Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5786
Reputatie : 7481
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 17:39

iRegio. Buna asta. Smile))))

Acum depinde si de distanta. Ca de Targoviste, spre exemplu, faci o ora si douazeci de minute. Deci fix pix. Sint ore la care faci aproape la fel de mult cu 24B in Cluj, de la Polus la Iulius, adica traversind orasul. Diferenta e ca pentru a sta o ora si ceva in autobuz dai 2 lei, iar pentru iR-ul Targoviste-Bucuresti vreo 25.

Dar in cazul respectivului traseu e o alta problema: R la 03:51, IR la 06:40 si 09:40 si apoi iar un R la 11:55.

De la Pitesti ai IR-uri toata ziua la ora. E foarte bine ca sint cadentate, dar IR-uri pe cat? 108 km?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8520
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10966
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 18:50

Ieri 1766 20-68 HEXAGON ALBASTRU 19-55 20-68 cuseta


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 06 Feb 2014, 21:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1096
Varsta : 19
Localizare : Targoviste
Reputatie : 2694
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 19:34

Eu pe IR Bucuresti-Rm.Valcea as pune 21-87 sau 21-70 (care intr-un timp chiar au circulat pe aceasta ruta). Iar pe Tulcea aceeasi poveste. N-au ce cauta Desiro pe o distanta asa de lunga. Cat despre IR Bucuresti-Targoviste/Pitesti chiar ar trebui transformate in RE, datorita faptului ca circula cu un grad de ocupare de maxim 20% (in cel mai bun caz).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5786
Reputatie : 7481
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:05

Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1037
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:24

adirmvl a scris:
Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.

Asta ii rog si eu pe specialisti de luni de zile... Nu ai sa vezi asa ceva; nu stiu exact care sunt interesele de a fi carate goale aceste asa-zise IR, nu am reusit sa inteleg exact ce se ascunde in spatele acestei incapatanari. Probabil, pe langa prostie si nepasare fata de publicul calator este si dorinta de a nu supara cotetele (microbuzele) care au impanzit aceasta ruta (mai ales spre Targoviste) si care cara oamenii ca pe cartofi. Sunt interese mari la mijloc (ca de obicei e vorba de bani) iar masuri in favoarea calatorilor nu ai sa mai vezi prea curand la CFR.
Raman un mister aceste sageti cu rang IR pe 80 de km; sfideaza logica si bunul simt elementar; oamenii normali la cap nu merg evident cu asa ceva, mai ales la pret intreg; care este ratiunea mentinerii lor numai specialistii lui peste ne pot spune  Mad
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5786
Reputatie : 7481
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:44

CFR-ul a luat si niste decizii foarte bune. Vezi Cluj-Craiova-Bucuresti tren R, Sibiu-Mangalia (din pacate doar in sezon, pentru ca nu au fost capabili sa il tina pana la Bucuresti in rest, desi l-ar fi putut tine cu un Desiro). Dar nu, in general nu vor sa ia decizii bune atat pentru CFR cat si pentru calatori.

O singura data am fost in afara tarii, anume in Ungaria. Budapesta-Veszprem (plus Cluj-Budapesta-Cluj cu Corona) si retur, pe unde aveam nevoie sa circul ca sa ajung sa vad Oltchimul, e cam la aceeasi distanta ca Pitestiul de Bucuresti. Tren la doua ore. Nu retin cat am dat pe bilet, dar cred ca la fel cat pe un bilet de IR Pitesti-Bucuresti sau chiar mai putin. DAR trenul avea in compunere 5-6 vagoane (crad de ocupare la vreo 50%, avand in vedere ca nu a acut mute opriri si ca plecase pe la vreo 14. Inapoi, pe la 11 dimineata au fost mai multi) curate, cu loc pentru biciclete, etc. Sa mai spun ca saptamana asta am citit prin ceva ziar ca salariul minimum din Ungaria e aproape cat cel mediu de la noi?  :roll: 

Avand in vedere ca stabii din CFR tin in brate transportul auto (nu ca vreau raul cuiva, dar sa dea Dumnezeu si Maica Domnului...) sper sa ia in brate, la propriu, dubele si autocarele care circula in detrimentul transportului feroviar.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3740
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:49

Sunt avantajoase in cazul celor care-si fac abonament pe Targoviste - Bucuresti. Un abonament lunar pe ruta respectiva la IR, Cls 2a costa 451 Lei, adica 15 Lei/zi dus-intors mi se pare foarte avantajos, daca nu vor sa dea 22 Lei/zi dus-intors la cotetele ATYC-ului si sa-i duca in conditii de aprozar...  Very Happy 
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1037
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:05

Luna are deobicei 20 de zile lucratoare, maxim 22, nu cred ca circula nimeni 30 de zile in fiecare zi de nebun pe aceasta ruta. Trenurile respective circula de altfel mereu aproape goale. Ma mir ca CFR-ul, care ne impuie capul cu rentabilitatea trenurilor, nu a observat cat de rentabile sunt aceste gauri negre plimbate goale ani de zile; altceva se ascunde aici, sunt interese murdare fiind evident vorba de bani.

M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11726
Localizare : Бухарест
Reputatie : 14691
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:19

cristy79 a scris:


M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de  IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.

Nu te mai agita si enerva ca iti faci nervi aiurea , nu ai cu cine , si eu am trimis propunere sa ramana Bucuresti-Sibiu-Bucuresti RE de noapte ca pe timpul noptii nu este legatura directa , dar ei nu si nu , se vede clar ca refuza orice propunere care vine din partea calatorilor mai si zic ca sunt deschisi la dialogul cu publicul calator , aiurea , praf in ochi , ei fac doar ce vor si cum vor .


_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
phnegativ



Numarul mesajelor : 170
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2003
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:41

Baieti ... va enervati degeaba ...trenurile alea exista pentru ca SUNT RENTABILE! Au si abonati, si calatori cu bilet, etc...
Eu am fost de cateva ori la Titu anul trecut si, la intoarcere, in zile, sezoane si la ore diferite, de la Titu am primit bilet FARA LOC!!! Cu trei Desiro cuplate. Inclusiv cel de Tgv. era plin ...

Iar pe Rm Valcea si Tulcea, ca si in alte zone, sunt tinute pentru ca, la cati calatori sunt, au cel mai bun raport cost/beneficiu. Pasageri putini, costuri mici de exploatare ...

*Ideal al fi ca la evenimente, in timpul sezonullui, s.a.m.d. pe asemenea destinatii sa nu circule DESIRO ... dar aici intervine prostia CFR Calatori iar din punctul asta in colo, sunt de acord cu voi ...
Un exemplu: in ziua in care s-a incheiat, acu vreo 2 ani, festivalul de film de la Sf Ghe., la "sageata" de dupa-amiaza nasu n-a apucat sa faca revizia completa pana la N Balcescu. Iar la Baia, Cogealac sau M Viteazau au fost oameni care au refuzat sa urce in tren cand au vazut conditiile ...


Ultima editare efectuata de catre phnegativ in Joi 06 Feb 2014, 21:46, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
Vitosa



Numarul mesajelor : 4476
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:43

andrey_tm a scris:
adrian78 a scris:
EA008 EA387 si din Brasov GM 910 si 1179
Aseara 1621 a plecat cu EA732 din Simeria
Katalyn a scris:
doua masini de Brasov, cele care au venit ieri cu IR 1746 si IR 1646 la Buc, parca asa era turnusul, nu am vazut locmotivele din cauza la ceata deasa care e si acum , pe web la Predeal pareau a fi 2 Coca-Cola.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Adi, cred că allred se referea că este discriminare pentru că până la Severin trenul are rang Regio, apoi își continuă drumul ca rang InterRegio.
Nu e un caz singular. Altul 9380/1592/1593/9387/1596/1597.

PS de la Timisoara cu ce se intoarce la Craiova garnitura lui 10163 ? daca cu 10164 mai formeaza si alte trenuri ?
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1037
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2266
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:44

Eu de cate ori le-am vazut erau aproape goale...
In acest caz, daca exista oameni dispusi sa dea atatia bani pt ele - propun sa fie facute IC.
Sus In jos
phnegativ



Numarul mesajelor : 170
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2003
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:47

poate ne ajuta Dr2005 cu ceva statistici ...
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
KQQ



Numarul mesajelor : 337
Reputatie : 2899
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 22:02

Citat :
20-76, 84-76, 84-83, 19-80, 20-76

E, cumva, un substitut al lui 89-87? Sau e o greșeală de tastare a celui care a scris și e vorba de 83-76? 84-76 este, dacă bine știu, acel Business care a fost prezentat ca 32-76 și care, la rândul lui, provine din 22-34-le german.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2065
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3511
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 22:09

E 83-76 sau 84-96 cu siguranta...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 22:11

83-76. Nu stiu de ce am tendinta de fiecare data cand e vorba de acest tip de vagon sa zic 84-76 in loc de 83-76.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 12883
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 00:05

phnegativ a scris:
poate ne ajuta Dr2005 cu ceva statistici ...

În Tulcea ajung, zilnic, vreo 20 de călători de la București. Acum câteva luni (nu zic în ce lună), stația Tulcea Oraș a expediat 1271 călători. Într-o lună întreagă! Asta înseamnă 43 de călători pe zi! Ziceți voi dacă e rentabil trenul pe acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3740
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 00:06

Avand in vedere ca Desiro are 72 de locuri si 43 au fost ocupate zilnic, e rentabil.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11726
Localizare : Бухарест
Reputatie : 14691
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 00:08

Plus ca este resedinta de judet deci clar trebuie sa circule trenurile !

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3740
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 00:12

Pe Bucuresti-Tulcea, o compunere de tipul: GM-21-80-21-80-21-80-19-80 ar fi poate si mai rentabila circulând la rang de RE
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5786
Reputatie : 7481
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 00:20

E nevoie de un RE pe Bucuresti-Tulcea, dar nu stiu daca ar fi rentabil GM-ul. Poate daca ar bate intr-un 80-90% grad de ocupare. Eventual sa fie grupa a unui IR de Constanta si din Medgidia sa le preia o hidraulica. Dar de unde atatea hidraulice? Ca CFR-ul pare sa nu mai aiba de nici unele.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 04:25

Depinde cati din aia 43/zi sau din totalul de 1271 sunt platitori de bilete intregi ca altfel iar ajungem sa zicem ca nu e rentabil, plus ce mai strange de pe traseu, Medgidia, Cernavoda, Fetesti si Ciulnita eu zic ca nu cara aer.

Ionut pe Tulcea nu e Desiro cu 72 locuri, e celalalt cu clasa 1-a care ajunge la 125 locuri cls 2-a si 12 locuri la cls 1-a. Tocmai din aceasta cauza circula cele cu clasa 1-a pe IR iar cele cu 72 locuri pe Regio, ca la IR trebuie sa asiguri clasa 1-a, serviciu pe care cele cu 72 locuri nu-l au chiar daca is mai confortabile decat cele cu clasa 1-a.
Sus In jos
phnegativ



Numarul mesajelor : 170
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2003
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 08:24

Daca pe Tulcea ar fi 2 perechi de RE pe zi(vara), ambele ar fi rentabile! Iar iarna doar unul ...

In momentul asta AUGUSTINA SRL cara zilnic pe TL. - Buc. cca 300 calatori pe sens (+/- 40, in fct de zi) cu ATENTIE: 75lei .. Cu niste autocare China de 65 locuri (YouTong, parca) si vreo 6-7 Isuzu de 32 locuri...
Singurul avantaj in fata trenului  este timpul : oficial 4 ore 45, real 3.50-4h ...
Plus cele 5 curse zilnice C&I care mai cara (prin Macin - BAC - Braila) inca cca 100-120 caltori cu 60 lei, in 5 ore - 5 ore jumatate, dupa cum se sta la bac!

Daca CFR ar veni cu conditii si pret, le-ar lua piuitul astora!
42 lei ar fi biletul la RE!
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 8520
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10966
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 09:06

Parca era un reportaj la revista presei unde zicea cine e patron la C&I si cu cat a sponsorizat PDLul din cauza lor nu mai circula trenuri pe 902.Atat timp cat va exista mafia auto transportul feroviar va fi in mocirla
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 11038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 12883
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Vin 07 Feb 2014, 09:12

Dr2005 a scris:
În Tulcea ajung, zilnic, vreo 20 de călători de la București. Acum câteva luni (nu zic în ce lună), stația Tulcea Oraș a expediat 1271 călători. Într-o lună întreagă! Asta înseamnă 43 de călători pe zi! Ziceți voi dacă e rentabil trenul pe acolo.

Citat :
Avand in vedere ca Desiro are 72 de locuri si 43 au fost ocupate zilnic, e rentabil.
E vorba de 43 de călători împărțiți între cele două trenuri de la București, deci media e pe la 22 de călători pe tren. Că pe vremea aia erau 2 trenuri directe.

karpaty a scris:
Plus ca este resedinta de judet deci clar trebuie sa circule trenurile !
Argumentul tău este, fără supărare, comunist. Trenul trebuie să circule unde are clienți. Dacă nu îi are... Ca fapt divers, pe Floreni - Dornișoara, trenurile  aveau în medie vreo 30 de călători. Pentru CFR Călători era relativ OK să folosească o Malaxa 900 cu motor Volvo. Dar pentru CFR S.A. nu, pentru că erau doar 2 perechi de trenuri... și astea făcute cu automotoare pe 2 osii, deci TUI mai mic. Ținând cont că oamenii ăia nu au drum (da, în secolul 21 există localități legate de lume doar prin drumuri de pământ și poteci), impactul social și economic al anulării acelui tren a fost mult mai mare decât ar fi cel al anulării trenurilor de Tulcea (după care nu prea ar plânge nimeni).
Poate s-ar mai putea remedia problema dacă automotoarele ar pendula între Medgidia și Tulcea (Desiro, Malaxa 700 sau ce or găsi), la legătură cu trenurile București - Constanța. Că pentru grupe directe nu sunt suficienți călători, iar faptul că Desiro merge gol și arde motorina pe sub catenară 150 km nu e prea economic.

katalyn a scris:
Depinde cati din aia 43/zi sau din totalul de 1271 sunt platitori de bilete intregi ca altfel iar ajungem sa zicem ca nu e rentabil, plus ce mai strange de pe traseu, Medgidia, Cernavoda, Fetesti si Ciulnita eu zic ca nu cara aer.
Nu mai există de mult bilete gratuite. Biletele pentru elevi și studenți sunt plătite de Ministerul Educației, cele pentru pensionari de Ministerul Muncii, iar permisele de călătorie așa-zis gratuită (alea 6 pe an) sunt plătite cu vârf și îndesat de către unitățile care beneficiază de ele (de exemplu, pentru permisul meu, MT plătește CFR Călători vreo 375 RON, din care 16% mi-i ia mie din salariu pe post de impozit). Așa că singura călătorie ,,ieftină" sau gratuită e cea cu nașul, pe care nu am de unde să o scot, nefiind prinsă în statistici. Oficial, peste numărul de bilete vândute se adaugă o marjă de 18 - 20%, reprezentând biletele emise manual de naș, abonamentele și blatiștii.

---
La C&I știam că patron era Mitrea sau un tovarăș de-al său, deci numai PDL-iști nu sunt acolo. Mitrea parcă era la PSD.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Astazi la 16:41

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio
Pagina 13 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România ::  :: -