Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Bilete C.F.R. (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 599
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2399
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 10:57 am

Dr2005 a scris:
Un trai decent înseamnă salarii decente, nu prețuri fixate de stat.
Statul face un mare efort financiar ca să mențină prețurile la transportul feroviar la acest nivel. Să sperăm că vor fi menținute așa încă vreo câțiva ani.
Dar problema se va rezolva doar prin aducerea salariilor la nivelul celor din UE... în condițiile în care Statul nu e în stare nici să își plătească decent proprii angajați (nu credeți poveștile astea cu majorările de la 1 august, sunt șanse extrem de mici să se aplice), ce pretenții să avem de la privați?

Asta cu "Statul face un mare efort financiar ca să mențină prețurile la transportul feroviar la acest nivel" e prea de tot pe bune. Care stat? Ala reprezentat de Politia TF care nu face nimic ? Crezi ca oamenii aia de pe siteul Digi vorbeau balarii? De ce preturile la autocare sunt mai mici ca la tren ?? Iar vrei sa pun aceeasi intrebari pe care le am tot pus si eu si altii??
Doctore stii ca in principiu sunt de acord cu ce spui dar asta e prea de tot.

Cum sunt sanse mici ?
Daca nu se aplica la voi la Ministerul Transporturilor aveti mari probleme cu colegii vostrii. Inseamna ca aia de la resurse umane, salarizare, personal nu stiu pe ce lume traiesc. In toate ministerele se aplica. Nu se aplica ? Faceti greva, pentru ce exista sindicat ?? Ma tenta intr-o perioada sa ma angajez la MT dar la cate spui chiar nu mai e nimeni tentat sa ajunga in MT.

Nu e in stare statul ? Smile))
Stii ce salarii sunt in justitie, sau in Ministerul Finantelor sau la Avocatul Popurului ?? Sunt doar cateva exemple.
Se fura prea mult ... daca nu s-ar fura asa mult salariile ar fi mult mai bune.


În cazul personalului din aparatul propriu al ministerelor, eliminarea diferențelor de salarizare se face prin acordarea a 70% din nivelul de salarizare al Secretariatului General al Guvernului. În situația în care salariile de bază calculate la nivelul a 70% din nivelul de salarizare de la Secretariatul General al Guvernului sunt mai mici, se păstrează nivelul salariilor aferente lunii iulie 2016.

http://www.mediafax.ro/economic/aproximativ-650-de-mii-de-bugetari-vor-primi-salarii-majorate-de-la-1-august-intreaga-grila-de-salarizare-va-fi-aplicata-din-decembrie-2017-15546068
Sus In jos
bubu



Numarul mesajelor : 220
Varsta : 45
Localizare : constanta
Reputatie : 2808
Data de inscriere : 11/11/2009

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 12:03 pm

Dr2005 a scris:
Sunt o groază de 71-31 la gard, care pot fi folosite pe post de cușete. Se mai practică să fie 71-31 cu compartimente cu 3 paturi taxate la preț de cușetă de 4.
Cu conditia sa le functioneze instalatia de climatizare! WLABc circula doar in 1755/1754 pe Buc. - Suceava, restul, Bistrita si Sighet au redevenit WLA-uri datorita reclamatiilor din cauza lipsei climatazirii in vagoanele seria 71-31! Rezolvarea lipsei climatizarii in trenurile de noapte a fost rezolvata ,,foarte usor'' prin schimbare rangului trenurilor din IR in IRN, la cele din urma nemaifiind obligatorie climatizarea vagoanelor din trenurile de noapte!
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 194
Localizare : Timisoara
Reputatie : 434
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 12:25 pm

Afara, in alte administratii, toate trenurile de noapte cu care am circulat vara aceasta au vagoane clase compartimentate.
EN 235 Tosca (Viena-Roma),
trenurile EN ale Trenitalia,
EN 463 Kalman Imre (Munchen-Budapesta)
EN 477 Metropol (Berlin-Budapesta)
EN 407 Chopin (Varsovia-Viena)
Si sunt in compunerile de acum o luna de zile, nu din amintiri. Nici urma de saloane pe aceste trenuri. Toate clasele sunt compartimentate. Si fac de ani buni aceste trasee, doar in 2008 am prins salon pe un Tosca retur Roma-Viena.
Folosesc aproape an de an Flexi Pass de 15 zile de la Interrail si calatoresc mult destul cu trenurile Euro Night din Europa.
Asa ca supozitia cu compartimentatele pe cale de disparitie nu se sustine deloc.
Cu trenurile de zi este alta poveste. Railjet, Freciile, trenurile DB sau Oebb care traverseaza Alpii la Brenner, garniturile IC ale PKP, sunt complete saloane.
Exact ce se spune la greu in forum. De regula care altii o respecta: compartimente/noaptea si saloane/ziua. Oare ei de ce pot?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 2:22 pm

kristi kkk a scris:
Ești pe lângă! Trai decent înseamnă să poți să te întreții cu ceea ce câștigi. De bine, de rău, Rromanica nu impune un mercurial ca stat. Asta era pe vremea răposatului. Cât privește salariul... E oproblemă, noi încercăm sà ne încadrăm în liniile UE, ăștia ne impun niște limite pe care noi momentan le sărim etc. E un lanț al slăbiciunilor care scoate în evidență faptul că suntem încă departe de lumea civilizată. Noi trebuie să plătim ca în UE da' nu producem cât ăia, angajatorul român nu are resurse să plătească salarii cât în UE.

Angajatorul român caută să scoată profit cu 2 cifre... câți patroni ați văzut voi să stea la bloc și să meargă cu Loganul, iar ziua să muncească cot la cot cu angajații? Peste asta, vine și statul și te rupe cu taxele. De asta sunt salariile mici.
În schimb, prețurile nu pot fi mai mici, pentru că ar fi sub costurile de producție și distribuție.

Rarau a scris:
Asta cu "Statul face un mare efort financiar ca să mențină prețurile la transportul feroviar la acest nivel" e prea de tot pe bune. Care stat? Ala reprezentat de Politia TF care nu face nimic ? Crezi ca oamenii aia de pe siteul Digi vorbeau balarii?
Ce are sula cu prefectura? Eu m-am referit la compensarea serviciilor de transport feroviar, adică la menținerea prețurilor la nivelul de azi. Poliție a altceva, are alte atribuții, iar ce ,,produce" ea se varsă direct la bugetul de stat (acolo merg amenzile) sau local, după caz.


Rarau a scris:
De ce preturile la autocare sunt mai mici ca la tren ?? Iar vrei sa pun aceeasi intrebari pe care le am tot pus si eu si altii??
Am obosit să tot răspund la întrebarea asta.
Autobuzul plătește în jur de 3000 lei pe an rovinietă. Cu aia circulă NELIMITAT UN AN DE ZILE PE ORICE DRUM (excluzând cele 2 poduri dunărene și eventualele treceri cu feribotul). Permisul șoferului costă vreo 100 lei o dată la 10 ani, autorizarea vreo 500 lei tot odată la vreo 10 ani. Nu plătește taxă de retrasare, șoferul e rar de tot verificat la acte, viteza maximă nu e respectată, bilete poți să dai sau nu că nu ești verificat, poți opri unde vrei că nu te verifică nimeni, costul de achiziție al autobuzului e mai mic, nu ai nevoie de șef de tren, nu plătești remizarea, ca să circuli nu ești obligat să ai 1,2 km sau o stație diferență față de autobuzul din față, șoferul nu trebuie să fie anual autorizat pentru fiecare secție și fiecare model de autobuz, iar consumul la un autobuz de 50 locuri rar trece de 40 litri la 100 km. Dacă se strică autobuzul, îl poți repara la orice service. Dacă nu ai licență pe un traseu, imediat o faci cursă ocazională cu listă de pasageri (gen MementoBus) și circuli bine mersi.

Pe când la tren plătești TUI, autorizezi ANUAL mecanicul pe secție, tip de locomotivă, conducere simplificată (bagi mii de euro anual în fiecare mecanic). Plătești taxă de remizare dacă nu ai depoul tău la cap de secție, diagrama îți este verificată aproape zilnic. Trebuie să ai șef de tren, eventual și conductor, nu poți opri decât în stațiile din livret, trasa nu o poți modifica de capul tău. De consum nu cred că mai are rost să vorbesc, s-au tot discutat consumurile (DA - 200-300 litri pe oră, AM 900 45 - 50 litri la 100 km, Desiro 70 - 75 litri la 100 km, X4500 75 - 100 litri la 100 km). Dacă se strică, e musai să îl duci într-o unitate autorizată pentru reparat genul de piesă și automotorul respectiv, cu autorizație de furnizor feroviar (toate astea costă - și se văd în prețul pieselor și al manoperei).

Rarau a scris:
Cum sunt sanse mici ?
Daca nu se aplica la voi la Ministerul Transporturilor aveti mari probleme cu colegii vostrii. Inseamna ca aia de la resurse umane, salarizare, personal nu stiu pe ce lume traiesc. In toate ministerele se aplica. Nu se aplica ? Faceti greva, pentru ce exista sindicat ?? Ma tenta intr-o perioada sa ma angajez la MT dar la cate spui chiar nu mai e nimeni tentat sa ajunga in MT.
E formulată greșit și nu se poate aplica. Totul trebuie făcut prin ordin comun cu Ministerul de Finanțe... care nu vrea. Salarii mici oricum erau doar la noi, Educație și Cultură.
Eu nu sunt membru de sindicat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 599
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2399
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 6:02 pm

Probabil ca la MT e o zona crepusculara de nu puteti avea salariile la fel ca restul ministerelor (ma depaseste subiectul)

Uite pe ce se cheltuie banii si apoi imi spui ca nu are statul bani.

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21232829-cristian-ghinea-dezvaluiri-despre-solutia-gasita-fost-oficial-pentru-problemele-tinerilor-someri-program-cumparare-ceasuri-sepci-memory-stick-uri-milioane-euro.htm

https://www.facebook.com/Cristian.Ghinea.Oficial/posts/1093308217428463

Domnul secretar de stat Adrian Marius Dobre ne explică însă că e totul ok, trebuie să facem niște caravane prin țară ca să găsim tineri NEETs. Nu prea pricepem cum angajăm tinerii prin caravane, dar suntem tehnocrați, ne prindem greu la șmecherii.

Știți cum rezolva dl Dobre problema cu șomajul tinerilor? Din cele 46 milioane de euro, dădea 12 milioane pentru benzină. Alte câteva milioane pentru închiriat mașini. Dădea 1,6 milioane de euro pe memory stick-uri, la preț supraevaluat.

Dădea (tinerilor, cred) 400.000 de șepci și 977.000 de ceasuri. Citiți bine: aproape un milion de ceasuri.

În plină ședință de guvern, în sine mea mă gândeam: o să facem campanie să strângem de la oameni bani pentru Cumințenie exact cât voia să spargă dl Dobre pe benzină pentru caravane într-un singur proiect.

Asta ca să avem o idee despre dimensiunea problemei.


scuze de off topic
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 10:34 pm

Adrian78 a scris:

Dragos o dai iară de gard aproape toate trenurile internaționale Italia Austria Germania Olanda au compartimentate să nu mai zic Viena-Hamburg ai 29-90 ex  clasa1 ..
Lumea le numește și le injura de numa numa pe trenurile de noapte chiar săptămână trecută am prins la ora 4 în Craiova două trenuri IR cu 21-76 20-87 săracii oamenii toți erau adunați să doarmă
Mai bine ar ieftini clasa 1 să mai aleagă lumea confortul un 19-76 sau 19-70 pentru trenuri de noapte

Eu nu stiu ce circula pe afara dar va spun ca zilele trecute in 1593 si 1594 am auzit destui oameni care nu le place calatoria in vagonul salon mai ales pe timpul nopti unii dintre ei spunand ca vor folosi trenul din ce in ce mai rar.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 10:55 pm

1593 și 1594 sunt aproape la tarif de Regio! Dacă se plâng și acum...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 11:02 pm

Dr2005 a scris:
1593 și 1594 sunt aproape la tarif de Regio! Dacă se plâng și acum...

Iar vorbesti mult prost si fara rost ? Tarifele reduse la IR 1594 si IR 1593 sunt :

numai pentru călătorii urcați/coborâți  în/din una din stațiile de pe secția Craiova – Videle (inclusiv), având ca destinație/plecare una dintre stațiile de pe secția Constanța – Mangalia (inclusiv)    

Bucurestenii platesc tariful intreg de Regio 60 lei pana la Constanta sau 66,80 Lei iar pentru comparatii un bilet la Regio costa 29,50 lei pe cand la IR e 60 lei deci dublu.

Eu am luat Videle - Eforie Sud si la retur Costinesti Tabara hc - Videle la trenurile astea 1594/1593 ca sa prindem reducerea altfel plecam la dus cu RT sau Softrans iar la intoarcere cu IR 1922 dar programul nostru a fost fix facut pentru IR 1594 eu iesind din tura cu o ora mai devreme am luat 1552 apoi 1594 iar pentru intoarcere a doua zi trebuia sa fiu seara acasa, daca  nu exista aceasta oferta la 1594/1593 cum am spus faceam alt plan si mergeam cu RT sau Softrans si la intoarcere cu 1922.

Doi la mana spune-mi si mie daca ti se pare normal ca in 2016 sa platesti 90 lei pentru aproape 10 ore pe timp de noapte sa mergi in salon de 84 locuri spui ca in strainatate e tot cu saloane dar ma indoiesc ca in afara 478 km de la Buc.Nord la Resita se parcurg in aproape 10 ore Wink

Crede-ma ca lumea nu are timp sa-si faca planul de calatorie acolo unde se poate doar dupa trenuri Regio sau IR cu oferte si se intzeapa la IR cu pret normal, la mine in schimb indiferent de situatie imi fac planul astfel incat sa le dau celor de la CFR Calatori cat mai putin. Cand va exista alternativa mai buna la tren CFR Calatori o sa piarda tot ce a reusit sa atraga in ultimi anii, de fapt vorba lui dan tm nu a atras nimic nou doar blatisti au inceput sa-si cumpere bilete/abonamente datorirta ofertelor nou-aparute cu IR cu oferta tarif-Regio.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Joi Aug 18, 2016 11:09 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 11:06 pm

Și crezi că nu sunt alții care fac ca tine? Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 18, 2016 11:11 pm

Dr2005 a scris:
Și crezi că nu sunt alții care fac ca tine? Smile)

Si la dus si la intors le-am spus celor de langa mine de aceasta oferta s-au ofticat unii ca nu au stiut le prindea bine inca 30 lei in buzunar.

Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1865
Reputatie : 4358
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 25, 2016 5:33 pm

De ce nu se pot cumpara bilete online la mai multe trenuri regio ?
Eu vanez reducerile, nu (numai) pentru bani, dar sa fac si reclama calatoriei cu trenul, le arat colegilor cat de ieftin ma descurc eu, fara masina Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Aug 25, 2016 7:58 pm

Nașul primește tabelul nominal cu pasagerii cu bilete on-line. Nu toate stațiile care formează trenuri R au capacitatea tehnică de a tipări aceste liste (internet, imprimantă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal



Numarul mesajelor : 1865
Reputatie : 4358
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Vin Aug 26, 2016 8:42 am

Dr2005 a scris:
Nu toate stațiile care formează trenuri R au capacitatea tehnică de a tipări aceste liste
Pot sa ma refer la regio 11072, Galati Bucuresti, care e singurul la care nu pot fi cumparate bilete online.
Deci nu depinde de statie, nu ? La celelalte cum se poate ?


Ultima editare efectuata de catre cardinal in Vin Aug 26, 2016 8:45 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4750
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5650
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Dum Aug 28, 2016 6:31 am

Sus In jos
ets2oltromânia



Numarul mesajelor : 248
Varsta : 21
Localizare : Olt
Reputatie : 434
Data de inscriere : 15/06/2016

MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Joi Sept 08, 2016 1:40 pm

intrebare: Daca sa zicem ca iau bilet dus-intors Slatina Bucuresti(intors sa zicem ca aleg 1891) dar nu il prind,cum fac sa il folosesc la urmatorul tren(1893)?
Ma duc la casa de bilete si cer sa imi puna stampila de amanare sau ce sa imi puna?"Si in eventualitatea in care trenul are tarif regio mai primesc din bani inapoi?
Multumesc.
PS. Merg la o nunta si daca dureaza nunta pana la 5-5:30 sa ajung rapid in Gara de Nord
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Bilete C.F.R. (2)   Astazi la 9:55 am

Sus In jos
 

Bilete C.F.R. (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Bilete Interregional Calatori
» Bilete C.F.R. (2)
» Bilete C.F.R.
» Bilete caini
» Bilete TFC
Pagina 33 din 34Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-