Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:43

Acuma voiam eu sa intreb acuma, daca venea armata?

Aia care s-au dus sa libereze autostrada de la Pitesti , cica au taiat separatoarele de sens si au dat drumul la circulatie pe sens contrar, acuma CNADNR o sa vina sa le ceara daune, nu?
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5537
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:50

Chestile astea metodologice mi se par o prostie in unele cazuri. Evident, au un rol foarte important acolo unde trebuie, dar acum serios, 6 ore pregatire pentru asa ceva ? Nici nu au ce preda in 6 ore. In mod normal, o instruire dureaza 8 ore, iar instruirile sunt de 3 feluri, nu are rost sa intru acum in amanunte. In maxim 30 de minute, nici alea, de explicatii, cred ca toti ar fi fost capabili sa-si rezolve sarcinile. Legat de accidentele de munca, sa raspunda pe propria semnatura, ca nu va fi nimeni tras la raspundere si ca a luat parte la o anumita instruire, una scurta bineinteles pentru ca repet, ce predica le poti tine de poate dura asa mult ? Treaba asta cu datu' zapezii este adevarat ca are un grad de complexitate ridicat.

Ca de amuzament, ar mai ramane sa se faca cursuri de specializare pentru vecinii mai binevoitori care mai ies cu lopetile si fac carari in fata blocurilor sau in parcari. Laughing
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:54

Dr2005 a scris:

Ca fapt divers, prin călătoria fără bilet sau cu nașul nu faceți decât să vă tăiați craca de sub picioare. Văd că la vorbe nu vă întrece nimeni, toți urlați că vreți vagoane mai multe/mai curate/mai noi, da' bilet nu vă luați. Data viitoare când mă mai întâlnesc cu Valentin Dorobanțu o să îi propun să anuleze toate trenurile care nu circulă măcar cu un grad de umplere de 50% și să suplimenteze rutele pe care călătorii încă își cumpără bilet în număr mare, adică București - Buzău/Brașov/Constanța/Craiova/Tg. Jiu, Iași-Pașcani/Bacău (că dpdv al vânzării de bilete astea sunt rutele cele mai solicitate). Să vă văd atunci... Twisted Evil  Twisted Evil 

Tocmai ca pe rutele unde sunt multe trenuri acolo nu ne vom lua bilete , de exemplu pe Bucuresti-Brasov sau Bucuresti-Craiova unde sunt multe trenuri se poate merge cu nasul fara probleme sau pe Bucuresti-Constanta vara , daca nu te ia nasul la un tren te ia la urmatorul care vine in spatele lui la o ora maxim , deci cumva cumva tot ajungi si de regula pe rutele astea unde sunt multe trenuri te ia nasul ca ce zice , daca nu il iau eu il ia ala din spate si eu nu scot nimic dar scoate ala din spate si calatorul tot ajunge la destinatie , pe rutele astea unde sunt putine trenuri acolo ne luam bilete sa se vada ca ruta e solicitata .  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 

Sa nu care cumva sa faci asa ceva , sa se anuleze anumite grupe directe ca ma duc si de nu iti bombardez toate vagoanele cu pietre pana le sparg toate geamurile , azi intr-un loc maine in altul sa te vad atunci ce ai rezolvat , daca vrei razboi atunci razboi sa fie . M-am saturat de atata bataie de joc din partea CFR si a unor angajati care fac ce vor cu trenurile dupa bunul plac .

p.s.-nu o sa recunaosca nimeni ca a mers cu nasul sau sa anunte din timp ca va merge cu trenul x fara bilet , tocmai sa nu se afle , o sa stim noi si nasul , atat .
Pe forum sunt multi care mai merg cu nasul dar nu scot un sunet , cunosc destule persoane .  Twisted Evil 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3993
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 17:33

Stiti ce ma intreb eu ? Cum Dumniezo, nasii de la TFC pot sa fie corecti? Eu de fiecare data cand am circulat cu TFC-ul, niciodata nu s-a intamplat sa ia nasul bani fara sa taie bilet. Aia nu sunt tot oameni ? De ce aia pot, si astia de la CFR nu ?

Ce-i drept, Karpaty are dreptate, deoarece acolo unde trenuri sunt multe, oamenii isi permit sa mearga cu nasul, deoarece au confortul psihic ca, orice s-ar intampla, ei tot au trenuri. Cu alte cuvinte, doar nu o anuleze CFR-ul toate trenurile de pe o ruta precum Bucuresti-Brasov.

Crima o sa fie pe rutele unde nu sunt multe trenuri, si unde oamenii nici nu prea se inghesuie sa cumpere bilet. De exemplu ( ca o frecventez), ruta Oradea-Timisoara, unde se circula la greu cu nasul.

P.S. Mie mi se pare un pic ciudat sa nu recunosti ca ai mers cu nasul, daca ai facut-o. Adica, suntem pe un forum, nimic oficial, nu te taxeaza nimeni, etc Very Happy. Eu de exemplu, am incercat o singura data aceasta experienta, insa fara succes. Eram in Oradea, si imi uitasem legitimatia de student in Cluj, si avand doar 10lei si 100Euro la mine, am zis sa incerc sa vorbesc cu nasul, sa nu mai fiu nevoit sa schimb ceilalti bani. Nasul m-a refuzat, insa cinste lui ca si pe traseu a refuzat toate propunerile venite de la alti calatori Very Happy.


Ultima editare efectuata de catre Spartan1948 in Mar 28 Ian 2014, 17:46, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 17:42

București - Brașov e în top la vânzări, deci degeaba merg 10 inși cu nașul, nu afectează prea mult încasările.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 17:47

Dr2005 a scris:
București - Brașov e în top la vânzări, deci degeaba merg 10 inși cu nașul, nu afectează prea mult încasările.

Pai vezi , de ruta asta vorbim si eu si Katalyn , aici vom baga mersul cu nasul la IR si la IC adica la Dacia , ca se poate !  Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3589
Localizare : Brașov
Reputatie : 5757
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 17:52

dan tm a scris:
Adica nu putea opri si sa ia pe cei care au venit pe 901? ori poate nu mai era nimeni in el.

A plecat in urma noastra la un sector de bloc.. a ajuns in Gara de Nord cam la 20-30 de minute dupa ce am ajuns noi.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7190
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 19:20

Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 466
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3245
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 20:26

Pa Timisoara-Oradea nu se prea merge cu nasul, cel putin pe Timisoara-Arad si Arad-Ch. Cris. De la Tamasda si Ciumeghiu unde urca coloratii acolo e cam problema.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 20:43

dan tm a scris:
Atunci sa curete CFR SA macazurile.
Ce poate face CFR Calatori daca CFR SA nu iiasigura conditiile necesare?

Ne invirtim in cerc?

Pai daca am fi o tara normala si daca CFR Calatori si-ar plati TUIul singur si la timp ar putea cere niste despagubiri dar asa ce sa ceara cand ei is vai mama lor si traiesc de pe banii nostri
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8037
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 20:58

Bine Adrian, dar zici tu ca din cauza restantelor la TUI pe care le are Calatori-ul nu au fost aia de la Infrastructura sa tina niste amarate de macazuri functionale la intrare in Nord? Sa fim seriosi, a fost anuntata vremea, puteau sa ia masuri sa nu se ajunga aici. Plus ca mi se pare ca ceva colegi ziceau ca alea aveau instalatii antiinghet. De ce nu au functionat instalatiile alea? Ca nu a platit CFR Calatori TUI?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 21:01

ai inteles gresit eu i-am raspuns lui dan ca ce poate face CFR Calatori cand CFR SA nu prea asigura conditii

Daca era asa ceva acuma ce mai faceam

http://stirile.rol.ro/cea-mai-grea-iarna-a-tuturor-timpurilor-in-romania-cea-din-1954-foto-908939.html
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mier 29 Ian 2014, 09:02

Dr2005 a scris:

IDM este angajat al CFR S.A.. El nu poate opri trenurile CFR Călători decât dacă e linia ocupată sau constată vreo problemă la defilarea trenului. Degeaba sunt 100 de oameni acolo, dacă CFR Călători nu solicită CFR S.A. modificarea trasei trenului X, astfel încât acesta să oprească în mai multe stații și CFR S.A. nu aprobă sau nu notifică IDM asupra acestui fapt, trenul nu are de ce să oprească.[/i]

IDM este al lui x, nu are voie sa faca ce zice y pana nu aproba si z si tot asa nu ajungem nicaieri, se prefera bataia de joc, indolenta, nepasarea. Cred ca erai fericit daca vedeai ca au fost gasiti 3 insi intr-o gara inghetati de frig ca nush ce necalificat nu a vrut sa opreasca un tren 20 secunde intr-o gara maricica.

Dr2005 a scris:
Anumite opriri ,,tehnice" pentru schimbat personalul sunt chiar prevăzute în livret (pentru că trebuie cumva schimbat acel personal, care nu are cu ce altceva să plece de la mama  Evil or Very Mad 'ului din câmp unde e cabina/postul/HM-ul/stația), pentru că trebuie și oamenii ăia să ajungă cu ceva acasă.
Prin urmare, degeaba ai tu bilet și îl iei la bătaie pe IDM, că el nu are bază legală să îți facă pe plac, iar trenul nu e tocmai taxi. [/i]

Ce opriri tehnice are IR 1551 Buc.Nord-Buzau ?? la PL.Est si Valea Calugareasca s-a putut opri pentru angajati CFR  dar la Inotesti au zis ca nu poate opri ca ca e alta regionala, cate telefoane am dat, cu cata lume m-am certat, chiar nu pot sa zic aici tot ce am discutat ca nu se stie cine mai vede forumul si ar avea de suferit 3 persoane de la CFR din statia Ploiesti.Sud. Pana la urma trenul a stat o ora in Inotesti, dupa ce s-a tras semnalul de alarma s-a mai stat o ora, avea semnalul pe rosu, la Mizil era gara full de trenuri de calatori si marfa. Bine ca le ti partea celor din CFR in loc sa vezi si tu macar odata in viata adevarul si dreptatea. Sunt curios ce-ai fi facut tu daca erai in locul acelor oameni.

Trebuia sa bage IR 12551 Buc.Nord-Buzau cu opririle lui 1551 si suplimentare toate statiile intre Brazi si Buzau, ajungea toata lumea acasa, oricum trenul a ajuns la 00:18 la Buzau, nu-l mai tinea o ora la Inotesti daca oprea peste tot mai statea vreo 40 min, dar asa lasa prosti sa inghete sa moara sa chletuie bani aiurea ca sa tinem trenul aiurea in Inotesti o ora, ca n-avem lini la Mizil si nu putem sa-i dam drumul.

Dr2005 a scris:
A, că CFR Călători ar trebui să ia decizia opririi trenului de rang superior în toate stațiile e una, dar dacă nu o face, îți verși nervii pe cine nu trebuie (IDM).
 [/i]

In perioada asta cu probleme e o meserie foarte grea si foarte riscanta cea de IDM din marile gari din tara, cand am sunat la Ploiesti Vest duminica dupa-amiaza intrase calatori cu forta peste ei in birou, sa vezi ce se auzea prin telefon, cat de stresata era doamna care a raspuns la telefon si a vorbint foarte frumos. Lumea intreba de tren spre Bucuresti, daca mai vine si cand mai vine si m-a lasat sa astept in telefon, le-au spus alora sa aibe rabdare ca plecase R 3006 din Sinaia si o sa vina, apoi m-a servit si pe mine cu informatia solicitata. Din pacate putina lumea din marele CFR mai e ca doamna care mi-a raspuns la telefon.


Dr2005 a scris:
Ca fapt divers, prin călătoria fără bilet sau cu nașul nu faceți decât să vă tăiați craca de sub picioare. Văd că la vorbe nu vă întrece nimeni, toți urlați că vreți vagoane mai multe/mai curate/mai noi, da' bilet nu vă luați. Data viitoare când mă mai întâlnesc cu Valentin Dorobanțu o să îi propun să anuleze toate trenurile care nu circulă măcar cu un grad de umplere de 50% și să suplimenteze rutele pe care călătorii încă își cumpără bilet în număr mare, adică București - Buzău/Brașov/Constanța/Craiova/Tg. Jiu, Iași-Pașcani/Bacău (că dpdv al vânzării de bilete astea sunt rutele cele mai solicitate). Să vă văd atunci... Twisted Evil  Twisted Evil 

Nu ne taiem nici o craca, stai linsitit ca aici nu pierde nimeni, doar calatori, aia din CFR nu pierd 0,50 lei, dar la un astfel de raspuns din partea ta niciodata nu m-as fi asteptat ca pasionat ce esti. Daca tot ai posibilitatea sa vorbesti cu Dorobantu spune-i sa gaseasca soluti si sa ia masuri pentru aia care accepta blatul, adica nasi si inspectori nu arunca vina pe calatori. Daca nasi ar taia bilete la toti si inspectori ar incepe sa se dea amenzi, iti zic eu ca a doua oara te urci iar fara bilet in tren, dar dupa a 2-a amenda ( in conditiile in care nici un fel de amenda nu se mai prescrie, cum cred o buna parte din romani ) omul si va lua bilet sau abonament dupa caz. Din pacate nu vrei sa vezi adevarul se pare ca sistemul ala prost de la CFR in care se gandeste cu picioarele si se munceste 2 ore din 8 te-a virusat si pe tine. Omul care merge cu nasul nu merge ca asa vrea el sa scuteaca niste bani, merge pentru ca stie ca se poate, pentru ca stie ca i se permite sa mearga fara bilet fara sa pateasca ceva. Daca sistemul ala prost facut de niste necalificati s-ar schimba si de maine toti nasi ar renunta sa ia bani iar inspectori sa dea amenzi s-ar reduce mult numarul blatistilor dar nu se vrea, las-o ma ca merge asa, castiga toata lumea.

Cei care merg cu nasul cu IR-ul dupa 2 amenzi daca nu au bani de IR se vor duce cu bilet la Regio, iar daca se grabesc prea tare o sa-si ia bilet, ca nu e nimeni tampit la cap in 2014 sa se joace cu amenzile.

Ce sa-ti mai zic de faptul ca am decis ca tot anul sa merg cu nasul la IR si IC, cu ocazia asta mai descoper si eu cum este sa mergi cu trenuri de rang superior, ca de cand au schimbat astia denumirile si au scumpit biletele m-am orientat catre Regio cu bilet, am uitat cum e sa mergi cu un tren de viteza in Romania.

Trebuie sa intelegi un lucru si tu si ceilalti care au comentat ca nu e bine, ca nu frumos, ca nu e corect etc...ca merg cu nasul anul asta o fac pentru ca m-am saturat de prostia asta mare care zace la CFR, numai scuze au mereu, indiferent de anotimp sau cauze ei intotdeauna au scuzele pregatite. Nu promovez mersul cu nasul, daca era sa fac asta o faceam demult timp, imi instruiam toti prieteni, vecini, colegi si rudele cum sa mearga cu nasul si cat sa dea pe naumite distante si trenuri, ei avand doar de castigat dar trebuie sa intelegi un lucru pe care nu vrei sa-l vezi, esti de partea lor nu vrei sa vezi realitatea si adevarul.

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mier 29 Ian 2014, 09:41

Doar cine nu a facut naveta nu intelege , e usor sa stai in fata calculatorului sau sa lucrezi la birou cu soba langa tine si sa vorbesti sa condamni un amarat care face naveta pentru a castiga un amarat de salariu de 700-900 pe luna pentru care se chinuie cu trezit de la 4-5 dimineata , prin tren si la finalul unei zile de munca sa constati ca nu ai tren cu ce te duce acasa desi ai platit un abonament deci sunt obligati sa iti asigure nenorocitul ala de tren . Pentru angajati se poate da ordin sa opreasca trenul IR in gara x dar pentru amaratii de calatori cu abonamente nu se poate , pai bine au facut ca au urcat in IR si au tras semnalul acolo unde aveau nevoie sa coboare , si eu le-as fi facut la fel , asa trebuia sa ii faca in fiecare halta , sa se fi urcat lumea si la fiecare halta tragea semnalul , sa faca trenu ala de boala copiilor , daca voi nu ne puneti tren cu ce sa ajungem acasa atunci ne facem noi tren cu ce sa ajungem acasa , daca e bataie de joc atunci bataie de joc sa fie din pareta tuturor , foarte bine , asa sa fie !
Pe o vreme ca asta sa iti bati joc de niste oameni e total inuman , lasi dracu totul si oferi oamenilor un mijloc de transport catre casa indiferent ca are sau nu bilet , pe urma daca unu moare in gara de frig ca nu a a avut cu ce merge acasa cine raspunde ? nu raspunde nimeni , incompetentii din CFR vor da din umeri iar omul daca a murit s-a terminat , nu il mai aduce nimeni inapoi .
Ca navetist pe o vreme ca asta , pleci cu ce prinzi spre casa , iar daca nu opreste ca e IR tragi semnalul si la revedere nu te mai intereseaza nimic , conteaza sa ajungi acasa .
Eu am facut naveta Bucuresti-Brasov si pe timp de iarna timp de 6 luni si stiu ce inseamna sa stai dupa trenuri , sa aibe intarziere sis a vrei sa ajungi la destinatie cat mai repede sa prinzi cateva ore de somn , tot ce conteaza este sa ajungi acasa indefirent in ce mod , cu bilet , fara bilet , telul este sa ajungi cat mai repede ca timpul e pretios si putin atunci cand faci naveta .
Sa iei hotarare dintr-un birou de la caldura ce trenuri circula si care nu iar pentru amaratul de rand sa nu se gandeasca nimeni deja e strigator la cer cat de incompetenti pot fi cei din CFR .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mier 29 Ian 2014, 09:54

Se putea face ceva dar nu se vrea, imi spunea mie ca sa fac rost de nr de telefon al IDM-ului de la Inotesti si sa vorbesc cu el daca vrea si daca poate sa opreasca trenul acolo, nu s-a putut, s-a anuntat la statie ca va avea opriri suplimentare in statiile PL.Est si Valea Calugareasca iar la Inotesti l-au tinut o ora ca la Mizil era gara plina si asa a fost ca tot ce a venit duminica seara dinspre Moldova a avut sute de minute intarziere, apoi au venit toate odata intr-un interval de o ora.

Hai ca astia au fost putin mai norocosi, dar aia de pe Urziceni azi e a 5-a zi de cand nu circula trenurile, abonametele au costat bani, sa vi la munca pe bucati cu duba/ocazie platesti in plus, dar CFR nu-ti mai da nimic din abonamentul ala ca nu ai mers cu trenul atatea zile.

Doctorul e specialist, cunoaste regulamente si multe dar sa vedem cu ce raspunsuri mai vine de data asta, ca acum e depasita situatia.

Sa vedem ce se mai intampla azi si maine, ca la Ploiesti ninge abundent de 2 ore, stratul de zapada se mareste azi, nu gluma, vantul sta si el pregatit, iar o sa vina specialisti lui peste prajit cu scuze, acum stau la caldura sa le pregateasca in loc sa gaseasca soluti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 04:25

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 6 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-