Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Informatii Generale Interregional Calatori

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4517
Reputatie : 5739
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Dum 12 Feb 2017, 22:13

Urmasul e Desiro, dar pina au luat Desiro, puteau sa aiba Duewaguri nu LVT-uri.

Eu am ziceam de principiul de lucru al CFR Calatori.

Dar lucrau altfel, acuma le ducea si CFR Calatori la casat si le inlocuia cu altceva, pe considerentul ca mai avea calatori, dar asa e foarte greu sa mai aduci la Stadler, calatorii care incap intr-o Malaxa, iar apoi sa ii duci cu 30km/h.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13948
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17364
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Dum 12 Feb 2017, 23:15

Adrian78 a scris:


Totul depinde de mentenanța am auzit că cele două Duewaguri de la CFR Călători au mers bine când făceau Rapide le Cluj Timișoara după o perioada când au ajuns la Jibou au început problemele

Cand au venit acele Duewag au facut Rapid Motor pe Bucuresti-Pitesti-Craiova si Craiova-Valcea dupa un an au fost transferate in vest. Cum erau 2, unul facea Timisoara-Oradea-Cluj si altul Cluj-Zalau-Satu Mare ca Rapid, apoi ca Accelerat si cum se tot degradau au trecut la Personal.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 550
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3561
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Lun 13 Feb 2017, 00:21

Nu s-au degradat, a fost problema cu podul peste Mures de la Arad si trenurile ocoleau prin Radna, rapidul a mers jumate de an prin Radna, apoi limitat la Arad si dupa aia a fost anulat. Intr-o vreme facea pe Cluj-Huedin. Cel de Satu Mare a mai circulat cativa ani si apoi au venit Desiro.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13948
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17364
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Lun 13 Feb 2017, 00:56

Nu am zis chiar pas cu pas, an de an, dupa ce au venit Desiro astea au mai facut ceva Accelerat Cluj-Oradea dupa care Personale ca au tot venit Desiro.

Tin minte podul de peste Mures cand era in lucru, am mers de multe ori cu Personal din Timisoara in Aradul Nou si apoi tramvai la gara mare sa iau 1834 ca se forma din Arad, vremuri, iar Timisoara-Sighet mergea pe 213, eheeeee, desigur vorbim de anul '99, deci chiar am trait live acele experiente si cu Accelerate pe 213.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 550
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3561
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Lun 13 Feb 2017, 01:44

Pentru o vreme s-a facut transbordare Arad-Aradul Nou pentru cei cu bilet la/de la Timisoara la/de la 1833 si 1834, dupa scurt timp s-a renuntat, nu stiu de ce.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4990
Reputatie : 7712
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Lun 13 Feb 2017, 21:31

Nu constest cele afirmate pana acum dar ia cititi ce spune si d-l Silviu Dirlea pe pagina sa de facebook:
"In anul 1994 au fost achizitionate de CFR automotoarele VT628: 679 si 680. Pana in anul 2000 au circulat in bune conditii. Cel putin 679 care a fost alocat la Arad a circulat zilnic pe ruta Timisoara Cluj. Din pacate din 2000 au inceput sa apara probleme cu el. Prima data s-a facut praf atacul de osie dupa aia motorul diesel OM 444 de 485 kW a facut dilutie. Dupa o interventie la motor s-a inversat ordinea aprinderii motorul sa invartit invers si in momentul pornirii el fiind antrenat de un dynastarter adica de Lichtanlassmaschine a rupt arborele cardanic dintre motor si aceasta masina. Dupa aia s-a rotit discul roti pe osie l-am trimis la Cluj la Remarul unde a facut un fel de RG dupa care a fost relocat la depoul Cluj. Acum cred ca circula pe ruta Cluj Dej Jibou Baia Mare Satu Mare."
sursa https://www.facebook.com/silviu.dirlea
Sus In jos
alex.alexus.tm

avatar

Numarul mesajelor : 1211
Varsta : 27
Localizare : Frankfurt am Main- Germany
Reputatie : 4322
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Mier 15 Feb 2017, 18:52

Kapпaтй a scris:
Nu am zis chiar pas cu pas, an de an, dupa ce au venit Desiro astea au mai facut ceva Accelerat Cluj-Oradea dupa care Personale ca au tot venit Desiro.

Tin minte podul de peste Mures cand era in lucru, am mers de multe ori cu Personal din Timisoara in Aradul Nou si apoi tramvai la gara mare sa iau 1834 ca se forma din Arad, vremuri, iar Timisoara-Sighet mergea pe 213, eheeeee, desigur vorbim de anul '99, deci chiar am trait live acele experiente si cu Accelerate pe 213.

Pe 213 am mers si eu de cateva ori cu 1743/1744 la Baia Mare. Pleca cu diesel din Timisoara, rebrusa in Radna si isi continua drumul cu acelasi diesel pana la Oradea.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13948
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17364
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Mier 15 Feb 2017, 23:21

Pe vremea aia 1743/1744 era mandria regionalei Timisoara si a reviziei de vagoane, chiar daca erau 20-57 aveau huse din material textil, era curat in acel tren si bine intretinut. Acum a ajuns un amarat de motor.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 550
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3561
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Mier 15 Feb 2017, 23:38

Pentru acest tren ar fi foarte bun un Duewag, care e mai confortabil decat Desiro.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2407
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4738
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Joi 16 Feb 2017, 00:16

Este foarte incomod sa calatoresti noaptea cu IR 1744 mai ales cand este plin. Am calatorit de nevoie cu el de la Satu Mare la Arad anul trecut si sper sa nu mai am ocazia. Cei mai multi pasageri se urca si coboara in Baia Mare, Oradea, Arad, Timisoara Nord.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12831
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Joi 16 Feb 2017, 20:18

cristi ar a scris:
Pentru acest tren ar fi foarte bun un Duewag, care e mai confortabil decat Desiro.

Eu unul mi-as fi dorit ca in loc de supozitoare Desiro sa fi fost achizitionate aceste Duewaguri VT 628. Mult mai ieftine si mai comode!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13539
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15805
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Joi 16 Feb 2017, 21:45

Nu se mai fabricau la momentul semnării contractului cu Siemens.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4517
Reputatie : 5739
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Joi 16 Feb 2017, 22:15

Dar LVT-uri se mai fabricau in momentul achizitionarii?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13539
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15805
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Joi 16 Feb 2017, 22:32

Nu. Doar că DB abia de vreo 2 - 3 ani a început să scoată din circulație VT628-urile, împreună cu ultimele VT614 rămase.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12831
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   Vin 17 Feb 2017, 00:25

Dr2005 a scris:
Nu se mai fabricau la momentul semnării contractului cu Siemens.

Le puteau lua si la mana a doua. Ca doar sunt destul de prezentabile. Si i-ar fi costat si mai ieftin.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informatii Generale Interregional Calatori   

Sus In jos
 

Informatii Generale Interregional Calatori

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informatii generale despre operatorul Interregional Calatori
» Bilete Interregional Calatori
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
» Informatii generale despre REGIOTRANS
» Bilete TFC
Pagina 6 din 8Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: OPERATORI PRIVATI DIN ROMANIA :: INTERREGIONAL CALATORI-