Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Revista presei

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7245
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11335
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 00:16

O poză cu un macaz. Se observă rezistența in partea stângă, intre ac și contraac.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7245
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11335
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 00:21

TVlad a scris:
Si cu macazele de pe parcurs cum ramine, ca am vazut ca au desfiintat mii de posturi de acar. Pe ele cine le mai curata de zapada?

Cei de la infra trebuie să le *urățe. Dacă nu are cine, IDM transmite operatorului că are macazurile înzăpezite, iar circulația se face numai pe directă. Asta în stațiile fără încălzitoare de macaz, adică majoritatea.
Sus In jos
DPS

avatar

Numarul mesajelor : 2074
Reputatie : 4976
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 00:21

Exact, despre asta vorbim. Zapada topita de incalzitoare doar in zona acelor/contra-acelor...adica suficient cat sa fie ok



Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 26 Ian 2014, 00:31, editata de 6 ori
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 00:22

În alte părți încălzitoarele funcționează... Totuși nu cred că e chiar așa mare viscolul la București încât să se formeze suluri mari de zăpadă, mai predispuse mi se par stațiile situate în zone de câmp deschis.

@Dragos: La macazul acela se vede că s-a intervenit și manual.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2100
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5185
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 00:26

Am gasit si eu acum o poza mai veche de pe forum, se vede clar "furtunul" incalzitor:

Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5727
Reputatie : 9052
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Dum 26 Ian 2014, 11:01

Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 21
Localizare : Targoviste
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Ian 2014, 10:48

Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4345
Reputatie : 7698
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Ian 2014, 13:13

Trebuie sa fie trenul R 9103, care inca n-a ajuns la destinatie.
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 21
Localizare : Targoviste
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Ian 2014, 14:23

Nu are cum sa fie 9103, deoarece in jurul orei 9 a ramas inzapezit.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4979
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Ian 2014, 15:32

A fost REGIO 9101.
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 21
Localizare : Targoviste
Reputatie : 3333
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Revista presei    Lun 27 Ian 2014, 19:38

Am primit confirmarea. Trenul ramas inzapezit in Nucet este R9432.
Sus In jos
19jimmy84
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2768
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5700
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 08:18

Sus In jos
http://www.youtube.com/user/19Jimmy84
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 08:38

In ce priveste complexul Bucuresti, cred ca a fost si o lipsa de coordonare intre diverse institutii ale,,Statului"

Tot din motive de ,,descentralizare" si servicii ,,deconcertate".

Adica: trenurile au ajuns in Buftea, Chitila si nu mai pot continua drumul pentru ca nu sint oameni la macazuri(cei 12 sint de la calatori zice adirmvl) atunci Comitetul Judetean pentru Situatii de Urgenta Ilfov si cu cel al MUNICIPIULUI Bucuresti sa intre in actiune.
Ori calatorii din 2-3 trenuri sosite  sint urcati intr-un singur tren caruia i se asigura parcurs pina in gara de nord, ori fiind aproape de Bucuresti sint transportati cu autobuze. Adica trebuia sa fie inclusa si RATB in ecuatie.

Iar aia din echipele complete de la calatori sa stea pe peroane si sa faca ce fac ei toata ziua (sa fluiere dupa cururi de gagici, sa-si bage biiip tot mereu in gura mare, sa se hirjoneasCA CA niste copii prosti, sa scuipe coji de seminte) acolo pe peroane in fata locomotivei si sa astepte sa curete infrastructura linia. Apoi sa mearga in autogara sa intrebe calatorii daca nu vor sa mearga cu trenul in loc de autobuze.
Sus In jos
mariushal



Numarul mesajelor : 70
Reputatie : 2335
Data de inscriere : 12/12/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 10:23

Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Brașov
Reputatie : 6292
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei    Mar 28 Ian 2014, 11:07

Sambata am fost cu IR1634 la Bucuresti si prima statie unde am stat a fost Crivina (aprox. 20 minute). Urmatoarea oprire a fost la Buftea, unde seful de tren a anuntat "pauza de tigara juma' de ora"  Laughing Dupa acea jumatate de ora am pornit iar. La intrare in Chitila ne-a tinut cam 30-40 minute, timp in care a sosit un IR de pe 901 care a stat si el. Dupa cele 30-40 minute, acel IR a pornit si a fost oprit in Chitila iar noi am trecut fara oprire prin statie. De aici si pana la Bucuresti Nord am stationat ~40 minute la fiecare semnal BLA iar la cel de intrare in Nord aprox. 20 minute.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei    

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 4 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: