Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:17

Trenuri Internaționale

IR 72 București Nord – Timișoara Nord - Budapesta Keleti : (21-86) (21-86) (89-87) (10-70) - 17.7.2013
IR 73 Budapesta Keleti – Timișoara Nord - București Nord : (10-90) (89-87) (21-86) (21-86) - 29.9.2013
IR 78 Timișoara Nord - Budapesta Keleti :(21-76) (21-90) (19-90 MAV)
IR 79 Budapesta Keleti - Timișoara Nord :(21-76) (21-90) (19-90 MAV)
IC 346 București Nord - Teiuș – Arad  - Viena Westbf : (21-90) (21-86) (10-70) (21-90) (21-90) (44-31) (70-91) (71-70) - ANULAT
IC 347 Viena Westbf – Arad - Coșlariu - București Nord : (21-90) (21-90) (10-70) (21-90) (21-90) (44-31) (70-91) (71-70) - ANULAT
IR 362 Sighetu Marmației - Cluj Napoca – Budapesta Keleti :(H-Start19-91 MAV) (88-71 MAV) (H-Start20-71 MAV) (H-Start20-71 MAV)  
IR 363 Budapesta Keleti - Cluj Napoca - Sighetu Marmației :  (H-Start20-71 MAV) (H-Start20-71 MAV) (88-71 MAV) (H-Start19-91 MAV)
IR 364 Cluj Napoca – Budapesta Keleti :(H-Start19-91 MAV) (88-71 MAV) (H-Start21-91 MAV) (H-Start20-71 MAV)
IR 365 Budapesta Keleti - Cluj Napoca :  (H-Start20-71 MAV) (H-Start21-91 MAV) (88-71 MAV) (H-Start19-91 MAV)
IR 366 Brașov – Deda – Budapesta Keleti : (88-71 MAV) (19-90) (21-86) (84-96) 01.08.2013
IR 367 Budapesta Keleti – Deda - Brașov : (21-86) (21-86) (21-86) (88-71 MAV)
IR 368 Cluj Napoca – Războieni – Târgu Mureș : (21-86) (21-76)
IR 369 Târgu Mureș – Războieni – Cluj Napoca : (21-86) (21-76)
IR 372 Brașov - Sibiu - Arad - Budapesta Keleti : (10-90) (88-71 MAV) (21-86) (21-86) - 10.08.2013
IR 373 Budapesta Keleti - Arad – Sibiu - Brașov : (21-86) (21-86) (88-71 MAV) (10-90) - 10.08.2013
IR 382 Sofia - București Nord - Dornești - Moscova : (BDZ-cls.2) (RZD) (RZD) (RZD*) (UZ) (UZ*) (BC*) (22-96) (22-96)  BC-BELARUS ; UZ-UCRAINA ; RZD-RUSIA
IR 383 Moscova - Dornești - București Nord - Sofia : (22-96) (22-96) (RZD*) (RZD) (RZD) (UZ*) (UZ) (BC*) (BDZ-cls.2)
IR 401 Chișinău - Pașcani Triaj- București Nord : (1 ; 2 ; 3 ; 4 ; 5 ; 6 ; 7) vagoane de dormit CFM
IR 402 București Nord - Pașcani Triaj - Chișinău :(1 ; 2 ; 3 ; 4 ; 5 ; 6 ; 7) vagoane de dormit CFM  
IR 406 Brașov -  Deda – Oradea - Budapesta Keleti : (H-Start70-80) (H-Start59-80) (H-Start21-91) (H-Start21-90) (H-Start20-71) (H-Start88-47) (H-Start19-91)
IR 407 Budapesta Keleti –Oradea – Deda -  Brașov : (H-Start19-91) (H-Start88-47) (H-Start20-71) (H-Start21-90) (H-Start21-91) (H-Start59-80) (H-Start70-80)
IR 460 Sofia - Videle - București Nord : 21-50 (BZD), (21-80), 50-40 (TCDD), (71-31)
IR 461 București Nord - Videle - Sofia : (BDZ-cls.2) (21-80) (71-31) (TCDD-bc) TCDD-Cuseta Turca
IC 472 București Nord - Coșlariu – Arad - Budapesta Keleti : (21-86) (21-86) (88-96) (40-70) (70-91) (71-70)
IC 473 Budapesta Keleti -  Arad - Coșlariu - București Nord : (71-70) (70-91) (40-70) (89-76) (21-86) (21-86) - 01.08.2013
IR 1003 Minsk - Buc.Nord - Videle - Varna(are 2 vag. de la Sankt Petersburg) :06.06.-12.09.2013 in zilele de Joi prin RO (1;2;3;4;5;6;7;8;9;10-BC) (21;22;23*-RZD)
IR 1004 Varna - Videle – Buc.Nord – Minsk(are 2 vag. pentru Sankt Petersburg) :08.06.-14.09.2013 in zilele de Sambata prin RO (1;2;3;4;5;6;7;8;9;10-BC) (21;22;23*-RZD)
IR 1005 Buzău - Făurei - Constanța(De la Minsk) : 07.06-13.09.2013 in zilele de Vineri (9;10-BC) BC-vag. de dormit Belarus
IR 1006 Constanța - Făurei - Buzău(Pentru Minsk) :08.06-14.09.2013 in zilele de Sambata (9;10-BC)
IR 1014 Varna - Buc. Nord – Pașcani Triaj - Saratov : 12.06.-11.09.2013 in ziele de Miercuri (1;2;3;4;5;6*;31-RZD) vag.31 circula la Rostov
IR 1015 Saratov – Pașcani Triaj - Buc. Nord - Varna : 11.06.-10.09.2013 in zilele de Luni (1;2;3;4;5;6*;31-RZD) vag 31 circula de la Rostov
IR 1061 Ungheni - Iași :
IR 1062 Iași - Ungheni :
IR 1063 Ungheni - Iași :
IR 1064 Iași - Ungheni :
IR 1470 Burgas - Videle- Craiova – Deva - Budapesta : (CD Wlab 70-80) (CD Bc 59-80) (Wlab MÁV 70-80) (Bc MÁV 59-80) (Bc MÁV 59-80) (Wrbumz MÁV 88-71) (21-91 MÁV) (19-80 MÁV) 15.06-14.09.2013 in zilele de 3/4 si 6/7
IR 1471 Budapesta – Deva - Craiova - Videle - Burgas : (CD Wlab) (CD Bc) (Wlab MÁV) (Wlab MÁV) (BC MÁV) (Wrbumz MÁV) (21-91 MÁV) (19-30 MÁV)14.06.-13.09.2013 in zilele de 2/3 si 5/6
IR 1480 Varna - Videle- Craiova – Deva - Budapesta : (CD Wlab) (CD Bc) (Wlab MÁV) (BC MÁV) (Wrbumz MÁV) (21-91 MÁV) (19-30 MÁV) 16.06.-15.09.2013 in zilele de 7/1
IR 1481 Budapesta – Deva - Craiova - Videle - Varna : (CD Wlab) (CD Bc) (Wlab MÁV) (BC MÁV) (Wrbumz MÁV) (21-91 MÁV) (19-30 MÁV) 15.06.-14.09.2013 in zilele de 6/7
R 6811 Oradea - Valea Lui Mihai - Debrecen : (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 6813 Satu Mare - Valea Lui Mihai - Debrecen : (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 6814 Debrecen - Valea Lui Mihai - Oradea :  (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 6816 Debrecen - Valea Lui Mihai – Satu Mare - Baia Mare :  (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 6817 Baia Mare – Satu Mare - Valea Lui Mihai - Debrecen :  (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 6822 Debrecen  - Valea Lui Mihai – Satu Mare :  (H-Start 20-30) (H-Start 20-30)
R 7580 Jimbolia - Kikinda :
R 7581 Kikinda - Jimbolia :
R 7582 Jimbolia - Kikinda :
R 7583 Kikinda - Jimbolia :
R 7686 Timișoara Nord – Stamora Moravița - Vrsac : AM Desiro
R 7687 Vrsac -  Stamora Moravița -Timișoara Nord : AM Desiro
R 7688 Timișoara Nord – Stamora Moravița - Vrsac : AM Desiro
R 7689 Vrsac -  Stamora Moravița -Timișoara Nord : AM Desiro
R 36322 Carei - Mateszalka : H-Start BZmot
R 36325 Mateszalka - Carei : H-Start BZmot
R 36326 Carei - Mateszalka : H-Start BZmot
R 36329 Mateszalka - Carei : H-Start BZmot
R 37630 Bekescsaba - Salonta : H-Start BZmot
R 37631 Salonta - Bekescsaba : H-Start BZmot
R 37636 Bekescsaba - Salonta : H-Start BZmot
R 37647 Salonta - Bekescsaba : H-Start BZmot[/color]


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 18 Iul 2013, 08:14, editata de 5 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:17

Trenuri InterCity

IC  521   Teiuș - Arad : (21-76) (10-91) (89-87) (21-76) - 12.10.2013
IC  531   București Nord - Brașov - Cluj Napoca : (21-76) (10-91) (21-76) (89-76) (21-76) - 12.10.2013
IC  532   Cluj Napoca - Brașov -  București Nord : (21-87) (89-87) (21-76) (19-87) - 20.09.2013
IC  534   Timișoara Nord – Oradea – Cluj Napoca : ANULAT
IC  535   Cluj Napoca– Oradea –Timișoara Nord : ANULAT
IC  536   Timișoara Nord – Oradea – Cluj Napoca : ANULAT
IC  537   Cluj Napoca– Oradea –Timișoara Nord : ANULAT
IC  551   București Nord - Suceava : Transformat în IR 10551
IC  552   Suceava - București Nord : Transformat în IR 10552
IC  553   București Nord - Suceava : Transformat în IR 10553
IC  554   Suceava - București Nord : Transformat în IR 10554
IC  561   Mărășești - Iași : Transformat în IR 10561
IC  562   Iași - Mărășești : Transformat în IR 10562 ANULAT
IC  563   Mărășești - Iași : (21-76) (21-76) (21-76) ANULAT
IC  564   Iași - Mărășești : Transformat în IR 10564
IC  571   București Nord - Urziceni - Galați : Transformat în IR 10571
IC  572   Galați - Urziceni - București Nord : Transformat în IR 10572
IC  573   București Nord - Urziceni - Galați : Transformat în IR 10573
IC  574   Galați - Urziceni - București Nord : Transformat in IR 10574
IC  581   București Nord - Constanța : ANULAT
IC  582   Constanța- București Nord : ANULAT
IC  592   Timișoara Nord - București Nord : ANULAT
IC  593   București Nord - Timișoara Nord : (21-86)(10-91)(21-76) ANULAT


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Lun 10 Iun 2013, 22:21, editata de 4 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:23

Trenuri Interregio 1500

IR 1520 Râmnicu Vâlcea  – Caracal - București Nord : AM Desiro
IR 1521 București Nord – Caracal – Păușa H. : AM Desiro
IR 1522 Păușa H.  – Caracal - București Nord : AM Desiro
IR 1523 București Nord – Caracal – Râmnicu Vâlcea : AM Desiro
IR 1525 București Nord – Caracal – Râmnicu Vâlcea : AM Desiro
IR 1527 București Nord - Brașov – Făgăraș - Sibiu : (21-86) (19-70) (21-86) (20-76) (20-76) - 09.10.2013
IR 1528 Sibiu – Făgăraș - Brașov - București Nord : (20-76) (20-76) (21-86) (19-76) (21-86) - 26.10.2013
IR 1550 Buzau - București Nord : (20-76) (20-76) (20-76) - 09.10.2013
IR 1551 București Nord - Buzau : (20-83) (19-83) (20-83) (20-83)  - 18.12.2013
IR 1552 Ploiesti Sud - București Nord : (Rama Acvila TE - 18.12.2013
IR 1553 București Nord - Ploiesti Sud : (21-76) (10-91) (22-96) (21-86) - 14.08.2013
IR 1554 Ploiești Sud – Ploiești Vest – București Nord :  Rama Acvila TE - 14.08.2013
IR 1555 București Nord – Ploiești Sud : Rama Acvila TE - 18.12.2013
IR 1556 Ploiești Sud -  București Nord : (20-76) (20-76) (20-76) (20-76) - 14.08.2013
IR 1557 București Nord – Ploiești Sud : TE Acvila
IR 1570 Galați - Buzău - București Nord : ANULAT (20-76) (20-76) (20-76) (20-76) - 14.08.2013
IR 1571 București Nord – Buzău – Galați :  Rama Acvila TE - 18.12.2013
IR 1572 Galați - Buzău - București Nord :  Rama Acvila TE - 18.12.2013
IR 1573 București Nord – Buzău – Galați : (21-87) (21-87) (21-87)
IR 1574 Galați - Buzău - București Nord : (21-87) (21-87) (21-87)
IR 1575 București Nord – Buzău – Galați : ANULAT (20-76) (20-76) (20-76) (20-76) - 14.08.2013
IR 1576 Galați – Buzău – București Nord : ANULAT (20-49) (20-83) (20-83) (20-83) - 14.08.2013
IR 1577 Galați – Buzău – București Nord : (20-49) (20-83) (20-83) (20-83) - 14.08.2013
IR 1578 Ploiești Sud - București Nord : (20-83) (20-83) (20-83) (20-83) - 26.10.2013
IR 1582 Constanța - București Nord – Brașov : (19-83) (20-83) (89-87) (20-83) (84-96) - 10.12.2013
IR 1583 Brașov - București Nord – Constanța : (84-96) (20-83) (89-87) (20-83) (19-83) - 09.10.2013
IR 1590 Drobeta Turnu Severin - București Nord : (19-83) (21-87) (21-87) (21-87) - 16.08.2013
IR 1591 București Nord – Drobeta Turnu Severin : (21-87) (21-87) (21-87) (19-83) (21-87) (21-87)  - 16.08.2013
IR 1592 Roșiori Nord - București Nord : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1593 București Nord - Roșiori Nord : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1594 Craiova - București Nord : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1595 București Nord - Craiova : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1596 Craiova - București Nord : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1597 București Nord - Craiova : (21-86)/(20-492) (21-86) (21-86) -14.08.2013
IR 1599 (De la Bucuresti ca IR 1591)Filiași – Târgu Jiu : (21-87) (21-87) (21-87) - 14.08.2013


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 18 Iul 2013, 08:09, editata de 7 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:29

Trenuri Interregio 1600

IR 1620 Arad - Coșlariu - Brașov : (21-76) (89-87) (10-91) (21-76) - 09.10.2013
IR 1621 București Nord - Brașov – Făgăraș – Ilia – Buziaș-Timișoara Nord : (22-96) (84-96) (89-87) (22-96) (22-96) - 09.10.2013
IR 1622 Timișoara Nord –Buziaș -Ilia  – Făgăraș - Brașov - București Nord : (22-96) (89-87) (84-96) (22-96) (22-96) - 08.10.2013
IR 1623 București Nord  – Brașov : TE Acvila - 29.09.2013
IR 1624 Brașov - București Nord : TE Acvila - 29.09.2013
IR 1631 Constanța – București Nord - Brașov - Cluj Napoca - Oradea : ANULAT
IR 1632 Oradea - Cluj Napoca – Brașov – București Nord - Constanța : ANULAT
IR 1633 Brașov - Cluj Napoca : ANULAT
IR 1634 Cluj Napoca - Brașov : ANULAT
IR 1636 Brașov - București Nord : (20-87) (19-83) (21-87) (21-76) (84-96) (21-76) (10-90) (21-76) - 26.10.2013
IR 1637 București Nord - Brașov : (84-96) (84-87) (21-87) (19-87) (21-87) - 09.10.2013
IR 1641 București Nord - Brașov - Deda - Baia Mare – Satu Mare(Tirgu Mures ca RE 4541,Zalau ca RE 4454) :(20-55) (20-55) (71-31) (71-31) (20-49 ) (20-49) (19-80/55) (20-49) (71-31) (44-31) (44-31 ) (19-55) (20-49) - 18.10.2013
IR 1642 (Zalau de la RE 4455)Satu Mare - Baia Mare - Deda - Brașov - București Nord :
IR 1643 București Nord - Brașov – Beclean Pe Someș - Salva-(Sighet ca RE 4133 si Ilva Mica ca RE 4114) : (22-76) (22-96)(20-83) (30-76) (22-76) (71-31) - 16.09.2013
IR 1644 (Sighet de la RE 4136 si Vatra D. de la RE 4115)Salva – Beclean Pe Someș -  Brașov –București Nord :  (71-31) (22-96/76) (30-76) (22-96/76) (22-96/76) (22-96/76) - 27.10.2013
IR 1645 București Nord - Brașov – Deda – Târgu Mureș : (22-76) (22-96) (22-76) - 27.10.2013
IR 1646 Târgu Mureș - Deda -  Brașov –București Nord : (22-96) (21-87) (22-96) - 16.09.2013
IR 1647 București Nord - Brașov – Deda – Sărățel – Bistrița Nord (Tg.Mures RE 4543) : Tg(20-83) (20-83) (20-83) (19-87) (20-83) (71-31) - 14.08.2013
IR 1648 (Tg.Mures RE 4548) Bistrița Nord – Sărățel  - Deda -  Brașov –București Nord : (20-83) (20-83) (71-31) (20-83) (19-83) (20-83) - 28.09.2013
IR 1651 București Nord - Suceava Nord (Bicaz RE 5471) : (20-83) (21-86) (20-83) (20-83) (21-76) [Suceava] (19-83) (20-83) (20-83) [Piatra Neamt]  - 02.08.2013
IR 1652 (Bicaz RE 5472)Suceava Nord - București Nord : (10-90) (84-83) (21-87) (21-87) (22-96) (20-83) - 27.10.2013
IR 1653 București Nord - Suceava  - Vatra Dornei Băi : (71-31) (40-31) (22-96) (30-76) (20-83) (22-96) (22-96) - 14.08.2013
IR 1654 Vatra Dornei Băi - Suceava  - București Nord : (71-31) (40-31) (22-96) (22-76) (30-76) (22-96) (22-96) (22-96) - 10.12.2013
IR 1655 București Nord - Bacău : (20-76) (20-76) (20-76) (30-76) - 27.10.2013
IR 1656 Bacău - Mărășești (Bucuresti Nord cu IR 1664) : (19-83) (84-83) (20-83) (20-83) - 11.10.2013
IR 1657 București Nord - Bicaz : (19-83) (21-80) (21-80) (21-80)  - 12.10.2013
IR 1658 Bicaz- București Nord : (21-80) (21-80) (21-80) (19-83)  - 12.10.2013
IR 1661 București Nord - Ploiești Sud -Tecuci - Iași : (21-76) (21-76) (21-76) (30-76) (21-86)  - 26.10.2013
IR 1662 Iași - Tecuci - Ploiești Sud - București Nord :  (20-49) (20-76) (20-76) (10-90) (20-76) (20-76) (20-76) - 11.10.2013
IR 1663 București Nord - Ploiești Sud -Tecuci - Iași : (20-76) (20-76) (20-76) (10-91) (20-76) (20-76) (20-49) (20-49) - 01.12.2013
IR 1664 Iași - Tecuci Nord – Mărășești -  București Nord : (21-70) (21-70) (30-76) (21-70) (21-70) + (21-86) (21-76) (30-76) (84-83) (21-76) - 18.12.2013
IR 1667 București Nord -  Mărășești  – Iași : (21-87) (20-83) (20-83) (19-83) (44-31) (71-31) - 02.07.2013
IR 1668 Iași - Tecuci - Ploiești Sud - București Nord :
IR 1670 Galați – Urziceni – București Nord : TE Acvila - 20.09.2013
IR 1671 București Nord – Urziceni – Galați : TE Acvila - 20.09.2013
IR 1681 București Nord - Constanța : (20-83) (20-83) (30-76) (20-83) - 10.07.2013
IR 1682 Constanța  -  București Nord : (20-83) (19-83) (20-83) (20-83) - 10.07.2013
IR 1683 București Nord - Constanța : (20-83) (20-83) (19-83) (20-83) - 10.07.2013
IR 1684 Constanța  -  București Nord : (20-83) (30-76) (20-83) (20-83) - 07.07.2013
IR 1691 București Nord – Timișoara Nord : (84-96) (21-76) (21-76) (21-76) - 11.10.2013
IR 1692 Timișoara Nord – București Nord : (30-76) (22-96) (21-76)/(22-96) (21-76)/(22-96) (21-76)/(22-96) (22-96) - 01/02.12.2013
IR 1693 București Nord – Timișoara Nord : (22-96) (19-80) (21-80) (20-49-0) - 13.03.2013
IR 1695 București Nord – Timișoara Nord(Resita ca RE 9161) : Buc - TM N. (71-31) (71-31) (71-31), (44-31) (44-31) (44-31) (21-31) (30-76) (21-76) (89-87) (21-76) (21-87) (22-96) (20-87)
IR 1696 Timișoara Nord – București Nord-Constanta : (44-31) (44-31) (71-31) (71-31) (71-70) (84-87) (30-76) (20-87)  (21-70) (21-87) - 11.12.2013
IR 1697 București Nord – Timișoara Nord : (22-96) (22-96) (21-70) (22-96) (21-70) (30-76)
IR 1698 Reșița Nord – Caransebeș – Timișoara Nord : (21-80) (19-54) - 14.08.2013
IR 1699 Timișoara Nord  - Caransebeș - Reșița Nord : (21-80) (19-80) - 18.08.2013


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 03 Oct 2013, 07:50, editata de 9 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:38

Trenuri Interregio 1700

IR 1720   Sibiu – Piatra Olt - Craiova : AM Desiro
IR 1721   Craiova – Piatra Olt - Sibiu : AM Desiro
IR 1722   Sibiu – Râmnicu Vâlcea : AM Desiro
IR 1723   Caracal – Râmnicu Vâlcea - Sibiu : AM Desiro
IR 1724   Craiova  – Piatra Olt – Podu Olt - Brașov : AM Desiro
IR 1725   Brașov - Podu Olt - Piatra Olt – Craiova : AM Desiro
IR 1726   Sibiu  – Podu Olt : AM Desiro
IR 1727   Podu Olt  - Sibiu : AM Desiro
IR 1728   Sibiu  – Podu Olt : AM Desiro
IR 1729   Podu Olt  - Sibiu : AM Desiro
IR 1731   Brașov – Ploiești Sud– Buzău – Galați : (20-83) (20-83) (19-83) -  16.09.2013
IR 1732   Galați – Buzău – Ploiești Sud – Brașov : (19-83) (20-83) (20-83) - 16.09.2013
IR 1736  Cluj Napoca – Teiuș – Copșa Mică – Sibiu – Râmnicu Vâlcea : AM Desiro
IR 1737  Râmnicu Vâlcea – Sibiu – Copșa Mică –Teiuș – Cluj Napoca : AM Desiro
IR 1741   Buc.Nord – Brașov – Cluj Napoca – Oradea – Satu Mare : (44-31) (71-31) (71-31) (20-49) (19-55) (20-49) (20-49) (20-49) (71-31) (71-31) (40-31) (40-31) - 08.10.2013
IR 1742   Satu Mare – Oradea – Cluj Napoca – Brașov – Buc.Nord : ANULAT
IR 1743   Timișoara Nord - Arad - Oradea -  Baia Mare : AM Desiro
IR 1744   Baia Mare – Oradea – Arad – Timișoara Nord : AM Desiro
IR 1745   Buc. Nord –Cluj Napoca (Satu Mare ca RE 4090) : (21-86) (21-86) (20-49) (20-49) -12.10.2013
IR 1746   (Satu Mare de la RE 4093) Cluj Napoca– Buc. Nord :(22-76) (84-83) (22-96) (20-49)(21-76) (19-83) (21-76) (BV-B) - 12.10.2013
IR 1750   Suceava – Adjud -Siculeni – Brașov : ANULAT
IR 1751   Brașov - Siculeni – Adjud – Suceava : ANULAT
IR 1752   (Botosani de la RE 5582)Suceava - București Nord : (22-96) (22-76) (30-76) (22-76)  (22-76)  - 14.08.2013
IR 1753   București Nord - Suceava(Botosani ca RE 5587) : (22-96) (22-96) (10-91) (22-76/96) (22-76/96) - 11.10.2013
IR 1754   (Botosani de la RE 5588)Suceava - București Nord : (71-31) (21-76) (21-76) (30-76) (21-86) (21-70) - 31.05.2013
IR 1755   București Nord - Suceava(Botosani ca RE 5583) : (22-76) (22-76) (30-76) (21-87) (21-76) - 17.06.2013
IR 1763   Brașov - Ploiești Sud - Buzau : (21-86) (21-86) - 09.2013
IR 1764   Buzau - Ploiești Sud - Brașov : (21-86) (21-86) - 09.2013
IR 1765   Iași – Suceava - Cluj Napoca - Teiuș – Timișoara Nord : (20-49) (19-55) (20-49) (44-31)
IR 12765   Iași – Suceava - Cluj Napoca - Teiuș – Arad - Timișoara Nord : (20-49) (20-49) (19-55) (20-49) (44-31) (44-31) - 12.10.2013
IR 1766   Timișoara Nord - Teiuș - Cluj Napoca – Suceava -Iași : (20-49) (19-55) (20-49) (44-31) - 17.7.2013
IR 12766   Timișoara Nord - Arad - Teiuș - Cluj Napoca – Suceava -Iași : (20-49) (20-68) (19-55) (20-49) (44-31) - 24.11.2013
IR 1780   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1781   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1782   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1783   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1784   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1785   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1786   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1787   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1788   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1789   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1790   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1791   București Nord – Pitești : AM Desiro
IR 1792   Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1793   București Nord – Pitești : AM Desiro


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 18 Iul 2013, 08:12, editata de 5 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:44

Trenuri Interregio 1800

IR 1811 Sibiu –Ilia -  Buziaș – Timișoara Nord : AM Desiro
IR 1812 Timișoara Nord – Buziaș – Ilia -Sibiu : AM Desiro
IR 1813 Sibiu – Vințu De Jos : AM Desiro
IR 1814 Vințu De Jos  - Sibiu : AM Desiro
IR 1819 Târgu Mureș – Teiuș – Ilia – Buziaș- Timișoara Nord : AM Desiro
IR 1820 Timișoara Nord – Buziaș - Ilia – Teiuș - Târgu Mureș : AM Desiro
IR 1821 Mangalia – București Nord – Craiova – Simeria – Arad (71-31) (44-31)* (44-31) (20-76) (21-80) (19-55) (20-76) (20-49) - 20.06.2013
IR 1822 Arad – Simeria – Craiova – București Nord – Mangalia :  (71-31) (40-31)* (40-31) (20-49) (21-70) (20-76) (19-80) (21-80) (20-49)  - 15.09.2013
IR 1822-1 Arad – Simeria – Craiova – București Nord – Mangalia : (20-49) (21-80) (19-80) (20-76) (21-70) (40-31)  - 16.09.2013
* = circula facultativ
IR 1823 Buc. Nord – Craiova – Deva : (20-83)(10-91)(20-83)(20-83) - 20.11.2013
IR 1824 Deva – Craiova – Buc. Nord : (20-83)(20-83)(19-83)(20-83) - 20.11.2013
IR 1825 București Nord – Filiași – Rovinari – Târgu Jiu : TE Acvila - 02.08.2013
IR 1826 Târgu Jiu – Rovinari – Filiași - București Nord : (20-49-2) (20-49-2) (20-49-2) (20-49-2) - 13.03.2013
IR 1827 Caracal - Craiova  – Cărbunești – Târgu Jiu – Petroșani : AM Desiro
IR 1828 Petroșani – Târgu Jiu – Cărbunești – Craiova  - Caracal : AM Desiro
IR 1831 Iași – Suceava – Salva – Cluj Napoca :(20-55) (19-55) (20-49)
IR 1832 Cluj Napoca  - Salva - Suceava – Iași :(20-49) (19-56) (20-49)
IR 1833 Iași – Suceava – Cluj Napoca -Oradea - Timișoara Nord : (20-49) (20-49) (20-49) (20-49) - 27.11.2013
IR 1834 Timișoara Nord – Oradea – Cluj Napoca – Suceava - Iași : (20-49) (20-49) (20-49) (20-49) - 27.11.2013
IR 1835 Deva  – Teiuș - Cluj Napoca :AM Desiro sau (20-55) (19-55)
IR 1836 Cluj Napoca – Teiuș – Deva :AM Desiro sau (20-55) (19-55)
IR 1837 Iași – Suceava - Cluj - Teiuș – Buziaș – Timișoara :(44-31) (71-31) (20-49/76) (20-49) (19-55) (20-49) (20-49)
IR 1838 Timișoara – Buziaș - Teiuș – Cluj – Suceava - Iași :(20-55) (20-55) (19-55) (20-49) (20-49/76) (71-31) (44-31) - 17.7.2013
IR 1843 Timșoara Nord - Teiuș – Cluj Napoca –Beclean Pe Someș(Sighet ca RE 4135 si Bistrita Nord ca RE 4112) :
IR 1844 (Sighet de la RE 4134 si Bistrita Nord de la RE 4113)Beclean Pe Someș - Cluj Napoca–Teiuș – Timisoara Nord :
IR 1856 Suceava Nord  - Adjud - Mărășești(Constanta ca IR 1862) : (20-49) (20-49) (19-80) (20-49) (20-49) (44-31) - 26.06.2013
IR 1857 (De la Constanta ca IR 1861)Mărășești - Adjud  - Suceava Nord :
IR 1858 Vatra Dornei Băi – Suceava – Iași : ANULAT
IR 1859 Iași – Suceava – Vatra Dornei Băi : ANULAT
IR 1861 Constanța – Făurei – Buzău –Mărășești – Tecuci Nord -  Iași :
IR 1862 Iași – Tecuci Nord –Mărășești –Buzău - Făurei – Constanța : (44-31) (21-31) (11-31) (21-31) (21-31) + vag IR 1856 - 26.06.2013
IR 1863 Iași – Tecuci – Galați : AM Desiro
IR 1864 Galați - Tecuci – Iași :
IR 1865 Iași – Tecuci – Galați :
IR 1866 Galați - Tecuci – Iași : AM Desiro
IR 1870 Galați – Mărășești - Siculeni – Deda – Târgu Mureș : ANULAT
IR 1871 Siculeni - Mărășești – Galați : ANULAT
IR 1881 Titu – Pietroșița : AM Desiro
IR 1882 Târgoviște  – Titu : AM Desiro
IR 1883 Titu – Târgoviște : AM Desiro
IR 1884 Pietroșița – Titu : AM Desiro
IR 1885 Titu – Pietroșița : AM Desiro
IR 1886 Târgoviște  – Titu : AM Desiro
IR 1887 Titu – Târgoviște : AM Desiro
IR 1888 Pietroșița – Titu : AM Desiro
IR 1890 Craiova – Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1891 București Nord – Pitești – Craiova : AM Desiro
IR 1892 Craiova – Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1893 București Nord – Pitești – Craiova : AM Desiro
IR 1894 Craiova – Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1895 București Nord – Pitești – Craiova : AM Desiro
IR 1896 Craiova – Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1897 București Nord – Pitești – Craiova : AM Desiro
IR 1898 Craiova – Pitești – București Nord : AM Desiro
IR 1899 București Nord – Pitești – Craiova : AM Desiro


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Mier 27 Noi 2013, 09:50, editata de 13 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:48

Trenuri Interregio 1900

IR 1930 Oradea – Arad – Timisoara Nord : ANULAT
IR 1931 Timișoara Nord – Arad – Oradea : ANULAT
IR 1936 Oradea – Cluj Napoca : AM Desiro
IR 1937 Cluj Napoca - Oradea : AM Desiro
IR 1938 Oradea – Cluj Napoca : AM Desiro
IR 1939 Cluj Napoca - Oradea : AM Desiro
IR 1980 Tulcea Oraș – Medgidia - București Nord : AM Desiro
IR 1981 București Nord – Medgidia – Tulcea Oraș : AM Desiro
IR 1982 Tulcea Oraș – Medgidia - București Nord : AM Desiro
IR 1983 București Nord – Medgidia – Tulcea Oraș : AM Desiro


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 28 Feb 2013, 11:56, editata de 1 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Mier 27 Feb 2013, 19:52

Trenuri Sezoniere si cu Ordin Special

IR 1921 Râmnicu Vâlcea – Piatra Olt-Pitești -  București Nord- Mangalia : ANULAT (inlocuit cu RE 2801)
IR 1922 Mangalia - București Nord – Pitești – Piatra Olt- Râmnicu Vâlcea : ANULAT (inlocuit cu RE 2802)
IR 1944 Satu Mare – Baia M. – Dej Căl.– Deda – Brașov –Buzău -Făurei –Mangalia : (21-86) (21-86) (20-49) (20-49) (30-76) (20-49) (44-31) (44-31)
IR 1947 Sighetu Marmației – Salva – Beclean Pe Someș : NU CIRCULA
IR 1945 Mangalia – Făurei –Buzău – Brașov - Deda – Dej Căl.– Baia M. – Satu Mare : (21-86) (21-86) (20-49) (20-49) (30-76) (20-49) (44-31) (44-31)
IR 1946 Beclean Pe Someș – Salva -  Sighetul Marmației : NU CIRCULA
IR 1957 Mărășești – Adjud – Suceava Nord :
IR 1961 Mangalia - Constanța – Făurei – Buzău –Mărășești Tecuci  Nord - Iași :
IR 1970 Galați - Făurei Ram. Dedulești - Constanța : (20-83) (19-83) (20-83)
IR 1971 Constanța – Făurei Ram. Dedulești - Galați : (20-83) (19-83) (20-83)
IR 1984 Mangalia – București Nord : (84-87) (10-91) (10-70) (89-87) (21-76) (21-76) (21-86) (21-86) - 14.08.2013
IR 1985 București Nord- Mangalia : (21-76) (21-76) (21-76) (21-76) (89-87) (10-70) - 17.07.2013
IR 1986 Mangalia – București Nord : NU CIRCULA
IR 1987 București Nord- Mangalia : NU CIRCULA
IR 1991 Mangalia – București Triaj Post 17 – Craiova -Timișoara Nord : NU CIRCULA
IR 1999 Caransebeș – Reșița Sud : NU CIRCULA
IR 1992 Timișoara Nord – Craiova - București Triaj Post 17– Mangalia : NU CIRCULA
IR 1998 Reșița Sud – Caransebeș : NU CIRCULA
IR 1995 Craiova – Rovinari – Târgu Jiu – Petroșani – Deva : NU CIRCULA
IR 1996 Deva - Petroșani - Târgu Jiu - Rovinari - Craiova : NU CIRCULA

RE 2801 Sibiu - Piatra Olt - Pitești - București - Mangalia : 6(26-16) 5(36-16) 4(26-16) 3B(26-16) 3(26-16) 2(36-16) 1B(26-16) 1(26-16)Vagoanele 1-3B circulă numai pe București - Mangalia  - 17.07.2013
RE 2802 Mangalia - București - Pitești - Piatra Olt - Sibiu : 6(26-16) 5(36-16) 4(26-16) 3B(26-16) 3(26-16) 2(36-16) 1B(26-16) 1(26-16) Vagoanele 1-3B circulă numai pe Mangalia - București  - 17.07.2013


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Joi 18 Iul 2013, 08:18, editata de 3 ori
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Compunerea trenurilor internationale, IC si IR 2013   Mier 27 Feb 2013, 19:54

Alte trenuri

IR 10551 București Nord - Suceava : vagoane IR 10561 + (21-76) (21-76)
IR 10552 Suceava - București Nord :
IR 10553 Bucuresti Nord - Suceava : (21-76) (21-76) (21-76)
IR 10554 Suceava - Bucuresti Nord : (21-76) (21-76) (21-76) + vagoane IR 10564
IR 10561 Mărășești - Iași : (21-76) (10-91) (21-76)
IR 10562 Iași - Mărășești : ANULAT
IR 10564 Iași - Mărășești : (21-76) (10-91) (21-76)
IR 10571 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati : (21-76) (19-87) (89-87) - 17.07.2013
IR 10572 Galati - Urziceni - Bucuresti Nord : (21-76) (10-91) (21-76) - 29.07.2013
IR 10573 Bucuresti Nord - Urziceni - Galati : (21-76) (30-76) (21-76) - 29.07.2013
IR 10574 Galati - Urziceni - Bucuresti Nord : (89-87) (19-87) (21-76) - 14.08.2013
IR 10742 Satu Mare-Oradea-Cluj-Bucuresti Nord : (19-80)/(19-54) (20-49) (20-49) (40-31) (40-31) (71-31) (71-31) ( 71-31) (71-31) (44-31) (20-49) (20-49) - 10.12.2013
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Lun 13 Ian 2014, 09:50

Compunerea trenurilor pe mersul din perioada 2012-2013
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)   Astazi la 13:34

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor internaționale (MT 2015/2016)
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor Regio
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-