Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 11:09

Adica nu putea opri si sa ia pe cei care au venit pe 901? ori poate nu mai era nimeni in el.

Ce se intimpla daca iarna incepea in noiembrie?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 12:49

Ca la CFR la nimeni, avem zeci de specialisti si sute de prosti care ia prostia la prainti si tot asa o duce mai departe generatie de generatie, nu putea sa-l opreasca la Chitila, nu putea sa ia si calatori aia, nu se poate pune o oprire de 20 secunde intr-o statie pentru situati de forta majora pentru angajati CFR se poate orice.

Nu stiu daca va mai ninge iarna asta, in afara de mini-viscolul care se anunta maine dar la urmatoare zapada serioasa problemele de la intrarea din Gara de Nord vor fi la ordinea zilei. Spunea cineva pe aici ca s-ar fi dus sa ajute acei angajati care lucrau la macaze, si eu m-as fi dus daca as fi stat in capitala, nu e problema de munca fizica sau de frig ca sunt destul de antrenat tot ce conteaza e sa fi odihnit, mancat si bine imbracat si esti apt de munca, asa sa revenim daca ne-am duce sa la spunem alora sa-i ajutam pun pariu pe ce vreti voi ca nu v-ar primi, ar zice : "pleaca domne de aici, nu avem nevoie de ajutoare, ce noi nu ne descurcam ? " si alte fraze, ar fi in stare sa cheme militia ca am intrat pe domeniul cai ferate, ar crede ca suntem de la Tv sau presa si vrem sa facem rau, sa-i facem iresponsabili sau altele, ar zice ca suntem teroristi si vrem sa vedem cum putem sa facem sa deturnam un tren sau sa-l deraiem, cum am dao tot un raspuns negativ am primi.

La urmatoarea zapada la fel vor face specialisti vor lasa in circulatie toate carutele si saretele de trenuri doar ca sa ingreuneze circulatia si apoi sa se scuze cu fraze de genul "iarna nu-i ca vara".

Eu as vrea sa vina iarna asta cat a mai ramas, sau la anul sau peste 2 ani o zapada mare de peste 1 metru, sa vedem atunci ce mai fac autoritatile si specialisti, vom astepta 2 saptamani pana va incepe sa se topeasca, nu mai mergem la munca, nu mai mergem la scoli, nu mai iesim din casa decat pana la chioscul din coltul blocului nu mai facem nimic.

@dan tm - la dezghetarea macazelor nu e nevoie de MAI sau alte structuri pot sa faca simplu sa ia la munca in folosul comunitati pe cei cu amenzi neplatite, pentru ca multe din aceste amenzi sunt date pe nedrept din cauza sistemului prost de la noi din tara si din cauza multor altor prosti care dau amenzi ilegale si pe nedrept, cunosc n situati nu are rost sa mai dezgropam morti, sa-i scoata pe aia la munca ca nu ar zice nu, ei scapa de amenzi pe care oricum multi dintre ei nu le platesc, decat sa puna Primaria si Fiscul poprire pe salariu. Poprirea aia sau daca te duci si platesti cu bani tai oricum o parte din bani de la Fisc si Primarie ajunge la cine trebuie sa ajunga, sunt destui smecheri care pot trage bani din conturile fiscului si al primariilor, aici chiar cunosc o situatie din 2008 unde o cunostinta a platit cuiva 150 lei ca sa-l scape de amenzi de 1.800 lei, s-a dus omul apoi a verificat la Fisc si era cu datorie zero. Se fac multe smecheri in tara asta dar noi sutem prea mici ca sa le aflam sau ca sa le vedem.

Soluti sunt, se pot gasi dar mari "specialisti" in frunte cu alte instituti ale statului nu vor sa faca nimic bun pentru cetateni, fiecare trage mai repede tot ce poate ca sa le fie tot lor bine. V-am mai spus cum sta treaba cu specialisti care vin la munca se uita cu un ochi la ceas si cu altul la calendar, bea o cafea in 2 ore, stau si vorbesc la telefoane cu amantele cate 2-3 ore, mai sta 2 ore pe net si s-a facut ora de plecare acasa.

Am folosit termenul de Fisc ca e mai scurt decat Directia Generala de taxe si impozite sau cum s-o numi mai exact.

O sa vedeti ca la urmatoarea zapada iar vor fi probleme la intrare in GDN, lasam celelate zone din tara ca pe acolo sunt troiene destul de mari, trenurile ajung bine la Chitila respectiv Chiajna venite de la sute de km distanta si nu pot ajunge in GDN din diferite motive si scuze care le invoca specialisti lui peste prajit.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6144
Reputatie : 8039
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 13:51

„Lăsați orice speranță, voi cei care intrați”. Pana acum ma gandeam ca asta ar trebui sa scrie la intrarea in fiecare gara de la noi. Ar mai fi si "noroc bun!". Katalyn a mai scos o varianta: "(...) nu se poate pune o oprire de 20 secunde intr-o statie pentru situati de forta majora pentru angajati CFR se poate orice".
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 14:23

Toate garile Bucurestiului au fost atit de afectate da zapada?

Ca ma gindeam sa fi indrumat trenurile spre alte gari unde puteau sa mearga autobuzele RAT.
Ba pina la Chiajna si Chitila,Bucuresti Progresu, Obor, hai si noi cu linia 7989 repede intacolo.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3994
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 14:38

Dragi colegi...va comportati de parca e prima data cand CFR-ul da un rateu, sau constata cu stupoare ca in ianuarie...ninge. Acceptati ideea ca la CFR incompetenta este la ea acasa. Tot ce puteti face, este sa evitati pe cat posibil sa calatoriti cu trenul in aceasta perioada. Ori, sa urmati exemplul ( sau sfatul ) domnului Costache (va inarmati pana in dinti cu provizii si rabdare).
Daca va mahniti sau enervati, tot in dezavantajul vostru este, ca pe ei ii doare fix in...strudel. Din pacate, nici nu aveti/avem capacitatea de a schimba ceva. Cel putin, nu inca.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 14:51

Spartanu are dreptate. Ei zic indata: e iarna asta e. Stati acasa sau ziceti mersi ca ajungeti.

Ma gindesc la ce a scris katalyn: ce ar zice sa se trezeasca cu o ceata de pasionati voluntari pentru curatat macazuri?Ar incepe ca la pozat: norme, strategic, minister, stampila?


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mar 28 Ian 2014, 14:55, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6144
Reputatie : 8039
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 14:54

Dane, au importanta strategica, deci e mai important sa stea trenurile in Chitila cate o jumatate de zi decat sa vina voluntari sa ajute la dezghetatul macazelor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12049
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14086
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 14:56

Nu cumva trebuie autorizație pentru lucru pe linia electrificată și protecția muncii (6 ore sau cât o mai dura acum instruirea)?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6144
Reputatie : 8039
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 15:08

Trebuie, dar chiar si asa tot ar fi fost intarzieri mai mici.
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4470
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 15:59

Dr2005 a scris:
Nu cumva trebuie autorizație pentru lucru pe linia electrificată și protecția muncii (6 ore sau cât o mai dura acum instruirea)?

Normal ca trebuie, ca daca isi prinde piciorul in macaz vreun voluntar dintr-asta entuziast, cine raspunde ? De vorbit de pe margine e simplu...ca dăm zăpada, noi, voluntarii...sau de ce IR-ul X n-a oprit sa preia si calatorii de la IR-ul Y...

...la astfel de situatii cand se dă circulatia peste cap, multe intrebari se pot pune "de pe margine"...
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12049
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14086
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:16

Instrucțiile și regulamentele în vigoare care fac referire la întreținerea căii sunt, în mare parte, aceleași care erau pe vremea locomotivelor cu abur, eventual cu mici modificări. Din păcate, pe vremea aia existau suficiente utilaje pentru deszăpezire (din nou, în mare parte încă există și acum) și personal suficient.

IDM este angajat al CFR S.A.. El nu poate opri trenurile CFR Călători decât dacă e linia ocupată sau constată vreo problemă la defilarea trenului. Degeaba sunt 100 de oameni acolo, dacă CFR Călători nu solicită CFR S.A. modificarea trasei trenului X, astfel încât acesta să oprească în mai multe stații și CFR S.A. nu aprobă sau nu notifică IDM asupra acestui fapt, trenul nu are de ce să oprească.
Anumite opriri ,,tehnice" pentru schimbat personalul sunt chiar prevăzute în livret (pentru că trebuie cumva schimbat acel personal, care nu are cu ce altceva să plece de la mama  Evil or Very Mad 'ului din câmp unde e cabina/postul/HM-ul/stația), pentru că trebuie și oamenii ăia să ajungă cu ceva acasă.
Prin urmare, degeaba ai tu bilet și îl iei la bătaie pe IDM, că el nu are bază legală să îți facă pe plac, iar trenul nu e tocmai taxi. A, că CFR Călători ar trebui să ia decizia opririi trenului de rang superior în toate stațiile e una, dar dacă nu o face, îți verși nervii pe cine nu trebuie (IDM).
Ca fapt divers, prin călătoria fără bilet sau cu nașul nu faceți decât să vă tăiați craca de sub picioare. Văd că la vorbe nu vă întrece nimeni, toți urlați că vreți vagoane mai multe/mai curate/mai noi, da' bilet nu vă luați. Data viitoare când mă mai întâlnesc cu Valentin Dorobanțu o să îi propun să anuleze toate trenurile care nu circulă măcar cu un grad de umplere de 50% și să suplimenteze rutele pe care călătorii încă își cumpără bilet în număr mare, adică București - Buzău/Brașov/Constanța/Craiova/Tg. Jiu, Iași-Pașcani/Bacău (că dpdv al vânzării de bilete astea sunt rutele cele mai solicitate). Să vă văd atunci... Twisted Evil  Twisted Evil 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5538
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:19

Dragos a scris:
Dr2005 a scris:
Nu cumva trebuie autorizație pentru lucru pe linia electrificată și protecția muncii (6 ore sau cât o mai dura acum instruirea)?
De vorbit de pe margine e simplu...ca dăm zăpada, noi, voluntarii...sau de ce IR-ul X n-a oprit sa preia si calatorii de la IR-ul Y...

...la astfel de situatii cand se dă circulatia peste cap, multe intrebari se pot pune "de pe margine"...

De regula, mie unul nu imi place sa vorbesc de altii cum ar face intr-o anumita situatie si sa critic, pentru ca ma gandesc ca si eu la randul meu as fi putut sa gresesc. Insa situatia asta este chiar penibila si merita toate injuraturile si huiduielile care le-au primit cand a fost cazul. Nu suntem vreo tara din lumea a-3-a, ba chiar suntem si in UE. ( teoretic, ca practic nu prea se vede ) Ce s-ar fi intamplat daca s-ar fi produs o situatie similiara si in Munich, spre exemplu ? Iti dai seama ca ei nu concep asa ceva, insa asta este o alta discutie lunga, ei fiind cu mult in fata, fata de noi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12049
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14086
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:21

Nemții au personal pregătit pentru astfel de situații. Și mai au ceva ce noi nu avem: încălzitoare de macaz care chiar funcționează, parazăpezi și perdele forestiere de protecție. La noi parazăpezile sunt folosite pe post de gard (toate stațiile din Bărăgan au asemenea garduri), încălzitoarele - acolo unde sunt - se fură sau li se fură cablurile de alimentare, iar perdelele forestiere de protecție le-au furat deja localnicii și le-au pus pe foc sau le-a tăiat primarul ,,că intră mașinile în ele" (pentru cele de pe marginea drumurilor).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:27

Atunci sa curete CFR SA macazurile.
Ce poate face CFR Calatori daca CFR SA nu iiasigura conditiile necesare?

Ne invirtim in cerc?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 16:40

daca mai era nea Nicu si scotea armata sau puscariasi numai de autorizatie/instruire nu stateau aia in frig. O sa ajungem sa facem cursuri sa invatam cum sa dam zapada din fata casei ca daca ne accidentam o sa refuze SMURD-ul sa ne ajute si ne lasa in voia sorti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    Astazi la 14:11

Sus In jos
 

Revista presei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
Pagina 5 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 35 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-