Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 La Triajul Videle se taie vagoane

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mar 19 Noi 2013, 13:43

Vlad, nu cred ca stie cineva ce s-a intamplat cu vagoanele din R. Valcea Est. Wink 
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10898
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mar 19 Noi 2013, 13:49

Putem bănui... Laughing 

Pun pariu că nu au fost reparate/modernizate și reintroduse în circulație...
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mar 19 Noi 2013, 14:04

Gresit Vlad! Nu doar ca au fost reparate, dar au fost transportate la reparat chiar pe 219! Laughing 

Dar nu ii pot intelege pe colegii care plang dupa vagoanele taiate. Asta e soarta lor: se nasc, traiesc si mor. Strict ca se taie niste vagoane e absolut normal. Problema e de ce, in ce conditii, cum au fost facute contractele pentru asta, de ce serviciul asta e externalizat, si asa mai departe.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mar 19 Noi 2013, 14:34

Nu plinge nimeni vagoanele taiate.
Dar idem cu calatorii, se pune problema daca aceste vagoane sint inlocuite cu altele.

Daca au fost 20 000 de vagoane si s-au invechit, s-au degradat moral si fizic, si-au facut orele de circulatie pentru a fi amortizate si a aduce profit sigur ca este in logica lucrurilor sa fie taiate si ele si locomotivele si orice alt obiect de inventar care astfel poate aduce un ultim profit, prin valorificare la REMAT.

intrebarea era daca se mai cumpara altele, daca se mai produc altele?
Adica in locul lor se mai pun alte vagoane care sa duca mai departe compania, care sa fie competitive cu cele ale altor companii, care daca nu au ce sa transporte sa fie inchiriate in Europa, nu doar ca banii luati pe alea taiate sa tina in viata birocratia si astfel sa functioneze firma. Sau sa se cumpere vagoane vechi, rulate afara, sa fie,,adaptate" aici prin tara si vindute la CFr Marfa cu preturi de cocaina mai mare decit daca pe 2 refacute luau unul nou de afara sau din tara.


De aceea am scris si eu ca e unu din 1988 abandonat in gara de nord. Adica nu mi s-a parut prea rulat ca sta de 20 de ani acolo.
Forumistii au aratat ca la Calatori se taie vagoane bune si se baga banii in reparat vechituri.

Asadar nu plinge nimeni dupa vagoanele taiate de CFR Marfa. Banii merg in bonusurile de performanta ale ,,boardului"?

Astea tot pe linie au plecat la modernizare? fac parte din cele 150 lipsa la inventar

http://s397.photobucket.com/user/dantm120/media/Sarmisegetuza/PA280851.jpg.html
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mar 19 Noi 2013, 14:51

Poate am inteles eu gresit, dar asta am inteles din mesajele unor colegi.

Vorbind strict de vagoanele de marfa, se pune problema si de cate mai e nevoie. Nu stiu de cate vagoane de carbuni mai e nevoie acum, cmparativ cu 1990, spre exemplu.

La fel e o problema ce se intampla cu garniturile RoLa, spre exemplu, mai ales in conditiile in care in urmatorii ani o sa avem gata Coridorul IV, deci o sa avem viteze rezonabile pentru astfel de trenuri, trenuri care ar aduce multe avantaje: bani pentru CFR Marfa sau pentru operatorii privati (deci, oricu, bani adusi bugetului de stat prin taxe, TUI, etc.), siguranta mai mare pe sosele, dar si trafic un pic mai aerisit si asa mai departe.

Cat despre vagoanele de calatori duse la taiat cred ca mergem prea departe cu discutia (altfel legitmia) din moment ce sint atatea vagoane modernizate care zac fara revizii. Uita-te numai la topicul statiei Sibiu in ce hal arata 20-49.2-urile trase la gard acolo. Plus ca mai sint si alte vagoane pentru IR/IC tot in Sibiu, iar pe multe IR-uri vezi vagoane pentru R: Acvile, etajate sau 20-49(.2).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9218
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11857
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Mier 20 Noi 2013, 12:04

Multe vagoane s-au "furat" prin ingineria Rolling Stock altele prin metoda vagoane bagate la reparat nu s-a platit reparatia raman la Reva Simeria
Oricum numai saptamana asta am inteles ca CFR Marfa a pierdut 22 de trenuri multe luate de GFR asa ca ce sa faca cu vagoanele alea din triaje muzeu?Orice ce vagon care sta aiurea inseamna banii imobilizati aiurea si care produce pierderi nu profit
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: La Triajul Videle se taie vagoane   Astazi la 14:29

Sus In jos
 

La Triajul Videle se taie vagoane

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» La Triajul Videle se taie vagoane
» Vagoane seria 89-76 BAR-BISTRO
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-54 si 19-55
» Vagoane marfa
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-