Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Linii industriale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 05 Sept 2010, 13:06

veniti la deva acolo sunt linii industriale veniti la simeria triaj si acolo este REVA
Sus In jos
Zoly87



Numarul mesajelor : 189
Reputatie : 2833
Data de inscriere : 16/05/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 05 Sept 2010, 13:22

-


Ultima editare efectuata de catre Zoly87 in Sam 18 Sept 2010, 12:17, editata de 1 ori
Sus In jos
bogdan srl



Numarul mesajelor : 620
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3281
Data de inscriere : 16/11/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 05 Sept 2010, 13:25

In plus e producator de vagoane , alta cale de transport nu prea le ar folosi...
Sus In jos
dan ciprian



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 37
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 2694
Data de inscriere : 22/01/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 06 Sept 2010, 07:53

Jono a scris:
am si eu nevoie de niste informatii
de pe m 201 statia zlatarei Hm se ramifica linie spre uzina mecanica dragasani si alta spre fabricile din dragasani
stie cineva despre starea lor?
multumesc
Linia uzinei de armament e scoasa...
Respect!
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 06 Sept 2010, 13:59

zoli ai gresit in simeria triaj e reva 2 cu o groaza de linii
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Lun 06 Sept 2010, 14:01

si la deva sunt linii industriale linia de descarcare a petrolului linia de incarcare a fierului vechi la aurel vlaicu linia de incarcare cu traverse si sine la deva mai este linia de incarcat containere
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12524
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Sam 11 Sept 2010, 16:41

O linie ce iese din Portul Constanta


_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4699
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linii industriale   Mier 01 Dec 2010, 15:59

Liniile industriale din Bucuresti (inclusiv cele desfiintate)
-De la Gara Bucuresti-Baneasa pentru: Combinatul Fondului Plastic, Mecapol, Depozite Butan-Gas, Depozite Jiului, Romexpo, Casa Presei Libere;
-De la Gara Bucuresti Nord Grupa AT: IFMA, Depozite Posta Romana, Fabrica de Bere Grivita, Fabrica de Paine Plevna, Fabrica ? (langa podul Grozavesti), Termocentrala
Grozavesti (podul feroviar peste Dambovita- desfiintat la sistematizarea Dambovitei, intre 1985-1987)
-De la gara Bucuresti Grivita: Uzinele Chimice Grivita, Romexpo;
-De la HM Pajura: Laromet;
-De la gara Chitila: doua linii industriale;
-De la gara Mogosoaia: Bere-Bauturi
-De la gara Bucuresti-Vest ("Ciorogarla"): platforma Industriilor (Cesarom, Urbis, Coca-Cola, Iremoas, Valrom, etc), Depoul Metrorex Industriilor.
-De la gara Cotroceni: Cet-Vest, Comatauto, Decomar, Fricogom, Faberom, Umeb, Semanatoarea, Pumac, Depoul Metrorex Ciurel.
-Ram. Razoare: Ventilatoare, Recom;
-fosta Gara Dealul Spirii: Romtrans, Bere Rahova, Vulcan, Electromagnetica.
-linia industriala a Rocar/Autobuzul.
-de la gara Bucuresti-Progresu: Energoutilaj, Procema, Otelul, Cet-Progresu.
-de la gara Jilava: Bumbacaria Jilava, portul Bucuresti-1 Decembrie (urma sa fie construita)
-de la gara Varteju: o linie industriala (ce deserveste ?)
-de la gara Berceni: IMGB, UMUC, Admeb, Silvour-Move. La iesirea din IMGB exista si un minitriaj.
-de la gara Popesti-Leordeni: Viscofil, Tmucb, Danubiana, Baduc, Depoul Metrorex IMGB.
-de la Ram. Titan: sere Bucuresti, Abator (linia care merge paralul cu Dambovita)
-de la Titan Grupa Marfuri: Cet-Sud-Vitan, Platforma Dudesti (Policolor, Chimopar, Stirom), Republica, Platforma Faur, o betoniera. La iesirea din uzina Republica exista si un
minitriaj, in zona strazii Ghetu-Anghel.
-de la Titan Grupa Calatori: o linie industriala
-de la Titan Sud HM: Granitul, Platforma Morarilor, Prodplast, + inca o linie industriala.
-de la gara Bucuresti-Obor: Frigotehnica, Sintofarm, Halele Obor, sectii a Electronica.
-de la Ram. Fundeni: o linie industriala (pentru ?)
-de la Pantelimon: o linie industriala, care merge paralel cu M800, si care deserveste: Heliatub, Armob, Platforma Pipera (UPA-Carpati, CIL-Pipera, Electronica; o intrebare: de ce
nu s-a prelungit aceasta linie industriala si peste Bdul.Dimitrie Pompei, pentru a deservi si: Iema, Conect- situate de partea cealalta a bulevardului).
-Ram. Baneasa: Panificatie Baneasa, Betoniera de langa strada Avionului.
Totusi, pentru a nu mai realiza si aceasta ramificatie in linie curenta M800, nu era mai simplu de prelungit linia industriala care vine de la gara Pantelimon, pana la Panificatie
Baneasa?
-De la gara Pasarea: Neferal, Acumulatorul.
-De la gara Balotesti: depozite de carburant a aeroportului Otopeni.

Pe fosta linie Bucuresti Baneasa-Herastrau-Bucuresti Obor (se ramifica din M800 intre fosta bariera de pe Soseaua Nordului si actualul pasaj Baneasa), mai existau si: Fabrica de Glucoza, fabricile din zona Tei, URAC.
De la fosta gara Bucuresti-Filaret o linie industriala deservea Romgaz, Electromontaj, Antefrig, uzina "Timpuri Noi".
Si o intrebare: fosta "Fabrica de Avioane" (Romaero) era deservita de cale ferata industriala?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4699
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linii industriale   Mar 07 Dec 2010, 17:04

In judetul Vaslui exista urmatoarele linii industriale:
-Barlad: doua (una deserveste platforma FEPA-RULMENTII, si este folosita destul de rar, si a a doua deserveste o baza de receptie a cerealelor, situata langa gara);
-Vaslui: doua (una deservea fosta platforma Rediu- MECANICA, IAMC, HIDROM, CFS, Depozit Peco. In spatele acestor fabrici exista si un minitriaj. In prezent, linia nu mai
este folosita. A doua deservea fosta fabrica de mobila MOVAS. In prezent, grupa de triere a garii Vaslui a fost complet desfiintata)
-Husi: doua (una deservea depozitele CENTROCOOP. In 1990 se renunta la linie, in prezent aceasta fiind complet demontata din teren. A doua deservea Exploadarea
Forestiera si "Constructorul". In prezent este impracticabila- arbusti crescuti pe linie, sine ruginite si acoperite de pamant).
-Falciu Nord HM: liniile industriale pentru fosta fabrica de zahar, acum complet abandonate.

In anii 1987-1988 apare un proiect de constructie a unei linii industriale, care sa lege gara cu platforma industriala a orasului Husi (SUC, MOLDOTEXT, HUSANA, IPILF, Filatura de Bumbac, Sectia Lemn, Fabrica de Conserve, Abator, ICIL). S-au analizat doua posibilitati de traseu: unul care sa plece de la fosta HM Podgoriile Husului, sa urmeze terasamentul fostei cai ferate inguste (Podgoriile Husului- Bucovat, construita intre 1916-1918 si desfiintata intre 1940-1944), sa strabata dealurile Sara si Dric (s-ar fi impus defrisarea unor vii), sa mearga paralel cu strada Ana Ipatescu, sa iasa in spatele cimitirului si sa ajunga in zona industriala.
A doua varianta de traseu (care se pare ca a si fost preferata): linia urma sa se desprinda de la linia 8 a statiei Husi, sa iasa in zona vaii Saca, sa treaca pe langa Combinatul de Vinificatie, sa se intersecteze cu strada Calarasi, sa mearga paralel cu cartierul Brosteni ( pe 'coama" dealului), paralel cu strada Fundatura Viilor, apoi sa intersecteze strada Capitan Carp, apoi paralel cu paraul Draslavat, sa ajunga in apropiere de cismeaua "Dragoi", dupa care sa strabata cartierul Plopeni (se impunea demolarea unor case), sa intersecteze strada A.I.Cuza in dreptul SUC (Sectia de Utilaj Complex, actualul Petal SA; la capatul strazii AICuza exista si singurul pod rulant pentru transcontainere din Husi), sa treaca paraul Raesti in zona Abatorului, sa intersecteze drumul Husi-Falciu in dreptul bazei de receptie a cerealelor, si sa ajunga in spatele fabricilor, unde urma sa fie amenajat si un minitriaj. Din acest minitriaj urmau sa se desprinda linii pentru fiecare fabrica in parte.
In 1989, dupa spusele unui cunoscut, acesta ar fi insotit o echipa de ingineri, care studiau traseul.
Dupa 1990, in contextul falimentarii fabricilor din Husi, proiectul este abandonat.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2818
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: raureni-ocnele mari   Dum 12 Dec 2010, 13:57

Daca este cineva din zona, se mai transporta sare pe aceasta linie?? poate si fotografii
Multumesc!
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3488
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Dum 19 Dec 2010, 16:16

O poza veche cu linii industriale din UD Resita:

Se poate observa ca linia este incalecata pentru locomotivele ecartement 948 mm fabricate inainte de 1900 si ecartament normal.
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Mier 09 Feb 2011, 12:50

Am vazut aici pe forum imagini cu linia industriala Raureni - Ocnele Mari. Dar stie cineva daca a mai ramas ceva din linia care se continua pana la Ocnita?
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Joi 10 Feb 2011, 16:04

In data de 10 februarie 2011, profitand de vremea frumoasa si calda, am facut un drum sa vad in ce stare se afla linia industriala Raureni - Salina Ocnele Mari. Aceasta linie a fost construita pe la inceputul secolului XX si mergea pana la Ocnita (vreo 3-4 km mai sus de Ocnele Mari) iar pana pe la inceputul anilor 1960 pe aceasta linie circulau si trenuri de calatori. Actualmente linia mai este folosita doar de la Raureni pana la Salina Ocnele Mari pentru a facilita transportul de sare de la salina.

Pentru inceput, o harta a traseului:


Si sa incepem. Linia se desprinde din sectia 201 Piatra Olt - Podu Olt in capatul dinspre Ramnicu Valcea al statiei Raureni. In dreapta, linia 201 continua spre Ramnicu Valcea. In stanga linia spre Salina Ocnele Mari se inscrie printr-o usoara curba la stanga. Dupa cum vedeti, linia este destul de lucioasa, semn ca se circula pe ea

----------


La o distanta scurta de la racordare apare prima trecere la nivel


Dupa trecerea la nivel apar si primele macazuri ale altor linii care duceau la fabricile din zona

-------------


In fata, fosta linie care ducea la fabrica de ata, actualmente inchisa. In stanga, linia continua spre Ocnele Mari


Acelasi macaz, vedere spre Raureni


Apare o noua trecere la nivel si de aici pana la trecerea la nivel cu DN 67 linia merge paralel cu Strada Depozitelor. Tot pana acolo se merge in linie dreapta. Vedere spre Ocnele Mari


Si spre Raureni


Imagini facute viz-a-vis de RAR. Spre Ocnele Mari


Spre Raureni


Gaura de canal sub linie


Vedere spre Ocnele Mari


Spre Raureni


Trecerea la nivel cu DN 67 Ramnicu Valcea - Targu Jiu, vedere spre Ocnele Mari


Si spre Raureni


Dupa trecerea la nivel apare un canton folosit candva pentru activarea si dezactivarea semnalizarii de la trecerea la nivel. Usa are lacat asa ca nu mai sta nimeni aici. As mai putea sa intuiesc ceva. In MT 1956 pentru aceasta linie, inainte de Ocnele Mari era halta Copacel, la doi kilometri de Raureni. Avand in vedere ca din Raureni pana aici sunt doi kilometri, ma gandesc ca aici era candva halta Copacel.


SI un semnalizator


Dupa aceea linia merge paralel cu o ulita. Vedere spre Ocnele Mari


Spre Raureni


Linia face o usoara curba la dreapta. Vedere spre Ocnele Mari


Spre Raureni


Apare o noua trecere la nivel iar linia paraseste acea ulita de pe stanga iar pe dreapta apare o noua ulita care merge pana la salina


Sare pe sine


Tot inainte pe langa ulita. Vedere spre Ocnele Mari


Spre Raureni


Linia face din nou usoara curba la dreapta. In fundal, cladirea alba este salina


Vedere spre Raureni


Incet-incet linia se apropie de salina. Am intrebat un localnic cum este traficul pe aceasta linie si mi-a spus ca depinde de activitatea de la salina. Atunci cand e activitate serioasa e trafic destul de intens, uneori chiar si noaptea. De asemenea, am intrebat daca a mai ramas ceva din prelungirea liniei care mergea pana la Ocnita. Mi-a spus ca linia a fost demontata prin '64-'65 asa ca nu a mai ramas nimic


Si ajung la salina. Am avut surpriza sa vad ca in incinta salinei este activitate

-------


Salina Ocnele Mari


Cand stateam in statie sa astept autobuzul de Valcea am vazut ca trenul care astepta sa fi incarcat a plecat spre Raureni cu un singur vagon


Doi domni cumsecade, care lucreaza la salina, mi-au spus ca terasamentul liniei este acelasi care a fost construit acum aproape 100 de ani dar sinele si traversele au fost schimbate pe la mijlocul anilor 1990.

Si cam atat. Sper ca v-a placut!


Ultima editare efectuata de catre tudor_vl in Vin 11 Feb 2011, 03:40, editata de 1 ori
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3255
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6370
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Joi 10 Feb 2011, 17:27

Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni Very Happy
Linia se termina in fabrica ?
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: Linii industriale   Joi 10 Feb 2011, 17:33

cristi CFR a scris:
Frumos, daca mai stateai un pic pote te luau cu LDH-ul pana la Raureni Very Happy
Linia se termina in fabrica ?

Acuma da. In trecut, linia se continua inca vreo 3-4 km pana la Ocnita unde este un strand pe vremea cand pe aceasta ruta circulau si trenuri de calatori, dar acum linia se termina la salina pentru ca linia pana la Ocnita a fost demontata acum aproape 50 de ani.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Linii industriale   Astazi la 23:53

Sus In jos
 

Linii industriale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Linii industriale
» Linii industriale intre Mangalia si 2 Mai
» Linii industriale in Bucuresti!
» Constructii si reconstructii de linii
» Electrificari de linii
Pagina 3 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-