Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16238
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier Iun 10, 2015 9:34 pm

Da, dar nu mai ai voie să faci tren R de 500 km. E clar că e mai avantajos pentru un operator să țină un tren R, cu care oamenii să meargă puțin... vin bani din bilete, subvenție mai mare... nu am înțeles de ce CFR Călători a refuzat să aplice soluția asta cât a avut ocazia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2953
Varsta : 22
Reputatie : 4174
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier Iun 10, 2015 10:30 pm

Dr2005 a scris:

În Occident, trenul e folosit preponderent pentru traficul de navetă, nu pentru tăiat țara. Noi suntem pe dos, la noi oamenii preferă să meargă de la Cluj la București cu trenul și de la Chitila la București cu mașina. Chestia e că CFR Călători pierde din treaba asta, pentru că omul care merge mult plătește vreo 95 lei pentru 500 km, în vreme ce navetistul plătește 4 lei pentru 10 km. Practic, la drum lung plătești 0,19 lei pe km, pe când la drum scurt plătești 0,4 lei pe km, deci mai mult decât dublu.

Ca să faci navetă îți trebuie să ai o industrie. Uite, de ex la Galați veneau trenurile dinspre Bârlad și Tecuci cu 2 rame TE pline când lucra Sidexul ca lumea. Acum, pe o rută e de-ajuns o Malaxă 700, iar pe cealaltă un DH2. Și totuși, încă avem destui navetiști, chiar dacă nu ca-n 1980-90, dar sunt; să mai fie și trenuri la orele la care au ei nevoie și-o să mai câștige CFR și din navetă. A, și să verifice nașii cum trebuie navetiștii, nu numai cu o întrebare din vârful buzelor: acolo aveți, am văzut?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13881
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16238
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier Iun 10, 2015 11:19 pm

Sunt orașe și orașe, cel puțin București, Ploiești, Craiova, Timișoara, Arad, Cluj, Oradea, Brașov, Iași, Constanța au navetiști suficienți. Iar restul se pot baza pe elevi și studenți. Dar pentru asta trebuie să adaptezi mersul de tren. Problema e că, oricât de bine l-ai face, subvenția trebuie să ți-o aprobe Ministerul Finanțelor Publice. Care nu ți-o aprobă, pe motiv că sunt prea multe trenuri și că ce atâta ,,transport social" peste tot. Eventual să ți se comunice asta după o ședință începută la 11 ziua și terminată la 3:30 noaptea (da, atât s-a negociat PMSul pe 2015).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6615
Reputatie : 8829
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi Iun 11, 2015 12:59 am

Nu e vorba neaparat de comoditate cat de legaturi nu chiar grozave. Isi ia schimburi intr-un rucsac, nu merge cu sot, copil, bunica, etc. Dupa vreo patru ani cred cunosc destul de bine cat sa o inteleg ca nu ii convine. Mai ales ca am mers cu ea la Bucuresti, Timisoara-Oravita, Sighisoara-Medias-Sibiu, Oradea, Alba, etc., deci nu stramba din nas ca tre' sa mearga cu trenul si sa schimbe, dar cand timpul e limitat e mai nasol.

Plus amarul de timp pe drum, programul de la lucru, etc. Unde mai pui ca e absurd ca un tren cu vad mare de calatori sa circula cam jumatate de sezon.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6615
Reputatie : 8829
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi Iun 11, 2015 11:59 am

A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14191
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17699
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi Iun 11, 2015 12:02 pm

Adirmvl a scris:
A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare!

Este DIRECT si rapid!!!!! E logic! Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6615
Reputatie : 8829
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Vin Iun 12, 2015 12:39 am

E vorba si de seriozitate, Karpaty. Prima intrebare a fost "ce variante am cu trenul?". Deci asta era prima optiune. Si schimbatul mai e cum mai e, dar sa mai si stai dupa legaturi dupa o noapte pe drum, sa mai si mergi cine stie cu ce colege cu impresii... Mai complicat.

Oricum, e jenant ce se intampla si cu sezonierul asta.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2700
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5542
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Vin Iun 12, 2015 2:34 pm

1932/1931 va avea un vagon BAR 89-87 din data de 26.iunie. Momentan apare ca Oradea-Mangalia nu Cluj-Mangalia o sa vedem pana la urma. In schimb de la 1741/1934 o sa dispara acest serviciu.

_________________
40-0361-2 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 262
Reputatie : 2242
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 1:35 pm

1741 nu a avut asemenea vagon in mod cert.Are o compunere trista.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2700
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 5542
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 2:18 pm

alex1987 a scris:
1741 nu a avut asemenea vagon in mod cert.Are o compunere trista.

1741 are vagon Bar din 15.mai pana intra sezonierul

_________________
40-0361-2 by 92Dragos, on Flickr
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5870
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7095
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 3:16 pm

1741/1742 are vagon mini-bar seria 89-87 cu 46 locuri pe relatia Buc.Nord-Brasov-Cluj-Oradea-Satu.Mare si retur pozitionat intre ultimul vagon de clasa 2-a si prima Cuseta/Dormitor. Cand va incepe sezonierul o sa-l scoata de pe tren si il baga pe sezonier.
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 262
Reputatie : 2242
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 3:33 pm

Am mers prin martie aprilie mult cu acest tren pe Buc-Brasov doar pentru ca imi convenea ora de plecare, ca vagoanele erau dintre cele mai proaste pe care le poti gasi pe aceasta relatie.Atunci sigur nu avea. ca as fi fost client permanent.Ma bucur sa aud ca a circulat, dar ce folos ca il scot acum.
De altfel nici la compuenrea acestui tren afisata pe forum nu apare vagonul respectiv
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6615
Reputatie : 8829
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 4:44 pm

Revin cu o chestie legata de drumul Cluj-Eforie de care pomeneam zilele trecute. LA CFR, la clasa a II-a, biletul intreg e 130. La Fany e 160. Shocked E drept ca face cu 3 ore mai putin, dar e incredibil de mult!
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 5870
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7095
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam Iun 13, 2015 5:53 pm

@alex1987 vagonul respectiv a fost bagat la jumatatea luni mai, de fapt vagoanele ca sunt 2, cate unul pe fiecare garnitura.

Le scoate de pe 1741/1742 si le baga pe sezonier pentru ca pe retur Ardeal-Capitala 1742 care va avea nr 1934 va circula in spatele sezonierului la 90 min si calatori mai multi evident ca vor fi la primul. In plus mini-barul la CFR nu sunt decat 20 vagoane, cine stie cate din astea sunt la gard si cate in circulatie, de exemplu pe M300 si M500 sunt doar 4 vagoane mini-bar 89-87 pe 1741/1742 si 1539/1538.
Sus In jos
pisti91

avatar

Numarul mesajelor : 332
Varsta : 26
Localizare : Oradea
Reputatie : 3739
Data de inscriere : 17/08/2008

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Dum Iun 14, 2015 10:30 am

E ceva gresit pe infofer?

Nu vad decat 1741 si 1934. Nicidecum nu vad 1742...

Deci perechea lui 1741 e defapt 1934! Aceeasi garnitura cu tot cu restaurant.
Sus In jos
http://www.vehicule.uv.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia
» IR 1632/1633 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
Pagina 6 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-