Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4978
Reputatie : 7676
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam 04 Iun 2016, 23:34

@katalyn
Pana sa se traga din fostul 1632/1631 a mai avut si alte grafice de circulatie dar si alte numere. 358/853, 1638/1635... O perioada pleca din Oradea pe la 16 si ceva, alta perioada pleca pe la 18 si ceva. Mangalia sosiri ~ 8.30 sau ~ 10.45, plecari ~ 14 sau ~ 15 si sosiri in Oradea la ~ 5.30 sau ~ 6.30. Dar erau alte vremuri la CFR si circulau acele adevarate sezoniere prin Ploiesti Sud-Buzau-Faurei-Fetesti. Nu ce vedem acum niste trenuri permanente transformate vara in sezoniere. Pseudo-sezoniere le zic eu.
Aceste exemple le-am luat de pe www.tren.transira.ro/Arhiva  de unde am ales aleatoriu mersul anilor 1994/1995 respectiv 1997/1998. Si poate dupa finalizarea intregului coridor sa mai vedem trenuri dinspre Ardeal spre Litoral in ~ trasele trecute, sau de ce nu chiar si mai bune decat au fost. Logic ca doar se mareste viteza de circulatie a trenurilor. Mai ramane de rezolvat cat de cat si tronsoanele Oradea-Coslariu grupa Podu Mures, Brasov-Predeal, Ploiesti Vest/Sud-Buzau-Faurei-Fetesti dar si Constanta-Mangalia. Altfel mai stam de vorba la momentul respectiv.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5366
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Sam 25 Iun 2016, 09:23

8 vagoane Bihorul in prima zi de circulatie, din Cluj s-au mai atasat 71-70,40-31,20-49 2 urmand sa circula cu 11 vagoane pana la paradisul romanilor. What a Face

_________________
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13416
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Dum 26 Iun 2016, 23:38

Cod:

Rang IR
Tren 1932
Operator SNTFC-CFR-CALATORI
Relatia Oradea-Mangalia
Stare Sosit la destinatie
Ultima informatie Mangalia [sosire destinatie]
Data si ora 26.06.2016 13:17
Intarziere 3
Statia destinatie
Sosire
Urmatoarea oprire
Data si ora
Distanta 917 km.
Durata calatoriei 18h44min.

Km Statia Sosire Oprire Plecare Real/Estimat Intarz. Obs.
0 Oradea 18:33 Real 33
10 Osorhei 18:44 0 18:44 Real 33
34 Alesd 19:05 11 19:16 Real 31
60 Bratca Hm. 19:44 2 19:46 Real 47
80 Ciucea 20:08 1 20:09 Real 42
103 Huedin 20:33 1 20:34 Real 42
124 Aghires 21:01 1 21:02 Real 44
152 Cluj Napoca 21:29 13 21:42 Real 42
204 Campia Turzii 22:48 2 22:50 Real 54
221 Razboieni 23:07 1 23:08 Real 53
241 Aiud Hm 23:35 1 23:36 Real 60
254 Teius 23:50 4 23:54 Real 60
276 Blaj 00:30 1 00:31 Real 63
278 Campu Libertatii Hm 00:39 1 00:40 Real 69 ONI
306 Copsa Mica 01:27 20 01:47 Real 76
316 Medias 02:10 2 02:12 Real 101
327 Atel Hm 02:32 1 02:33 Real 107
334 Dumbraveni 02:45 5 02:50 Real 104
354 Sighisoara 03:20 3 03:23 Real 107
408 Rupea 04:29 1 04:30 Real 103
482 Brasov 06:05 10 06:15 Real 105
508 Predeal 06:50 7 06:57 Real 101
515 Azuga 07:06 1 07:07 Real 98
519 Busteni 07:13 1 07:14 Real 96
527 Sinaia 07:22 2 07:24 Real 94
542 Comarnic 07:38 1 07:39 Real 94
556 Campina 07:52 1 07:53 Real 94
589 Ploiesti Vest 08:16 1 08:17 Real 90
648 Bucuresti Nord Gr. A 08:57 19 09:16 81
757 Ciulnita 10:14 1 10:15 Real 54
794 Fetesti 10:35 1 10:36 Real 53
814 Cernavoda Pod 11:02 1 11:03 Real 53
838 Medgidia 11:18 1 11:19 Real 49
874 Constanta 11:51 10 12:01 Real 47
888 Eforie Nord 12:21 2 12:23 Real 27
892 Eforie Sud 12:28 2 12:30 Real 24
894 Tuzla hc 12:38 1 12:39 20
900 Costinesti 12:46 1 12:47 Real 15
902 Costinesti Tabara 12:51 3 12:54 14
911 Neptun hc 13:04 3 13:07 14
913 Neptun 13:08 1 13:09 Real 11
917 Mangalia 13:17 Real 3

A avut 107 minute la un moment dat, dar a ajuns în stația finală cu doar 3 minute întârziere Smile)

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2773
Varsta : 22
Reputatie : 3874
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 00:02

La ăsta nu tre să te miri pentru că are oprire de 45 în București Nord (se știa că va sosi întârziat din cauza șantierului Sighișoara - Coșlariu), are 15 minute la Brașov pentru atașarea grupei de Brașov (operațiune care s-a făcut în 8 minute în vara 2015 cu 1944 întârziat, eram de față), are 10 la Predeal în loc de 6-7, tot așa... E normal la ăsta.
Nu e normal însă la 1644, la 1776, la TOATE trenurile de Iași și Suceava... acolo să vezi recuperări, păi zicea Katalyn că s-au salvat cu IR de Suceava și 35 de minute.

Uită-te la 1944, la Sfântu Gheorghe e la fix în timp ce la Beclean avea juma de oră întârziere! Smile)
Este pur și simplu incredibil ce se întâmplă cu mersul trenurilor în acest an. Așa timpi n-au fost niciodată. În 2 ani o să ajungem să facem 5 ore pe București - Galați și 24 pe Satu Mare - Mangalia, din care 4 ore o să le doarmă în stații unde va fi anticipat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
marius664



Numarul mesajelor : 1259
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 2529
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 01:27

mielutu zburator a scris:
La ăsta nu tre să te miri pentru că are oprire de 45 în București Nord

Totusi fata de anul trecut este o imbunatatire, avea stationare vreo 70 min in Nord, din care statea tot cat si acum...In rest ai dreptate vom ajunge cat de curand ca trenul de Satu-Mare sa plece inainte sa ajunga cel de dinainte la destinatie... No
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2773
Varsta : 22
Reputatie : 3874
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 01:32

Avea 92 de minute și niciodată, dar nici măcar o singură dată nu cred că a stat 25. Ajungea de obicei cu 80 de minute întârziere, +- 20.
Uită-te astăzi la 1944 și fă-ți 10 cruci.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2560
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5890
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 07:28

Alaltaieri seara 1932 a plecat intarziat din Oradea, deoarece dubla a dat defect chiar inaintea plecarii si a trebuit scoasa din garnitura si din aceasta cauza a mai bagat cateva minute pana la Cluj, GM-ul singur nu a putut tine mersul.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:47

Inainte sa fie GM-uri, DA -urile ar fi tinut timpii?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2560
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5890
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:54

Sa nu uitam ca pana si Torpilele (Clasa 82 de Faur) tineau timpii de mers la fostul Bihor in trecut. Numai ca atunci nu erau vagoane cu clima. Acum toate vagoanele fiind climatizate, GM-ul obligatoriu porneste IT si asa ii scade puterea de tractiune, de aceea se pune dubla la tren GM + Torpila (82), astfel GM-ul trage si 82-ul baga aer conditionat.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4477
Reputatie : 5675
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:55

Am putea spune ca asta e un regres privit dintr-o anumita perspectiva.

Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2139
Reputatie : 4835
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 10:27

Nu stiu daca am mai spus, eu as suporta lipsa AC daca s-ar deschide geamurile.
Sus In jos
ALEXCFR

avatar

Numarul mesajelor : 1911
Varsta : 22
Localizare : Rm.Sarat-Bucuresti
Reputatie : 3737
Data de inscriere : 05/03/2013

MesajSubiect: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 10:41

IR 1931 CU EA1 387
Sus In jos
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
laurentzu



Numarul mesajelor : 344
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 732
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: AC   Mar 28 Iun 2016, 11:08

cardinal a scris:
Nu stiu daca am mai spus, eu as suporta lipsa AC daca s-ar deschide geamurile.

Dar ce te faci daca ai batrani in compartiment sau oameni ursuzi. Am venit a doua zi de Pasti, din Veresti cu IR 1832 Cluj Napoca - Galati , pana la Iasi, in compartiment eram 8 oameni, eram si la soare, fara perdele si evident fara AC. Dupa ce am urcat am deschis usor geamul, usor doar, dupa nici 5 minute o doamna mai in varsta ca va rog daca nu puteti urca un pic geamul, pai care pic , ca era dat drumul doar putin. Ca o trage curentul Neutral. Am rezistat pana la Dolhasca, apoi vreo ora am mers pe hol, mult mai frumos, geam deschis , aer curat , chiar daca am mers in picioare a fost mult mai bine. Oricum pe liniile electrificate e rusinos sa nu iti mearga AC-ul si asa faci o gramada si se merge cu viteza melcului schiop.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2070
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4910
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 15:19

Astia batrinii or sa dea in primire pina la urma si poate viitorii batrini o sa fie mai normali. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca in Moldova chestiunea "curentului" e mult mai delicata decit in alte regiuni.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2638
Localizare : depinde
Reputatie : 5366
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 16:32

@Laurentiu Da? Na lasa ca ma duc acolo cu 1766 sau 1838 si o sa deschid geamul. Si nu o sa-l inchid chiar daca trenul are vs 120 , afara oricum sunt 35C.

_________________
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia
» IR 1632/1633 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
Pagina 11 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-