Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2139
Reputatie : 4835
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 22:29

TVlad a scris:
Astia batrinii or sa dea in primire pina la urma si poate viitorii batrini o sa fie mai normali. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca in Moldova chestiunea "curentului" e mult mai delicata decit in alte regiuni.
Or sa dea in primire de la atata curent :p
Eu sunt galatean si as merge numai cu geamul deschis Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 23:11

De la 70 km/h în sus nu prea mai poți să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când oprești din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2139
Reputatie : 4835
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 23:44

Intre Galati si Bucuresti nu prea sunt zone cu peste 70 km/h Smile
Stau pe hol, la ceva distanta de geam, daca e cazul.
Mai periculoasa mi se pare vegetatia de pe linia Urziceni Balotesti, iti zboara fata, daca nu esti atent.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2773
Varsta : 22
Reputatie : 3874
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 00:41

Dr2005 a scris:
De la 70 km/h în sus nu prea mai poți să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când oprești din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge.

Am stat pe locul de la geam (făcusem schimb cu cineva care se văita de curent) 3 ore juma, la 100 km/h, n-am avut nicio treabă. Nimic, nici măcar un strănutat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
laurentzu



Numarul mesajelor : 344
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 732
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: AC   Mier 29 Iun 2016, 10:20

92Dragos a scris:
@Laurentiu Da? Na lasa ca ma duc acolo cu 1766 sau 1838 si o sa deschid geamul. Si nu o sa-l inchid chiar daca trenul are vs 120 , afara oricum sunt 35C.

Da asa am patit. Oricum pe ruta Suceava - Pascani - Iasi cred ca se poate merge cu geam deschis peste tot. N-as putea spune ca e o viteza chiar fantastica. Intr-ader de la Pascani spre Roman - Bacau - Adjud, sunt unele zone in care viteza e mult mai mare si poate ca acolo mai trebuie sa urci putin geamul.

Ca tot veni vorba de 1832 cu care am mers de curand. Am o curiozitate. De ce de la Cluj-Napoca la Galati trenul vine prin Iasi ? Nu ar fi mai pe direct o ruta: Cluj Napoca - Beclean pe Somes - Deda -  Siculeni - Adjud - Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati ? Intr-adevar ar trebui o rebrusare la Siculeni probabil (daca este legatura directa acolo sa ma scuzati, am mers vara trecuta pe acolo dar nu retin daca era si racord direct dinspre Deda spre Ghimes fara a trebui rebrusare). Bine ar mai trebui pusa si locomotiva Diesel de la Tecuci spre Galati. Dar si prin Iasi e nevoie de schimbarea locomotivei de la electric la Diesel.

Personal ma gandesc ca e vorba si de factorul economic. Nu cred ca merge f multa lume de la Cluj pana la Galati si invers. Asa mergand prin nord probabil atrage calatori din cateva resedinte de judet gen: Vaslui, Iasi, Suceava (+ Veresti din relatia cu Botosani) sau orase mai mari de pe traseu cum ar fi Tecuci, Barlad, Pascani, Campul Lung sau Vatra Dornei. Daca ar fi mers prin Adjud nu ar fi trecut prin nicio resedinta de judet pana la destinatie.

Aveti si alte pareri?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 10:45

Merge multa lume de la Iasi SPRE Galati la legatura, de aceea s-a si prelungit trasa.

Si celelalte trenuri(Iasurile de Timisoara si perechile lor) au calatori la/de la legatura din Iasi pe 600.

Mai degraba pe 501 s-au scos trenurile din lipsa de calatori.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 12:54

Logic ar fi ca drumul Galați - Cluj să se facă prin Valea Prahovei, dar lucrările de pe Coridorul IV nu permit asta, așa că se ocolește juma' de țară.

Evident, măsura unificării trenurilor Iași - Galați și Galați - Cluj ține de utilizarea mai eficientă a materialului rulant (vagoanele sunt ale Galațiului), că pasageri de la Galați care să meargă mai departe de Iași, eventual Suceava sunt puțini, vara mai nimerești pensionari veniți la băi în Vatra Dornei și iarna ceva schiori.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 13:13

Doctore, eu am circulat de citeva ori cu Iasul (1766 cit si 1838) si de la Cluj Napoca au urcat calatori care aveau bilete mai departe, care Vaslui, care Tecuci, care Birlad.
Ba au mai urcat si la Dej Calatori veniti de pe sectii. Mai incolo in parcurs au urcat altii, nu pot sa spun ca erau cu duiumul dar erau calatori care mergeau mai departe, acesta este motivul prelungirii trenurilor si nu pentru baile de la Vatra Dornei.
De aceea 1766 avea legatura dimineata atit regio cit si interregio chiar eu le-am folosit.
Cind am vrut sa pozez sectia am continuat cu regio, alta data am luat IR care era compus cind din vagoane cind Desiro.

Poate ca ar avea clienti si pe dincolo insa ar ramine descoperiti calatorii de dincoace.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13893
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17285
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 14:27

laurentzu a scris:

Da asa am patit. Oricum pe ruta Suceava - Pascani - Iasi cred ca se poate merge cu geam deschis peste tot. N-as putea spune ca e o viteza chiar fantastica. Intr-ader de la Pascani spre Roman - Bacau - Adjud, sunt unele zone in care viteza e mult mai mare si poate ca acolo mai trebuie sa urci putin geamul.

Ca tot veni vorba de 1832 cu care am mers de curand. Am o curiozitate. De ce de la Cluj-Napoca la Galati trenul vine prin Iasi ? Nu ar fi mai pe direct o ruta: Cluj Napoca - Beclean pe Somes - Deda -  Siculeni - Adjud - Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati ? Intr-adevar ar trebui o rebrusare la Siculeni probabil (daca este legatura directa acolo sa ma scuzati, am mers vara trecuta pe acolo dar nu retin daca era si racord direct dinspre Deda spre Ghimes fara a trebui rebrusare). Bine ar mai trebui pusa si locomotiva Diesel de la Tecuci spre Galati. Dar si prin Iasi e nevoie de schimbarea locomotivei de la electric la Diesel.

Personal ma gandesc ca e vorba si de factorul economic. Nu cred ca merge f multa lume de la Cluj pana la Galati si invers. Asa mergand prin nord probabil atrage calatori din cateva resedinte de judet gen: Vaslui, Iasi, Suceava (+ Veresti din relatia cu Botosani) sau orase mai mari de pe traseu cum ar fi Tecuci, Barlad, Pascani, Campul Lung sau Vatra Dornei. Daca ar fi mers prin Adjud nu ar fi trecut prin nicio resedinta de judet pana la destinatie.

Aveti si alte pareri?

Vezi ca nu sti istoria mersului de tren, asa a fost acest tren Galati-Iasi-Cluj practic mergea la Oradea, acum e doar pana la Cluj si e ok asa cum e. Colac peste pupaza mai se gaseste un Gigel care le stie el pe toate ca nu e bine asa, daca asa are el impresia i se pare normal ca e bine ca el. Dar nu, nu e ca el si e asa cum a fost si este.
Mai bine era pe 501 ca era mai direct si km cei mai putini Galati-Cluj sunt prin Comanesti.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2773
Varsta : 22
Reputatie : 3874
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 14:34

Eu susțin de 1 an împreună cu colegul Karpaty să se introducă trenul prin Ghimeș, pe 501, pentru că sunt mult mai puțini km (durată mai mică, aprox 10 h 30, cost mai mic) și pentru că direct Galați - Iași nu sunt clienți; sunt foarte mulți Bârlad/Vaslui - Iași și invers. Oricum, mergând prin Ghimeș, trenul ar putea fi folosit de pensionari și de familiile care merg la Tg. Ocna și la Saline, pentru cure medicale; cum Galați și Brăila (și Tecuci) sunt orașe cu populație îmbătrânită, cererea pentru saline, băi, etc. este mare.
Am trimis și eu și Karpaty cereri pentru modificarea mersului a.î. să fie posibil un tren de zi, Galați - Tecuci - Adjud - Ghimeș - Beclean - Cluj, dar degeaba. Bine măcar că e și cum e acum, să ne bucurăm cât mai circulă.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
laurentzu



Numarul mesajelor : 344
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 732
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Cluj-Galati   Mier 29 Iun 2016, 14:44

Kapпaтй a scris:

Vezi ca nu sti istoria mersului de tren, asa a fost acest tren Galati-Iasi-Cluj practic mergea la Oradea, acum e doar pana la Cluj si e ok asa cum e. Colac peste pupaza mai se gaseste un Gigel care le stie el pe toate ca nu e bine asa, daca asa are el impresia i se pare normal ca e bine ca el. Dar nu, nu e ca el si e asa cum a fost si este.
Mai bine era pe 501 ca era mai direct si km cei mai putini Galati-Cluj sunt prin Comanesti.

Pai tocmai de asta am intrebat ca nu stiam istoria lui. Probabil era bine sa fi pus si aceasta intrebare. Si mie mi se pare cel mai bine pe unde e acuma, de pilda cand am mers ultima data cu el aveam in compartiment calatori care veneau de la cluj si mergeau la Vaslui. Iasi - Cluj sunt 3 trenuri pe zi cu cele de Timisoara si asta, dar sa zic Barlad/Vaslui - Suceava nu e decat acesta direct. Deci e foarte bun acest tren. In plus mie personal, imi ofera si o legatura buna la R de Botosani din Veresti. E mai scump la IR pe distante scurte, dar macar nu astept mult la Veresti.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 15:25

Iasi -Cluj Napoca sint 4 ca sint 3 de la Timisoara la Iasi.

Acuma cine stie cum o fi mai bine pe 502 sau pe 501, e posibil sa fie nevoie si pe 501 pe unul pentru zona in cauza asta nu inseamna imediat ca pe 502 trebuie eliminat.

Luind-o prin istorie acest tren inainte sa fie Galati-Iasi -Oradea (cu care am mers de la Bratca la Iasi) a fost chiar Galati-Iasi -Timisoara Nord via Buzias, concomitent cu un tren Galati-Razboieni -Timisoara care avea grupa de Galati -Cluj Napoca.

Dar erau alte vremuri,
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 344
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 732
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Iasi - Cluj   Mier 29 Iun 2016, 15:42

dan tm a scris:
Iasi -Cluj Napoca sint 4 ca sint 3 de la Timisoara la Iasi.

Acuma cine stie cum o fi mai bine pe 502 sau pe 501, e posibil sa fie nevoie si pe 501 pe unul pentru zona in cauza asta nu inseamna imediat ca pe 502 trebuie eliminat.

Luind-o prin istorie acest tren inainte sa fie Galati-Iasi -Oradea (cu care am mers de la Bratca la Iasi) a fost chiar Galati-Iasi -Timisoara Nord via Buzias, concomitent cu un tren Galati-Razboieni -Timisoara care avea grupa de Galati -Cluj Napoca.

Dar erau alte vremuri,

Pai da 4 sunt, asta am zis si eu alea 3 de TM plus asta de galati cluj.
Multumesc de completare, nu stiam de cel de Timisoara - Galati si cu vagoane si de Cluj
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 15:45

laurentzu a scris:
[ Iasi - Cluj sunt 3 trenuri pe zi cu cele de Timisoara si asta, .

abere
Sus In jos
Ghioca Bogdan

avatar

Numarul mesajelor : 6
Reputatie : 506
Data de inscriere : 15/02/2016

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Dum 03 Iul 2016, 19:49

Stie cineva pe IR 1932 ce serie este vagonul 10 si daca avem in compunere vagon bar / bistro?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia
» IR 1632/1633 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
Pagina 12 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-