Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
ciprian71



Numarul mesajelor : 1379
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 2069
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 02 Sept 2016, 19:35

Ma uitam la mersul IRN 1741Brasov - Sighisoara 128 km. si parcursi in 2h30min.Atat de uzata este linia, in cat e necesar sa se tarasca?Nu e de mirare ca suntem in secolul microbuzelor.Zbarnaie fericite in toata tara si mai ales pe aici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 02 Sept 2016, 20:19

Și pe șosea faci cam 2 ore dacă mergi cu viteza legală. Doar că la noi viteza legală e opțională (oare câți merg cu 30 km/h pe restricțiile de 30?). Cursele auto fac cah 2h15min, că cei de la ARR calculează timpii pentru viteza legală. Posibil să facă mai puțin, dar sub 2 ore îmi vine greu că pot face. Drumul e destul de greu, cu serpentine și dealuri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5068
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 02 Sept 2016, 23:13

http://distanta.ro/brasov/sighisoara

Conform acestui renumit si bun site sunt 118 km pe sosea, si poti face 1 ora si putin... cu masina.
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 3036
Varsta : 22
Reputatie : 4473
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 02 Sept 2016, 23:36

Conducând legal și semilegal am făcut fix 1h20 pe acest drum.
Linia asta este o tragedie. Am postat la topicul magistralei, există peste 30 de restricții și limitări de la Brașov la Sighișoara.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14397
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16962
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 02 Sept 2016, 23:45

118 km într-o oră, pe o secțiune de drum care trece în principal prin localități și mai traversează și câteva dealuri?
Am fost acum o lună pe acolo, deși asfaltul e bun și am văzut mulți grăbiți (gen în localitate noi mergeam cu 70 - legal era 50 - și ei ne depășeau), nu prea ai cum să mergi cu mai mult de 10 - 20 km/h peste limita legală, ai multe curbe, serpentine, rampe, pante, intersecții cu alte drumuri de pe care nu știi ce poate să-ți iasă în față. Bonus, e plin de TIRuri, care-s limitate constructiv la 90 km/h și pe care nu prea ai pe unde să le depășești. Bine, dacă ai abilități de pilot de raliu...

Chiar dacă ar fi drum drept, fără localități, n-ai avea ce să cauți cu mai mult de 100 km/h pe acolo.

--
1h20min e realizabil, dar legal clar nu e. Noi, la un moment dat, am prins printr-o pădure o limitare de 40... unchi'miu a zis să o lase mai încet, a mers cu 45... după 500m radaru' (era evident de ce stătea fix acolo), în condițiile în care drumul permitea mult mai mult de 40, dar limitările astea sunt puse după nu'ș'ce standarde și directive, care spun că la o anumită viteză tre' curbe cu raza de nu știu câți m... de aia tot vedem drumuri aparent ușoare cu limitări de 30 - 40 - 50 km/h, deși și cu Dacia 1310 fără servo poți să le abordezi lejer cu 60 - 70. Bonus, tot după standardul ăla, acele de păr se iau cu 10 km/h, am văzut secțiuni de DN refăcute de curând cu 10 la oră pe acele de păr + 200m înainte și după ele Smile)

Până la urmă, cel mai bun antiradar e viteza legală, că ăia care au fixat-o au știut ei ce au știut, nu au pus-o doar ca să vină unii frustrați să înjure ca la ușa cortului (gen Iuda, ăla cu duba) când prind în față o mașină care merge cu 50 km/h pe o limitare de 50 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1595
Varsta : 39
Localizare : Alexandria
Reputatie : 5177
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Sam 03 Sept 2016, 17:26

Mers semi-legal în 2014 și am scos 1,40. Sunt 120 de km, nu poți mai mult de o oră și jumătate, sunt curbe multe, drumul e destul de aglomerat, sunt localități destule. Sub 1,30 h e deja de Schumacher, trebuie să fii un pic cu capul să dai în curbele dintre Măieruș și Hoghiz blană.
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 262
Reputatie : 2705
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Sam 03 Sept 2016, 21:25

Daca se circula strict cu viteza legala pe DN-uri nu se scoate o medie mai mare de 65 km / h, iar pe autostrazi 110 km / h. Iar daca mai esti in zona de munte cu multe camioane, curbe, linie continua si eventual lucrari unde se circula pe un sens, nu scoti nici 50 km / h. Si depinde ce consideri Brasov - Sighisoara ( intre centrele celor 2 localitati sau intre iesiri ). Asta vara pe centura neterminata a Brasovului erau sute de masini, iti lua 30 min. sa iesi din zona. Restul sunt povesti pescaresti, depinde de aptitudinile si norocul fiecaruia !
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Brașov
Reputatie : 6381
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Mar 06 Dec 2016, 19:24

A fost lansată licitația deschisă pentru reabilitarea tronsonului feroviar Brașov – Sighișoara pe secțiunile Brașov – Apața și Cața – Sighișoara. Valoarea totală estimată a contractului este de 3,1 mld. RON fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporție de 85%, iar cofinanțarea în proporție de 15% de la bugetul de stat.

Reabilitarea celor două secțiuni Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, în lungime totală de 86 de km, va contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară - Curtici - Arad - Simeria - Sighișoara - Brașov, prin:
- creșterea vitezei de circulație la 160 km/h
- reducerea duratei de transport
- creșterea siguranței feroviare
- facilități pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă
- introducerea sistemelor moderne de semnalizare și de management al traficului
- îmbunătățirea gradului de confort oferite călătorilor în stațiile de cale ferată.

În scurt timp va fi lansată și licitația pentru secțiunea de mijloc Apața-Cața, pentru care CFR SA a semnat contractul de finantare cu Comisia Europeană în luna noiembrie 2016.

Proiectul de reabilitare pe aceste două secțiuni Brasov-Apața și Cața - Sighișoara cuprinde o gamă variată de lucrări de infrastrutură și suprastructură feroviară: terasamente linii C.F, consolidări, poduri și viaducte, podețe, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, linie de contact, trafic feroviar, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicații, comunicații pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, arhitectură, rezistenta, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalații termoventilație, apărări de maluri, semnalizare, protecția mediului. Pe acest traseu se afla 11 puncte de secționare, toate centralizate electrodinamic (CED) - 4 stații de cale ferată, 15 halte, 2 noduri de cale ferată principale și un tunel dublu de 660 m lungime.

„Invităm companiile importante de profil să participe la această licitație, fiind convinși de faptul că realizarea unui proiect de asemenea anvergură necesită o implicare serioasă pe termen lung și o abordare profesionistă care la final va fi benefică pentru dezvoltarea transportului feroviar și a zonei în care se derulează lucrările”, a declarat Marius CHIPER, director general al CFR SA.

Anunțul de participare la procedura licitație deschisă și documentația de atribuire, cu nr. 171875/06.12.2016, sunt deja disponibile în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice (S.E.A.P.), la adresa www.e-licitatie.ro. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 01.02.2017, ora 16.00.

Facebook CFR Infrastructura
Sus In jos
Luca tgv



Numarul mesajelor : 248
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 1701
Data de inscriere : 06/06/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 27 Apr 2018, 12:32

Ieri, 26.04.2018, CFR Infrastructura a anunțat public ofertele depuse pentru licitația de execuție lucrări pentru segmentul Apața-Cața, parte din tronsonul Brașov-Sighișoara (ultimul rămas necontractat între Brașov și Curtici).

Șase asocieri/companii au înaintat oferte pentru această investiție: RailWorks (grup format din Alstom, Aktor și Arcada), Pizzarotti, FCC-Astaldi, SAIPEM-Dogus Insaat, STRABAG și Alsim Alarko-Makiol Insaat.

Cei aproximativ 28 de km dintre Apața și Cața vor străbate un relief foarte dificil, fiind necesară construirea a două tuneluri, unul de 6,9 km lungime (Ormeniș) și celălalt de 5,1 km (Homorod).

Valoarea totală estimată a contractului este de aproape 2,9 miliarde RON fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF) în proporție de 81,74%, cofinanțarea fiind de 18,26% prin bugetul de stat.

Licitația, pornită în 29.09.2017, are primul termen de evaluare a celor 6 oferte în data de 21.05.2018. Deși este un proiect major cu documentații foarte stufoase, sperăm ca procesul de evaluare a ofertelor să decurgă cât mai eficient și să avem contract semnat spre finalul acestui an (ținând cont și de contestații).

Astfel, câștigătorul ar putea să înceapă execuția în teren în 2019 pentru a reduce riscul de dezangajare a fondurilor europene aferente ciclului de finanțare 2014-2020, fonduri ce pot fi absorbite până la finalul anului 2022.

Sursa: Asociatia Pro Infrastructura

_______________

Catre un moderator sau administrator, pentru acest sector de cale ferata exista doua topicuri identice care sunt folosite simultan, lucru care face extrem de dificila navigharea pe acest subiect. Daca se poate interveni ar fi fantastic.
Sus In jos
marius664



Numarul mesajelor : 1803
Varsta : 38
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3401
Data de inscriere : 23/01/2014

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 27 Apr 2018, 12:42

AndiCFR a scris:

În scurt timp va fi lansată și licitația pentru secțiunea de mijloc Apața-Cața, pentru care CFR SA a semnat contractul de finantare cu Comisia Europeană în luna noiembrie 2016.

Luca tgv a scris:


Astfel, câștigătorul ar putea să înceapă execuția în teren în 2019 pentru a reduce riscul de dezangajare a fondurilor europene aferente ciclului de finanțare 2014-2020, fonduri ce pot fi absorbite până la finalul anului 2022.

Deci in 2016 CFR SA a semnat contractul de finantare.Suntem in 2018 si nici macar castigatorul licitatiei nu a fost desemnat.Pana in 2022 fac pariu ca acest tronson va arata exact ca acum.Se baga cineva la pariu Razz
Sus In jos
Cipri Andrei Neculai

avatar

Numarul mesajelor : 179
Varsta : 21
Localizare : Cluj-Napoca / Câmpina
Reputatie : 780
Data de inscriere : 29/09/2016

MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   Vin 27 Apr 2018, 13:42

marius664 a scris:
Pana in 2022 fac pariu ca acest tronson va arata exact ca acum.
Va arata mai rau! Si da! iti accept pariul! Very Happy
Sus In jos
https://www.flickr.com/photos/cipri_477-802-9/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara   

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: