Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Automotoare clasa 77 Malaxa

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 27, 28, 29
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14295
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17837
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Dum Noi 05, 2017 1:41 pm

Daca si voi va uitati si cantati in struna la oricine zice o tampenie, pac voi ii dati apa la moara, se crede omu interesant, nu ii mai cantati atata in struna sa vorbeasca singur toate balivernele si prostiile poate asa tace cand vede ca nu il baga nimeni in seama.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1411
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3185
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Dum Noi 05, 2017 1:43 pm

Degeaba ne racim gura aici. L-ati vazut pe papuselul de la Autoritatea de Reforma Feroviara, care ne reformeaza de zor feroviar pe 11.600 de lei/luna? Astfel de oameni iau deciziile, asa ca sa nu ne miram ca vom ajunge si mai rau decat suntem acum.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13996
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16387
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Dum Noi 05, 2017 11:27 pm

mielutu zburator a scris:
21-90 oferă confort ridicat, cum să permită experții așa ceva?!!!! Trebuie să plătească mult călătorul pentru condiții de toată jena!!! Cum adică să revizuiască unul din cele mai performante vagoane CFR?
Ai idee cât costă o revizie de 21-90?! Sau vorbești doar să te afli în treabă? Îți spun eu, costă cam cât vreo 10 RG-uri de AM900.

mieluti zburator a scris:
Dacă ai 100 de euro de dat pe biletul de la trenul de mare viteză... în fine, pe anumite rute trenurile rapide sunt dublate de IRE în Germania, respectiv ICN sau IC în Italia. Evident, la prețuri mai umane.
La 1000 de euro pe lună, îți permiți să dai 100 de euro pe marea viteză. De exemplu, Thalys nu este subvenționat, nu dă nicio facilitate pentru nicio categorie socială... și face profit. Dacă face profit, înseamnă că oamenii îl folosesc, nu? Chiar dacă și el e dublat de IC-uri. În schimb, prin trenurile IC Amsterdam - Bruxelles bate vântul pe zona de frontieră, sunt folosite mai mult în trafic local, deși prețul e la jumătate față de Thalys. Nu știu care e situația la italieni, nu am ajuns pe acolo.

mielutu zburator a scris:
De ce nu accepți că există o masă de călători de lung parcurs în special aici, în zona asta geografică, care merită confort și prețuri bune?
Ce treabă are Malaxa cu lungul parcurs? Pentru lung parcurs există vagoane, există cușete, VD-uri... Iar pentru confort ar trebui impuse niște norme minime obligatorii, adică climatizare, uși automate, WC vacuumatic, prize și supraveghere video, eventual bar-bistro sau niște autoamate de cafea, suc și crănțănele. Suntem în Secolul XXI, asta înseamnă confort de lung parcurs.
Dar o strategie de dezvoltare a transportului feroviar ar trebui neapărat să se bazeze mai mult pe creșterea traficului de navetă, pentru că ăla e traficul din care se scot bani. Asta înseamnă mers cadențat, material rulant eficient economic și măsuri de descurajare a traficului auto individual (mă rog, această ultimă măsură ține de autoritățile locale, încă mai aștept un primar în București care să aibă cojones să taie câte o bandă din toate bulevardele și să o facă bandă pentru transport public și biciclete, cum este la Budapesta, Bruxelles sau Viena; numai că primarul actual nu are cum să aibă așa ceva, iar ăla dinaintea ei își făcuse vasectomie, deci le avea degeaba).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5958
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7217
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Dum Noi 05, 2017 11:39 pm

Am un var de-al doilea în domeniul calculatoarelor face ceva programe nush eu în termenii lor la Brașov avea 2.400€ salariu acum e fix în Belgia ta iubita câștiga atât de mult de nu are ce face cu bani dar topicul e despre sărăcie adică despre malaxa. A mers în Europa cu toate trenurile de mare viteză dacă ii arăți malaxa o sa facă infarct.

Malaxa nu are ce cauta în anul 2018 pe Cf nu contează ca e România, Moldova sau Bulgaria, nu are ce cauta punct. E cea mai mare jignire Ever la adresa călătorilor alea sunt trenuri de muzeu sau care sa circule pe linii uzinale pe la diferite fabrici/uzine/rafinării nici decum sa încaseze bani pentru acel confort de căruță.
Sus In jos
Theo A.



Numarul mesajelor : 100
Reputatie : 459
Data de inscriere : 30/11/2016

MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   Lun Noi 13, 2017 6:00 pm

Malaxele trebuiau reconditonate 100% cum au fost modernizate la Pașcani automotoarele din Rep. Moldova . Asa trebuia facut dacă voiau să mai circule malaxele , nu cum sunt acum au dat cu vopsea pe ele si par ca noi.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa   

Sus In jos
 

Automotoare clasa 77 Malaxa

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Automotoare clasa 77 Malaxa
» Automotoare clasa 78 Malaxa
» Automotoare clasa 79(LVT)
» Automotoare clasa 77 Malaxa
» Automotoarele clasa 76 Transferoviar Grup
Pagina 29 din 29Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 27, 28, 29

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-