Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 NOUTĂȚI LEGISLATIVE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 1:12 pm

Aparatele alea de cale sunt aduse de 3-4 ani daca nu mai mult si pe la Sibiu sunt aduse dar nu le schimba nimeni .  Mad 
Sibiu-Vintu s-a degradat foarte tare iar viteza a scazut mult , normal era sa se faca ceva dar la noi nimic nu mai este normal , calea ferata nu mai prezinta interes asa mare cum era pe vremuri , acum autostrazile sunt pe primul loc .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6152
Reputatie : 8051
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 1:23 pm

Macar de am avea autostrazi. Uitati-va la Croatia. Aproape ca a terminat cu autostrazile pana sa intre in UE. Daca ai avea o pista de biciclete pe langa Sibiu-Vintu ai ajunge mai repede ca trenul.  Evil or Very Mad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 10:31 pm

adrian78 a scris:
Sibiu Copsa Mica nu are de ce sa treaca la neinteroperabile
Am plecat cu 2565 din Sibiu la ora 12.06 plin si cu oameni in picioare toata lumea cu bilet multi elevi viteza e foarte buna sectie inzestrata cu BLA dar cred ca ar trebui desfintate cateva statii ca nu isi mai iau rolul abatutele sunt nefolosite la Ocna Bai Loamnes singura abatuta folosita era la Seica Mare unde era un untilaj UAM

Nu cred că știi cum se face calculul. Nu contează numărul de călători, ci veniturle pe care le face CFR S.A. din TUI. Trenul ăla de călători, fie el scurt sau lung, gol sau plin, produce un TUI de aprox. 9 RON/km. Așa că 6 trenuri de călători nu aduc profit CFR S.A., care C.F.R. S.A. funcționează cu aparatură învechită (semnalizare mecanică - nu e cazul aici, macazuri vechi etc.) și management învechit,c are ține o groază de stații și Hm-uri care nu mai încrucișeaza nimic de ani buni. Bine că știu să disponibilizeze inginerii... o să rămână în *urând numai cu șefi, șefu(tu)ți, impiegați și necalificați.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3838
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 10:49 pm

razvan - trenuri a scris:
Sa vina unul din privati si sa introduca 2 -3 perechi REGIO cu mers de IR intre Tulcea - Medgidia - Bucuresti (sper cu automotor de la Constanta pentru Bucuresti) si sa fure pasageri de la autocare. Este rusine ca nici pana in prezent pe magistrala 800 traficul inca nu si-a revenit dupa catva ani de lucrari si furturi. Este loc de un numar suplimentar de trenuri pe M 800 ca are potential.

CFRCalatori va merge pe viitor doar cu IC-uri intre Bucuresti si Constanta si foarte probabil chiar la 160 km/h, lasand astfel o portita pentru rangul RE care ar putea fi preluat de privati, in speta Regiotrans care s-a bagat deja in zona.

Deci foarte posibil sa vedem un IC la 2 ore care sa plece din nord la Constanta iar la cca 15 ' de fiecare IC un RE care sa lase in statia Medgidia automotoare pentru Tulcea sau Negru Voda.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 11:02 pm

Asta cam asa este , nu conteaza ca pe linia x trenurile sunt pline , chiar nu conteaza , la final se urmareste ca la CFR sa ramana doar magistralele importante , restul vor deveni mai devreme sau mai tarziu neinteroperabile iar soarta lor va sta doar in privati daca ei vin vor fi si trenuri daca privatul nu vine nici trenuri nu vor fi , deci nu mai aruncati cu pietre in privat ca doar ei mai pot aduce trenul pe sectiile astea , daca ei nu vin vom avea sectiile ruginite si fara trafic cum avem deja cateva pe care nu a mai trecut tren de 2 ani si cine stie daca va mai trece , sa nu dispara linia din teren .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 11:12 pm

Karpaty a scris:
Asta cam asa este , nu conteaza ca pe linia x trenurile sunt pline , chiar nu conteaza , la final se urmareste ca la CFR sa ramana doar magistralele importante , restul vor deveni mai devreme sau mai tarziu neinteroperabile iar soarta lor va sta doar in privati daca ei vin vor fi si trenuri daca privatul nu vine nici trenuri nu vor fi , deci nu mai aruncati cu pietre in privat ca doar ei mai pot aduce trenul pe sectiile astea , daca ei nu vin vom avea sectiile ruginite si fara trafic cum avem deja cateva pe care nu a mai trecut tren de 2 ani si cine stie daca va mai trece , sa nu dispara linia din teren .

Asta se întâmplă la nivel european de mulți ani, încă de când a fost schițată pentru prima dată rețeaua TEN-T, ale cărei linii principale constituie rețeaua principală (Core Network), iar secundarele/variantele/legăturile între liniile principale constituie rețeaua globală (Comprehensive Network). Restul a fost fie închis, fie privatizat (închirate, concesionat), fie trecut la autoritățile regionale/locale, fie casat și valorificat. Se urmărește ca rețeaua TEN-T să fie perfect interoperabilă (eceptând diferențele de ecartament, acolo unde nu se poate normaliza linia), să corespundă acelorași standarde în toată UE (mai ales dpdv al semnalizării, care va trebui să fie ETCS/ERTMS), iar restul liniilor, de importanță locală, să aibă propriile lor reglementări (desigur, și ele pot fi aduse la nivelul liniilor TEN-T dacă se dorește acest lucru, dar nu e obligatoriu). Și la noi, secțiile neinteroperabile au, în mare parte, propriile regulamente de circulație.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 11:31 pm

Din partea mea sa le faca pe toate neinteroperabile cele ce sunt secundare , eu nu am nimic impotriva privatului , ba din contra , sa vina si sa dispara CFR Calatori de pe aceste secundare , CFR Calatori sa ramana doar cu principalele si atat doar ca sunt multi pe aici care plang dupa CFR si arunca cu pietre in privat de parca la CFR mergeau in lux si la privat merg cu caruta , pai ce oferea CFR pe secundare adica 21-47 si malaxa sunt clar inferioare la ce ofera privatul acum dar ei nu si nu batman batman , CFR si doar CFR .
Cu ce nu sunt de acord este faptul ca a trecut la neinteroperabile sectia Urziceni-Faurei , asta trebuia sa ramana clar la CFR ca este parte din magistrala 700 si pe aici trenurile Bucuresti-Galati puteau sa faca 3 ore si 40 minute iar cand vor trece prin Buzau vor face 5 ore pe putin , cu asta nu sunt de acord , in rest 208 chiar putea sa treaca la neinteroperabile si sa o ia un privat si de maine , acolo majoritatea sunt tigani si am vazut ca din 6 oameni cati eram in compartiment doar eu aveam bilet , restul 1-2 lei la nas .
Eu zic ca daca ar fi dupa mine as lasa la CFR doar magistralele adica 200 ; 300 ; 400 ; 500 ; 600 ; 700 ; 800 ; 900 si cateva sectii principale cum ar fi 201 ; 202 ; 221 ; 501 ; 502 ; 310 ; 401 ; 402 ; 405 ; 412 (Jibou-Zalau) ; poate si 409 ; 509 ; 511 ; 606 ; 704 ; 802 ; 901 ; 902 ; 903 ; 904 (Titu-Targoviste) ; 912 ; 915 , restul sa fie neinteroperabile si sa fie la privati .
Nu sunt de acord cu 804 , este singura linie care merge la Tulcea si ar fi normal sa existe tren de la CFR , eu asa vad lucrurile in aceasta privinta ca fiecare resedinta de judet sa fie deservita de operatorul de stat .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Sam Mar 15, 2014 11:38 pm

HG 643/2011
Art. 18

(3) C.F.R. Călători are dreptul de a opera în continuare trenuri de călători prevăzute în pachetul minim social de interes interregional pe secțiile respective, în condițiile legii, cu achitarea tarifului de utilizare a infrastructurii feroviare.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 12:06 am

Karpaty a scris:
Din partea mea sa le faca pe toate neinteroperabile cele ce sunt secundare , eu nu am nimic impotriva privatului , ba din contra , sa vina si sa dispara CFR Calatori de pe aceste secundare , CFR Calatori sa ramana doar cu principalele si atat doar ca sunt multi pe aici care plang dupa CFR si arunca cu pietre in privat de parca la CFR mergeau in lux si la privat merg cu caruta , pai ce oferea CFR pe secundare adica 21-47 si malaxa sunt clar inferioare la ce ofera privatul acum dar ei nu si nu batman batman , CFR si doar CFR .
Cu ce nu sunt de acord este faptul ca a trecut la neinteroperabile sectia Urziceni-Faurei , asta trebuia sa ramana clar la CFR ca este parte din magistrala 700 si pe aici trenurile Bucuresti-Galati puteau sa faca 3 ore si 40 minute iar cand vor trece prin Buzau vor face 5 ore pe putin , cu asta nu sunt de acord , in rest 208 chiar putea sa treaca la neinteroperabile si sa o ia un privat si de maine , acolo majoritatea sunt tigani si am vazut ca din 6 oameni cati eram in compartiment doar eu aveam bilet , restul 1-2 lei la nas .
Eu zic ca daca ar fi dupa mine as lasa la CFR doar magistralele adica 200 ; 300 ; 400 ; 500 ; 600 ; 700 ; 800 ; 900 si cateva sectii principale cum ar fi 201 ; 202 ; 221 ; 501 ; 502 ; 310 ; 401 ; 402 ; 405 ; 412 (Jibou-Zalau) ; poate si 409 ; 509 ; 511 ; 606 ; 704 ; 802 ;  901 ; 902 ; 903 ; 904 (Titu-Targoviste) ; 912 ; 915 , restul sa fie neinteroperabile si sa fie la privati .
Nu sunt de acord cu 804 , este singura linie care merge la Tulcea si ar fi normal sa existe tren de la CFR , eu asa vad lucrurile in aceasta privinta ca fiecare resedinta de judet sa fie deservita de operatorul de stat .
http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/doc/com%282011%29_650_final_2_annex_i_part21.pdf
Ce e pe harta asta va rămâne. Restul vor deveni neinteroperabile mai devreme sau mai târziu, pe măsură ce ies din garanție diversele lucrări efectuate în ultimii ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4474
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 1:07 pm

ctln1991 a scris:
Dr2005 a scris:
ctln1991 a scris:
E imbecilic sa pui Medgidia - Tulcea Oras. Cum au scapat Titu-Targoviste si Rosiori-Alexandria sa treaca la neinteroperabile??
Urziceni-Faurei e M700 si cum e posibil sa imparti magistrala in 2?
E vorba de linii cu trafic foarte redus, mai ales de marfă (în afară de Tulcea, cu naveta de alumină, restul nu au trafic de marfă). Titu - Târgoviște și Sibiu - Copșa Mică au scăpat politic. Tot politic n-au ajuns și Verești - Botoșani și Roșiori - Alexandria acolo.
Tulcea e resedinta de Judet. Judetul Tulcea e primul judet care nu are linie interoperabila. Suspect 

Se aude ca in curand se termina si cu alumina de la Tulcea, va veni din import.
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6814
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 1:13 pm

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Din partea mea sa le faca pe toate neinteroperabile cele ce sunt secundare , eu nu am nimic impotriva privatului , ba din contra , sa vina si sa dispara CFR Calatori de pe aceste secundare , CFR Calatori sa ramana doar cu principalele si atat doar ca sunt multi pe aici care plang dupa CFR si arunca cu pietre in privat de parca la CFR mergeau in lux si la privat merg cu caruta , pai ce oferea CFR pe secundare adica 21-47 si malaxa sunt clar inferioare la ce ofera privatul acum dar ei nu si nu batman batman , CFR si doar CFR .
Cu ce nu sunt de acord este faptul ca a trecut la neinteroperabile sectia Urziceni-Faurei , asta trebuia sa ramana clar la CFR ca este parte din magistrala 700 si pe aici trenurile Bucuresti-Galati puteau sa faca 3 ore si 40 minute iar cand vor trece prin Buzau vor face 5 ore pe putin , cu asta nu sunt de acord , in rest 208 chiar putea sa treaca la neinteroperabile si sa o ia un privat si de maine , acolo majoritatea sunt tigani si am vazut ca din 6 oameni cati eram in compartiment doar eu aveam bilet , restul 1-2 lei la nas .
Eu zic ca daca ar fi dupa mine as lasa la CFR doar magistralele adica 200 ; 300 ; 400 ; 500 ; 600 ; 700 ; 800 ; 900 si cateva sectii principale cum ar fi 201 ; 202 ; 221 ; 501 ; 502 ; 310 ; 401 ; 402 ; 405 ; 412 (Jibou-Zalau) ; poate si 409 ; 509 ; 511 ; 606 ; 704 ; 802 ;  901 ; 902 ; 903 ; 904 (Titu-Targoviste) ; 912 ; 915 , restul sa fie neinteroperabile si sa fie la privati .
Nu sunt de acord cu 804 , este singura linie care merge la Tulcea si ar fi normal sa existe tren de la CFR , eu asa vad lucrurile in aceasta privinta ca fiecare resedinta de judet sa fie deservita de operatorul de stat .
http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/doc/com%282011%29_650_final_2_annex_i_part21.pdf
Ce e pe harta asta va rămâne. Restul vor deveni neinteroperabile mai devreme sau mai târziu, pe măsură ce ies din garanție diversele lucrări efectuate în ultimii ani.

Cu acea harta, zestrea feroviara a tarii se intoarce in urma cu 100 de ani. Cred ca la capitolul distrugere si abandon de cai ferate vom fi pe locul 1 in Europa...
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12548
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15719
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 3:48 pm

Ionut nu trebuie sa plangem CFR Calatori , chiar astept ziua aia cand 600 va trece la neinteroperabile si 700 Bucuresti-Faurei sa vezi atunci cand un privat va lua aceste sectii ce trenuri bune cu automotoare va baga pe Bucuresti-Iasi via Urziceni-Faurei-Tecuci , eventual sa ia tot acelasi privat si 701 cu 802 si vor putea baga trenuri Ploiesti-Urziceni-Slobozia-Calarasi , si cu siguranta le va merge mult mai bine atat lor ca profit cat si noua ca si calatori ca vom avea un grad crescut de confort plus trenuri cadentate si la ore bune , eu unu chiar nu plang CFR , sa se duca dracu cat mai repede si sa lase liber liniile pentru privati , ca privatul inseamna viitor in transportul feroviar de persoane fie ca ne convine sau nu iar CFR Calatori va ramane doar cu cateva magistrale si alea dintre cele mai importante , restul la privati .
Cu siguranta sunt persoane pe aici care se cam oftica ca dispare CFR Calatori dar asta e , trebuie sa vina vremea schimbarii si schimbarea in bine vine de la privat nu de la CFR , ca fapt divers pe ruta Ploiesti-Slobozia au bagat cotete malaxa pentru 117 km si faci 3 ore , inteleg treaba cu economia dar totusi astea nu sunt conditii sa circuli 3 ore cu asa ceva , asta chiar este bataie de joc fata de calator si chiar vreau sa dispara CFR sa vina privatul pe multe sectii .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 4:05 pm

S-a dorit marirea listei, dar Ue s-a opus, in ciuda demersurilor noastre. Au motivat prin faptul ca si asa avem o retea prea mare si sunt sanse prea mici sa reusim sa aducem aceste linii la standardele UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2136
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 4:18 pm

Toate discutiile depe forum graviteaza in zona comerciala a problemei. Nu conteaza care si cati operatori vor lua neinteroperabilele. In conditiile de azi in maxim 20 de ani, toate aceste linii vor fi istorie !!! Guvernul nu are bani sau nu vrea sa le tina, administratiile locale nu le vor si sunt mai interesate de asfalt+microbuze ca de acolo pica malaiul si prinde bine la campaniile electorale, iar privatii nu fac nimic la infrastructura in conditile actuale de inchiriere. Mergeti pe linile inchiriate de actuali privati sa vedeti in ce grad de uzura a ajuns linia, automotoarele se clatina precum ambarcatiunile ancorate la mal. Va fi trist cand reteaua feroviara va ramane 25-30% din cea existenta in 1990.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12083
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14124
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Dum Mar 16, 2014 4:30 pm

UE e o uniune economica...asa ca totul se invarte in jurul aspectului economic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: NOUTĂȚI LEGISLATIVE   Astazi la 4:37 pm

Sus In jos
 

NOUTĂȚI LEGISLATIVE

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-