? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Și aș putea să îți mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. București - Târgoviște (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgoviște), Iași - Pașcani, Iași - Vaslui, Arad - Timișoara, Sibiu - Mediaș, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Brașov - Miercurea Ciuc, Constanța - Mangalia, Constanța - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaș - Timișoara, Arad - Oradea, Sibiu - Brașov, Mediaș - Brașov, Suceava - Pașcani, București - Urziceni, București - Pitești, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroșani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, București - Constanța (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureș - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărășești - Galați sau Sighetu Marmației - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiția asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare și rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reșița - Caransebeș, Botoșani - Verești, Piatra Neamț - Bacău, Tg. Mureș - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeș, Verești, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puțin o dată la 4 ore București - Suceava, București - Iași, București - Timișoara, București - Oradea, București - Baia Mare, București - Galați (eventual la 2 ore vineri și duminică). Evident, pe anumite ,,bucățele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadențat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte și care să conțină și o cușetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen București - Pitești cu automotor de Târgoviște).
Și, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanțe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R și la trenurile IR, cu excepția trenurilor internaționale.
Astea sunt modificările pe care le-aș dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde și spre alți operatori. Sunt convins că mersul cadențat și legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creștere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătățit traficul pe linia Brașov - Zărnești. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluția de pe Brașov - Zărnești și pe alte secții cu potențial (Timișoara - Reșița, Arad - Brad, Pașcani - Tg. Neamț, Pașcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Brețcu etc.). La CFR Călători, pe București - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare și 45 minute).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
LanceR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5683
Varsta : 49
Localizare : NordulBucurestiului
Reputatie : 7800
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 13:55

Trebuie sa ne hotaram cum gandim? Dpdv economic sau populist?
Suplimentam pe traseele cu multi calatori(deci rentabile) sau sa umble trenul peste tot,chiar si unde nu sunt calatori?
Sus In jos
bobi



Numarul mesajelor : 376
Reputatie : 1364
Data de inscriere : 06/05/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 14:05

Dr2005 a scris:
Stai așa, să înțeleg că nu ești de acord să se suplimenteze trenurile pe București - Brașov, în condițiile în care ar avea clienți? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Și aș putea să îți mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. București - Târgoviște (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgoviște), Iași - Pașcani, Iași - Vaslui, Arad - Timișoara, Sibiu - Mediaș, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Brașov - Miercurea Ciuc, Constanța - Mangalia, Constanța - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaș - Timișoara, Arad - Oradea, Sibiu - Brașov, Mediaș - Brașov, Suceava - Pașcani, București - Urziceni, București - Pitești, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroșani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, București - Constanța (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureș - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărășești - Galați sau Sighetu Marmației - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiția asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare și rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reșița - Caransebeș, Botoșani - Verești, Piatra Neamț - Bacău, Tg. Mureș - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeș, Verești, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puțin o dată la 4 ore București - Suceava, București - Iași, București - Timișoara, București - Oradea, București - Baia Mare, București - Galați (eventual la 2 ore vineri și duminică). Evident, pe anumite ,,bucățele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadențat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte și care să conțină și o cușetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen București - Pitești cu automotor de Târgoviște).
Și, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanțe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R și la trenurile IR, cu excepția trenurilor internaționale.
Astea sunt modificările pe care le-aș dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde și spre alți operatori. Sunt convins că mersul cadențat și legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creștere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătățit traficul pe linia Brașov - Zărnești. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluția de pe Brașov - Zărnești și pe alte secții cu potențial (Timișoara - Reșița, Arad - Brad, Pașcani - Tg. Neamț, Pașcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Brețcu etc.). La CFR Călători, pe București - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare și 45 minute).


Foarte bine spus!EXCELENT!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 14:17

Trebuie gândit și economic. Sunt trenuri și trenuri... sunt rute unde rămân oamenii pe jos și rute unde merg 2 - 3 călători. Pe o linie secundară, care leagă un oraș/orășel de niște sate sau alte orășele sunt suficiente 3 - 4 perechi pe zi, să ducă navetiștii la muncă și elevii la școală. Pe când pe o linie principală, între 2 localități mari, cu multe întreprinderi ,,capitaliste" în ele (deci program de muncă alandala), școli, licee, universități, spitale, eventual și un aeroport e clar că nevoile de transport vor fi altele, de aici și numărul mai mare de trenuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2524
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5653
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 14:44

Pe linia Sfantu Gheorghe - Covasna - Targu Secuiesc - Bretcu ajung cele patru perechi/zi. In trecut Regiotrans a incercat cu 6 trenuri spre Bretcu, 7 dinspre Bretcu si nu aveau suficienti clienti. Si acum in cele 4 perechi/zi sunt putini calatori (anul trecut am calatorit cu toate cele 4 perechi).
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 14:54

Asa este, sunt sectii unde poti sa pui trenuri din ora in ora, degaba, pur si simplu NU vine lumea la tren, degeaba vrei sa faci ca in alte tari cu mers cadentat ca circuli cu ele goale.
Mai ales la orele "moarte" adica intre 9 si 12 chiar ca circula trenurile goale, toata lumea e la servici sau la scoala la ora aia, foarte putini mai merg la ora aia cu trenu.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
gvd



Numarul mesajelor : 196
Localizare : Brasov
Reputatie : 1321
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 15:38

Dr2005 a scris:
Stai așa, să înțeleg că nu ești de acord să se suplimenteze trenurile pe București - Brașov, în condițiile în care ar avea clienți? N-am zis să se anuleze trenuri pe undeva, am zis doar să se suplimenteze trenurile pe Valea Prahovei. Cu ce te deranjează/afectează pe tine că ar fi mai multe trenuri pe această rută?

Și aș putea să îți mai dau exemple de rute care ar trebui suplimentate. București - Târgoviște (ramurile de IR să devină R pe Titu - Târgoviște), Iași - Pașcani, Iași - Vaslui, Arad - Timișoara, Sibiu - Mediaș, Cluj - Dej, Cluj - Oradea, Brașov - Miercurea Ciuc, Constanța - Mangalia, Constanța - Medgidia, Satu Mare - Baia Mare... astea sunt rute pe care ar trebui să circule trenuri R/RE din oră în oră.
Lugoj - Recaș - Timișoara, Arad - Oradea, Sibiu - Brașov, Mediaș - Brașov, Suceava - Pașcani, București - Urziceni, București - Pitești, Rm. Vâlcea - Sibiu, Cluj - C. Turzii, Craiova - Tg. Jiu - Petroșani - Simeria - Deva, Sibiu - Alba Iulia, București - Constanța (trenuri IR; în sezon din oră în oră), Tg. Mureș - Deda ar trebui din 2 în 2 ore. Eventual un Suceava - Ilva Mică, Mărășești - Galați sau Sighetu Marmației - Salva tot la intervale de 2 ore, cu condiția asigurării materialului rulant corespunzător (automotoare și rame electrice, să nu fie EA/DA cu un vagon sau 2).
Reșița - Caransebeș, Botoșani - Verești, Piatra Neamț - Bacău, Tg. Mureș - Războieni - obligatoriu legătură la toate trenurile de rang superior din Caransebeș, Verești, Bacău, Războieni pe lângă trenurile existente.
Pe magistrale, de la un capăt la altul cel puțin o dată la 4 ore București - Suceava, București - Iași, București - Timișoara, București - Oradea, București - Baia Mare, București - Galați (eventual la 2 ore vineri și duminică). Evident, pe anumite ,,bucățele" intervalul va fi de 1 - 2 ore, vezi ce am scris mai sus.
Mers cadențat la 3 - 4 ore pe celelalte linii cu utilizare mai redusă.
Grupe directe doar la trenuri de noapte și care să conțină și o cușetă sau vagon de dormit sau în cazurile în care fie numărul de călători justifică măcar 3 vagoane ori trenurile sunt compuse din automotoare (gen București - Pitești cu automotor de Târgoviște).
Și, nu în ultimul rând, posibilitatea ca pe distanțe de maxim 70 km să se poată utiliza abonamentul de tren R și la trenurile IR, cu excepția trenurilor internaționale.
Astea sunt modificările pe care le-aș dori eu implementate la CFR. Desigur, ele se pot extinde și spre alți operatori. Sunt convins că mersul cadențat și legăturile la trenurile de rang superior în nodurile feroviare ar duce la o creștere a numărului de călători. Poate cei de la Regiotrans ne pot spune câteva cuvinte despre cum s-a îmbunătățit traficul pe linia Brașov - Zărnești. Logic ar fi ca numărul de călători să fie mai mare, însă văd că nu au aplicat soluția de pe Brașov - Zărnești și pe alte secții cu potențial (Timișoara - Reșița, Arad - Brad, Pașcani - Tg. Neamț, Pașcani - Fălticeni, Sf. Gheorghe - Covasna - Brețcu etc.). La CFR Călători, pe București - Craiova se circulă extraordinar de când cu trenurile aprox. din oră în oră (la fiecare și 45 minute).

Analiza e pertinenta in general. In particular exista multiple bariere obiective (de ex accesul la material rulant corespunzator, pachet minim social pe o cerere de transport realista, ca sa nu mai mentionam eterna stare a infrastructurii si managementul capacitatii d etransport) si subiective (piata concurentiala in avantajul calatorului, nu in dezavantajul competitorilor etc).
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 16 Feb 2015, 16:21

Cred că pachetul minim social e printre cele mai importante probleme. Din păcate, după cum știți, un cuvânt greu îl are Ministerul Finanțelor, care nu prea vrea să dea bani pentru așa ceva.
Apoi infrastructura, întreținerea ei, precum și modul de alocare a traselor, cel puțin discutabil, cu justificări și mai discutabile. Ca să nu mai vorbim de manevrele inutile făcute în stații (am descris asta la aspecte negative, cum garau și regarau niște trenuri în Târgoviște).

Material rulant - cel puțin la nivelul CFR Călători - există, însă este repartizat defectuos, mai ales la nivelul automotoarelor și ramelor electrice (de ex., vine automotor de la Piatra Olt la Roșiori, dar Roșiori - Alexandria se face cu DA cu 2 vagoane, să își facă și ăia orele). La operatorii privați în mod sigur e mai greu de asigurat material rulant suplimentar, dar cel existent e repartizat mai bine (nu cred că o să văd LDH-ul cu RIO pe Târnăveni - Praid).

O abordare de tip mers cadențat cred că ar fi atât în avantajul călătorului, cât și al operatorului, chiar și în condițiile unor intervale mai mari (să zicem 4 ore) între trenuri, evident cu excepții unde e cazul (adică dimineața 2 trenuri la o oră între ele, unul pentru oamenii muncii și unul pentru elevi).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Dum 17 Mai 2015, 21:47

In vara asta operati sau nu spre Constanta ?
Sus In jos
gvd



Numarul mesajelor : 196
Localizare : Brasov
Reputatie : 1321
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Dum 17 Mai 2015, 22:00

Mario 076 a scris:
In vara asta operati sau nu spre Constanta ?

da, din 3 iulie, prin chitila-bucuresti baneasa!
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2410
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 30 Sept 2015, 23:17

Eu vin cu o propunere pentru sezonul estival de anul viitor. Trenul 14038 - 14039 sa circule pe un traseu modificat fata de anul acesta si anume pe relatia Brasov - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia Noua - Tandarei - Fetesti - Constanta - Mangalia. Avantajele ar fi multiple. Pe sectia Ploiesti - Urziceni nu mai platiti T.U.I.(acolo se pot face opriri mai dese), calatorii din Urziceni si Slobozia ar avea si ei trenuri directe cu litoralul, revigorati si o sectie pe care nu mai circula nimic (Slobozia - Tandarei) si daca o sa circulati pana la Mangalia poate vor fi mai multi calatori. S-a dovedit anul acesta ca Bucuresti Baneasa nu este o gara cu flux de calatori, iar daca faceti rebrusarea in Bucuresti Nord ca in alti ani se pierde timp iar calatorii au cu ce trenuri sa ajunga, nu mai ramane decat sa va ganditi cu ce locomotiva sa circule garnitura, un LDH nu are viteza necesara, dar poate aveti in parc vreo locomotiva seria 62. Este doar o propunere , aveti timp sa reflectati la aceasta pana la urmatorul sezon estival!!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Astazi la 18:37

Sus In jos
 

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
» Transport feroviar vs transport rutier
» Automotoare RegioTrans (2)
» Locomotive Regiotrans
Pagina 7 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-