Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3384
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi 13 Aug 2009, 14:59

MariusM a scris:
Foarte posibil să fie un 19-56.

Ateliere CFR Grivita SA Bucuresti
La aceasta societate vor fi reconstruite trei tipuri de vagoane: compartimentat de clasa a II-a seria 2055, vagon CLUB de clasa I seria 1956 si restaurant seria 8842. Vagonul de clasa a II-a seria 2055 va dispune de: zece compartimente cu sase locuri individuale, pereti interiori modulari din poliester armat cu fibra de sticla (PAFS), ferestre noi, cu rama de aluminiu vopsita, instalatie de sonorizare, sursa statica de alimentare cu energie electrica si covor de linoleum antiuzura. Usile de acces vor fi prevazute cu inchidere automata si blocare la viteze peste 5 km/h, iar cele de intercomunicatie, actionate electropneumatic. Cabina de toaleta modulara din PAFS este dotata la nivelul standardelor actuale.
Vagonul “CLUB” de clasa I seria 1956 are o amenajare tip salon: scaune individuale dispuse in perechi, in dreptul ferestrelor, mese pliante oferind acces tuturor calatorilor, instalatie de aer conditionat, pereti laterali interiori modulari din poliester armat cu fibra de sticla (PAFS), covor de linoleum antiuzura, ferestre noi, cu rama din aluminiu vopsita, instalatie de sonorizare si sursa statica de alimentare cu energie electrica. De asemenea, usile de acces sunt prevazute cu inchidere automata si blocare la viteze peste 5 km/h, iar cele de intercomunicatie actionate electropneumatic. De mentionat este faptul ca acest tip de vagon este dotat cu prize de 220 V/50 Hz pentru PC-uri de tip laptop sau notebook. Bineinteles, amintim si de cabinele de toaleta modulara din PAFS, utilate la nivelul standardelor actuale.


JF nr.10/1999

M-am uitat la imagini si, intr-adevar, este un 19-56. Multumesc, Marius. Am facut modificarea in reportaj.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3384
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 16 Aug 2009, 19:38

Buna seara. Am iarasi o nelamurire Embarassed Pot sa imi iau bilet dus-intors daca la dus schimb trenul? La intoarcere vin cu tren direct dar la dus fac un schimb.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 16 Aug 2009, 19:52

tudor_vl a scris:
Buna seara. Am iarasi o nelamurire Embarassed Pot sa imi iau bilet dus-intors daca la dus schimb trenul? La intoarcere vin cu tren direct dar la dus fac un schimb.
Da. Se poate. Daca trenurile sunt de rang superior, vei plati cate 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor. Biletul dus-intors este valabil 20 de zile. La intoarcere trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va viza biletul. Daca trenul este de rang superior, va trebui sa mai dai inca 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor.De asemeni se poate face si intrerupere cu biletul dus-intors.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3384
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 16 Aug 2009, 19:56

COSTACHE MIHAIL a scris:
Da. Se poate. Daca trenurile sunt de rang superior, vei plati cate 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor. Biletul dus-intors este valabil 20 de zile. La intoarcere trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va viza biletul. Daca trenul este de rang superior, va trebui sa mai dai inca 2,4 lei pentru tichetul de rezervare a locurilor.De asemeni se poate face si intrerupere cu biletul dus-intors.

Trenul este de rang inferior, adica personal. La personal sunt aceleasi conditii? Nu cred ca mai trebuie sa trec pe la casa de bilete sa imi vizeze biletul pentru ca ma intorc in aceeasi zi. Bineinteles, asta daca precizez la casa data la care ma intorc.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 16 Aug 2009, 20:14

Chiar daca te intorci in aceeasi zi, chiar daca pe bilet este specificata ziua de intoarcere, tot trebuie sa treci pe la casa de bilete. Iti va pune o viza, si se va trece cu pixul data si nr. trenului. Este foarte important acest aspect. Si eu cumpar bilete dus-intors si este importanta viza. Altfel s-ar putea sa ai probleme. Cei de la CFR vor spune ca te poti intoarce de 2 ori inapoi cu acelasi bilet daca nu este vizat la casa la intoarcere.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 16 Aug 2009, 20:27

Eu ori de cate ori cumpar bilet dus-intors, cer sa imi puna ultima zi a valabilitatii biletului, adica a 20-a zi, pentru ca ma pot intoarce in orice perioada. Daca ma razgandesc si ma intorc mai tarziu decat am cerut sa imi puna pe bilet, acesta nu mai este valabil.Iata un bilet .

Si iata si viza pusa pe verso, in Gara de Nord, precum si nr. trenului si data scrise cu pixul.Daca esti student si ai reducere 50 %, mai bine foloseste reducerea aceea.Te costa mai ieftin . Pentru ca o singura reducere se poate face pe un bilet. Nu merg mai multe reduceri.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 17 Aug 2009, 19:46

In concediul proaspat incheiat,calatorind foarte mult cu trenul, am studiat unele aspecte...cum ar fi declivitatea liniei (am calatorit mult prin zone montane)...Stie cineva se semnifica numerele acelea de pe placutele de coborare sau urcare a liniei? Cum aflu inclinarea liniei cum se calculeaza? Imi cer scuze daca nu m-am exprimat prea bine Very Happy

Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10897
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 17 Aug 2009, 19:57

Indicatorul din imagine se numeste indicator de declivitate. Cu rosu este marimea pantei/rampei iar cu negru lungimea pantei/rampei.
In acest caz linia coboara cu 10mm/m, deci 34 metri in total (10mm/m x 3400m = 34000mm = 34m) (sper ca nu m-am inselat)
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 17 Aug 2009, 21:26

Hmmm..multumesc mult pentru raspuns..Faptul interesant e ca destul de dese sunt aceste indicatoare...Adica vreau sa spun ca daca acolo scria 3400 cu 10 asta ar trebui sa insemne ca in 3400 de metri nu ar trebui sa fie alt indicator..si erau cam dese...
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10897
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 17 Aug 2009, 22:37

In acest caz asa este, in 3400 metri nu ar trebui sa mai existe alt indicator. in unele locuri sunt mai dese deoarece distanta in care panta/rampa este constanta, este mai mica.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 19 Aug 2009, 06:11

As vrea sa va intreb ceva, o curiozitate de a mea, legata de nefericitul accident de acum cateva zile in care au murit 14 oameni. Pe toate posturile acesta este clasificat ca si "accident feroviar"...Parca nu suna prea bine, trenul si pasagerii nu au avut nicio zgarietura, si in plus vina a apartinut exclusiv soferului...Voi ce ziceti? asa e firesc sa sie clasificat ??
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 19 Aug 2009, 08:33

Ar trebui redenumit accident" rutiero-feroviar" Laughing ...
Sus In jos
Codrut1985
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 413
Varsta : 31
Localizare : Oradea
Reputatie : 3310
Data de inscriere : 21/05/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 19 Aug 2009, 09:09

Salut!
Parerea mea e ca un accident feroviar este atunci cand in eveniment sunt implicate exclusiv vehicule feroviare (locomotive, trenuri, drezine, etc etc)...Acest eveniment ramane totusi un accident de circulatie, doarece, asa cum ai spus si tu, vina este exclusiv a soferului care nu s-a asigurat la trecerea la nivel cu o cale ferata...Am observat si ca, pe posturile TV este clasificat ca o catastrofa feroviara, dat fiinnd numarul mare de victime implicate...Daca numarul victimelor era mai mic, atunci nu ramanea decat un banal accident, la fel cum au fost multe altele care s-au intamplat tot datorita lipsei de atentie a soferilor care ignora indicatoarele amplasate la trecerile de nivel...
Sus In jos
http://ghioane007.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 19 Aug 2009, 09:54

Si eu am fost intrigat de acest fapt. De cand s-a intamplat acest nefericit caz, de fiecare data la tv am auzit expresia "accident feroviar", deloc potrivita , intrucat accidentul s-a produs din cauza soferului, iar mortii sunt tot cei care foloseau microbuzul. Cred ca s-au luat unii dupa altii, acesti minunati reporteri care de fiecare data dau o interpretare lucrurilor dupa cum li se soptesc la urechi.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro


Ultima editare efectuata de catre COSTACHE MIHAIL in Mier 19 Aug 2009, 14:26, editata de 1 ori
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3309
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 19 Aug 2009, 12:35

"TRAGEDIE FEROVIARA", "ACCIDENT FEROVIAR", "UCISI DE TREN"... sunt cateva dintre titlurile aberante din massmedia romaneasca care sunt in cautare de rating, de audienta. Si ei stiu ca nu este corecta o astfel de formulare de titlu, fiti sigur.
Intr-adevar, accident feroviar este acel accident in care sunt implicate doar vehiculele feroviare. In cazul accidentelor la trecerea la nivel cu calea ferata, putem spune simplu: accident la trecerea la nivel cu calea ferata. Si de fiecare data, vinovatii sunt cei din vehiculele rutiere.
Sus In jos
http://rrt-group.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Astazi la 21:49

Sus In jos
 

INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Buna Ziua!
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-