Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
marianS



Numarul mesajelor : 6
Varsta : 28
Localizare : Brasov/Buzau
Reputatie : 864
Data de inscriere : 30/07/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Lun 15 Sept 2014, 23:47

Pe langa faptul cu aceste rame rio-rib si cele doua vagoane din intorsura ce m-a pus astazi pe ganduri , este si prezenta tot in intorsura a vagoanelor de marfa ex-DB...bine inteles intr-o stare tehnica deplorabila
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3488
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 16 Sept 2014, 00:14

Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3354
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 17 Sept 2014, 16:20

Amiralul a scris:
Vagoanele de dormit de la francezi au frina Oerlikon,cica n-ar fi buna la noi.
Imposibil!
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3563
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 23 Sept 2014, 01:37

Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ?
Sus In jos
gvd



Numarul mesajelor : 191
Localizare : Brasov
Reputatie : 1307
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 23 Sept 2014, 15:43

Luna a scris:
Aveti de gand sa montati prize si in automotoare sau doar in ramele actionate de locomotivele electrice ?

Cautam o solutie tehnica acceptabila pentru aer conditionat si prize la AMX de lung parcurs (peste 2h 45 min). E nevoie de generator in primul rand, apoi de alte modificari tehnice. Deocamdata prioritar este echipare cu motoare TEDOM EURO 5 dar speram sa facem un proiect pilot la primvara si ptr aer / prize.
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 23 Sept 2014, 16:27

La montarea motorului TEDOM nu se înlocuiește și alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată și tensiunea pentru auxiliare și încărcat acumulatorii, dar și 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susține măcar o priză la 4 scaune. Totuși, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.

Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot și fum în plus (și consum, evident).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
gvd



Numarul mesajelor : 191
Localizare : Brasov
Reputatie : 1307
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 23 Sept 2014, 16:48

Dr2005 a scris:
La montarea motorului TEDOM nu se înlocuiește și alternatorul? S-ar putea monta un generator mai măricel + un convertizor static care să scoată și tensiunea pentru auxiliare și încărcat acumulatorii, dar și 230 V 50 Hz c.a. pentru prize, să poată susține măcar o priză la 4 scaune. Totuși, aceste prize vor fi folosite cel mult pentru laptop-uri, nu o să vină nimeni cu aspiratoare, fiare de călcat sau generatoare de sudură.

Sau varianta 2: generator independent pe motorină, dar asta ar cam însemna zgomot și fum în plus (și consum, evident).

Am mentionat ca vrem sa punem si aer conditionat la lung parcurs, trebuie un generator sensibil mai mare Smile
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12031
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14065
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mar 23 Sept 2014, 18:28

Nu am la îndemână manualul automotorului X4500 (de fapt, nu îl am deloc), dar îl am pe cel de la Desiro, unde scrie:
,,Fiecare automotor are o rețea 24 Vc.c. Alimentarea se face din bateria fiecărui vagon respectiv când motorul diesel este în funcțiune, direct de la generatorul de încărcare baterie al instalației aferente.
Este posibilă o exploatare limitată, fără funcționarea motorului diesel sau alimentări de energie din exterior. O parte din utilizatorii de energie sunt decuplați (ex.: iluminare redusă la 1/3). Durata funcționării cu motoarele diesel oprite, nu trebuie să depășească maximum o jumătate de oră.
Atâta timp cât tensiunea bateriilor scade atât de mult încât să fie periclitată pornirea motorului diesel, se întrerup din timp alți consumatori.
În cazul în care tensiunea bateriei este mai mică de 24V, se dezactivează următoarele:
• Încălzire geamuri cabina de conducere
• Încălzire aparate cuplare
• Încălzire WC
respectiv se reduce :
• Aparat climatizare spațiu pasageri (reducere treapta I)"

Dar mi se pare ciudat, nu cred că echipamentele alea pot funcționa la 24V. Dar în secțiunea dedicată motorului scrie ,,Demarorul, indicatorul pentru aer comprimat (185) și turația sunt legate direct de motor. Antrenarea generatorului de curent rețea (186), pompele hidrostatice (187) și a compresorului de răcire (188) se realizează prin curea trapezoidală."
Alte referiri la generator nu sunt.

Într-o pagină despre X4500 scrie că bateriile lucrează la 72V (și toate auxiliarele din tren la fel) și sunt încărcate de ,,statodyne", care ar trebui să fie un generator fără perii... dar dacă e fără perii, trebuie că generează c.a., în vreme ce auxiliarele merg în c.c.. Puterea nominală a acestui generator este de 7,5 kW.
Revenind la Desiro, deși nu se specifică puterea generatorului, se specifică o tensiune nominală de 28V  și un curent de 550 A (pare cam mare...), asta însemnând o putere de 15,4 kW pentru un singur vagon (că are 2 motoare și generatoare), deci 30,8 kW pe automotor. Ar trebui un generator destul de barosan...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 08:47

Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse)..
Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..

O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o...
Sus In jos
alinx3330



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 2406
Data de inscriere : 23/10/2010

MesajSubiect: sal   Mier 24 Sept 2014, 11:12

dar o imbunatatire a conditiilor de lucru cand aveti in plan?
Sus In jos
gvd



Numarul mesajelor : 191
Localizare : Brasov
Reputatie : 1307
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 12:05

DUAL a scris:
Ordinea consumatorilor in kW e cam asa .. rezistente electrice,aer conditionat, si apoi iluminatul cu probabil mai putin de 1/4 cat consuma aerul conditionat(la toate becurile/neoanele aprinse)..
Automotoarele astea nu au incalzirea electrica, in consecinta motorul are capacitatea mai mica,si probabil cel mai rentabil ar fi montarea unui grup electrogen separat,doar pentru AC si prize. Ramane de vazut unde si cum ..

O rugaminte: la modernizare sa nu se monteze prizele ca-n RIO 08, cel care a facut modernizarea lui 08 nu prea a gandit-o...

Solutia constructiva prin care a fost modernizat RIO 8 nu a permis pozitionarea prizelor ca la celelelate rame. Ca o curiozitate, in Israel toate prizele din trenuri sunt pozitionate ca la Rio 8.
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 17:03

A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva.
Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod.
Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel..
Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ?
Sus In jos
gvd



Numarul mesajelor : 191
Localizare : Brasov
Reputatie : 1307
Data de inscriere : 13/01/2014

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 21:12

DUAL a scris:
A fost întărită cu nervuri verticale(antifonare/izolare) caroseria lui Rio 08? Nu pot să-mi imaginez de ce cablurile respective nu puteau cobori pana sub masutele de la geam unde ar fi fost ideala priza respectiva.
Putem trai liniștiți cu prizele în perete sus, dar lăsate un pic mai jos sa nu se încurce cu hainele agățate, cum e în cazul lui 21-86/87 CFR. Și acolo e incomod.
Personal sunt fan Rio 07,la măsuțe scaune așezare.. Și rio2 cred ca a ajuns la fel..
Rio 5 a rămas 3+2 la așezarea scaunelor ?

in limita posibilitatilor financiare in urmatorii 2 ani speram sa modificam toate rio in 2 + 2, dar nu vom incepe mai devreme de primavara 2015...
Sus In jos
http://www.regiotrans.ro
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2558
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 22:25

In cazul in care veti achizitiona material rulant veti achizitiona tot automotoare frantuzesti (X4500/X4700)?
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1922
Varsta : 25
Reputatie : 3784
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Mier 24 Sept 2014, 23:47

De la noul mers 2014-2015 vor mai fi trenuri pe relatia Dorohoi-Leorda-(Botosani)?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS   Astazi la 21:43

Sus In jos
 

DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR REGIOTRANS
» DE VORBA CU CONDUCEREA OPERATORULUI FEROVIAR TFC
» Transport feroviar vs transport rutier
» Automotoare RegioTrans (2)
» Locomotive Regiotrans
Pagina 3 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-