Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Automotoare DESIRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 22:40

Erau bune o pereche de trenuri Iasi-Putna cu automotor pentru Botosani dar nu o sa mai fie niciodata posibil asa ceva..
Ma gandeam si la varianta cu 3 automotoare unul pentru Vatra Dornei dar e distanta cam mare pana acolo poate daca ar fi varianta de 72 de locuri
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5538
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 22:48

redeme a scris:
Unul a rămas odată jumătate de oră peste macaze la ieșirea din Iași, apoi a mai stat și în Nicolina aproape o oră, până l-a dat defect definitiv (e vorba de motorul 2062, iar problema era la calculator; după o vizită la depou s-a remediat și încă circulă momentan

O mica paranteza, daca mecanicul a intampinat probleme cu calculatorul, nu a " dat jos " ZSG-ul si a mers in regim de avarie cu ajutorul butonului " mers remorcat " ? Din cate stiu cam asta e tot ce poti sa-i faci cand e vorba de calculator, dar de mers ar fi trebuit sa mearga.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 22:53

De la Nicolina avea de urcat si daca se defecta mai departe era si mai rau
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 22:59

Suceava e plină de 700 și 900. Ce fac cu ele? Le țin de mobilă?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 23:11

Numai de muzeu is bune sau de plimbat niste turisti/pasionati inraiti
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3215
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 26 Dec 2013, 23:23

A circulat acum câțiva ani RM Iași - Vatra Dornei Băi.. Am mers și eu cu el, era din cel cu 72 de locuri, și atunci mi s-a părut  confortabilă călătoria, atât la dus, cât și la întors.

--
Din păcate nu știu ce a făcut mecanicul, fiindcă nu eram în tren, ăsta e defectul declarat de el... Mai pendulase 2 perechi pe Ungheni Prut înainte și acum tot acolo mergea. A plecat normal din gară, apoi a oprit foarte „frumos” peste macaze (de nu se mai putea ieși spre Nicolina decât de la linia 1A sau din Mărfuri), l-a dat defect, după a anulat cererea pentru mijloc de ajutor și a mers până la Nicolina, unde a stat mult, a încercat să plece, dar în cele din urmă operatorul a anulat trenul și RCT a dispus întoarcerea automotorului la depou, iar călătorii (toți navetiști cu abonamente, cel mai probabil) au rămas pentru următorul tren (care oricum e cel mai folosit, cu el făcând naveta și vameșii de la Ungheni).

Din cauza lui a întârziat un Regio spre Bârlad cam 3-5 minute și un tren de marfă vreo 45 minute.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8038
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Vin 27 Dec 2013, 00:39

Malaxele 78, daca ar fi avut parte de scaune, nu de ligheane , daca li s-ar fi pus niste garnituri la geamuri ca sa fie izolat interiorul de exterior si inca vreo cateva chestii marunte ar putea sa circule in continuare fara probleme. Mi se par mai bune decat ramele electrice de la CFR, spre exemplu. Sa fim cin-urile privatilor au chiar si 50 de ani, dar au interioare de bun simt. Dar deh, multora le put numai unele lucruri...

E maricica distanta de la Iasi la Vatra (254 km). Dar: Iasi-Galati - 255, Valcea-Bucuresti - 276, Valcea-Cluj 297, Bucuresti-Tulcea - 334, Cluj-Oradea-Timisoara, aici ma refer la fostele IC-uri, 330 de km, Craiova-Brasov - 335. Comparativ cu alte trenuri compuse din Desiro e mai mult decat ok. Sigur, pentru calatori e de preferat sa fie AM-uri cu fotolii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Vin 27 Dec 2013, 11:17

In Franta chiar au fotolii in ele  Very Happy 

http://www.railfaneurope.net/pix_frameset.html
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4023
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 28 Dec 2013, 10:50

Săgeata Albastră, tren defect, salvată de o locomotivă clasică
13 august 2009 -=- Locomotivă de ajutor pentru Săgeata Albastră


Cu ocazia acestei întâmplări nefericite care s-a întâmplat la Fălticeni prin 2009, am ocazia să menționez despre aparatul de legare, tracțiune și ciocnire de la Săgeata Albastră. Aceste funcții pot fi îndeplinite separat, cum este, de exemplu, la locomotiva diesel-electrică 060-DA, unde avem cuplă de legare, aparatul de tracțiune și tampoanele propriu-zise. Pe de altă parte, toate acestea pot fi reunite și într-un singur aparat, montat în mijlocul traversei frontale și numit aparat central de tracțiune și ciocnire.

”Săgeata Albastră”, așa cum este ea denumită popular în România, este un automotor fabricat de Siemens, face parte din conceptul Desiro și are nume de cod VT 642. Aceste automotoare pot circula în număr de maxim 3 unități legate una de cealaltă. Și acum ajungem la partea care ne interesează și se leagă de evenimentul fotografiat mai jos: cupla de legare. Este de tip Scharfenberg. Această cuplă asigură conectarea mecanică, electrică și pneumatică între două unități de același tip.


Locomotiva diesel-electrică de ajutor pentru Săgeata Albastră


Cuplă de ajutor pentru cupla Scharfenberg (Schaku)



Dar ce te faci când, de exemplu, apare o defecțiune neprevăzută și nu există prin apropiere un alt automotor, de același tip, pentru a ”salva” trenul defect? Ei bine, cei de la Siemens au echipat automotoarele Desiro cu o cuplă de trecere care se montează pe cârligul vehiculului ”salvator”, asigurând astfel cuplarea mecanică și pneumatică.

La acest tip de acțiune am fost martor în acea zi de august, în timp ce îl ajutam pe tatăl meu la construcția unei case de vacanță. Știind că traficul de pasageri este asigurat de Săgeata Albastră, am auzit totuși un fluier de Sulzer în gara Fălticeni. Mirat și neîncrezător în propriile simțuri, am fugit spre gară și acolo… ce să vezi? O ”Săgeata Albastră” defectă, salvată de locomotiva diesel-electrică.


Strada Matei Millo


Vedere laterală cu locomotiva CFR Marfă 60-1337-9


Automotorul Săgeata Albastră no. 2055


LDE 2100 CP, no. 60-1337-9


Săgeata Albastră versus Locomotiva Diesel-Electrică


Detaliu cuplă de ajutor montată pe cârligul locomotivei


Locomotivă de ajutor pentru Săgeata Albastră în Fălticeni


Gara Fălticeni



Bibliografie :
1. Popa Gabriel, ”Structuri portante pentru vehicule feroviare”, Editura MatrixRom, 2005, București
2. Manual Mecanic Desiro, via scribd.com
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
Dutzu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1576
Varsta : 20
Localizare : Iasi
Reputatie : 3099
Data de inscriere : 29/12/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 02 Ian 2014, 22:38

Regio 6415
Sus In jos
http://www.flickr.com/photos/96968659@N07/
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5874
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Mar 07 Ian 2014, 22:04

Sus In jos
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2561
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Vin 17 Ian 2014, 16:28

Poate sa imi spuna si mie cineva pe ce trenuri din Iasi gasesc Desiro? Multumesc anticipat!
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 714
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Vin 17 Ian 2014, 19:56

R 6402/6401 Iasi Barlad Iasi, cursele spre Ungheni Prut ,si Ir spre sau de la Galati.
Sus In jos
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2561
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Vin 17 Ian 2014, 20:01

Multumesc
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5538
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 25 Ian 2014, 18:16

IR 1737. ( Rimnicu - Vilcea - Cluj-Napoca ) AM 2112.

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Astazi la 04:56

Sus In jos
 

Automotoare DESIRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Automotoare DESIRO
» Automotoare
» Automotoare EN-57
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Automotoare clasa 77 Malaxa
Pagina 4 din 28Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 16 ... 28  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-