Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Automotoare DESIRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5536
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 07 Dec 2013, 15:31

Pai bineinteles ca sunt sensibile, daca majoritatea idiotiilor pun in ele apa in loc de antigel. De aceea se masoara nivelul cu o crenguta, si exemplele pot continua. Filtrele de motorina nu cred ca au fost curatate de mai mult de 2 ori, si de doua ori sunt cazuri particulare. Traseele pentru aerul conditionat sunt pline de jeg, praf, mizerii, normal ca sunt infundate si ca nu dau aer calumea. Compresoarele vai de capul lor si alea. Deci sa inteleg ca inteleptii astia de la CFR vor material rulant care sa mearga constant la aceasi capacitate fara a fi intretinut ? Nu se poate.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 07 Dec 2013, 15:45

Frate, astia il intreaba pe Necolaiciuc de... orice?! Oricum, superb ce povestesc astia. Boul ala cu microfon nu pare sa gandeasca prea mult: "te zgaltaie ca sint vechi". Mad 

Teodor, problema e ca astea nu prea dau caldura. Multi oameni se vaita de asta.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5536
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 07 Dec 2013, 15:57

Adi, acum depinde. Totul depinde de starea tehnica in care se afla. Asta-iarna cand asteptam in Piatra Olt IR-ul sa ma intorc la Vilcea, nu imi mai simteam mainiile si picioarele de frig. Dupa ce m-am urcat in Sageata in 2 - 3 minute maxim imi revenisem, deci acel automotor functiona bine, spre surprinderea mea. Incalzirea se face pe baza de apa fierbinte, cum e si la calorifere defapt. Acum ca respectivele conducte ingheata sau nu sunt curatate cum trebuie, acesti factori fii sigur ca infulenteaza.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3355
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 07 Dec 2013, 16:01

Atata la Desiro cat si la EGM, Caterpilar/MTU,daca nu se respecta adliteram ce scrie in cartile tehnice degeaba se modernizeaza, se cumpara s.a.m.d. ele vor tine exact pana la prima revizie si dupa la fier vechi... ,asa sunt construite nus ca dizelu' sau h-u' sa mergara cu ulei de 20 de ani filtrat de 100 de ori !!!
Incalzirea la Desiro se face cu aer cald de la calorifere prin care trece lichidul de racire MD,dar sa stiti ca si simplul fapt ca se foloseste ca agent de racire apa si nu antigel dauneaza considerabil si motorului diesel, dar si la incalzirea salonui, doarece raportul de rtansfer de caldura md/apa/aer este cu totul altul fata de raportul md/antigel/aer!
Sus In jos
stefanb.steff



Numarul mesajelor : 68
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti/ Tg Neamt
Reputatie : 1861
Data de inscriere : 09/01/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 00:14

andrey_tm a scris:
Cine va repara automotoarele Desiro?

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/automotoarele-desiro-cine-le-va-repara.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29
se pare ca GFR-ul se va ocupa de reparatia lor. am trecut azi cu 1752 prin Pascani si erau vreo 3 Desiro in curtea GFR.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 09:13

De ce sa se ocupe GFR ce experienta au?Iara mi se pare ca se incearca o pleasca politica ce naiba doar la anul is alegeri..
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 09:20

Nu mi se pare mare inginerie sa schimbi niste bandaje, alte 'probleme' nu au acele desirouri. La siemens numai vopseaua are 12 ani garantie, partea mecanica nu se strica atat de usor chiar si cu bataia de joc administrata in RO rezista bine.
Sus In jos
membru dezactivat ,
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 25
Localizare : Bacau
Reputatie : 2063
Data de inscriere : 30/11/2012

MesajSubiect: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 10:59

Osiile nu-s asa usor de bandajat din cauza constructiva, ca asa se puteau bandaja in majoritatea punctelor de reparatii din tara care dispun de aparatura pentru bandajarea osiilor, sau a rotilor de osie? Care-i cea mai corecta exprimare? Apoi de ce sa se ocupe GFR-ul cand si la locomotive is aproximativ....total varza? Apoi am auzit in reportaj, Astra Arad a construit aceaste "sageti albastre". Ei pe naiba...nu cumva doar le-au ansamblat? astia ce experienta au, doar de ansamblare? Cred ca cel mai plauzibil ar fi sa se ocupe cei de la Alstom, probabil cu o tenologie mai avansata ar putea sa se ocupe de osiile problematice, totusi nu cred ca aia de la Alstom, si ma refer la intregul concern, nu-s chiar terchea berchea cum sunt multe firme de "reparatii" de la noi din tara. Ieri/alaltaieri ma uitam la niste vagoane iesite de la remar pascani, mai exact un 26-16 si un 36-16 cu statia Tg Jiu, cica reparate, in afara de boghiurile care erau revizuite corect si se prezentau foarte bine, 26-16-le era spalat si peticit pe alocuri si 36-16 chipurile vopsit....atentie....exact cum se face in majoritatea locurilor, sigla cfr calatori era izolata si in vopseaua veche. Astia vreti sa repare si sagetile albastre, niste carpaci?
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5059
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 12:32

glontz_21 a scris:
Osiile nu-s asa usor de bandajat din cauza constructiva, ca asa se puteau bandaja in majoritatea punctelor de reparatii din tara care dispun de aparatura pentru bandajarea osiilor, sau a rotilor de osie? Care-i cea mai corecta exprimare?

Strunjirea bandajelor roților.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
membru dezactivat ,
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 25
Localizare : Bacau
Reputatie : 2063
Data de inscriere : 30/11/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 15:59

Pana la strunjirea bandajelor mai e si bandajarea, aia cine o face? Vezi ca osiile de la desiro sunt monobloc, astea cum le bandajezi? Strunjirea o faci pe strung ca la orice alt vehicul feroviar, cei de la CTF aveau strung, pana si la Bacau la depou, sau ex-depou ca a fost retrogradat, si aici avem strung si vin locomotive destule aici la strung, deci nu strungul e problema, si bandajarea osiilor, care vezi Doamne, sunt monobloc.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 19:25

N-ai ce să bandajezi, că roțile de Desiro sunt monobloc. Prin urmare, trebuie depresate de pe osie, apoi adusă roata nouă și presată la loc. Asta necesită niște prese hidraulice și standuri speciale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
membru dezactivat ,
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 598
Varsta : 25
Localizare : Bacau
Reputatie : 2063
Data de inscriere : 30/11/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Lun 09 Dec 2013, 20:09

glontz_21 a scris:
Pana la strunjirea bandajelor mai e si bandajarea, aia cine o face? Vezi ca osiile de la desiro sunt monobloc, astea cum le bandajezi? Strunjirea o faci pe strung ca la orice alt vehicul feroviar, cei de la CTF aveau strung, pana si la Bacau la depou, sau ex-depou ca a fost retrogradat, si aici avem strung si vin locomotive destule aici la strung, deci nu strungul e problema, ci bandajarea osiilor, care vezi Doamne, sunt monobloc.

Corectez asa ca vad ca ati micsorat timpul si la editare care era 24 de ore cu ceva vreme in urma; eu am zis ca din cauza constructiva bandajarea....bla bla bla....e problematica fiind osii monobloc, n-am zis ca se pot bandaja ca daca s-ar fi putut nu stateau trase la gard din cauza uzurii osiilor.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Joi 12 Dec 2013, 14:12


_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Lafont



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti M300
Reputatie : 2680
Data de inscriere : 02/01/2011

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 14 Dec 2013, 16:23

Si de la mine cateva poze (13.12.2013)(bord de desiro)



vedere inainte din cabina:

utilaj CFR pe M900 (Rosiori-Caracal)



Sus In jos
http://www.sagetzel.ro
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8036
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Sam 14 Dec 2013, 16:40

Lafont, erai in Pausa-Bucuresti?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Automotoare DESIRO   Astazi la 18:17

Sus In jos
 

Automotoare DESIRO

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Automotoare DESIRO
» Automotoare
» Automotoare EN-57
» ALTE TIPURI DE AUTOMOTOARE
» Automotoare clasa 77 Malaxa
Pagina 2 din 28Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: AUTOMOTOARE SI RAME ELECTRICE-