Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 OSE-Grecia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 10:23

Trainose va fi scoasa iara la privatizre probabil fortati de FMI
Nu are rost sa povestim ce a facut Vacaroiu adica Iliescu si ceilalti pana in 2000 cand s-au falimentat banci tepe gen Caritas FNI economia toata mergea pe stoc nu se vindea nimic erau mentinute in viata doar ca sa nu dea oamenii afara sa existe somaj pentru tovarasul Iliescu toata lumea trebuia sa aiba servici in fabrici care lucrau degeaba
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12073
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14112
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 10:28

ldh80 a scris:
Va reamintesc ca pe vremea aceea, intreprinderi precum Renel, [...] Romtelecom, etc erau foarte rentabile si mergeau bine.

Nu știu unde mergeau bine, dar în București, în Dr. Taberei, serviciile celor 2 entități de mai sus erau JALNICE.

Renel: întreruperile de curent erau ceva comun, uneori stăteam și câte o zi fără curent. În plus, trebuia să stăm lipiți de ușă când venea încasatorul, că altfel ne trezeam cu preaviz. Sau încasatorul lua banii și nu mai declara încasările, caz în care iar ne trezeam debranșați, de ajungeam să ne rugăm de echipa de muncitori să nu ne ia siguranța și ei o tot dădeau ,,nu știm, nouă așa ne-a zis să vă debranșăm pentru neplată", chiar dacă le arătam chitanța.
Când nu reușeam să plătim la încasator, mergeam la centrul de încasări din Piața Valea Ialomiței, unde stăteam minim o oră la coadă, pentru că plata se făcea în funcție de zonă și bloc, doar la anumite ghișee, doar în anumite zile... abia târziu, după privatizare, a apărut posibilitatea plății la bănci și, mai târziu, mult mai târziu, a plății online.

Romtelecom: și ăștia procedau la fel cu facturile, plăteai și te deconectau după aia pe motiv de neplată, că nu înregistrau ei plățile cum trebuie. Și când funcționa... se auzea prost, erau incompatibilități între centrale (de ex. noi din Dr. Taberei NU puteam suna numere cu 760 din Militari, cei din Militari nu puteau apela numere cu 621 și 320 din Vitan), tarifele erau imense (mai țineți minte impulsurile alea de 40 s la orele ,,de vârf", 1 minut seara și 10 minute noaptea?), ca să plătești factura stăteai o oră - două la coadă și dacă nu aveai factura întâi stăteai la altă coadă să iei ,,dovada" - erau mai multe ghișee din astea în funcție de numărul de telefon, după care te puneai la coada cea lungă de la casierie. Să nu mai zic că așteptai și 20 ani pentru un post telefonic, după care primeai o linie cuplată cu altcineva (am avut cuplaj până în 2004 și centrală analogică până în 2006). Factura includea și ,,service" și nu aveai voie să umbli la aparatul telefonic (sunt curios dacă reziliez acum contractul încheiat de mama în 1988, trebuie să dau înapoi telefonul EM-72 primit atunci? Chestia e că chiar funcționează, însă nu mai e același EM-72, e unul făcut din 3 telefoane EM-72 defecte, dar pe care l-am scos pentru că suna prea tare și scula tot blocul), nu aveai - legal - voie să îți pui tu alt aparat telefonic, erai obligat să îl cumperi de la ei (chiar dacă se găseau telefoane de cumpărat prin magazine). Dacă aveai un telefon mai ca lumea și voiai caller ID sau mesagerie vocală plăteai de te uscai. Mă îndoiesc că încape comparație între serviciile actuale de la Telekom și cele ale Romtelecomului de acum 20 de ani.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vale



Numarul mesajelor : 236
Varsta : 35
Localizare : Tirgu Mures
Reputatie : 2068
Data de inscriere : 08/12/2011

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 11:05

Orice firma care are monopol asigurat prin lege poate fi rentabila daca vrea.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 11:08

CAile ferate (de ecartament normal) din Grecia sunt

1. Kulata BDZ- Promahonas OSE- Strymonas- Kalindia- Menemeni- Tehesaloniki- Platy- Katerini- Larissa- Paleofarsalos- Lianokladi- Thebes- Oinoi- Acharnae- Atena Larissis Station

Asigura legatura Greciei cu Bulgaria si Romania.


2. Strymonas- Sidirokastro- Serres- Drama (cea mai apropiata statie de portul Kavala)- Xanthi- Komotini- Alexandropoulis- Pythio OSE/ Demirkopru Karakolu TCDD (pod peste raul Marita, care formeaza granita, in cea mai mare parte, dintre Grecia si Turcia)- Rigio- Orestiada- Nea Vyssa- Kastanies- Marasia- Dikaia OSE- Svilengrad BDZ

Aceasta cale ferata asigura legatura directa dintre Grecia si Turcia.

*Zona Karagaac, desi situata la vest de raul Marita, apartine Turciei. In trecut au existat cai ferate care legau Grecia de aceasta zona ( Marasia- Karagaac- Agia Paraskevi- Nea Vyssa, Karagaac- Rigio, linie care mergea foarte aproape de cursul raului Marita).

3. Thesaloniki- Gefyra- Veles- Idomeni OSE/ Gevgelija MZ

Asigura legatura Greciei cu Macedonia, Serbia, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina si Ungaria.

4. Kalindia- Veles

5. Platy- Beroea- Skydra- Edessa- Amyntaio- Ptolemais- Mavrodendri- Kozani- Kalambaka (Meteora)
*Sectiunea Kozani- Kalambaka= in constructie

6. Skydra- Apsalos- Aridaia si Apsalos- Orma

7. Amyntaio- Mesonisi- Neos Kafkassos OSE/ Bitola MZ

8. Mesonisi- Florina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 11:46

9. Larissa- Velestino- Volos

10. Paleofarsalos- Karditsa- Trikala- Kalambaka (Meteora).

*Linie trecuta la ecartament normal in anul 2001.
*In anul 1999, vechea linie de ecartament ingust dintre Volos- Velestino- Erotiki- Paleofarsalos este desfiintata.


11. Oinoi- Chalkis

12. Acharnae- Doukissis Palakentias- Koropi- Laurium

13. Doukissis Palakentias- Aeroport Elefhterios Venizelos

14. Acharnae- Neoktista- Megara- Isthmos Suburban- pod peste canalul Corint- Corinth (Suburban)- Kiato Pasio (Suburban)

*Este cea mai noua cale ferata de ecartament normal inaugurata in Grecia, asigurând legatura intre Atena si peninsula Peloponez. Exista proiecte de prelungire a ei pana in orasul Patras.

*Liniile considerate ca fiind suburbane in Atena poarta numele de Prostiakos, au o lungime totala de 120 km, si leaga aeroportul Elefhterios Venizelos, cu statia Larissa si cu statia Kiato Pasio (in Peloponez).

15. Atena Larissis Station- Rentis- Piraeus Aghios Dionysios/ Piraeus Port

Acestea sunt liniile de cale ferata, de ecartament normal, de pe teritoriul Greciei.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 12:13

In afara de aceste cai ferate de ecartament normal, mai exista si reteaua de cai ferate de ecartament ingust, de 1000 mm, care leaga Atena de peninsula Peloponez (leaganul civilizatiei europene antice).
Acestea sunt

1. Atena Larissis Station- Atena Aghii Anargyri Station (intre aceste doua statii este linie incalecata cu 3 sine)- Megara Town- Isthmos Channel (pod peste canalul Corint)- Corinth Town- Kiato Town- Diakofto- Patras- Pyrgos- Kalo Nero- Zevgolatio- Kalamata (care reprezinta cel mai sudic punct atins de caile ferate grecesti).

2. Pyrgos- Olympia

3. Kalo Nero- Kyparissia

4. Corinth Town- Argos- Tripoli- Lefktro Bilali- Zevgolatio

5. Argos- Nafplio (prima capitala a Greciei).

6. Lefktro Bilali- Megalopolis

7. Kalamata- Messene

Din pacate astazi aceasta retea de cai ferate de ecartament ingust din Peloponez este abandonata (poate cu exceptia tronsonului Kiato Town- Patras).


In afara de acestea, in Grecia mai exista si doua cai ferate turistice

- Diakofto- Kalavryta (ecartament 750 mm)

- Volos- Anavros- Ano Lechonia- Millies (ecartament 600 mm).

Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 13:12

Ca si material rulant modern, OSE dispune de

-Locomotive diesel-electrice produse de Adtranz, in anii 1996-1998 (clasa 220)

-Locomotive electrice clasa 120, produse de Siemens (dupa modelul Euro-Sprinter). Intre anii 1996-2005 au fost achizitionate de OSE 30 asftfel de locomotive electrice (puterea 6700 cp, viteza maxima 200 km/h, forta de tractiune 300 Kn, greutatea 80 tone, 4 osii).

-Rame electrice produse de Siemens (compuse din cate 5 unitati).

-Automotoare Stadler-GTW-2/6, produse in Elvetia, si automotoare Siemens-Desiro, produse in Germania.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2361
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4714
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 29 Ian 2016, 13:18

Pe caile ferate de ecartament ingust din Peloponez (1000 MM), se utilizau automotoare MAN.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Mier 06 Iul 2016, 13:10

Athens/Athina























_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Mier 06 Iul 2016, 20:56

Se pare că singura firma rămasă pentru privatizarea OSE e FS Italia
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Joi 07 Iul 2016, 21:30

Clasa 1, spatiul de joaca pentru copii si restaurantul.














_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3673
Reputatie : 4664
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 08 Iul 2016, 09:44

Oare vor privatiza pina la urma?pe pagina 2 sint discutii despre privatizarea cu rusii care a cazut

http://www.railjournal.com/index.php/europe/fs-submits-only-bid-for-trainose-privatisation.html?channel=522
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 08 Iul 2016, 20:34

Pana la urma o vor vinde pe bucati. Adica linia principala axa Salonic-Atena plus cateva linii interesante, iar restul fiecare cum apuca. E mastodont, si sunt si multe probleme, pornind de la cele financiare, lipsa subventiilor.

Sunt tarife mari la greci, asta e motivul pentru care ei prefera sa mearga cu altceva, sunt tarife mari si servicii proaste...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8046
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Vin 15 Iul 2016, 12:04

Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 259
Reputatie : 2255
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Dum 17 Iul 2016, 01:08

ldh80 a scris:

Linia Thesaloniki- frontiera cu Macedonia este, din cate stiu, linie simpla electrificata.

.
Da, Thessaloniki-Idomeni e linie elctrificata, si electrificarea e facuta de romani prin anii '80
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: OSE-Grecia    Astazi la 13:55

Sus In jos
 

OSE-Grecia

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» București - Grecia
» Romania - Grecia (Fotbal)
Pagina 5 din 6Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-