Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8679
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 14:24

Trebuie sa mearga fosta prietena la mare intr-o tabara de o saptamana organizata de angajator. De organizati ce sint ma intreaba ce tren are pentru Eforie. I spun ca direct doar la sfarsitul lunii. Atata scarba era pe fata ei cand auzi...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4593
Reputatie : 5846
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 14:51

De unde sa mearga? cit de complicat ar fi cu schimbare?

Ca pina la urma nu pot fi peste tot trenuri directe.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 15:06

Este logic, orice om normal fuge de trambalatul din tren in tren cu bagajele in carca.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 17:36

Așa e, lenea e mare la români. Orice călătorie unde nu te ia mijlocul de transport de la ușa blocului și nu te lasă în ușa hotelului trebuie evitată.
Noi nu suntem nemți sau austrieci... ca să mergi în stațiunile din Tirol, mergi cu trenul IC până în Innsbruck, după aia mergi cu trenul Regio și, în funcție de stațiune, cobori într-o hm. sau hc. și iei autobuzul mai departe. Cu tot cu bagaje și copii. Și nu se plânge nimeni și nici nu se bagă iarna trenuri din toate orașele Austriei spre Seefeld ca să meargă lumea la ski fără schimbare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 17:47

Aia din Austria nu cred ca pleaca in concediu cu familia prin tren, sa fim seriosi, cati prieteni ai tu in Austria sa sti care le este viata lor? Afla ca aia au masini de masini la poarta, cu trenul merg in grupuri organizate, sau naveta la scoala/servici dar familie din 3-4 membri pe la 40 de ani nu ai sa vezi ca pleaca in concediu cu trenul, prea putini fac asta.
In ziua de azi se cauta mijlocul de transport cel mai comod nu cel mai anevoios cu 7 schimbari.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 19:00

Normal, în concediu mergi o dată pe an, îți permiți să mergi cu mașina, chiar dacă în zonele turistice nu sunt autostrăzi (pentru comparație, la noi o să fie autostradă și pe Valea Prahovei și pe Valea Oltului... e clar că stațiunile respective vor da faliment din cauza traficului și poluării).
În Occident, trenul e folosit preponderent pentru traficul de navetă, nu pentru tăiat țara. Noi suntem pe dos, la noi oamenii preferă să meargă de la Cluj la București cu trenul și de la Chitila la București cu mașina. Chestia e că CFR Călători pierde din treaba asta, pentru că omul care merge mult plătește vreo 95 lei pentru 500 km, în vreme ce navetistul plătește 4 lei pentru 10 km. Practic, la drum lung plătești 0,19 lei pe km, pe când la drum scurt plătești 0,4 lei pe km, deci mai mult decât dublu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4075
Reputatie : 7238
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 19:19

Ai comparat gresit. Defapt platesti 3,5 lei pentru 10 km sau 57,5 lei pentru 500 km.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 20:12

Bun, hai să calculăm la virgulă atunci:

București Nord - Cluj-Napoca: 94,5 lei la IR, cu loc la clasa a 2a (că nu am cum să merg cu tren R până acolo să plătesc 57,5 lei), 497 km, 0,19 lei/km
București Nord - Chitila: 3,5 lei la R, clasa a 2a, pentru 9 km, 0,38 lei/km
Fix dublu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4075
Reputatie : 7238
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 21:32

Normal ca e greu sa mergi 497 km cu regio, dar ai comparat gresit prima data, pret bilet regio distanta 0-10 km cu pret bilet IR distanta < 500 km. Subventia este diferita la regio fata de interregio.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 21:34

Da, dar nu mai ai voie să faci tren R de 500 km. E clar că e mai avantajos pentru un operator să țină un tren R, cu care oamenii să meargă puțin... vin bani din bilete, subvenție mai mare... nu am înțeles de ce CFR Călători a refuzat să aplice soluția asta cât a avut ocazia.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2873
Varsta : 22
Reputatie : 4031
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 22:30

Dr2005 a scris:

În Occident, trenul e folosit preponderent pentru traficul de navetă, nu pentru tăiat țara. Noi suntem pe dos, la noi oamenii preferă să meargă de la Cluj la București cu trenul și de la Chitila la București cu mașina. Chestia e că CFR Călători pierde din treaba asta, pentru că omul care merge mult plătește vreo 95 lei pentru 500 km, în vreme ce navetistul plătește 4 lei pentru 10 km. Practic, la drum lung plătești 0,19 lei pe km, pe când la drum scurt plătești 0,4 lei pe km, deci mai mult decât dublu.

Ca să faci navetă îți trebuie să ai o industrie. Uite, de ex la Galați veneau trenurile dinspre Bârlad și Tecuci cu 2 rame TE pline când lucra Sidexul ca lumea. Acum, pe o rută e de-ajuns o Malaxă 700, iar pe cealaltă un DH2. Și totuși, încă avem destui navetiști, chiar dacă nu ca-n 1980-90, dar sunt; să mai fie și trenuri la orele la care au ei nevoie și-o să mai câștige CFR și din navetă. A, și să verifice nașii cum trebuie navetiștii, nu numai cu o întrebare din vârful buzelor: acolo aveți, am văzut?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 10 Iun 2015, 23:19

Sunt orașe și orașe, cel puțin București, Ploiești, Craiova, Timișoara, Arad, Cluj, Oradea, Brașov, Iași, Constanța au navetiști suficienți. Iar restul se pot baza pe elevi și studenți. Dar pentru asta trebuie să adaptezi mersul de tren. Problema e că, oricât de bine l-ai face, subvenția trebuie să ți-o aprobe Ministerul Finanțelor Publice. Care nu ți-o aprobă, pe motiv că sunt prea multe trenuri și că ce atâta ,,transport social" peste tot. Eventual să ți se comunice asta după o ședință începută la 11 ziua și terminată la 3:30 noaptea (da, atât s-a negociat PMSul pe 2015).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8679
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi 11 Iun 2015, 00:59

Nu e vorba neaparat de comoditate cat de legaturi nu chiar grozave. Isi ia schimburi intr-un rucsac, nu merge cu sot, copil, bunica, etc. Dupa vreo patru ani cred cunosc destul de bine cat sa o inteleg ca nu ii convine. Mai ales ca am mers cu ea la Bucuresti, Timisoara-Oravita, Sighisoara-Medias-Sibiu, Oradea, Alba, etc., deci nu stramba din nas ca tre' sa mearga cu trenul si sa schimbe, dar cand timpul e limitat e mai nasol.

Plus amarul de timp pe drum, programul de la lucru, etc. Unde mai pui ca e absurd ca un tren cu vad mare de calatori sa circula cam jumatate de sezon.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6526
Reputatie : 8679
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi 11 Iun 2015, 11:59

A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare!
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14009
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17454
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Joi 11 Iun 2015, 12:02

Adirmvl a scris:
A povestit cu ceva colege din Cluj si au rezolvat. Fany le duce la mare!

Este DIRECT si rapid!!!!! E logic! Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia
» IR 1632/1633 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
Pagina 5 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-