Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 FOTO-CRITICA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
AutorMesaj
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Dum 20 Dec 2009, 15:39

Ningeeeeeeeeeeeeee in tren si nu in orice tren ci in IC 551 What a Face Bucuresti Nord-Iasi/Suceava .Poza aminteste de celebrele instantanee luate din celebrul trenu foamei Iasi-Timisoara .Nu stiam de ce e frig in tren lol!



Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5192
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Dum 20 Dec 2009, 23:56

Nu ninge pur si simplu in tren,este vina fumatorilor care deschid usa in timpul stationarii (sa fumeze afara) si uita s-o mai inchida (sau mai degraba li-e lene)... Neutral
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Lun 21 Dec 2009, 00:04

Ai dreptate mureseanu...am vazut si eu cazuri..mai ales ca la vagoanele de IC se inchide usa bine...si la viteza de pe M 500 si 1 centimetru de e deschisa usa, intra multa zapada...

_________________
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Lun 21 Dec 2009, 02:34

Usa nu se inchidea bine. Nu a fumat nimeni acolo dintre calatori, era foarte frig de altfel in tren .Stiu ca usile la Ic se inchid dupa un timp scurt .Si intr-un minut cat sta trenu nu ar avea timp sa scoata bricheta ca trenu pleaca.De altfel Ic 551 circula pe jumatate plin in cele mai bune cazuri.Si parca fumatu in tren e interzis mai nou?


Ultima editare efectuata de catre didi in Vin 22 Ian 2010, 21:24, editata de 1 ori
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6483
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Lun 21 Dec 2009, 02:41

E interzis, dar regulile sunt facute sa fie incalcate. Smile
Se mai fumeaza pe hol, cu usa deschisa, in marea majoritate a cazurilor...
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mar 22 Dec 2009, 10:54

Tinand cont de faptul ca aceste vagoane fac parte dintr-o garnitura I.C., cum e posibil ca zapada sa patrunda in tren? Nu puteau fi introduse vagoane in care usile sa se inchida automat? Daca sunt si pe personale vagoane in care usile se inchid automat. ma refer la cele etajate modernizate, adica cele din seria 26-16 sau 36-16, aceste vagoane ar trebui introduse unor garnituri cu un rang si mai scazut, adica sa fie introduse pe trenurile cursa. Cum acest gen de ranguri au fost sistate, cerem celor de la C.F.R. sa le reinfiinteze. Degeaba ai confort in I.C. daca iarna mori de frig pentru ca usile nu se inchid!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5192
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mar 22 Dec 2009, 23:18

COSTACHE MIHAIL a scris:
Tinand cont de faptul ca aceste vagoane fac parte dintr-o garnitura I.C., cum e posibil ca zapada sa patrunda in tren? Nu puteau fi introduse vagoane in care usile sa se inchida automat? Daca sunt si pe personale vagoane in care usile se inchid automat. ma refer la cele etajate modernizate, adica cele din seria 26-16 sau 36-16, aceste vagoane ar trebui introduse unor garnituri cu un rang si mai scazut, adica sa fie introduse pe trenurile cursa. Cum acest gen de ranguri au fost sistate, cerem celor de la C.F.R. sa le reinfiinteze. Degeaba ai confort in I.C. daca iarna mori de frig pentru ca usile nu se inchid!

Tocmai ca usile de la vagoanele de IC sunt automate,DAR lumea le deblocheaza manual daca se grabesc sa coboare (sau sunt oameni dornici de senzatii tari) si se deregleaza softul usii,in asa fel incat nu se mai inchide automat.Sau senzorii de la usa sunt defecti si nu pot comanda inchiderea usilor. Laughing

Eu am vazut in Danemarca un tren personal la care "nasul" (prin apasarea sau rotirea unui buton) inchide TOATE usile din TOATE vagoanele (si acelea aproape identice cu suburbanele 11/21-47) lol!
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 00:00

Apropo de acest aspect, am circulat cu un 26-16 etajat azi vara de cluj la brasov...asa ca o statistica, cam 5 din 30 de calatori au apasat pe butonul de deschidere al usilor dintre vagoane..restul trageau de ea pana ii lasau puterile, mai loveau, mai injurau unii...sau se prindeau mai repede, altii mai tarziu.. ca trebuie sa apese butonul....Desi scria mare "Apasati butonul" sau "Instructiuni" ..ceva de genu..si culmea, majoritatea erau tineri... Neutral

_________________
Sus In jos
stegaru



Numarul mesajelor : 225
Varsta : 30
Localizare : Brasov
Reputatie : 2924
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 01:07

Vis-a-vis de comentariul lui Ionutz, am si eu o parere. Poate unele persoane o sa se simta ofensate, insa imi asum riscul. Sa pui la dispozitia romanilor tehnologie inseamna moartea acesteia. Nu e posibil ca in scurt timp de la introducerea vagoanelor 26-16, acestea sa si fie distruse. Cea mai mare greseala a fost introducerea acestui tip de vagoane pe trenurile de tip personal. Spre exemplu, perechile 3001/3/5 Bucuresti Nord-Brasov si 3002/4/6 Brasov-Bucuresti Nord. Pai sa vedeti ce specimene urca in trenurile astea din Bucuresti pana la Ploiesti Vest. Te crucesti!!! Se uita la usile vagoanelor "ca vitelul la poarta noua". Si nu ar fi asta problema. Problema e ca, asa cum spune si Ionutz, trag de usile alea cu o determinare demna de o cauza mai buna, cand este suficient sa apese usor pe buton. Dar cum sa citeasca unde trebuie sa apese, daca "neandertalienii" nu stiu sa citeasca?! Dupa parerea mea, pentru trenurile personal, cele mai bune vagoane sint 20/21-47: vagoane unde toti necioplitii sa stea la un loc ca animalele. Daca se poate, sa fe cat mai jegoase si cat mai rablagite, ca sa nu mai aiba ce strica. Pentru ca, oameni buni, poporul roman NU MERITA ceva bun! Sigur, unii vor spune ca nu sint patriot. Poate nu sint. Dar va spun sincer ca mi se rupe inima de trenurile astea ale noastre distruse de toti derbedeii, necioplitii, tiganii, care circula cu ele, culmea(!) si fara bilet. Este strigator la cer. Si apoi stam si ne lamentam ca nu avem conditii decente? Imi cer scuze daca cineva s-a simtit ofensat de remarcile mele, insa nici nu pot sta si sa pretind ca CFR-ul este vinovat ca intra zapada in tren, sau ca CFR-ul e vinovat ca scaunele sint taiate sau pentru alte chestii. Singurii vinovati sint cei care devasteaza trenurile si scapa pentru ca, nu-i asa, ce treaba are nasul? Ca doar nu e trenul lui, nu? De ce ar cere prin statie niste jandarmi la statia urmatoare ca sa-i salte pe jegosii care cred ca merg cu trenul ca si cum le-ar apartine?! Sau de ce l-ar da jos pe cel care vrea sa mearga "cu nasul"? Concluzie: fiecare popor pe lumea asta are ceea ce merita. Occidentalii au trenuri si cai ferate pentru ca sint cum sint, iar romanii au ce au pentru ca de asemenea, sint cum sint. Si asta nu se va schimba niciodata, pentru ca asta e firea si natura poporului nostru drag.

P.S. Imi cer scuze daca am deviat de la subiect sau daca m-am intins prea mult, sau daca am jignit pe cineva. Daca administratorii sau moderatorii considera acest mesaj nepotrivit, ii rog respectuos sa il stearga si promit ca asa ceva nu va mai aparea din partea mea pe acest forum.
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 12:55

Pentru ca am vazut ca poza mea a starnit multe comentarii si unora chiar nu le-a placut ca am postat-o , vreau sa va zic ca , usile au fost deschise doar in statii pentru a permite urcarea calatorilor. In tot trenu erau vreo 2 fumatori mai inchisi la culoare dar sa nu credeti ca baietii au fumat afara ca viscolea .Au preferat toaleta sau vagonul bar , de altfel li se si atrasese atentia .Si se vede clar cum zapada a intrat cand trenul mergea , datorita unui vant puternic sau curentului din timpul mersului trenului.In plus in tren a fost foarte frig nu am avut caldura si vreau sa va zic ca iar am racit .Si scuzati daca nu e aici topicu o intamplare tragico-comica la intoarcere in rapidul 664: plecasem de la iasi cu o intarziere de 20 de minute si pentru ca nici in alte 20 nu primisem caldura , in vagonu cuseta era groaznic de frig ne culcasem cu hainele pe noi cu gluga si manusi si plus 2 paturi pe noi What a Face ,un domn se duce sa intrebe de ce nu avem caldura la care raspunsu a fost unu care ne-a lasat fara grai.Domnule locomotiva trebuie sa urce dealu la barnova si nu va poate da caldura pentru ca altfel nu reuseste sa urce dealu .Dupa Vaslui o sa va dea caldura.Ei bine caldura a venit abia la tecuci cand au pus o locomotiva electrica din seria 45.Stiu ca pana intr-un timp erau 2 locomotive diesel care tractau trenu .Acuma e criza si se face economie.
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4980
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 13:30

@ Stegaru Acest exemplu este cel mai elocvent, cu 26-16...dar am vazut exemple si cu 20-49, la fel modernizate, ba chiar compartimentate..si puse pe personal...Greu de inteles de ce se iau asemenea decizii..

_________________
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 13:44

didi a scris:
Pentru ca am vazut ca poza mea a starnit multe comentarii si unora chiar nu le-a placut ca am postat-o , vreau sa va zic ca , usile au fost deschise doar in statii pentru a permite urcarea calatorilor. In tot trenu erau vreo 2 fumatori mai inchisi la culoare dar sa nu credeti ca baietii au fumat afara ca viscolea .Au preferat toaleta sau vagonul bar , de altfel li se si atrasese atentia .Si se vede clar cum zapada a intrat cand trenul mergea , datorita unui vant puternic sau curentului din timpul mersului trenului.In plus in tren a fost foarte frig nu am avut caldura si vreau sa va zic ca iar am racit .Si scuzati daca nu e aici topicu o intamplare tragico-comica la intoarcere in rapidul 664: plecasem de la iasi cu o intarziere de 20 de minute si pentru ca nici in alte 20 nu primisem caldura , in vagonu cuseta era groaznic de frig ne culcasem cu hainele pe noi cu gluga si manusi si plus 2 paturi pe noi What a Face ,un domn se duce sa intrebe de ce nu avem caldura la care raspunsu a fost unu care ne-a lasat fara grai.Domnule locomotiva trebuie sa urce dealu la barnova si nu va poate da caldura pentru ca altfel nu reuseste sa urce dealu .Dupa Vaslui o sa va dea caldura.Ei bine caldura a venit abia la tecuci cand au pus o locomotiva electrica din seria 45.Stiu ca pana intr-un timp erau 2 locomotive diesel care tractau trenu .Acuma e criza si se face economie.

asta e cea mai tare scuza pe care am auzit-o =))))) =)))) =))))) e nasol la banii pe care ii dai sa fii tratat ca un detinut in Siberia Sad
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12491
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 21:29

locomotivele diesel nu pot baga caldura cand au nevoie maxima de putere la tractiune , cand pleaca de pe lok sau cand au de urcat o panta destul de abrupta caldura este intrerupta asa se intampla la toate trenurile de pe liniile neelectificate Wink
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 899
Varsta : 40
Reputatie : 3644
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 21:44

Sunt 100% de acord cu dl Stegaru!!!!!!!!! Asa este!!! Dar aici ar trebui si opinia publica si publicul calator sa i-a atitudine....Dar cum poporul roman are vesnicii ochelari de orb,...tampoane in urechi si....prune in gura,....Asta e: nu vedem, nu auzim si nu ,,ciripim" nimic....caci altminteri,...,,aloimis"....Humanoidul ,,brunet" si nespalat cu apa si sapun de la ultima era glaciara incoace,...te ameninta fie cu pumnul fie mai rau,...cu ,,shunda"!!!!
Rusine,...!Asta pot zice! Eu sunt genul de om care nu tac! Si cand a fost nevoie,...mi-am spart dslr-ul( carcasa de plastic) in capul unui vanzator ambulant de reviste si ziare contrafacute( ziare din 2002 vandute ca noi in 2004) in plina Gara-de-Nord in 2004!!!Si nu s-ar fi intamplat daca idiotul de Conductor, nu s-ar fi luat de mine pe motiv ca....NU AM VOIE SA FAC POZE CA E OBIECTIV STRATEGIC!!!! In schimb cersetorii, vanzatorii ambulanti fe surdo-muti fie ,,latrai", ba asa-zisi-inchipuiti calugari ce pretindeau sume de bani pentru fie ce manastiri in constructie...marsaluiau, defilau, se plimbau tantos ca orbul prin loboda prin vagoane si intrand in compartimente fara nici o jena...Ei bine, de fata cu ,,Nasul" l-am pocnit pe un vanzator de ziare cu...eos-350 de la Canon direct in frunte! Si atunci pentru prima data am sarit si la gulerul nasului...Nu am rezistat la asemenea magarie!!!!
Sus In jos
didi



Numarul mesajelor : 632
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 28/09/2009

MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Mier 23 Dec 2009, 21:49

Sergiu mereu ma face sa rad cu lacrimi stilu tau de a le zice pe nume lucrurilor, si de a lua atitudine.Da e o prob cu cersetorii si vanzatorii ambulanti in tren Suspect .Si da nimeni nu le cere lor biletu
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: FOTO-CRITICA   Astazi la 19:50

Sus In jos
 

FOTO-CRITICA

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» FOTO-CRITICA
» Galerie Foto personala VrabieIonutz
» Black Friday (momentul pentru o camera foto sau video)
» OPTIMI (6) FOTO 21 CU FOTO 23
» SFERTURI (3) FOTO 18 CU FOTO 23
Pagina 2 din 6Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: DESPRE CFR :: FOTOGRAFII DIVERSE-