Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5796
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 19 Ian 2014, 11:57

adirmvl a scris:
Inseamna ca o sa-l prind chiar pana plec spre Cluj.

E garat pe langa pod.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13607
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15903
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 19 Ian 2014, 16:34

Vineri, 17.01.2014:
IC 72-1: 480 001 + 10-90 100 (chiar capul de serie) + 89-87 + 21-76 + 21-76
IR 1745: EA seria 477 + 20-76 + 22-96 + 20-49.2 + 19-54 (și vagon de biciclete din părți...)
R 14093: 425 576 + RIO 01 + RIO 04 (? cred, era un RIO cu 5 scaune pe rând)

Sâmbătă, 18.01.2014:
R 9021: GM + 21+80 + 21-80 + 19-80
R 9028: GM + 19-80 + 21-80 + 21-80 (garnitura venită dimineața cu 9021)
IR 1896: 2 x Desiro, cu vreo 10 călători și 30 minute întârziere la Pitești
R 14196/14197: un X4500 verde

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mtk

avatar

Numarul mesajelor : 104
Varsta : 52
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3296
Data de inscriere : 07/12/2008

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 19 Ian 2014, 17:49

andrey_tm a scris:
mtk a scris:
OK, sa reformulez atunci:
1) Pe el scria .. ce scria: 1765 Timisoara-Iasi. [...]

Pe ce vagon scria IR1765? Cumva pe 20-68 005? Acest vagon circula pe 1765, respectiv pe 1766, iar când l-au mutat în această garnitură cred că au uitat să îi schimbe plăcuțele cu  ruta și numărul trenului.

@Andrei, scria pe primul vagon - adica pe cuseta (stii obiceiul, un A4 plastifiat pus in primul geam). Scria ceva si pe afisajul lui 20-68, acuma din cap parca as inclina sa spun ca si acolo era "scris" 1765, dar asta n-as putea proba acum.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2068
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3964
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Dum 19 Ian 2014, 18:06

IR 1587 : 20-83 20-83 11-31 20-83.
IR 1596 : 10-56 21-86 21-86 21-86
IR 1659 : 10-91 89-87 21-76 21-76 21-76
IR 1823 : 20-83 20-83 19-83 20-83 (Deva) + 20-83 20-83 (Cluj)
R 8123 : 20-55 19-80 20-55

La Dacia 347 si Ister 472 vagonul de dormit era 71-70 <015.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2661
Localizare : depinde
Reputatie : 5442
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 11:00

Ce vagoane are 402 pentru intern 20-76 sau 21-70 ?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 11:35

nu are vagoane pentru intern. Are 6 vagoane CFM mari si late si alea goale.

Compuneri de sambata Buc.Nord :

IR 1595 = 21-86, 21-86, 21-86
IR 1596 = 10-56 001, 21-86, 21-86, 21-86IR 460 = ( cls 2-a BG ) + 21-80.
IR 1823 = 20-83, 20-83, 19-87, 20-83 + 20-83, 20-83.
IR 1824 = 20-83, 19-83, 20-83, 20-83
IR 1659 = 10-91, 89-87, 21-76, 21-76, 21-76
R 8123 = 20-55, 19-80, 20-55
R 7037/7040 = 20-55, 21-80, 21-80, 21-80, 21-80.
R 5003/5006 = Acvila
IR 1587 = 20-83, 20-83, 11-31, 20-83.
IR 1665 = 20-76, 20-76, 20-49 200, 10-91, 20-76, 20-76, 20-49.
IR 1651 = 21-76, 84-83, 30-76, 21-76, 21-76 + 20-83, 20-83
IR 1645 = 22-76, 22-76, 22-96, 22-96, 19-83
IR 1753 = 22-76, 22-76, 30-76, 22-96, 22-96
IR 1691 = 21-76, 21-86, 21-76, 20-83
IR 1826 = 26-16, 26-16, 36-16, 26-16
IR 1693 = 22-96, 22-96, 10-91, 89-87, 22-96, 22-96.
R 9026 = 36-16, 26-16, 26-16
IR 1583 = 20-83, 20-83, 19-87, 20-83
IR 1582 = 20-83, 11-31, 20-31, 20-83
IR 1675 = GM + 21-76, 10-91, 21-76

Ieri

R 3003 = 26-16, 26-16,
26-16
R 3005 = 84-16, 26-16, 36-16, 26-16
R 3008 = 21-80, 36-16, 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 84-16

Azi

IR 1580 = 20-83, 84-96, 20-83, 89-87, 19-83
IR 1621 = 22-96, 30-76, 84-96, 89-87, 22-96
IR 1645 = 22-76, 22-96, 22-96, 19-83.

Sambata Trenul international 461 Buc.Nord-Giurgiu.Nord-Russe-Sofia ( Istanbul )


image ru

si tot de sambata trenul international 460 ( Istanbul ) Sofia-Russe-Giurgiu.Nord-Buc.Nord cu doar 2 vagoane un vagon clasa a 2-a bulgaresc in genul al 21-31/47 ale noastre si un 21-80.



screen capture windows 7


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 20 Ian 2014, 12:06, editata de 2 ori
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2661
Localizare : depinde
Reputatie : 5442
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 12:00

A pus cineva poza pe FB, iar pe infofer apare cu cls1 si 2 pentru Intern dar daca is golani la CFR ce sa le ceri.. faza cu nasul continua.. 50 de lei Iasi-Buc cu CFM.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 12:08

si in cartea MT are cls 1-a si cls 2-a dar in realitatea nu are decat 6 vagoane de dormit/cuseta CFM si alea goale.

Vezi ca poza de pe facebook s-ar putea sa fie din vremea cand inca mai avea vagon de clasa 1-a si si clasa a 2-a pana la Iasi dar vezi ca vagoanele trebuie sa fie 6 si toate albastre asta e trenului de Chisinau, daca poza de pe facebook e cu 2 vagoane 22-76/96 si de la 4 la 11 dormitoare rusesti ala e "Bulgaria Express" 382/383 nu 401/402.


Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Lun 20 Ian 2014, 12:18, editata de 1 ori
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14014
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17459
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 12:14

401/402 apare iar cu posibilitatea achizitionarii de bilete in trafic intern (Bucuresti-Iasi si retur) daca nu are vagoane clasa probabil se vand bilete la vagoanele CFM pentru intern ?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
avatar

Numarul mesajelor : 2661
Localizare : depinde
Reputatie : 5442
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 12:31

Karpaty a scris:
401/402 apare iar cu posibilitatea achizitionarii de bilete in trafic intern (Bucuresti-Iasi si retur) daca nu are vagoane clasa probabil se vand bilete la vagoanele CFM pentru intern ?

Pai ar fi o solutie sincer.. decat spaga ca tot se foloseste acest tren in trafic intern
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6529
Reputatie : 8682
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 13:21

Katalyn, daca zici de vagoanele cu cutii ca la XY-47 de la noi nu e chiar acelasi lucru. Au scaune ca in ADH-urile CFR-ului, destul de confortabile: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/BG/BDZ_By.php
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14014
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17459
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 13:59

92dragos a scris:
Karpaty a scris:
401/402 apare iar cu posibilitatea achizitionarii de bilete in trafic intern (Bucuresti-Iasi si retur) daca nu are vagoane clasa probabil se vand bilete la vagoanele CFM pentru intern ?

Pai ar fi o solutie sincer.. decat spaga ca tot se foloseste acest tren in trafic intern

Cu spaga la nas iesi mai ieftin , deci e mai bine pentru tine ca si calator
Smile)

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3684
Localizare : Brașov
Reputatie : 6111
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 14:02

IR 460 avea 21-43 + 21-80.
Sus In jos
maris.constantin

avatar

Numarul mesajelor : 438
Localizare : Arad
Reputatie : 2212
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 16:38

Compuneriile trenuriilor din Aradu Nou(toate au fost regulate):
R 14358:1 Amx Hidraulic
R 2601:EA+20-55+20-54+20-54+20-54
IR 1744:desiro+desiro
IR 1844:EA+20-49+19-54+20-49
R 2023:EA+26-16+26-16+36-16
R 14360:Ldh+Rama RioRib(4 vagoane)
R 3113:desiro+desiro
IR 1765:EA+20-68+20-49+19-54+20-49+20-49.00(revizie proaspata innoita)+44-31
IR 1834:EA+22-96+22-76+30-76+22-76+22-96(compunere noua)
R 14359:Ldh+Rama RioRib(4 vagoane)

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14014
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17459
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Lun 20 Ian 2014, 16:45

1833/1834 cu 22-76/96 ?  :shock:  super tare !

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor Regio
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 6 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-