Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12090
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14131
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 25 Mai 2014, 23:27

11031/2 deocamdată cam cară aer. Nu se justifică vagoane mai mari.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 25 Mai 2014, 23:31

in week-end nu in cursul saptamani sau facem alta combinatie sa scoata un etajat de la R 3008, ca azi in cele 6 etajate erau calatori de maxim 4-4,5.

In alte parti ale tari vezi trenuri cu etajate si neetajate, de ce n-ar circula si aici tren cu astfel de compunere.

mai bine lua pentru intoarcere garnitura de la 11032 cu cele 4 vagoane 19/20-55 si o baga la 3008 plus 3 etajate. Etajatele sa le scoata la Bucuresti iar cele rosi sa formeze 11051 Buc.Nord-PL.Sud si 11032 doar in week-end sa vina cu 3 etajate care sa ramana la Bucuresti, abia au baieti ce manevra pe acolo. Daca 11032 i-ar muri masina intr-o duminica pana vine ajutorul de la Sinaia sau Ploiesti ajunge cu cel putin 60 min intarziere la Buc.Nord, pana pleaca inapoi ca 11051 deja te ia capul.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12553
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15724
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 03:17

Dr2005 a scris:
11031/2 deocamdată cam cară aer. Nu se justifică vagoane mai mari.

Nu se justifica tot trenul , nu stiu de ce la bagat , in cursul saptamani in 4 vagoane la 11032 am vazut 6 calatori pe numarate la sosire in Bucuresti , poate in weekend sa fie mai multi , eventual trebuia sa fie in zilele de V-S-D un tren Bucuresti-Brasov-Bucuresti daca va mai aduceti aminte cum era in trecut 3015/3016 cu mers de IR .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1256
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2681
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 06:54

Nu stiu cum e in cursul saptamanii (de altfel in cursul saptamanii si R 3006 sau 3008 cam cara aer - hai sa le scoatem si pe astea  Laughing ) dar am calatorit cateva duminici cu 11032 si era tot mai aglomerat - lumea a mai aflat de el, mai ales ca a fost afisat in gari cam la o luna dupa introducerea lui. Ultima oara avea un grad de ocupare de cel putin 80% si multe biciclete  Very Happy 

Trenul nu e deloc inutil, este la o ora foarte buna mai ales vara ca tot se mareste ziua, are o compunere foarte buna si potrivita - parerea mea ca nu trebuie suplimentat sau bagat pe etajate (inca). Deocamdata 3-4 vagoane sunt arhisuficiente. Daca e sa ne luam dupa criteriul ca in cursul saptamanii cara aer - pai atunci ar trebui sa anulam jumate din Regio si trei sferturi din IR si sa le lasam doar in week-end.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 10:16

am fost acum 2 saptamani la Sinaia cu 3001 cu 60 calatori in tot trenul la plecarea din Pl.Vest in 4 etajate iar la intors am venit cu 3006 care a avut 73 calatori intre Sinaia Sud si Valea Larga tot cu 4 etajate, dar nici unele IR in cursul saptamani nu o duc mai bine. Daca ar fi sa mergem doar in week-end, la marile sarbatori sau in sezon, atunci ar avea de suferit si angajati CFR, nasi, mecanici etc.

20-55 is vagoane bune ptr 11032, nimeni n-ar vrea etajate pe acest minunat tren, dar ieri 17 biciclete au fost in acest tren, d-aia zic ca se poate gasi o solutie pentru confortul tuturor calatorilor fara o investitie prea mare. Ori pui 84-16-le de pe 3005/3004 sa fie SD pe 11032 ori gasesti o solutie sa bagi un etajat permanent sau SD in schimbul la 2 vag 20-55 și ai loc si ptr bicicletele alea care nu merg gratis. 5 lei/bike plus bilet ptr posesor.

La RT ieri am vazut o organizare de nota 20 la R 14031, unde 40% din primul vagon al RIB 21 a fost rezervat ptr un grup de biciclisti care se urcau din Campina sau Comarnic ptr Brasov.
La Pl.Vest erai anuntat de nas si supracontrol ca respectivul salon/compartiment e rezervat, plus cateva afisuri "Rezervat Brasovul Pedaleaza". Poza de fb face toti bani. O so pun diseara aici, cand ajung acasa.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12553
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15724
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 11:46

cristy79 a scris:
Nu stiu cum e in cursul saptamanii (de altfel in cursul saptamanii si R 3006 sau 3008 cam cara aer - hai sa le scoatem si pe astea  Laughing ) dar am calatorit cateva duminici cu 11032 si era tot mai aglomerat - lumea a mai aflat de el, mai ales ca a fost afisat in gari cam la o luna dupa introducerea lui. Ultima oara avea un  grad de ocupare de cel putin 80% si multe biciclete  Very Happy 

Trenul nu e deloc inutil, este la o ora foarte buna mai ales vara ca tot se mareste ziua, are o compunere foarte buna si potrivita - parerea mea ca nu trebuie suplimentat sau bagat pe etajate (inca). Deocamdata 3-4 vagoane sunt arhisuficiente. Daca e sa ne luam dupa criteriul ca in cursul saptamanii cara aer - pai atunci ar trebui sa anulam jumate din Regio si trei sferturi din IR si sa le lasam doar in week-end.

Solutia cea mai buna ar fi fostul 3015/3016 cu circulatie doar V-S-D , vad ca ai peste 30 de ani , e imposibil sa nu sti fostele trenuri Personale 301-3016 cu circulatie doar in weekend si cu mers de Accelerat , pleca undeva pe la 7:45 din Bucuresti , nu oprea pana la Ploiesti , apoi Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia-Poaia Tapului-Busteni-Azuga-Timisul de Sus/Jos-Darste si Brasov , returul 3016 sa fie undeva pe la 18:45 din Brasov cu acelasi mers sprinten , iar garnitura se poate folosi pe ruta Brasov-Gheorghieni-Brasov , asta in cazul in care ar circula zilnic . Daca ar avea acest mers atunci am putea spune ca este un tren minunat , momentan este un tren folosit doar in weekend , in cursul saptamanii chiar nu ii vad rostul .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3709
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 14:47

IR 1523 - Desiro120 - ~130 de calatori, accesul s-a facut doar pe la o usa, cu un eventual control al biletelor.

R 9112/9109 - Desiro 72 + Desiro120

IR 1651 - 84-96 008 + 84-83 004 + 30-76 009 + 21-76 047 + 21-70 002 + 21-86 036 + 21-86 016

IR 1785 - Desiro 72 + Desiro72

IR 1585 - 20-83 019 + 10-91 008 + 20-76 003
Sus In jos
Vlad Singeorzan



Numarul mesajelor : 35
Varsta : 26
Reputatie : 1531
Data de inscriere : 06/11/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 18:16

26.05.2014

R 4532: Loc + 20-83 + 22-96 + 20-31 + 20-49.2 + 20-49.2
R 2444: Loc + 20-54 + 20-55 + 20-55
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 22:05

Deci IR 1651/1652 si IR 1667/1664 sunt 4 trenuri cu 3 garnituri astfel :

Garnitura 1 : 1651/1652/1667/1664/1651
Garnitura 2 : 1652/1667/1664/1651/1652
Garnitura 3 : 1664/1651/1652/1667/1664

Daca nu intervin la vagoane sa inlocuiasca vreunul pentru revizie poti sa sti de azi ce tip de vagon cu ce conditi ai la sa zicem la IR 1651 peste cateva zile. Garniturile nu sunt identice, sunt tot felul de vagoane amestecate din seriile : 20-76, 22-96, 21-76/86/70, 84-96/83 doar clasa 1-a am vazut ca e aceasi pe toate cele 3 garnituri 30-76.

IR 1652 de azi : 20-83, 21-76, 10-70, 84-83, 21-87 + 20-83, 20-83
IR 1651 de azi : 84-96, 84-83, 30-76, 21-76, 21-70 + 21-86, 21-86.

Alte trenuri de azi :

IR 382 : 20-49 233 + 22-76, 22-76 + 4 Dormitoare
R 5056 : 20-55, 19-55, 19-55
IR 1550 : 20-83, 22-76, 30-76, 20-83
R 5071 : 26-16, 21-47, 19-47, 20-59
IR 1655 : 21-70, 30-76, 21-70
IR 1658 : 20-87, 19-83 101, 20-87, 20-87
IR 1571 : TE Acvila 04
R 5058 : 26-16, 26-16
IR 1732 : 20-83, 10-91 013, 20-83
R 5003 : TE Acvila 06
R 5004 : 26-16, 26-16, 26-16
IR 1650 : 21-76, 21-76, 21-76, 89-87, 10-91
IR 1662 : 20-76, 20-76, 20-76, 10-91, 20-76, 20-76, 20-76
R 5060 : 20-49 263, 19-83 001
R 5005 : 26-16, 26-16, 26-16
R 5008 : TE Acvila 01
R 5074 : 26-16, 26-16
IR 1752 : 22-96, 22-96, 30-76, 20-83, 21-70

Dupa cum vedeti nu sunt deloc acelasi tip de vagon cum ati crezut ca o sa fie. Sunt trenuri cu 5 vagoane si 5 tipuri de vagoane cu numar diferit de locuri de la 55 la 84 locuri si exemplele pot continua.

si poza promisa, cu toate ca uni deja o stiti.


image url upload
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5663
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8552
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 26 Mai 2014, 22:54

24.05.2014 - Timișoara

9196 (20-55) (19-55) (20-55) (20-55)

25.05.2014 - Sânandrei (Jud. Timiș)

13323 (19-55) (20-49) (20-49) (20-49)
12765 (20-68) (19-55) (20-68) (20-68) (44-31) - grad mediu de ocupare
1622 (22-76/96) (21-76) (84-96) (30-76) (22-76/96)
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3721
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Mar 27 Mai 2014, 20:26

Solutia cea mai buna ar fi fostul 3015/3016 cu circulatie doar V-S-D , vad ca ai peste 30 de ani , e imposibil sa nu sti fostele trenuri Personale 301-3016 cu circulatie doar in weekend si cu mers de Accelerat , pleca undeva pe la 7:45 din Bucuresti , nu oprea pana la Ploiesti , apoi Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia-Poaia Tapului-Busteni-Azuga-Timisul de Sus/Jos-Darste si Brasov , returul 3016 sa fie undeva pe la 18:45 din Brasov cu acelasi mers sprinten , iar garnitura se poate folosi pe ruta Brasov-Gheorghieni-Brasov , asta in cazul in care ar circula zilnic . Daca ar avea acest mers atunci am putea spune ca este un tren minunat , momentan este un tren folosit doar in weekend , in cursul saptamanii chiar nu ii vad rostul . a scris:

Ehee, asta e 4291 (in 1991), transformat mai apoi, da, in 3015/3016 - dar in mod normal mergea doar pana la Predeal, d-abia de prin 1994 a ajuns pe la Brasov.

Ma indoiesc ca totusi il vor face cu adevarat RE. La plecarea din Buc Basarab dimienata foloseste trasa fostului 5001, suceveanul - din timpuri deja imemoriale, pleca intotdeauna un personal la 7.45 din Bucuresti spre Ploiesti, care oprea in toate statiile. Daca il faci RE, si nu mai opreste, ce bagi in loc pentru navetistii care au iesit de la schimbu' 3 si merg spre Darza/Peris etc?

Plus ca, sa il faci pe 11031/11032 RE ( in stilul Regiotrans) inseamna concurenta directa pentru IR1621 la bani mai putini...deci...?
Eu unul is extrem de multumit ca exista asa cum e el acum, si ca nu-i anuleaza segmentul Ploiesti-Brasov peste noapte. Plus ca 20-55-urile garniturii sunt un mare avantaj pentru acest tren. Confort, confort, AC nici macar nu e necesar, pentru ca pleci pe racoare din Bucuresti, pana incepe caldura deja esti pe la Campina (daca nu da locomotiva defect...subsemnatul stie...) si tot asa.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Mar 27 Mai 2014, 21:45

Nu va mai duceti cu exemplele atat demult in urma, ca atunci erau alte timpuri. Eu imi aduc aminte de 2 personale Buc-Predeal si retur nu mai tin minte daca mergeau pana la Brasov sau nu, erau cu 7-8 vagoane 19/20-57 circulau doar VSD, in MT erau trecute cu albastru iar la numere erau ceva de genul 3015/3016 si 3017/3018 La fel am prins si personalele Buc-Bv-Sibiu/Teius/Feldioara.

De 11031 am tot vorbit stiti cu toti situatia, dar 11032 ar trebui sa plece la 19.00 din Brasov cu opriri numai la Dârste, Timișul de Jos, Timișul de Sus, Predeal, Azuga, Bușteni, Poiana Țapului, Sinaia, Comarnic, Breaza, Câmpina, Florești Ph, Pl.Vest, Brazi, Crivina, Paris, Buftea și Chitila.

Garnitura de la 11031/11032 ar trebui sa fie schimbata cu urmatoarea garnitura : 21-80, 36-16, 21-80 și ai 244 locuri la clasa a 2-a și 30 la a 1-a, plus geamuri care se deschid, mini-masute, prize sa incarce calatori telefoanele dupa o zi pe munte si spatiu la etajat pentru cateva biciclete la capetele etajatului.

Cu 11032 se poate prinde lejer 1653 din Ploiesti iar 3024 sa plece la 20.15 din Brasov si la PL.Sud se prinde 1667 sau 1755.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Mier 28 Mai 2014, 00:44

Ieri 27-05-2014 Timisoara Nord

R 13324 Timisoara Nord-Aradul Nou -Tirgu Jiu

461 032 3 +20 49(060 8+067 3+064 0)+ 19 55 005 7 toate cu domiciliul Timisoara Nord

R 9192 Timisoara Nord -Orsova

461 036 2 + 20 49 038 6 +19 80 016 2 (dom. B. Grivita)+ 20 49 062 4 + AM 751 Infra.

IR 1766 Iasi

40 0334 9 + 44 31 032 6+20 68( 004 2+ 002 6) 19 55 028 9 + 20 68 005 9

R 9616 Timisoara Nord -Buzias-Lugoj

82 0260 8+20 55 111 0 (TM) + 20 49 091 3(Arad)+20 55 005 8 (Simeria)

IR 12073 Budapesta K -Bucuresti N

Traxx 006 +10 90 10 5 8 +89 87 00 4 + 21 76 (018 8 + 040 2+ 080 8 + 059 2 + 002 2) + 21 86 009 5

IR 12072 Bucuresti N -Budapest K

41 219 0 + 21 76( 022 2+044 4 ) + 89 87 0 20 0+ 10 70 003 9

R 9575 Caransebes -Timisoara N

40 713+ 20 49 ( 253 9 Tg Jiu + 255 4 + 258 8 ) ambele Craiova , formeaza 10 164
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Mier 28 Mai 2014, 08:19

Ieri 27-05-2014 Timisoara Nord

R 13300 Arad -Timisoara Nord

41 0137 4 + 19 55 024 8+ 20 55(107 8+ 120 1+ 049 2)


Ir 1699 Timisoara Nord-Resita Nord

43 0040 3+ 2170006 9 (B. Grivita)+20 49 056 6 ( vagonul de Bucuresti Grivita se preteaza pentru sezoniere? aceste 2 vagoane fac exclusiv 1698/1699, celalalt vagon de Grivita a fost mutat de aici pe 9192 Orsova.

R 13305 Tm -Aradul Nou

EC 106 2049 066 5 + 190 55 034 7+ 2049 075 6 (dom. Arad)

Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2067
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3709
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Mier 28 Mai 2014, 20:12

28.05.2014, Bucuresti Nord

IR 1594: 21-86 21-70 21-86 21-86 (ca tot intrebam de 21-86-urile craiovenilor)

R 2021: 21-80 049 20-76 008 20-76 055 21-80 017

IR 1670: Desiro120

IR 1783: Desiro120 + Desiro120

IR 1644: 22-96 023 22-76 016 22-96 048 (Brasov) + 20-76 040 20-76 028 (Targu Mures) + 71-31 022 20-76 036 19-76 018 22-96 039 (Sighet)

IR 1890: Desiro120 + Desiro120

R 11735: Desiro120 + Desiro72 - al doilea este detasat in Urziceni si formeaza R 7036

IR 1521: Desiro120

IR 1621: 22-96 040 30-76 001 84-96 001 89-87 018 22-96 006

IR 1658: 20-87 005 10-90 100 20-87 002 20-87 006
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Astazi la 00:20

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din România - 2016
Pagina 63 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-