Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
AutorMesaj
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 20:52

Jurnalistul se contrazice singur, iar mecanicul e cam rupt de realitate. Pe la început redactorul zice că garnitura abia se mișcă, sugerând că atâta poate automotorul, pentru ca mai spre sfârșit să constate că viteza este limitată de starea infrastructurii. Apoi mecanicul își imaginează că modernizarea malaxelor costă 2,8 mil de euro per unitate cât e prețul de pornire pentru un Desiro nou. În realitate o malaxa modernizată nu costă nici 10%.
Nu zic că garnitura malaxa e grozavă, nu e nici pe departe, dar cred că reprezintă nivelul de civilizație al celor mai mulți dintre călătorii de pe secția respectivă. Iar jurnalistul, dornic să lovească în CFR din toate părțile, n-a aflat că SNTFC-ul își dimensionează capacitatea de transport în funcție de numărul biletelor și abonamentelor vândute. Deci dacă vor să aibă garnitură mai încăpătoare, să-și cumpere bilete și abonamente. Dar, vorba lui Cristi, încă nu-și dau seama cum e fără tren, cu dube la preț dublu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 20:57

Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3710
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:06

De cand se lasa bariera, dureaza maximum 3 minute pana trece trenul acolo...
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:24

Didinule, stiu ei cum e cu dubele, chiar in articol zice unul ca ,, e mai scumpe".
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:35

Nu neapărat ,,e mai scumpe", ci linia are alt traseu față de șosea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:37

Nu e paguba daca se anuleaza trenurile facute din malaxa, asta e matrial rulant din epoca de piatra de pe vremea razboiului, pentru zilele de azi trebuie ceva mult mai modern si adecvat cerintelor de azi nu de acum 75 de ani . Multi prefera duba in defavoarea malaxei, e si normal, duba nu te zdruncina si nu iti nenoroceste creierii cum o face malaxa . Pe multe rute unde au fost bagate malaxe au scazut calatorii foarte mult, majoritatea au migrat la auto ca nu le convenea malaxa .
Trebuie sa vedem putin si realitatea nu doar pasiunea pentru vechi, daca lui x si y ii place maxa si iubeste vechiul asta nu inseamna ca un calator este obligat sa suporte vechiturile si sa si plateasca pentru a merge ca acum 75 de ani, lumea a evoluat si are pretentii de ceva modern si demn de zilele in care traim , malaxele sunt niste vechituri care ar trebui sa existe doar la muzeu si atat . Suntem o tara Europeana nu o tara din Africa sa fim asa inapoiati, faptul ca inca mai circula aceste vechituri in zilele de azi demonstreaza gradul scazut de civilizatie/educatie si de modernizare a cailor ferate, am ramas in urma si suntem de rasul curcilor cu malaxa in circulatie la trenurile de zi cu zi . Si strainii se mira ca inca mai exista asa ceva in circulatie in trenurile de zi cu zi, ei vin sa mearga cu asa ceva pentru ca la ei totul a evoluat si nu mai gasesti asa cazaturi ci doar la muzeu .
Deci repet, calatorul obisnuit are nevoie de confort ca pentru asta plateste sa beneficieze de un drum civilizat, pretentiile pasionatilor cu ale calatorilor obisnuiti nu vor fi niciodata egale, pentru un pasionat e normal sa ii fie de ajuns malaxa dar pentru x care merge intre A si B cu malaxa, a doua zi nu mai vine la tren si se duce la duba .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:40

Automotoarele alea sunt perfecte pentru numărul de călători...
Ultima dată când am mers cu Malaxa 900, jumate din scaune erau ocupate cu diverse papornițe. Normal că cei care urcau comentau că nu e loc, că e prea mic ș.a.m.d..

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
didinul



Numarul mesajelor : 770
Reputatie : 3465
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 21:59

Are și Karpaty dreptate, malaxele în actuala variantă de modernizare, cu confort minimalist, sunt un eșec, dar dacă tot s-au băgat bani în ele trebuie să fie exploatate până le expiră norma. Păcat că nici lotul doi nu e mai breaz, deși exista un proiect mai complex (și mai scump) de reconstrucție prin care erau ameliorate o mare parte din neajunsurile brotăceilor de Marub. Oricum dacă ar închiria Transferoviar linia Ploiești- Urziceni și ar aplica "metoda Oltenița", ar face bani frumoși.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 22:01

Asta am zis si eu, linia 701 sa fie luata de TFC , ar fi minunat .  Wink 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Joi 31 Iul 2014, 22:12

Pe 701 sunt deja 10 perechi de trenuri CFR Călători (și e printre cele mai rentabile relații ale lor)... privatul oricum va fi obligat să preia tot pachetul minim.
Nu cred că se pot pune mai mult de 10 perechi, nu ar avea clienți.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 11:57

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 66 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-