Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Urmatorul
AutorMesaj
Ayumi



Numarul mesajelor : 12
Varsta : 38
Localizare : Japan
Reputatie : 1323
Data de inscriere : 16/11/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 02, 2018 6:03 am

Buna .Stie cineva daca acest tren are si compartimente?M-ar interesa pe ruta Brasov-Constanta.
Multumesc.
Sus In jos
http://naokisiryuji.blogspot.com
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 02, 2018 4:10 pm

Greu de pronunțat de pe acum. Prin alți ani atașau din Brașov două vagoane din seria 20-49.200 (compartimentate). La ce secretomanie si lipsă acută de comunicare există în compania asta până nu-l vedem în primele zile de circulație nu avem de unde să știm.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6339
Varsta : 28
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7803
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 02, 2018 6:30 pm

Depinde, grupa Brasov-CTA nu a mai fost de multi ani cu vagoane compartimentate dar daca prinde bilet la grupa de Oradea acolo da sunt destule compartimentate.
Sus In jos
Ayumi



Numarul mesajelor : 12
Varsta : 38
Localizare : Japan
Reputatie : 1323
Data de inscriere : 16/11/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Dum Iun 03, 2018 4:09 am

Va multumesc pentru raspunsuri!
Acest tren are si vagon restaurant,nu?
Sus In jos
http://naokisiryuji.blogspot.com
Ayumi



Numarul mesajelor : 12
Varsta : 38
Localizare : Japan
Reputatie : 1323
Data de inscriere : 16/11/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Lun Iun 04, 2018 2:10 pm

Sau doar vagon cu bar?
Sus In jos
http://naokisiryuji.blogspot.com
Dionis



Numarul mesajelor : 179
Varsta : 35
Localizare : Paris
Reputatie : 1323
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Lun Iun 04, 2018 3:17 pm

A avut intr-o vreme vagon bar, dar nu cred ca mai are.
Sus In jos
https://train-sim.ro
marius664



Numarul mesajelor : 1868
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3493
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Lun Iun 04, 2018 8:11 pm

Are si anul asta vagon bar...
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2404
Reputatie : 5455
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Vin Iun 08, 2018 2:33 pm

De ce merge prin Baneasa si nu prin Nord ?
Poate ar trebui schimbat si titlul topicului.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Vin Iun 08, 2018 2:58 pm

Asa e normal, ce e sezonier prin Baneasa ca pentru Nord sunt trenurile permanente, sezonierele sunt sa duca/aduca lumea din tara pe litoral si invers nu sa se amestece cu cei ce vor la Bucuresti si unu care vrea Cluj-Mangalia nu mai gaseste loc ca il fura unu ce merge la Bucuresti. Asa e ok, ce e sezonier sa treaca direct prin Baneasa.

_________________
595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Vin Iun 08, 2018 4:10 pm

Merge prin Băneasa că s-a prins și CFR Călători că e cel mai bun tren ca orar pentru București - Cluj și retur... de ce să meargă lumea cu el și nu cu porcăria de 1741/2 care, într-o vreme, nu avea nici măcar prize în vagoane (nu știu acum ce compunere mai mare)? Pe vremea când intra în București Nord mereu i se atașau vagoane de la București pentru Cluj (a plecat și cu 17 vagoane uneori).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14621
Localizare : Бухарест
Reputatie : 18374
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Vin Iun 08, 2018 4:48 pm

Lasa ca pentru Bucuresti-Cluj ai grupa la 1641, nu trebuie sa amesteci calatorii de pe litoral cu aia din Bucuresti sau sa se umple de oameni de pe Litoral pentru Bucuresti la 1931 cand de fapt Mangalia-Bucuresti este 1984 cu ala trebuie sa mearga Bucurestenii nu cu alte trenuri ce tranziteaza statia, de asta se baga tren special pentru fiecare zona nu sa fie o ambrambureala totala. Fiecare zona din tara are un tren sau mai multe directe la capitala le foloseste pe alea, fiecare zona din tara are sezonier de litoral, il foloseste pe ala, iar din Bucuresti pe litoral este special 1983/1984, astea trebuie folosite nu alte trenuri din tara.

_________________
595423
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 09, 2018 11:17 am

Dr2005 a scris:
Merge prin Băneasa că s-a prins și CFR Călători că e cel mai bun tren ca orar pentru București - Cluj și retur... de ce să meargă lumea cu el și nu cu porcăria de 1741/2 care, într-o vreme, nu avea nici măcar prize în vagoane (nu știu acum ce compunere mai mare)? Pe vremea când intra în București Nord mereu i se atașau vagoane de la București pentru Cluj (a plecat și cu 17 vagoane uneori).
E și nu prea e așa deși pe undeva la mijloc e și un gram de adevăr în încercarea de a le crește pe timp de vară gradul de ocupare și trenurilor IR1741 respectiv IR1934. Adevărul e că în primul rând firavele investiții în infrastructură, modul greu cum evoluează lucrările de modernizare la coridorul 4, dar și firimiturile investite în repararea locomotivelor și aici este vorba și despre rebandajarea osiilor acestora ca să poată merge la Vmax constructiv ori modernizate mai târziu, duc ca an de an mersului trenurilor să li se mărească timpii de mers. Și poftim comparații:
Mers 2014/2015 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.59 - 22.15 Teiuș 0.01 - 0.03 Sighișoara 2.36 - 2.39 Brașov 5.07 - 5.19 București Nord 8.14 - 9.30 Constanța 12.10 - 12.31 Mangalia 14.07
Mers 2015/2016 IR 1932 Oradea 18.00 Cluj 20.46 - 21.00 Teiuș 22.49 - 22.53 Sighișoara 1.33 - 1.38 Brașov 4.20 - 4.35 București Nord 7.35 - 8.20 Constanța 11.04 - 11.31 Mangalia 13.14
Mers 2016/2017 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.54 - 22.09 Teiuș 0.01 - 0.04 Sighișoara 2.15 - 2.18 Brașov 5.00 - 5.14 București Nord 8.10 - 8.30 Constanța 11.18 - 11.44 Mangalia 13.05
Mers 2017/2018 IR 1932 Oradea 19.12 Cluj 21.53 - 22.09 Teiuș 0.11 - 0.15 Sighișoara 2.42 - 2.46 Brașov 5.31 - 5.45 București Băneasa 8.38 - 8.41 Constanța 11.01 - 11.25 Mangalia 13.08
Înțelegi acuma de ce a fost deviat prin Băneasa? Altfel prin București Nord ar fi ajuns la Mangalia in jurul orei 14, poate chiar 14 și ceva.
Nu mai notez și returul ultimilor ani spre Oradea dar dacă insisti o pot face. Și e lesne de înțeles de ce nici la întoarcere nu intră prin Gara de Nord.
IR 1931-2/1931 Mangalia 16.05 Constanța 17.39 - 18.05 București Băneasa 20.36 - 20.39 Ploiești Vest 21.27 - 21.29 Brașov 23.30 - 23.50 Sighișoara 2.37 - 2.44 Teiuș 5.05 - 5.09 Cluj 7.11 - 7.28 Oradea 10.40
Cum IR 1641 are plecarea din București Nord la 21.10 iar o iminentă trasare prin GdN a lui 1931 i-ar fi făcut sosirea acestuia undeva la 20.45 și plecarea la concurență cu IR1641 (ori inainte ori după acesta) ar fi rezultat o sosire in Oradea cu cel puțin 30+ dacă nu chiar mult mai mult. În plus, CFR SA s-ar fi văzut nevoită să modifice și mersul altor trenuri de rang inferior cum ar fi 3011, 16037, etc altele întâlnite pe traseu, dar acest aspect e irelevant.
1741/1742/(1934) fiind făcute de Revizia de Vagoane Satu Mare cu excepția cușetelor și dormitoarelor Griviței ce altceva mai poate trimite înafară de 20-49, 20-54, 20-76 ? Altele 'mama' nu mai are Very Happy
Pentru Cluj din GdN mai atașau 1-2 dormitoare/cușete și la fel și pentru Oradea. La faza cu 17 vagoane la plecarea din GdN nu e nevoie să faci din țânțar armăsar. Au fost cazuri răzlețe, dacă s-au petrecut de 3-4 ori in ultimii 10 ani e mult.



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14502
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 17094
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 09, 2018 11:47 am

Nu găsește Grivița câteva vagoane care să înlocuiască jegurile de pe 1741?
În altă ordine de idei, atașarea de vagoane în București la 1931 arăta fix că mulți călători urcau de aici. Pe asta cu grupa lui 1641 o să o iau ca o glumă, nu cred că vrea cineva să facă turul Transilvaniei și să meargă și să și plătească mai mult doar pentru a ajunge de la București la Cluj sau invers.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 5368
Reputatie : 8419
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 09, 2018 12:12 pm

Păi dacă nu e trenul Griviței cum să i le înlocuiască?
Despre ocolul prin Deda s-a mai discutat pe forum. Sunt 53 de km in plus față de drumul prin Sighișoara. Pe M300 sunt 496 km, pe M400/401 sunt 549 km.  Iar ca timp de mers avem asa:
IR1641/1639 București Nord 21.10 Cluj 7.43
IR1931 respectându-i livretul actual dar și o intrare prin GdN ar fi rezultat București  Nord 20.40 Cluj 7.11
Deci nu-i mare tragedie pe cât îți place ție să amplifici. A că peste  tspe ani va fi gata coridorul 4 și vor scădea drastic  timpii de mers e altă discuție.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6851
Reputatie : 9304
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   Sam Iun 09, 2018 12:17 pm

1639 (grupa de Cluj a lui 1641) a ajuns ieri la timp, azi cu doua minute intarziere, in timp ce 1741 a ajuns la timp azi.

Pretul: 89,65 lei la 1641+1639 si 90,8 lei la 1741. Deci cum era cu pretul? Smile

Orele: Eu clar as alege 1641+1639 ca sa ma intorc la Bucuresti. Pe langa faptul ca pleaca mai tarziu, ajunge la 8 fara ceva in Cluj. La 8 si jumatate as fi la lucru. Cu 1741 ajung la 5 dimineata. De ce mi-ar conveni 1741?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia   

Sus In jos
 
IR1932/1931 Oradea-Cluj N.-Medias-Brasov-Bucuresti Baneasa-Mangalia
Sus 
Pagina 15 din 16Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Bonsai inflorit

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: