Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
nexxus



Numarul mesajelor : 14
Varsta : 44
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2686
Data de inscriere : 17/08/2009

MesajSubiect: Iam si imprejurimi   Lun 17 Aug 2009, 12:45

Sus In jos
nexxus



Numarul mesajelor : 14
Varsta : 44
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2686
Data de inscriere : 17/08/2009

MesajSubiect: toate pozele de la Iam   Lun 17 Aug 2009, 13:01

http://picasaweb.google.ro/marincristian/Iam

Pt. cei interesati de o excursie in Serbia la Varset - fosta linie Jamu Mare - Varset, Iasenovo - linia ce venea de la Iam, Oravita, Biserica Alba, Vracev Gaj - linia spre Bazias, sa ma contacteze pe marincristian@gmail.com, am masina sau mergem cu trenu pana la Varset si Biserica Alba, daca mai circula!
Sus In jos
nexxus



Numarul mesajelor : 14
Varsta : 44
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2686
Data de inscriere : 17/08/2009

MesajSubiect: Serbia   Lun 17 Aug 2009, 13:03

Trebuie doar sa aveti pasapoarte si ceva euroi ca ii schimbam in dinari al Varset cam 93 dinari pe euroi.
Sus In jos
nelu_cfr



Numarul mesajelor : 12
Reputatie : 2224
Data de inscriere : 22/11/2010

MesajSubiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)   Mar 23 Noi 2010, 21:43

caile ferate din Banat au fost construite integral in timpul Imperiului Austro-Ungar, cand Banatul romanesc si cel sarbesc de acum erau o singura regiune...
din pacate, in 1920 dupa Tratatul de la Trianon cei care au trasat artificial granitele nu s-au uitat pe unde va trece granita, si de-aia acum avem doar cioturi, linii secundare care se opresc undeva intr-un sat la marginea tarii (Nerau, Valcani, Cruceni, Giera, Iam, etc)... pe vremea Imperiului, prin aceste sate trecea trenul asa cum trece acum orice personal prin Remetea Mare sau oricare altul...
eh! alte vremuri...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)   Mier 24 Noi 2010, 14:35

Granitele nu s-au trasat artificial, nu puteau sa tina cont neaparat de liniile ferate care erau interconectate intre ele, asa incit dupa trasarea granitelor si schimbul de teritorii dintre Romania si Regatul sirbilor, croatilor ;i slovenilor, s-a convenit care linii sa fie puncte de frontiera si care sa se demonteze.
de exemplu Nerau a fost reconstruit de CFR ca de fapt iesea in Sirbia, iar Checea a fost racordata la carpinis, initial era racordata la Jimbolia fiind taiata de granita in doua locuri.
exemple mai sint.
Sus In jos
jionutz



Numarul mesajelor : 614
Varsta : 34
Localizare : Sat Calacea judetul Timis
Reputatie : 3088
Data de inscriere : 28/04/2010

MesajSubiect: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)   Mier 24 Noi 2010, 15:22

trafic de calatori ma gandesc ca a fost pe aici Smile
de marfa a fost?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)   Joi 25 Noi 2010, 08:07

Desigur ca a fost de marfa, asta a fost scopul construirii lor.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)   Astazi la 00:22

Sus In jos
 

IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Nemtii de la DB Schenker Rail Romania cauta mecanici de locomotiva
» Vitezele de circulatie pe liniile din Romania
» ZS-Serbia
» Istoricul locomotivelor folosite in Romania
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-