Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2568
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5951
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 07:28

Alaltaieri seara 1932 a plecat intarziat din Oradea, deoarece dubla a dat defect chiar inaintea plecarii si a trebuit scoasa din garnitura si din aceasta cauza a mai bagat cateva minute pana la Cluj, GM-ul singur nu a putut tine mersul.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4594
Reputatie : 5847
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:47

Inainte sa fie GM-uri, DA -urile ar fi tinut timpii?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2568
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5951
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:54

Sa nu uitam ca pana si Torpilele (Clasa 82 de Faur) tineau timpii de mers la fostul Bihor in trecut. Numai ca atunci nu erau vagoane cu clima. Acum toate vagoanele fiind climatizate, GM-ul obligatoriu porneste IT si asa ii scade puterea de tractiune, de aceea se pune dubla la tren GM + Torpila (82), astfel GM-ul trage si 82-ul baga aer conditionat.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4594
Reputatie : 5847
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 09:55

Am putea spune ca asta e un regres privit dintr-o anumita perspectiva.

Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2177
Reputatie : 4926
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Lun 27 Iun 2016, 10:27

Nu stiu daca am mai spus, eu as suporta lipsa AC daca s-ar deschide geamurile.
Sus In jos
ALEXCFR

avatar

Numarul mesajelor : 1911
Varsta : 22
Localizare : Rm.Sarat-Bucuresti
Reputatie : 3792
Data de inscriere : 05/03/2013

MesajSubiect: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 10:41

IR 1931 CU EA1 387
Sus In jos
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
laurentzu



Numarul mesajelor : 356
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 797
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: AC   Mar 28 Iun 2016, 11:08

cardinal a scris:
Nu stiu daca am mai spus, eu as suporta lipsa AC daca s-ar deschide geamurile.

Dar ce te faci daca ai batrani in compartiment sau oameni ursuzi. Am venit a doua zi de Pasti, din Veresti cu IR 1832 Cluj Napoca - Galati , pana la Iasi, in compartiment eram 8 oameni, eram si la soare, fara perdele si evident fara AC. Dupa ce am urcat am deschis usor geamul, usor doar, dupa nici 5 minute o doamna mai in varsta ca va rog daca nu puteti urca un pic geamul, pai care pic , ca era dat drumul doar putin. Ca o trage curentul Neutral. Am rezistat pana la Dolhasca, apoi vreo ora am mers pe hol, mult mai frumos, geam deschis , aer curat , chiar daca am mers in picioare a fost mult mai bine. Oricum pe liniile electrificate e rusinos sa nu iti mearga AC-ul si asa faci o gramada si se merge cu viteza melcului schiop.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2081
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 15:19

Astia batrinii or sa dea in primire pina la urma si poate viitorii batrini o sa fie mai normali. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca in Moldova chestiunea "curentului" e mult mai delicata decit in alte regiuni.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2658
Localizare : depinde
Reputatie : 5439
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 16:32

@Laurentiu Da? Na lasa ca ma duc acolo cu 1766 sau 1838 si o sa deschid geamul. Si nu o sa-l inchid chiar daca trenul are vs 120 , afara oricum sunt 35C.
Sus In jos
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2177
Reputatie : 4926
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 22:29

TVlad a scris:
Astia batrinii or sa dea in primire pina la urma si poate viitorii batrini o sa fie mai normali. Din proprie experienta insa pot sa va spun ca in Moldova chestiunea "curentului" e mult mai delicata decit in alte regiuni.
Or sa dea in primire de la atata curent :p
Eu sunt galatean si as merge numai cu geamul deschis Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13606
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15902
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 23:11

De la 70 km/h în sus nu prea mai poți să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când oprești din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cardinal

avatar

Numarul mesajelor : 2177
Reputatie : 4926
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mar 28 Iun 2016, 23:44

Intre Galati si Bucuresti nu prea sunt zone cu peste 70 km/h Smile
Stau pe hol, la ceva distanta de geam, daca e cazul.
Mai periculoasa mi se pare vegetatia de pe linia Urziceni Balotesti, iti zboara fata, daca nu esti atent.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2873
Varsta : 22
Reputatie : 4031
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 00:41

Dr2005 a scris:
De la 70 km/h în sus nu prea mai poți să mergi cu geamul deschis, pe ăla de pe locurile de la geam îl termină curentul. La regio-uri mai merge, când oprești din 5 în 5 minute, dar la IR nu prea merge.

Am stat pe locul de la geam (făcusem schimb cu cineva care se văita de curent) 3 ore juma, la 100 km/h, n-am avut nicio treabă. Nimic, nici măcar un strănutat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
laurentzu



Numarul mesajelor : 356
Varsta : 32
Localizare : Iasi
Reputatie : 797
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: AC   Mier 29 Iun 2016, 10:20

92Dragos a scris:
@Laurentiu Da? Na lasa ca ma duc acolo cu 1766 sau 1838 si o sa deschid geamul. Si nu o sa-l inchid chiar daca trenul are vs 120 , afara oricum sunt 35C.

Da asa am patit. Oricum pe ruta Suceava - Pascani - Iasi cred ca se poate merge cu geam deschis peste tot. N-as putea spune ca e o viteza chiar fantastica. Intr-ader de la Pascani spre Roman - Bacau - Adjud, sunt unele zone in care viteza e mult mai mare si poate ca acolo mai trebuie sa urci putin geamul.

Ca tot veni vorba de 1832 cu care am mers de curand. Am o curiozitate. De ce de la Cluj-Napoca la Galati trenul vine prin Iasi ? Nu ar fi mai pe direct o ruta: Cluj Napoca - Beclean pe Somes - Deda -  Siculeni - Adjud - Marasesti - Tecuci - Barbosi - Galati ? Intr-adevar ar trebui o rebrusare la Siculeni probabil (daca este legatura directa acolo sa ma scuzati, am mers vara trecuta pe acolo dar nu retin daca era si racord direct dinspre Deda spre Ghimes fara a trebui rebrusare). Bine ar mai trebui pusa si locomotiva Diesel de la Tecuci spre Galati. Dar si prin Iasi e nevoie de schimbarea locomotivei de la electric la Diesel.

Personal ma gandesc ca e vorba si de factorul economic. Nu cred ca merge f multa lume de la Cluj pana la Galati si invers. Asa mergand prin nord probabil atrage calatori din cateva resedinte de judet gen: Vaslui, Iasi, Suceava (+ Veresti din relatia cu Botosani) sau orase mai mari de pe traseu cum ar fi Tecuci, Barlad, Pascani, Campul Lung sau Vatra Dornei. Daca ar fi mers prin Adjud nu ar fi trecut prin nicio resedinta de judet pana la destinatie.

Aveti si alte pareri?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4594
Reputatie : 5847
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   Mier 29 Iun 2016, 10:45

Merge multa lume de la Iasi SPRE Galati la legatura, de aceea s-a si prelungit trasa.

Si celelalte trenuri(Iasurile de Timisoara si perechile lor) au calatori la/de la legatura din Iasi pe 600.

Mai degraba pe 501 s-au scos trenurile din lipsa de calatori.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia   

Sus In jos
 

IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR1932/1931 Oradea-Cluj Napoca-Brasov-Bucuresti Nord-Mangalia
» IR 1632/1633 Brasov-Bucuresti Nord-Constanta
» Timisoara - Oradea - Cluj Napoca - Targu Mures
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1981/1982 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
Pagina 11 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-