Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Linii industriale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
mihai_cfr_bacau



Numarul mesajelor : 26
Varsta : 26
Localizare : Comanesti.Bacau
Reputatie : 2384
Data de inscriere : 08/07/2010

MesajSubiect: Linie industriala CPL.   Lun 26 Dec 2011, 23:12

Linia industriala Comanesti-CPL.


De aici linia se ramifica in 3 parti.
Una catre fabrica de placi panel Holzindustrie Schweighofer Baco si doua catre fostul CPL.

Sus In jos
George
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 796
Varsta : 27
Reputatie : 3397
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Mar 27 Dec 2011, 00:16

Linie industriala din Buftea:

:shock:
Sus In jos
electrica912



Numarul mesajelor : 640
Varsta : 19
Localizare : Pascani
Reputatie : 2693
Data de inscriere : 07/06/2011

MesajSubiect: Re:Linii industriale   Mier 01 Feb 2012, 20:50

Una din cele 2 linii ce duc in curtea fabricii de drojdie Pakmaya.Linia se opreste acum in locul in care am facut poza,doar a doua linie ducand pana in curte.

Linia industriala ce ducea in curtea fabricii de drojdie Pakmaya by electrica912, on Flickr
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6487
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Mar 27 Mar 2012, 18:06

Ocna Mures

--
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linii industriale   Dum 22 Apr 2012, 15:37

O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)

-Botosani: una singura (soseaua spre Suceava, aproape de magazinul "Praktiker");
-Iasi: doua: Bdul. Metalurgiei si Bdul. Tudor Vladimirescu
-Galati: una singura str. Henry Coanda
-Constanta: una singura (str. Industriala, in dreptul depoului de tramvaie)
-Braila: una singura (in zona parcului Monumentului, intre linia de tramvai spre statiunea Lacul Sarat si calea ferata industriala care deserveste zona industriala Sud- 'Santier Naval", "Laminorul", "PAL")
-Ploiesti: patru (doua la iesirea din depoul de tramvaie, bdul. Republicii si Soseaua Vestului)
-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
-Resita: nu exista
-Timisoara: doua (calea Stan Vidrighin si Str. 1 Decembrie 1918)
-Arad: trei (doua pe Calea Aurel Vlaicu si pe Calea Radnei singura intersectie la nivel din tara dintre o cale ferata electrificata si o linie de tramvai)
-Oradea: nu exista
-Brasov: doua (bdul. Garii)
-Cluj-Napoca: nu exista
-Sibiu: nu exista

-Bucuresti: in total 18, astfel:
1. Soseaua Chitilei (cu linia industriala pt. "Laminorul")
2. Strada Ziduri Mosi (cu linia industriala pt. "Halele Obor")
3. Bdul. Theodor Pallady (cu linia industriala pt. platforma "Policolor")
4. Bdul. 1 Decembrie 1918
5. Bdul. Liviu Rebreanu (cu linia industriala ce deservea o betoniera)
6. Bdul. Basarabia/Industriilor (la iesirea din statia Titan, cu fosta linie a tramvaiului 28)
7. Soseaua Giurgiului (cu fosta linie a tramvaiului 29)
8. Strada Alexandrul Anghel
9. Calea Rahovei
10. Calea 13 Septembrie
11. Razoare
12. Bdul. Vasile Milea
13. Strada Valea Cascadelor
14. Soseaua Orhideelor (cu linia industriala pentru fabrica de bere "Grivita")
15. intersectia Calea Giulesti/Calea Plevnei/Soseaua Orhideelor
16. idem- dar pe linia industriala care deservea "Tutunul Romanesc"
17. Strada Progresul
18. strada Uranus (cu linia ferata industriala ce ajungea la fabrica de bere "Rahova")
Sus In jos
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2205
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 22 Apr 2012, 20:11

ldh80 a scris:
O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)


-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras!
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3509
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 22 Apr 2012, 21:01

pe langa M800 mai este una pe langa complexul flora care desevea niste depozite mai multe detali nu stiu
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12090
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14131
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 22 Apr 2012, 22:58

andreiutzu a scris:
ldh80 a scris:
O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)


-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras!

Nu MAI există, că ea exista, era o intrare în Electroputere care intersecta Cal. București.

Să lămurim și situația câtorva dintre celelalte.
Constanța: în 2006 nu mai exista (dar a rămas B-DM-ul dincolo); acum nu mai există nici tramvaiul
Ploiești: mai există doar trecerea din fața depoului... după ea oricum se termină și CF (trecerea de pe Bd. Republicii e desființată de mult timp, iar cea de pe Șos. Vestului a dispărut prin 2009)
Brașov: nu mai există nici trecerile la nivel, nici tramvaiul. Ultima trecerea, cea spre SIRV, a dispărut în 2006, după ce la ordinul primarului Scripcaru s-a turnat asfalt peste linii, rămânând vagoanele în interiorul SIRV. Din cauza asta, terenul a ajust la un preț de nimic la un apropiat al primarului.

București:
1. nu a existat niciodată, tramvaiul întorcea înaintea trecerii la nivel.
2. nu mai există din anii '70, dar strada paralelă cu ea se cheamă Intr. Vagonului
3. există, dar nu era pentru Policolor (care e pe partea opusă a Bd. Th. Pallady), ci pentru Sicomed. E folosită sporadnic
4. nu a existat nicio trecere la nivel acolo, cel puțin nu după construirea blocurilor. Acolo e vorba de o linie de probe a Faur (dispărută oricum înainte să se introducă tramvai pe 1 Decembrie 1918) și de un racord între rețeau de CF și linia de tramvai, care încă există
5. nu cunosc
6. nu mai există, a dispărut tramvaiul
7. încă există, deși tramvaiul nu mai există (dar a rămas traversarea)
8. există, dar trenurile nu mai vin decât până înainta ei, mai departe spre Str. Șinei nu se mai circulă, toți potențialii clienți fiind fier mormane de fier vechi
9. există, dar nu mai există CF
10. demontată în 2009 când s-au înlocuit macazele de tramvai
11. există, dar nu mai e folosită, pentru că pe o parte era terenul lui Adriean Videanu (Titan Mar, acum închiriat celor de la Astaldi pentru depozitarea pieselor pentru TBM-urile ce vor lucra la M5), iar pe partea cealaltă Elena Udrea și-a făcut parcare pentru Golden Blitz peste linie
12. există, dar s-a montat gard pe mijlocul străzii, iar CF e folosită ca parcare
13. există, funcțională și pentru trenuri și pentru tramvaie
14. nu mai există
15. nu mai există
16. cred că e o confuzie, mai mult ca sigur era vorba de linia pentru Spicul, care tăia Șos. orhideelor în apropierea Podului grozăvești, cam unde e acum rampa de urcare pe pasaj pentru tramvaie
17. din cele 3 treceri existente, nu mai există niciuna. Ultima, cea spre fabrica de ulei Muntenia s-a desființat în 2007, când s-a modernizat linia de tramvai și s-a demolat fabrica (dar macazul manual cred că mai e și acum). Tot atunci s-a închis definitiv și linia paralelă cu Șos. Progresului, iar pe un tronson aproape de Str. Veseliei s-a făcut autobaza unei firme de construcții.
18. trecerea exista acum câțiva ani, deși atât CF, cât și linia de tramvai sunt dispărute de mult timp (2005, respectiv 198x).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2205
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 22 Apr 2012, 23:22

sa lamurim problema intersesctarii liniei de tramvai din Craiova cu linia CF.
daca nu ma insel in a doua jumatate a anilor '80 a fost introdus tramvaiul in Craiova perioada in care traseul linie Craiova Calafat a fost schimbat si nu mai trecea pe langa/prin EP!
sinele ramase inaintea Blvd Calea Bucuresti duc in interiorul fabricii de paine si la o statie de betoane, iar a2a parte duce deserveste(a) uzina EP si IMMR-ul de vagoane.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12090
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14131
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 00:42

În 2006 exista o trecere la nivel... cum în 2008, când am revenit nu mai era, iar în poartă la Ep scria mare ,,Denumirea lucrării: dezafectare linie cale ferată" am presupus că a lor era. Oricum, în dreapta Căii București (cum mergi spre centru) se vede linia (pe sub buruieni), iar trecerea la nivel cu strada pe unde trece acum linia de autobuz Expres 1 (parcă așa se cheamă 1R și 2R acum) încă există.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 599
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2401
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 02:19

Dr2005 a scris:
andreiutzu a scris:
ldh80 a scris:
O lista cu toate intersectiile la nivel intre cai ferate si linii de tramvai din tara (cele care existau in 1990)


-Craiova: una singura (soseaua spre Slatina, in dreptul "Pan Group")
esti in eroare...in Craiova nu exista nicio intersectie intre o cale ferata si singura linie de tramvai din oras!



București:

12. există, dar s-a montat gard pe mijlocul străzii, iar CF e folosită ca parcare
13. există, funcțională și pentru trenuri și pentru tramvaie

12. Bdul. Vasile Milea
13. Strada Valea Cascadelor


la 13 te referi la zona tramvaielor 8,35?

la 12 daca te referi la zona Afi gardul ala e superficial, la trecerea spre AFI e putin asfaltata calea ferata dar mai exista o linie (erau mai multe?) ; intr-adevar e parcare dar ultima linie mai exista. Eu nu cred ca parcarea a "furat" ceva cat timp in spate (la Plaza) sunt mai multe linii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12090
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14131
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 03:40

Am păstrat ordinea din mesajul lui ldh80

Gardul e superficial... inițial era o poartă (care să poată fi deschisă la trecerea unui tren) pe lângă care se făcuse o gaură... numai că un bou nu a știut să întoarcă pe linie continuă în zonă și a agățat gardul... evident, primăria a sudat ce a mai rămas, iar alți boi au mărit gaura, pe unde mulți întorc acum, vedea-i-aș pățiți ca Lucescu. Pe locul AFI era UMEB-ul, care avea și el racord feroviar. Pe partea opusă era un racord pentru APACA (cred că se mai distinge ceva sub boscheții de 1,5 m și gunoaiele de încă o dată pe atât). Pământul de deasupra liniei s-a bătătorit, astfel că atât pe partea cu UM, cât și pe partea cu AFI se parchează la greu pe linie pe o lungime de vreo 50 - 100 m de la bulevard. Dacă mergi pe linie, după ce se termină AFI dai de cantonul, semnalele și macazele (mă rog, ce a mai rămas din ele) de intrare în București Cotroceni. Cel puțin un macaz e, teoretic, funcțional, că se mai rebrusează locomotive din an în Paști acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
andreiutzu



Numarul mesajelor : 158
Reputatie : 2205
Data de inscriere : 05/05/2011

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 10:57

@Dr2005 confunzi locatiile. Trecerea la nivel este pe Blvd. Decebal si este linia initiala a traseului Craiova-Calafat. Linia respectiva este folosita din an in Paste de catre cei de la MAPN cand opteaza pentru transportul feroviar a echipamentului militar pentru aplicatii. Toata lumea stie de locul acela de rampa militara, linia se continua pana in interiorul Pan Group unde se afla o ldh. Calea Bucuresti de cand ma stiu n-a fost tranzitata de calea ferata!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4719
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 11:18

Conform wikimapia: din gara Craiova se ramifica o prima linie spre sud, care traverseaza Calea Bucurestiului la vest de pod Electro (si aici ar fi intersectia cu linia de tramvai), apoi coboara spre sud paralel cu Ëlectroputere"" si apoi traverseaza si soseaua spre Caracal, ajungand in gara Jiu.
A a doua varianta se ramifica din magistrala 900, coboara spre sud (paralel cu Ïndependentei Busines Park si Ford), traverseaza si ea soseaua spre Caracal (si aici iarasi se intersecteaza cu linia de tramvai), ajungand tot in gara Jiu!
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1483
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4536
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 23 Apr 2012, 11:48

In Craiova nu este intersectie linie CF industriala cu linia de tramvai, pe soseaua Caracal este pasaj suprateran peste linia de tramvai.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Linii industriale   Astazi la 00:19

Sus In jos
 

Linii industriale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Linii industriale
» Linii industriale intre Mangalia si 2 Mai
» Linii industriale in Bucuresti!
» Constructii si reconstructii de linii
» Electrificari de linii
Pagina 5 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-