Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii generale despre infrastructura feroviara ..

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mier 09 Apr 2014, 11:27

O leaca de studiu al eforturilor dezvoltate in suprastructura , ceea ce noi numin sina de cale ferata
Poate ,reusim sa intelegem mai bine fenomenele care duc la aparitia restrictiilor de viteza Razz ..
http://www.birmingham.ac.uk/Documents/college-eps/railway/RSSB-project.pdf
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mier 09 Apr 2014, 11:51

Pentru inceput, as spune sa definim termenul de "infrastructura", sa inteleaga toata lumea:

Art. 21 – Infrastructura feroviară reprezintă ansamblul elementelor necesare circulației trenurilor și manevrei vehiculelor feroviare, clădirilor stațiilor de cale ferată cu dotările aferente, precum și celelalte clădiri tehnologice destinate desfășurării operațiunilor de transport feroviar.

Si este compusa din:

Art. 22 – Infrastructura feroviară se compune din următoarele elemente :
a. liniile ferate de circulație, manevră, de evitare și de scăpare materializate prin infrastructura căii, suprastructura căii precum și terenurile situate de o parte și alta a axei căii ferate, care constituie zona de siguranță a infrastructurii feroviare potrivit legii;
b. podurile, tunelurile, viaductele și alte lucrări de artă care au legătură cu liniile ferate deschise circulației și manevrei precum și terenurilor aferente acestora;
c. lucrările geotehnice de protecție și de consolidare, plantațiile de protecție a liniilor ferate și terenurile aferente pe care sunt amplasate;
d. instalațiile fixe de siguranță, de conducere operativă a circulației trenurilor și manevrei vehiculelor feroviare și cele fixe de alimentare cu energie electrică a liniei de contact, construcțiile aferente acestora, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate;
e. clădirile stațiilor de cale ferată, cu facilitățile aferente, inclusiv terenurile pe care sunt amplasate;
f. stațiile de triaj și terenurile aferente acestora;
g. alte construcții, clădiri și facilități destinate desfășurării operațiunilor de transport feroviar.

(Regulament de Exploatare Tehnica Feroviara -2001)
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mier 09 Apr 2014, 11:57

Materialul respectiv ataca !

a. liniile ferate de circulație, .... materializate prin [...] suprastructura căii ..
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6799
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 24 Mar 2015, 21:34

CFR SA, Lista generala statii, versiunea 5.2, 01.04.2015
http://www.cfr.ro/files/ddr/Anexa%209%20Lista%20generala%20statii.pdf
Fata de versiunea anterioara, modificarile sunt urmatoarele:
Regionala Bucuresti - HM Scaeni (304) (desfiintata)
Regionala Craiova - HM Afumati (912) (desfiintata)
Regionala Iasi - HM Dumbrava (509) si HM Valea Putnei (502) (desfiintate)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 24 Mar 2015, 21:35

Ar mai trebui desființate o gramada
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6799
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 24 Mar 2015, 22:27

Adrian78 a scris:
Ar mai trebui desființate o gramada

Ar trebui dar nu sunt bani pentru refacerea BLA.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3642
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Sam 18 Apr 2015, 21:38

Asta s-a postat pe forum?

De ce se monteaza astfel de sisteme in statiile mici ?

http://www.zf.ro/auto/cfr-sa-a-semnat-un-contract-de-55-milioane-lei-pentru-lucrari-feroviare-14126168
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Sam 18 Apr 2015, 21:55

Probabil sunt gari de tranzit aflate in parcurs si probabil asa e procedura se depisteaza in circulatie nu la plecarea trenurilor
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12028
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14062
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Sam 18 Apr 2015, 22:41

Scopul lor e să detecteze cutiile de osii încinse și frânele strânse în trafic, nu în stații în care trenul stă juma' de zi... că dacă trenul stă câteva ore, până vine ciocănarul să verifice, nu mai detectează nimic, mai ales că cutiile se încearcă ,,la mână". Așa că s-au ales niște stații cu trafic ridicat de trenuri de marfă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3642
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Lun 14 Dec 2015, 19:47

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Lun 14 Dec 2015, 20:26

E foarte adevarat ce se prezinta acolo, de ce faci 9 ore Bucuresti-Timisoara si retur? Pai din cauza liniilor praf.
Cati ani ai acum? 30+? Cica pe 900 se va reabilita linia ca si parte a coridorului IV ramura sudica dupa ce se termina in totalitate Arad-Brasov-Bucuresti-Constanta, bun, cred ca nici cand o sa iesi la pensie peste alti 30 de ani nu va fi linia 900 la standarde din anii '90 si sa faci 7 ore Bucuresti-Timisoara.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4716
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5611
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 15 Dec 2015, 10:30

Din primavara incepe beleaua. Podul Trei guri aflat pe M500 intre PL.Triaj si PL.Sud.


screen capture windows 7

Ce trece pe pod e M500 cele 2 fire iar pe sub pod sunt 3 linii. 2 merg la PL.Vest si una la Depou direct din Triaj.


screen shot


post images

Primele 2 linii sunt cele care duc la PL.Vest inchise circulatiei si ultima cea unde este piatra si amenajat pe Jeep-urile sefilor de santier e linia care duce la Depou.


free photo upload

Poza facuta de pe M500 : Prima linie e cea care duce la depou, a doua aia de se vede ca trece pe sub linia pe care trece TFC si RT duce la PL.Vest iar alea pe care se vad TFC si RT e PL.Vest-PL.Sud


image hosting 30 mb


img host


free image uploader

In fata linia Triaj-Depou in stanga cele 2 fire PL.Vest-PL.Sud si in dreapta M500 Triaj-PL.Sud


image hosting free


image hosting no account



image url upload
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3642
Reputatie : 4628
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 15 Dec 2015, 14:40

Ce multe linii, pacat ca nu mai sint folosite, uite apare asa un caz si nu mai ai linii de evitare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 15 Dec 2015, 17:01

Pai de la Sud la Vest cum se ajunge daca nu mai sunt folosite cele doua?
Daca inchid linia intre Pl Triaj Si Pl Sud de ce nu rebruseaza in Vest trenurile dinspre Buzau?
Sus In jos
Katalyn



Numarul mesajelor : 4716
Varsta : 26
Localizare : Ploiesti Vest
Reputatie : 5611
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Mar 15 Dec 2015, 17:16

Sunt inchise doar 2 lini care fac legatura intre Triaj si Vest una pe o parte si celalalta pe alta parte nu sunt paralele. Pe langa asta mai e inchisa si linia care duce din Triaj in Depou dar si o linie care merge paralel de la Triaj la Sud cu M500. Acolo nu am putut poza ca era santierul cu paza si cu caini dar se vede din tren, peste 2 zile o sa imi fac timp sa pozez si acolo.

Pl.Sud-Pl.Vest nu au legatura cu acest pod trei guri sunt deschise si se circula.

Din primavara nu stiu ce-or sa faca o sa fie belea mare atunci nu poti nici sa duci trenurile de Moldova prin Vest si apoi rebrusare ca dureaza pana duci imprejur masina la Vest pentru trenurile de Moldova, plus ca la Vest sunt doar 5 lini din care doar 4 cu peron. O sa gaseasca ei solutii ca pe M900 o sa cupleze 1-2 trenuri, Moldova merge intarziat prin Triaj cele care se formeaa din Sud spre Bucuresti ar putea fi deviate prin Dambu-Ghighiu sau prin Vest cu rebrusare.

Nu o sa fie bine deloc dar mai e pana la primvara si chestia cu gararea trenurilor la linile 8 si 9 la Sud nu mi se pare ok sa coboare/urce calatori acolo pe traverse de beton. Cat costa sa torni beton/asfalt pe 2 peroane de maxim 250 metri si late de 1,5 metri ? Su sa pui lumina acolo ca mi se pare ca ultimile felinare sunt la peronul 6-7.

O sa fac o schita de mana si apoi pun poza aici ca sa vedeti despre ce e vorba. Intre timp ne-ar fi de folos o schita a statiei Pl.Sud si a triunghiului bermudelor unde am facut pozele acolo in zona Triaj-Sud, Triaj-Vest, Vest-Sud.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Discutii generale despre infrastructura feroviara ..    Astazi la 15:45

Sus In jos
 

Discutii generale despre infrastructura feroviara ..

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii generale despre transport II
» Cateva detalii generale despre locomotive
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Productia de elemente de infrastructura feroviara in Romania
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-