Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Dum 03 Ian 2016, 20:46

De ceva timp au remediat si problema dublei tracțiuni dintre Drobeta Turnu-Severin si Balota. Nu mai este nevoie de DT cum s-a întâmplat in primele zile ale noului mers când trimitea Aradul EA1. La București ajung o zi da una nu, rand pe rand 560 si 612, electrice de tonaj (EA). A mai fost o excepție la început (034) pana s-au stabilit cele doua apoi n-am mai vazut-o pe trenurile 73/72. Si nici când 73-2 a avut din Timisoara pana la Craiova 12 vagoane 600 tone n-a fost nevoie de DT, fiind acoperite pentru o EA sa urce singura spre Balota.
Drobeta Turnu-Severin - Balota
EA - 640 tone
EA1 - 450 to
Totuși mi se pare bătaie de joc din partea ungurilor sa nu inverseze grupele in Budapesta si sa fim nevoiți sa detașam in Craiova grupa de Sofia cu electrica trenului. N-spe manevre in 20 de minute uneori insuficiente când se puteau detașa de la urma trenului iar 73-2 sa stea maxim 10 minute detașare si revizia tehnica in tranzit.
In schimb noi le facem ungurilor pe plac ca ei sa facă manevre cat mai putine cu trenurile noastre !
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Dum 03 Ian 2016, 20:51

Sofia/Bucuresti-Budapest 02.01.2016 Timisoara N.












_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Dum 03 Ian 2016, 21:33

Le-ar fi putut manevra in Timisoara Nord ca are timp de stationare.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Dum 03 Ian 2016, 21:47

Teoretic da, dar mai vine întârziat de la Curtici durând controlul vamal de când cu atentatele din Franța.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Dum 03 Ian 2016, 22:00

Asa este, insa ce fac ei daca vine intirziat de la Calafat? sta 72 dupa el ca zilele trecute ca a avenit cu 29 in Timisoara Nord?

Cred ca daca ar vrea ar putea sa faca mai urgent detasarea in Craiova ca au partida de manevra nu se face cu partida trenului.

La sosire imediat dezlegare si iesire peste macaz, dat inapoi pina trece locomotiva de marca de siguranta, dezlegare si locomotiva sa vina indarat peste 73.Locomotiva de manevra a statiei preia imediar vagoanele de acolo, sau le baga electrica direct peste ea.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Lun 04 Ian 2016, 06:20

Da, sta 72-1 după grupa de la Sofia care vine mereu întârziata.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12092
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14134
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Lun 15 Feb 2016, 21:24

Karpaty a scris:
florin.lifticariu a scris:
Calatori in el ?

Fiind 1 Ianuarie nu prea avea ce sa fie. Acolo 3-5-7.

Chiar a fost aglomerat atunci.


Am mers noaptea trecută cu el. Compunerea: dormitor MAV și 21-50 de BDJ (strămoșul 21-80-urilor noastre, luat la mâna a doua de la Deutsche Reichbahn).

A sosit în Craiova la 20:18, deci cu ceva întârziere. Între timp, la linia 28 peronul nou aștepta LDH-ul cu un vagon 20-54 jigărit pentru Calafat. Pe măsură ce ora de plecare (19:55) se apropia, călătorii de Calafat deveneau tot mai nervoși...

În fine, la 20:18 vine trenul. Urc în vagonul de clasa a 2a... nu mă îndur să dau aprox. 100 lei pe un loc la dormitor cu 3 paturi. Mă gândesc de câteva ori, până la urmă rămân la clasă (și bine am făcut). Se face manevră cu EA-ul venit de la Timișoara! Se duce garnitura de Sofia pe linia 27, după semnalele de parcurs, se detașează EA-ul și se retrimite la linia 1, timp în care în fața vagoanelor de sofia se atașează LDH-ul cu vagonul de Calafat. După care, evident, se regarează la linia 28! Se face iar revizia în parcurs (deși o mai făcuseră odată înainte să decupleze de la 73-2). La 20:38 pleacă 73-2 spre București, în timp ce partida noastră nici nu pusese încă discul de frână (2 nași - unul pentru ,,grupa" de Calafat, una pentru ,,grupa" de Sofia). Inutil să mai precizez că dormitorul a nimerit la mijloc și a trebuit să fie descuiat, ca să se plimbe nașii. Între timp, IDM deja striga prin stație ,,Hai mă Cristi cu discu' ăla, că suntem gata!".
În fine, se adaugă discul și plecăm, e ora 20:42. Deja încep să îmi fac griji că pierd legătura (49 minute aveam la dispoziție). Nașul face repede controlul (până în Podari), după care se duce la colegul lui din primul vagon și nu îl mai vedem. Rezultatul: 1 călător cu FIP, 2 cu InterRail (două tinere din Elveția) și 3 cu bilete BDJ Vidin - Sofia luate în avans și bilete de student pentru parcursul românesc (3 studente bulgăroaice... din Sofia, dar studente la Craiova). Media de vârstă a tuturor călătorilor probabil era vreo 25 - 26 ani. Deci 6 (ȘASE) călători pentru Bulgaria!
Mecanicul craiovean o lălăie îngrozitor, din cele 47 minute de întârziere, scoate și el vreo 5 (nu 7 cum zice IRIS)...
La Golenți aștepta LDH-ul bulgăresc la linia 1, noi sosind la 2. Se suie partida bulgară - șef de tren, conductor, revizor vagoane, iar pe locomotivă avem mecanic și mecanic ajutor. Se face luarea în primire a vagonului și imediat se face revizia biletelor. Între timp, LDH-ul românesc cu vagonul 20-54 e decuplat și, probabil, manevrat în curentă pe linia de Poiana Mare (cât mai e posibil, că după 100m e disc roșu). Vine LDH-ul, cuplează (evident, nema încălzire după ce a cuplat)... pe la 23:30 LDH-ul românesc cu vagonul de Calafat e regarat la linia 1!! Crezusem că a plecat. De fapt, dobitocii l-au ținut acolo până a plecat internaționalul, în loc să îi dea drumul al 23:20, cu doar 10 minute peste ora programată (au ținut morțiș să îi dea drumul la 23:45, să îl țină 30 minute acolo DEGEABA. De fapt... și fără întârziere stă 39 minute absolut degeaba la Golenți).
La 23:36 plecăm... toate bune și frumoase, pe pod vine șeful de tren să ne anunțe că suntem întârziați și că nu se poate întârzia mai mult garnitura bulgărească. Așa că la Vidin trebuie să ne dăm jos să ne mutăm în alt tren. Evident, totul într-o combinație de română și bulgară, personalul BDJ nu știe o boabă de engleză.
Ajungem pe la 23:55. Plecarea era la 0:05. Sosim la o linie înconjurată cu un gard de 2m ca la pușcărie, unde poliția de frontieră română și cea bulgară ne invită să coborâm. Se verifică și vagonul de dormit.... nu avea mușterii. Dacă ar fi avut, ar fi fost dați jos acolo și la 5:55 la următorul tren de Sofia s-ar fi putut urca la loc în același vagon de dormit, asta dacă nu voiau să plece cu vagonul de clasă! În momentul ăla am fost fericit că nu am aruncat banii pe suplimentul de dormitor.
Bun, vine bulgaru', se uită la acte, i le dă românului... care pleacă cu ele într-o clădire că ,,trebuie implementate". A duarat 25 minute verificarea a 6 acte de identitate! Din care 4 de cetățeni UE și 2 de Elveția, deci țară Schengen. Cred că nici să facă alte acte de la zero nu dura atâta!
Apare românul cu actele, după care personalul BDJ ne conduce la linia alăturată, unde ne oferă locuri la clasa I într-un salon 31-43... încercăm să ne întindem pe ele (ca în 21-50), dar degeaba, nu sunt făcute pentru așa ceva, scaunele sunt tari... m-am ales cu o durere de spate care a persistat toată ziua. Iar de la Mezdra s-a umplut trenul cu navetiști, deci nu am mai putut ocupa mai multe locuri.

Poate așa se explică de ce nu prea merge nimeni cu trenul ăsta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Lun 15 Feb 2016, 21:58

Ahaa, deci vagoanele ramin in Vidin daca intirzierea e mare si pleaca cu alt tren.
Parca in livretul lor scria ca de la noul mers se merge cu Ludmila, dar daca e LDH nu trece de 70 km/h
Rezulta ca din cauza controlului actelor s-a intirziat si celalalt tren care pleca la 00.05.

Dar ce prostie sa tina personalul in Golenti daca tot e in fata.  nu cred ca merge multa lume cu el la ora aia, dar oricum e contraproductiv sa il tina in curenta pina pleaca asta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12092
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14134
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Lun 15 Feb 2016, 23:08

S-a întârziat cam 25 minute... dar doar de aia are staționare la Mezdra 40 minute, nu? De la Mezdra a reintrat în grafic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Vin 19 Feb 2016, 20:20

Astazi in Gara de Nord un sef de tren mi-a spus, citez,,in doua trei zile se rezolva asta cu vagoanele BDZ in fata, o sa fie manevre aici si 1691 o sa fie in fata, bulgaroaicele la urma ca sa nu mai manevreze in Craiova, sa dezlegam si sa plecam".

Nu stiu daca asa va fi.

Dar cu 1691 in fata (la siguranta) nu inseamna ca o sa trebuiasca manevrat si in Grivita ca doar 72 pleaca primul?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Vin 19 Feb 2016, 20:29

Chiar daca le-ar manevra in Grivita.. au linii destule, si in plus au 3 LDH uri Smile. 2 la linii active/calde(nu stiu cum le zic cei de acolo) si 1 in spate.. Toata manevra nu ar dura mai mult de 10-15 minute.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Vin 19 Feb 2016, 21:30

Da, sunt destule linii in Grivita, 7 la numar in grupa de primiri AT iar la miezul noptii e timp berechet pentru manevre. Si asa trebuia procedat din prima zi a noului mers cu inversarea grupelor in Timisoara. Eu nu inteleg de ce nu ti-o aseaza cum trebuie la Budapesta !

@dan tm, oricum se fac manevre in Grivita legandu-se mai multe garnituri sosite apoi expediate in grupele Barbu si Costica aflate in zona haltei Carpati.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2483
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 5009
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Sam 20 Feb 2016, 10:58

E mega prostie marca máv si cfr. Daca unul e prost de bubuie de ce altul nu poate in Curtici sa manevreze? Eu am spus de la inceput ca grupa Sofia trebuie in coada sa fie , iar in Tm sa detaseze masina pana cupleaza LDH cu 1691.

_________________
ICN 364 "Ady Endre" Cluj Napoca (21.45)- Oradea (00.20) - Biharkeresztes (00.02) - Budapest Kelenföld (03.50)- Wien Hbf (06.10)
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3686
Reputatie : 4680
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Sam 20 Feb 2016, 11:03

Toti ne-am intrebat de ce nu e asa, dar se vede ca la CFR trebuie sa treaca ceva timp pina sa isi dea seama de un lucru, acuma sa vedem daca asa va fi pentru ca la peron multe se vorbesc.

In Curtici nu prea au loc de manevre de cind cu lucrarile iar MAV cred ca trambaleaza vagonul lor doar ca o obligatie de la care nu se pot eschiva de aia nu intorc vagoanele. Nu vor pur si simplu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12092
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14134
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Sam 20 Feb 2016, 11:13

Azi pe Sofia - Craiova: 2 calatori Sofia - Craiova si 3 Vidin - probabil Timisoara sau Budapesta, ca nu au coborat la Craiova si nu stia nasul cum sa le dea bilet, ca oficial trenul e R Golenti - Craiova. La cuseta zero clienti, la VD la fel.

In Bulgaria au mai fost si ceva angajati BDJ in vagon, dar calatorii de rand in trafic intern nu erau lasati in vagonul de Budapesta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta   Astazi la 04:10

Sus In jos
 

Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Sofia-Craiova-Timisoara-Budapesta
» București - Craiova - Timișoara - Budapest
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
» IR 1991/1992 Timisoara N./Deva/Resita Sud-Craiova-Mangalia
» Trenuri internaționale
Pagina 13 din 15Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-