Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 43 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6575
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 17:39

iRegio. Buna asta. Smile))))

Acum depinde si de distanta. Ca de Targoviste, spre exemplu, faci o ora si douazeci de minute. Deci fix pix. Sint ore la care faci aproape la fel de mult cu 24B in Cluj, de la Polus la Iulius, adica traversind orasul. Diferenta e ca pentru a sta o ora si ceva in autobuz dai 2 lei, iar pentru iR-ul Targoviste-Bucuresti vreo 25.

Dar in cazul respectivului traseu e o alta problema: R la 03:51, IR la 06:40 si 09:40 si apoi iar un R la 11:55.

De la Pitesti ai IR-uri toata ziua la ora. E foarte bine ca sint cadentate, dar IR-uri pe cat? 108 km?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10243
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13171
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 18:50

Ieri 1766 20-68 HEXAGON ALBASTRU 19-55 20-68 cuseta


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 06 Feb 2014, 21:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 21
Localizare : Targoviste
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 19:34

Eu pe IR Bucuresti-Rm.Valcea as pune 21-87 sau 21-70 (care intr-un timp chiar au circulat pe aceasta ruta). Iar pe Tulcea aceeasi poveste. N-au ce cauta Desiro pe o distanta asa de lunga. Cat despre IR Bucuresti-Targoviste/Pitesti chiar ar trebui transformate in RE, datorita faptului ca circula cu un grad de ocupare de maxim 20% (in cel mai bun caz).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6575
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:05

Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1375
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3084
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:24

adirmvl a scris:
Da. As pune trenuri din ora in ora si pentru Targoviste, care sa circule cuplate cu cele de Pitesti intre Titu si Bucuresti. Bineinteles, ambele cu rang RE.

Asta ii rog si eu pe specialisti de luni de zile... Nu ai sa vezi asa ceva; nu stiu exact care sunt interesele de a fi carate goale aceste asa-zise IR, nu am reusit sa inteleg exact ce se ascunde in spatele acestei incapatanari. Probabil, pe langa prostie si nepasare fata de publicul calator este si dorinta de a nu supara cotetele (microbuzele) care au impanzit aceasta ruta (mai ales spre Targoviste) si care cara oamenii ca pe cartofi. Sunt interese mari la mijloc (ca de obicei e vorba de bani) iar masuri in favoarea calatorilor nu ai sa mai vezi prea curand la CFR.
Raman un mister aceste sageti cu rang IR pe 80 de km; sfideaza logica si bunul simt elementar; oamenii normali la cap nu merg evident cu asa ceva, mai ales la pret intreg; care este ratiunea mentinerii lor numai specialistii lui peste ne pot spune  Mad
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6575
Reputatie : 8758
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:44

CFR-ul a luat si niste decizii foarte bune. Vezi Cluj-Craiova-Bucuresti tren R, Sibiu-Mangalia (din pacate doar in sezon, pentru ca nu au fost capabili sa il tina pana la Bucuresti in rest, desi l-ar fi putut tine cu un Desiro). Dar nu, in general nu vor sa ia decizii bune atat pentru CFR cat si pentru calatori.

O singura data am fost in afara tarii, anume in Ungaria. Budapesta-Veszprem (plus Cluj-Budapesta-Cluj cu Corona) si retur, pe unde aveam nevoie sa circul ca sa ajung sa vad Oltchimul, e cam la aceeasi distanta ca Pitestiul de Bucuresti. Tren la doua ore. Nu retin cat am dat pe bilet, dar cred ca la fel cat pe un bilet de IR Pitesti-Bucuresti sau chiar mai putin. DAR trenul avea in compunere 5-6 vagoane (crad de ocupare la vreo 50%, avand in vedere ca nu a acut mute opriri si ca plecase pe la vreo 14. Inapoi, pe la 11 dimineata au fost mai multi) curate, cu loc pentru biciclete, etc. Sa mai spun ca saptamana asta am citit prin ceva ziar ca salariul minimum din Ungaria e aproape cat cel mediu de la noi?  :roll: 

Avand in vedere ca stabii din CFR tin in brate transportul auto (nu ca vreau raul cuiva, dar sa dea Dumnezeu si Maica Domnului...) sper sa ia in brate, la propriu, dubele si autocarele care circula in detrimentul transportului feroviar.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4119
Reputatie : 7312
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 20:49

Sunt avantajoase in cazul celor care-si fac abonament pe Targoviste - Bucuresti. Un abonament lunar pe ruta respectiva la IR, Cls 2a costa 451 Lei, adica 15 Lei/zi dus-intors mi se pare foarte avantajos, daca nu vor sa dea 22 Lei/zi dus-intors la cotetele ATYC-ului si sa-i duca in conditii de aprozar...  Very Happy 

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1375
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3084
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:05

Luna are deobicei 20 de zile lucratoare, maxim 22, nu cred ca circula nimeni 30 de zile in fiecare zi de nebun pe aceasta ruta. Trenurile respective circula de altfel mereu aproape goale. Ma mir ca CFR-ul, care ne impuie capul cu rentabilitatea trenurilor, nu a observat cat de rentabile sunt aceste gauri negre plimbate goale ani de zile; altceva se ascunde aici, sunt interese murdare fiind evident vorba de bani.

M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14101
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17576
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:19

cristy79 a scris:


M-am rugat de ei cu cerul si pamantul sa mentina trenul R de noapte pe Bucuresti-Sibiu - nimic, nu ii intereseaza, nu au nicio treaba, sunt complet paraleli. Bine ca au profitat de viscol si blocarea drumurilor si au bagat IR la greu pe ruta Bucuresti-Ploiesti-Buzau-Galati sa faca 6 ore la pret nesimtit de  IR, sa mai jumuleasca niste fraieri, ca la porcarii le merge mintea.

Nu te mai agita si enerva ca iti faci nervi aiurea , nu ai cu cine , si eu am trimis propunere sa ramana Bucuresti-Sibiu-Bucuresti RE de noapte ca pe timpul noptii nu este legatura directa , dar ei nu si nu , se vede clar ca refuza orice propunere care vine din partea calatorilor mai si zic ca sunt deschisi la dialogul cu publicul calator , aiurea , praf in ochi , ei fac doar ce vor si cum vor .


_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
phnegativ

avatar

Numarul mesajelor : 170
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2483
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:41

Baieti ... va enervati degeaba ...trenurile alea exista pentru ca SUNT RENTABILE! Au si abonati, si calatori cu bilet, etc...
Eu am fost de cateva ori la Titu anul trecut si, la intoarcere, in zile, sezoane si la ore diferite, de la Titu am primit bilet FARA LOC!!! Cu trei Desiro cuplate. Inclusiv cel de Tgv. era plin ...

Iar pe Rm Valcea si Tulcea, ca si in alte zone, sunt tinute pentru ca, la cati calatori sunt, au cel mai bun raport cost/beneficiu. Pasageri putini, costuri mici de exploatare ...

*Ideal al fi ca la evenimente, in timpul sezonullui, s.a.m.d. pe asemenea destinatii sa nu circule DESIRO ... dar aici intervine prostia CFR Calatori iar din punctul asta in colo, sunt de acord cu voi ...
Un exemplu: in ziua in care s-a incheiat, acu vreo 2 ani, festivalul de film de la Sf Ghe., la "sageata" de dupa-amiaza nasu n-a apucat sa faca revizia completa pana la N Balcescu. Iar la Baia, Cogealac sau M Viteazau au fost oameni care au refuzat sa urce in tren cand au vazut conditiile ...


Ultima editare efectuata de catre phnegativ in Joi 06 Feb 2014, 21:46, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
Vitosa



Numarul mesajelor : 5053
Reputatie : 7836
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:43

andrey_tm a scris:
adrian78 a scris:
EA008 EA387 si din Brasov GM 910 si 1179
Aseara 1621 a plecat cu EA732 din Simeria
Katalyn a scris:
doua masini de Brasov, cele care au venit ieri cu IR 1746 si IR 1646 la Buc, parca asa era turnusul, nu am vazut locmotivele din cauza la ceata deasa care e si acum , pe web la Predeal pareau a fi 2 Coca-Cola.

Mulțumesc pentru răspunsuri.

Adi, cred că allred se referea că este discriminare pentru că până la Severin trenul are rang Regio, apoi își continuă drumul ca rang InterRegio.
Nu e un caz singular. Altul 9380/1592/1593/9387/1596/1597.

PS de la Timisoara cu ce se intoarce la Craiova garnitura lui 10163 ? daca cu 10164 mai formeaza si alte trenuri ?
Sus In jos
cristy79

avatar

Numarul mesajelor : 1375
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3084
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:44

Eu de cate ori le-am vazut erau aproape goale...
In acest caz, daca exista oameni dispusi sa dea atatia bani pt ele - propun sa fie facute IC.
Sus In jos
phnegativ

avatar

Numarul mesajelor : 170
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2483
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 21:47

poate ne ajuta Dr2005 cu ceva statistici ...
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3397
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 22:02

Citat :
20-76, 84-76, 84-83, 19-80, 20-76

E, cumva, un substitut al lui 89-87? Sau e o greșeală de tastare a celui care a scris și e vorba de 83-76? 84-76 este, dacă bine știu, acel Business care a fost prezentat ca 32-76 și care, la rândul lui, provine din 22-34-le german.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2069
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3995
Data de inscriere : 02/08/2012

MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    Joi 06 Feb 2014, 22:09

E 83-76 sau 84-96 cu siguranta...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2014    

Sus In jos
 

Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor Regio (2015)
» Compunerea trenurilor Regio
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 21 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 43 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-