Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Informatii generale despre REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
FeroFan97



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 19
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 2908
Data de inscriere : 06/02/2010

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Dum 08 Aug 2010, 17:29

Ce se mai aude despre TGV-ul Regio? Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Dum 08 Aug 2010, 20:10

Un mecanic din Brasov care lucreaza la Regiotrans mi-a spus ca acesta nu exista!



_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
FeroFan97



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 19
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 2908
Data de inscriere : 06/02/2010

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Lun 09 Aug 2010, 07:39

COSTACHE MIHAIL a scris:
Un mecanic din Brasov care lucreaza la Regiotrans mi-a spus ca acesta nu exista!



Poate fi si RTG(e "tatal" lui TGV) Laughing
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Lun 09 Aug 2010, 08:32

Interesanta rama ta din imagine! Cunosti mai multe informatii despre acest model? Ma refer la anul de fabricatie si daca mai circula acestea si acum !

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
stegaru



Numarul mesajelor : 225
Varsta : 30
Localizare : Brasov
Reputatie : 2924
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Lun 09 Aug 2010, 13:03

Mihail, o sa-mi permit sa raspund eu la aceste intrebari, oferind citeva informatii pe care le-am gasit intr-un pliant frantuzesc:

Ramele dotate cu turbine pe gaz (RTG), numerotate cu seria T2000, sint rame automotoare dotate cu turbine, sau turbotrenuri, introduse in exploatare de catre SNCF la inceputul anilor 1970 si apoi reconditionate pina la sfirsitul anului 2004. Aceste rame, construite de ANF, au efectuat numeroase curse pe rutele neelectrificate, fiind apreciate pentru confortul si puterea pe care le ofereau. Totusi, ramele prezentau inconvenientul unui consum semnificativ (340 de litri de combustibil per ora pentru fiecare turbina de tractiune si 150 de litri pentru turbina auxiliara) si al unei capacitati limitate, inflexibila in eventualitatea unui flux de calatori variabil. Asta spre deosebire de trenurile Corail. Ramele RTG au inlocuit turbotrenurile de prima generatie, ETG-urile.
In 1975 a fost realizata legatura de sunet intre cabine, ceea ce a permis circulatia a doua RTG-uri cuplate, cu doi mecanici.
In 1986, RTG-urile au primit in sfirsit autorizatia de a circula in cuplaje de mai multe unitati, avind un mecanic pentru doua rame.
Utilizarea lor s-a redus treptat, pe masura ce s-a extins electrificarea retelelor.


Citeva date tehnice:

Seria: T2000
Compania feroviara: SNCF/GL
Fabricant: ANF-MTE-Turbomeca
Numerotare: T 2001/2 - 2081/2
Anii de fabricatie: 1972-1976
Perioada in serviciu: scoase din uz in 2004
Viteza maxima: 160 km/h
Lungime peste tampoane: 128,990 m
Compunere: M1 + 3 remorci + M2
Motorizare: 1 Turbina XII (motor impar)
1 Turbina III H1 (motor par)
Putere dezvoltata: 820 kW (motor impar)
1200 kW (motor par)
Combustibil: motorina
Transmisie: hidraulica Voith L411 BRU
Ecartament: normal
Masa: 225 tone


Ultima editare efectuata de catre stegaru in Lun 09 Aug 2010, 15:42, editata de 3 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Lun 09 Aug 2010, 14:19

Multumesc mult stegaru pentru informatii! Sunt destul de complexe si am putut sa imi fac si eu o parere despre ele!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
M130



Numarul mesajelor : 8
Varsta : 29
Localizare : Szeged
Reputatie : 2318
Data de inscriere : 10/08/2010

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mar 10 Aug 2010, 20:44

Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine românește. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteți întrebările dumneavoastră. Mulțumesc. Cineva vorbește în limba maghiară?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2521
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5646
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mar 10 Aug 2010, 22:58

M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine românește. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteți întrebările dumneavoastră. Mulțumesc. Cineva vorbește în limba maghiară?

Eu vorbesc limba maghiara insa nu sunt din zona Brasov,deci nu am poze cu depoul Regiotrans Brasov !!!

Si acum traducerea : "En beszelem a magyar nyelvet,de nem vagyok Brasso kornyekerol,tehat nincsenek kepeim a brassoi Regiotrans deporol !!!"
Sus In jos
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3284
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mar 10 Aug 2010, 23:07

M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine românește. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteți întrebările dumneavoastră. Mulțumesc. Cineva vorbește în limba maghiară?
Care depou Regiotrans?Nu am cunostinte ca ar exista asa ceva.
Sus In jos
M130



Numarul mesajelor : 8
Varsta : 29
Localizare : Szeged
Reputatie : 2318
Data de inscriere : 10/08/2010

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mier 11 Aug 2010, 00:47

bogdan srl a scris:
M130 a scris:
Salut! Îmi pare rău că nu vorbesc bine românește. Am nevoie de poze cu depórol regiotrans Brasov. Cine este, vă rugăm să trimiteți întrebările dumneavoastră. Mulțumesc. Cineva vorbește în limba maghiară?
Care depou Regiotrans?Nu am cunostinte ca ar exista asa ceva.


În depozit, în cazul în care motoarele de masina repictata placi.
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2521
Varsta : 23
Localizare : Bistrita
Reputatie : 5646
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mier 11 Aug 2010, 08:44

Pentru pasionatii din Brasov : Are cineva poze cu depoul/depozitul Regiotrans din Brasov?Daca are cineva poze va rog frumos sa-l posteze aici la acest topic.Aceste poze ii trebuie la utilizatorul nostru M130 din Szeged,Ungaria!!!
Sus In jos
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3284
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Sam 21 Aug 2010, 12:37

Pentru colegul din Ungaria am sa postez ceva poze mai peste 2 saptamani cu asa numitul depou pe care l-am descoperit.Ca informatie generala acesta este situat in Brasov pe str.Automotoarelor langa centrul de electrificare in locul fostei Intreprinderi de instalatii mecanizate pentru cale ferata.
Sus In jos
ceferistuldeserviciu



Numarul mesajelor : 3
Reputatie : 2236
Data de inscriere : 26/10/2010

MesajSubiect: JAF LA DRUMUL MARE, IAR NOI.... IN SOMAJ   Mar 26 Oct 2010, 18:41

Într-o perioadă în care suntem amenințați cu șomajul, în care ni se diminuează salariile și Dumnezeu mai știe cum să supraviețuim, unii prosperă
prin punerea pe butuci și prăduirea a ceea ce a mai rămas din bunul public, în cazul nostru CFR — ul, una dintre companiile naționale pe care legea încă le consideră ca fiind de interes strategic.
Despre ce este vorba?
Aceeași caracatiță, același sistem de însușire a patrimoniului public de către indivizi obscuri pe care parcă-i cunoaștem de pe undeva.
Guvernul a decis că instituțiile, regiile, companiile statului trebuie să-și
rentabilizeze activitatea, fapt ce presupune întradevăr, în anumite situații chiar reducerea de activitate. Nici noi, CFR — ul, nu facem excepție, ceea ce, până la un preț, putem înțelege.
Băieții isteți au sesizat imediat că în discuție sunt terenuri și clădiri care sub masca restrângerii de activitate pot fi prăduite în interes personal.
Aici intră in scenă oneștii oamenii de afaceri brașoveni GANEA IORGU și COMANA COSTEL (am văzut că unele ziare centrale au tot scris despre cum reușesc aceștia prin firmele REGIOTRANS SRL și RC CF TRANS SRL să trăiască pe banii noștrii — de la buget — fără sr facă nimic) sub oblăduirea și atenta îndrumare a primarului GEORGE SCRIPCARU și a directorului nostru NICOLAU COSTACHE, dar ... nu se întâmplă nimic și nimeni de la Minister nu vrea să audă.
GANEA IORGU și COMANA COSTEL sunt patronii REGIOTRANS SRL și RC CF TRANS SRL din Brașov, care efectuează transporturi feroviare de călători.
Chipurile aceste transporturi constituie SERVICIU SOCIAL în accepțiunea statului, chestiune care ar putea fi valabilă dacă trenurile lor nu ar circula permanent goale și dacă singura lor preocupare nu ar fi aceea de a se substitui companiei feroviare naționale și de a o aduce in stare de faliment pentru a putea ulterior domina piața.
Este deja de notorietate, presa a semnalat repetat acest lucru, atât practica REGIOTRANS SRL de a suge fonduri consistente de la Guvern, sub masca așa zisei subvenții încasate pentru transportul de călători — care de fapt înseamnă bani de la buget pentru trenuri goale — ca și faptul că aceste două firme particulare au acaparat toate rutele profitabile și se substituie practic CFR — ului, care este trimis astfel spre faliment. Dar acesta este un alt subiect.
Mai nou, deși cu toții suferim ca urmare a restrângerilor de activitate și cu toate că urmează a fi realizat Coridorul IV — Pan European (ceea ce ar trebui să aducă mulți bani în CFR), SCRIPCARU, COSTACHE, GANEA și COMANA au ajuns la concluzia cd CFR — ul nu mai are nevoie nici de triaj și nici de sediul administrativ din Brașov.
Aflăm cu stupoare că un anume STINGHE NECULAE (deși până la final acesta pare să fie doar un pion) a descoperit că sediul central al RCF Brașov, situat „din întâmplare" în centrul istoric al orașului, nu-și mai are rostul (dacă tot ne restrângem activitatea) mai mult, că este în stare avansată de degradare, stare de fapt pe care „salvatorul" STINGHE NECULAE o poate însă rezolva.
Cum? Printr-un schimb de imobile (evident cel oferit la schimb fiind într-o zonă mult periferică) sau asocierea cu CFR — ul in vederea administrării clădirii. Solicitarea „caritabilă" a lui STINGHE NECULAE a fost transmisă rapid și direct spre aprobare către ministrul ANCA BOAGIU!!!!!!!!!!.
Brusc, deși în cazuri similare cererile au fost uitate ani de zile prin sertare, toți subordonații doamnei BOAGIU se zbat să motiveze un material care să legitimeze că CFR — ul se poate dispensa de clădirea sa emblematică, fiindu-i suficient un imobil pe la marginea orașului.

În Regională se vorbește că doamna ministru a decis deja transferul de proprietate ca urmare a influenței pe care o are domnul primar GEORGE SCRIPCARU.
Să fie oare întâmplător că firma lui STINGHE NECULAE funcționează în sediul deținut de GANEA IORGU și COMANA COSTEL în str. Oltului nr.2 din Brașov?
Să fie întâmplător că cei cei doi au o pensiune în Poiana Brașov (DENISA) unde se organizează des chiolhanuri la care participă mulți ministeriabili din București și primarul nostru ? .
Afacerile merg prost pe criză.
Și atunci NICOLAU COSTACHE și GANEA IORGU s-au gândit că CFR — ul nu mai are nevoie nici de triaj în Brasov (că doar terenul are o ridicată valoare).
Zis și făcut. Domnul director a și comandat un studiu prin care triajul ar fi mult mai util la vreo 20km, undeva prin localitatea Bod. Ce ar trebui să se întâmple cu terenul? Să fie preluat de Primăria Brașov care imediat s-ar asocia cu GANEA IORGU și COMANA COSTEL, probabil și cu STINGHE NICOLAE.
Preocuparea pentru aranjamente cu terenuri între NICOLAU COSTACHE și GANEA IORGU și pentru mușamalizarea unor prejudicii de ordinul milioanelor de lei este veche.
La începutul anului Curtea de Conturi a realizat auditul public la Regionala Brașov găsind o mulțime de ilegalități la contractele comerciale încheiate de Regionala Căi Ferate Brasov cu terți care au indus un prejudiciu financiar Companiei Nationale Căi Ferate CFR SA București de mai multe sutre de milioane de lei. Pagube mari au adus contractele cu societățile REGIOTRANS SRL Brasov, RC CF TRANS SRL Brasov, ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov si D F PALETA SYSTEM SRL Săcele care au avut /au ca obiect închirierea de terenuri și spații din municipiul Brașov aflate în patrimoniul administrației feroviare.
Când au verificat documentele auditorii s-au îngrozit: lipseau documente care să evidențieze plata serviciilor de închiriere, erau diferențe mari între situația scriptică și cea faptică (chiriașii foloseau terenuri mult mai mari decât cele contractate), nu existau acte adiționale la contractele de închiriere, prețul chiriei era extrem de mult sub prețul pieței și multe, multe, altele.
Firmele ANALIT SRL Brasov, DISTRIB IZO SRL Săcele, EGOMET SRL Brasov și D F PALETA SYSTEM SRL Săcele nici nu au avut documente contractuale, acestea fiind încheiate în timpul controlului. Mai mult, societățile menționate nu au plătit chiria pentru spațiile folosite de aproape 4 ani.
La contractele încheiate cu REGIOTRANS SRL și RC CF TRANS SRL chiriile pentru terenuri sunt fixate în bătaie de joc. Aceste două firme au închiriat terenuri în: Depoul CFR Brasov (Stația Brașov Triaj, grupele de linii, magazia de mărfuri CE „Elena”), strada Automotoarelor Brașov (8 ha care a apartinut Sectiei Ll Brasov) și pe locația SC SERE si PEPINIERE CFR SA Brasov (suprafață de 96,727 mp), aici pentru o perioadă de 20 ani cu 70.000 lei/lună adicei 0,9 lei/mp.
Afacere pe banii statutului, iar CFR — ul plânge că nu e rentabil și ne dă afară.
Adicăi Ganea și Comana folosesc infrastructura CFR — ului pe 2 bani (iar CFR — ul bagă bani grei s-o întrețină ca să prospere cei doi domni), plimbă trenuri goale și statul îi mai și plătește pentru deranj, ba mai mult, le cedează cele mai profitabile trase sub motivul că pentru CFR nu sunt rentabile.
Pe parcursul controlului NICOLAU COSTACHE a avut grijă ca GANEA IORGU să știe că echipa de control a verificat contractele de închiriere a terenurilor și a găsit o serie de ilegalități și exista riscul ca acesta alături de persoanele care au susținut finalizarea contractelor în condiții avantajoase pentru omul de afaceri brașovean să fie trase la răspundere în condițiile legii penale pentru abuz.
Strâns cu usa, GANEA IORGU a apelat la BOURCEANU OTO, directorul organismului de control, pentru a mușamaliza ilegalitătile de natură penală descoperite de ANITESCU FILOMICA si STANCU CERASELA și pentru a-și proteja relațiile avute la nivelul ministerului pe care Dumneavoastră î-l conduceți.
Șeful Curții de Conturi (Bourceanu Oto), le-a cerut controlorilor să schimbe concluziile controlului, care în prima etapă au fost recunoscute și semnate de domnul director al Regionalei.
Șefii mari au scăpat si acuma plătesc oalele sparte tot felul de necăjiți de pe la Serviciul contracte-comercial din Divizia Patrimoniu a Regionalei Căi Ferate Brasov care urmează să suporte și recuperarea prejudiciului — ca și cum ar fi făcut toate cele de capul lor.
Cât timp a durat controlul, GANEA IORGU a fost prezent permanent la regională ca să afle ce au găsit cei de la Curtea de Conturi.
Domnul director NICOLAU COSTACHE i-a amenintat pe cei de la contracte si i-a pus să falsifice documente care să acopere hoțiile făcute pentru jefuirea CFR — ului si îmbogățirea celor de la Regiotrans.
Și nimeni nu vede și nu face nimic. Nici Societatea Națională, nici Poliția, nici Garda Financiară, nici SRI - ul, nici Procuratura și nici Ministrul.
Nimeni nu se întreabă: de ce dacă activitatea feroviară nu mai e rentabilă ca pe vremea comuniștilor, particularii prosperă și CFR — ul intră in faliment?
Din controlul făcut de Curtea de Conturi nu s-a ales nimic. S-au făcut documente false și s-a acoperit totul.
Vorbim de Europa și de transport modern.
Venți in Gară și o să vedeți ce rable de trenuri adunate de pe la fier vechi pune Regiotrans in circulație: hârburi vechi, vopsite pe ascuns ca să pară fițoase — pe care nici Ceausescu nu le mai folosea de prin anii 70.
Trenurile noastre vechi sunt oricum mai bune și mai sigure. Verificați câte accidente s-au produs în care sunt implicate vechiturile de la Regiotrans și RC CF Trans.
Uitati-vă cum sunt planificate și pleaca trenurile lui Comana cu câteva minute înaintea trenurilor CFR — ului, pe aceleași trasee, cu aprobarea lui Nicolau, ca să fure călătorii de la CFR și o sa intelegeți de ce intră- CFR — ul în faliment, că Regiotrans și RC CF Trans au acoperit „x" regionale.
Cui î-i pasă? Domnmului Costache Nicolau care e mai degrabă angajatul
lui Comana și nu al statului?


În luna mai 2009, neâncasând contravaloarea curentului electric furnizat către Regionala CFR Brasov, ELECTRICA TRANSILVANIA a declanșat procedura de executare silită a imobilului deținut de CNCF CFR SA prin Regionala Brașov, în str. Iuliu Maniu nr.45 A, Corp B, pentru o datorie financiara de circa 200.000.000 lei.
Acțiunea de executare se derulează prin Biroul Executorului Judecătoresc MANOLACHE MARCEL IULIAN, din Brasov, strada I.Maniu nr. 68, bl. 3, sc. B, ap.6.
Aici sunt deia mai multe lucruri majore de precizat:
- procedura de executare silită nu trebuia acceptată deoarece aceasta se efectuează de către stat pe un bun proprietatea statului;
- CNCF CFR SA nu a făcut nici un demers sau tentativă de plată ori de compensare acceptând și parcă dorindu-și executarea
- formal, Regionala CFR Brasov a efectuat in 27.05.2009 plata cauțiunii in valoare de 224.000 lei pentru a reintroduce pe rolul instanțelor de judecată suspendarea executării judiciare a imobilului Corp B;
- evaluarea imobilului de către societatea agreată/aleasă de ELECTRICA TRANSILVANIA s-a realizat printr-un studiu de expertizare subevaluat, atribuind o valoare de 106 euro/mp, cu mult mai mică decât valoarea reală de cel puțin 710 euro.
- indicatorii economici rezultați din consumul de energie electrică pentru structurile din subordinea Regionalei CFR Brasov, gări, aparate de cale și semnalizare, evidențiază că acesta este foarte mic în comparație cu cel folosit de către transportatorii feroviari privati care utilizeaza infrastructura. Interesant nu? Mai ales că o parte importantă a sumei ce trebuia plătita către ELECTRICA trebuia să provină din achitarea de către GANEA IORGU si COMANA COSTEL a TUI — taxa de utilizare a infrastructurii, taxă pe care tot COSTACHE NICOLAU și alți binevoitori din CNCF CFR SA, SNTFC CFR SA si MTI au tolerat să fie plătită cu mari întârzieri.
- pe fondul lipsei sumelor de plată a facturilor de energie electrică, Regionala CFR Brasov, ca parte contractantă, preia toate efectele/răspunderea juridico-comercială pentru întârzierile de plată și penalitățile aferente.
La prima ședință de vânzare din data de 23.11.2009 s-a licitat la valoarea de 16 milioane lei dar nu s-a prezentat nici un solicitant, procedurile stipulând că, în termen de 30 de zile se reia licitația, iar valoarea obiectivului se poate diminua cu 25%. În situația în care nici după aceasta procedură nu se prezenta un solicitant, potențial cumpărător, în etapa a treia prețul urma să fie diminuat cu 50%.
În data de 06.05.2010 are loc a treia licitație (dupe ce nici la a doua licitație nu se prezinta nimeni) valoarea de 16 mil. lei fiind scăzuta la 12 milioane lei , acoperind deja doar o mică parte din datoria către ELECTRICA).
Interesant și poate esențial este că deja, la licitația din 06.05.2010, apare în scenă LEANCU VIRGIL - fost președinte al CNCF CFR SA și fost director general al RCF Brașov (apreciat de toti actorii implicati ca „omul primarului") bun prieten cu COSTACHE NICOLAU, care negociază impreuna cu un partener chipurile din Olanda.
LEANCU VIRGIL demareaza procedurile de participare la licitație prin intermediul unei case de avocatură reprezentată de avocatul TEPELUS BOGDAN MIHAI de asemenea amic cu COSTACHE NICOLAU.
Fara cerere pe piață (SÎC!!!) licitația se replanifică inițial pentru 31.08.2010 și se amână iar pentru 04.06.2010 la suma de 2,9 milioane Euro, adica tot vreo 12 milioane lei, urmand sa fie din nou replanificată, de data asta cu o diminuare de 50% ca doar așa prevede legea.
Adjudecarea imobilului si a terenului limitrof în care funcționeaza o parcare auto nu a fost încă realizată (18.10.2010).
Aparent fară nici o legatură, la data de 01.10.2010, NECULAE STINGHE depune la MTI o solicitare de schimb imobiliar intre el și CNCF CFR SA având ca obiect cedarea sediului ultra — central al RCF Brașov contra unui „imobil nou si modern de 3000 mp cu parcare proprie in str. Gheorghe Lazar din Brasov".
Aici însă avem o mare problemă. Sediul oferit de NECULAE STINGHE și tratat cu atâta seriozitate de ANCA BOAGIU pare să fie tocmai imobilul detinut de CNCF CFR SA prin Regionala Brasov in str. Iuliu Maniu nr.45 A, Corp B (reprezintă practic acceași locatie cu str. Gheorghe Lazar) și pus în executare silită de către ELECTRICA.
De unde această concluzie?
La adresa indicată de NECULAE STINGHE în str. Gheorghe Lazar (locație ce poate fi considerată ca situandu-se și pe str. Iuliu Maniu nr.45 atâta timp cât vorbim practic de o curte cu mai multe imobile) și de altfel în toată zona limitrofă există practic un singur imobil ce corespunde descrierii (nou, modern, 3000mp și parcare proprie) și acela este imobilul executat de ELECTRICA. In zona mai exists o cladire disponibila teoretic, însă foarte mica și extrem de degradată, fără parcare, care este de fapt fostul sediu al SCCF — ului, cumparat cu ani in urma de Nicolae și vândut unor terti.
INGENIOS NU?
În final vă propun doar sa analizăm impreună următoarea supoziție machiavelică:
CINEVA !!! vrea mult de tot sediul ultra - central al RCF Brasov. Având toate legăturile necesare, determină acumularea și neplata unei datorii imense de către CNCF CFRA SA — RCF Brasov către ELECTRICA tolerând chiar și neâncasările de la operatorii privați. Logic, ELECTRICA trece la executarea unei proprietăți a companiei, alta decât cea dorită efectiv de acel CINEVA.
Fiind criză și o lipsă acută de clienți (SÎC!!!!), imobilul se tot licitează până se cumpără pe mai nimic și de preferință printr-un intermediar sau mai multi (NECULAE STINGHE, LEANCU VIRGIL, olandez....pakistanez....).
Noul proprietar fiind un bun samaritean propune rapid un schimb pentru a eficientiza CFR — ul și a valorifica superior imobilul central. Schimbul este acceptat cu brațele deschise de ANCA BOAGIU.
Si uite așa, un sediu ultra-central al CFR —ului (care poate deveni rapid hotel de lux) este adus in proprietatea unui CINEVA!!! in schimbul unui imobil care era de fapt, frumos nu??!!!....... tot at CFR— ului.
Să ne trăiască !!!.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12491
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15658
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mar 26 Oct 2010, 22:53

Un singur exemplu dau si anume linia 203 pe vremea CFR si acum , atunci erau 6 trenuri pe zi acum sunt din ora in ora de dimineata pana seara plus ca la cfr se merge cu nasu iar la firmele private se taie bilet deci numai din asta sa tragem o concluzie , pe mine unu nu ma incanta cand vad ca majoritatea dau cate ceva la nas inloc sa le fie taiate bilete si atunci dece sa nu prefer firmele private ? Nesiguranta materialului rulant hai sa fim seriosi ca nu e chiar asa , si la cfr cate vagoane nu au termenul de viata depasit , numai ramele TE hodorogite si vai de capul lor plus multe altele , am avut ocazia sa merg cu vagoane unde pe culoar era o groapa si nu cred ca sunt singurul . Personalul cfr nu are grija de trenuri asa cum o fac cei de la firmele private aici bag mana in foc si nu ma ard . Concluzia e cam asa daca la cfr va continua acest sport "nasul" eu sunt de acord sa dispara , sa fie vandut unei companii care stie sa isi instruiasca personalul si sa faca cu adevarat treaba , as fi de acord sa vina neamtul (DB) sa preia CFR si sa faca ceva calumea pentru ca noi am ramas cu aceeasi mentalitate lasa ca merg cu nasu i dau 1 leu si aia e .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5499
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Mier 27 Oct 2010, 07:24

DB a vrut sa ia CFR MARFA anul trecut dar rezultatul de vede........
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informatii generale despre REGIOTRANS   Astazi la 19:50

Sus In jos
 

Informatii generale despre REGIOTRANS

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informatii generale despre REGIOTRANS
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Informatii generale despre Softrans
» Cateva detalii generale despre locomotive
Pagina 6 din 49Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: REGIOTRANS-