Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 209 : Mintia - Brad

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5499
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Vin 27 Mai 2011, 16:45

si linia de la Mintia la Paulis Lunca este cu 15 km/h
deci ar trebui schimbata toata linia
de dificil nu este dificil dar mai trebuie bani etc si in plus ei dau afara de la CFR ce sa faca linii
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Vin 27 Mai 2011, 19:03

razvan - trenuri a scris:
Nu ar fii asa de dificil sa se refaca linia intre Deva si Brad, ca mai apoi sa mearga si intre Deva - Brad - Ineu - Arad.

Ar fii o varianta buna de circulatie.

Uau uau, uau e al treilea topic -consecutiv- unde vad ca postezi normalitate.

Sa iti explic, daca o sa urmaresti pe aici ai sa vezi ca sint poze si reportaje, in care se arata faptul ca pentru o portiune de teren a alunecat antrenind terasamentul. CFR a inchis circulatia iar mai apoi din varii motive linia ferata si viaductele metalice au fost demontate, asadar aici e nevoie de reconstructie, la fel cum ti-am explicat si la linia Boutari -Hateg, despre care idem ai spus ca se poate redeschide.

Sint curios ce gasesc mai departe.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7920
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12528
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Vin 27 Mai 2011, 22:24

Razvan faptul ca un anumit traseu de cale ferata este foarte frumos, nu ajuta cu nimic la imbogatirea forumului daca tu specifici acest lucru in mai multe topice.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
srazvi



Numarul mesajelor : 665
Varsta : 36
Localizare : Arad
Reputatie : 3440
Data de inscriere : 20/07/2009

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Lun 30 Mai 2011, 16:10

Ma mir ca n-a zis refacere si electrificare Laughing . Asa eram si noi cand eram mici, doar ca vorbeam prostii, ca pe atunci nu erau forumuri, poate mai bine ca n-am lasat semne, plus e un ton optimist.
Sa revenim la subiect, imi amintesc ca au zis cand au scos liniile, si pe Valcele si pe Deva-Brad prin 2007, ca inlocuiesc cu o sina mai groasa, mai mare sau cum i-ar spune, capabila de viteze mai mari Laughing
Ceva imagini de pe unde era linia:
http://www.panoramio.com/photo/21744228
http://www.panoramio.com/photo/21744370
http://www.panoramio.com/photo/21744208
http://www.panoramio.com/photo/31525881
http://www.panoramio.com/photo/30969899
http://www.panoramio.com/photo/15246153
http://www.panoramio.com/photo/15299714
http://www.panoramio.com/photo/51413289
http://www.panoramio.com/photo/15245909
http://www.panoramio.com/photo/15240650
http://www.panoramio.com/photo/19849187http://www.panoramio.com/photo/15241058
Si motivul inchiderii liniei:
http://www.panoramio.com/photo/19368518
Sus In jos
IceShadow



Numarul mesajelor : 55
Reputatie : 2290
Data de inscriere : 27/10/2010

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 02 Iun 2011, 16:41

Noi tot vorbim pe-aici, dar nici vorba de a se misca ceva in concret pe teren... No
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Linia Deva-Brad   Vin 03 Iun 2011, 21:43

In 2007 este demontata (inclusiv sinele si traversele) linia Paulis Lunca - Brad, o linie pentru care s-au investit 40 miliarde de lei.
„Povestea” demontarii acestei linii ferate este poate cel mai elocvent exemplul de dezastrul de la calea ferata.
Dupa separarea S.N.C.F.R. in mai multe companii (in 1998), linia ferata Mintia-Paulis Lunca- Brad (care fusesera inchisa circulatiei feroviare in 1997, ca urmare a unor alunecari de teren, ce puteau fi foarte usor remediate), trece in administrarea S.A.A.F. (Societatea de Administrare a Activelor Feroviare).
Ca urmare a unei datorii vechi (de 94 miliarde lei), pe care fostul S.N.C.F.R. o avea catre SC. Tunele Brasov (devenita, din 1995, firma privata), SC. Tunele Brasov actioneaza in instanta S.A.A.F., iar instanta de judecata da castig de cauza la SC. Tunele Brasov, care devine astfel proprietarul liniei. La vremea respectiva, conducerea S.A.A.F. nu a contestat hotararea instantei de judecata.
Dupa aceasta, SC.Tunele Brasov scoate la licitatie linia, iar licitatia este castigata de firma „Sc Diart- Trade srl” din Constanta, care are ca obiect de activitate colectarea fierului vechi!
Nu s-a respectat legea 213/1998, privind proprietatea publica si regimul juridic a acesteia; vanzarea liniei catre aceasta firma fiind ilegala.
In anul 2007 aceasta firma demonteaza (cu sine si traverse) linia ferata, iar viaductele si podurile metalice disparusera cu ani in urma.
Astazi, mai exista doar portiunea de linie dintre Mintia si Paulis Lunca, folosita de fabrica de ciment de la Chiscadaga.
In tot acest proces s-au facut numeroase ilegalitati. Astfel, linia a fost subevaluata la 7 miliarde lei, desi ea valora 100 miliarde lei. Nu s-a respectat nici legea care prevede ca o cale ferata nu poate fi demontata decat la cererea CFR-Infrastructura si a Ministerului Transportului si prin vot in parlamentul Romaniei.
Vinovata de pierderea a 40 miliarde lei (atat a costat constructia acestei linii ferate) este conducerea S.A.A.F.-Bucuresti de la aceea vreme, care nu a contestat hotararea instantei care a atribuit linia la SC. Tunele Brasov.

Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: calea ferata Deva - Brad   Joi 03 Mai 2012, 09:33

stie cineva despre soarta acestei portiuni de linie?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 09:45

Este scoasa pe anumite locuri,furata pe altele,si privatizata.
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 10:08

DUAL a scris:
Este scoasa pe anumite locuri,furata pe altele,si privatizata.

ce operator .....Regiotrans?
exista sperante de reabilitare pe anumite portiuni?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx   Joi 03 Mai 2012, 11:26

Re6/6 a scris:
DUAL a scris:
Este scoasa pe anumite locuri,furata pe altele,si privatizata.

ce operator .....Regiotrans?
exista sperante de reabilitare pe anumite portiuni?

Eu unu nu cred in aceasta reabilitare pentru ca viaducte din metal au fost taiate si duse la fier vechi deci reconstructia unui astfel de viaduct costa enorm de mult pentru o firma privata tocmai de aceea bucata asta Brad-Mintia a fost scoasa din licitatie , la inceput se licita intreaga distanta Ineu-Brad-Mintia pana cand au vazut ca nu o ia nimeni tocmai din cauza asta ca Brad-Mintia nu mai exista in teren .


_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 11:46

Sinele sint scoase, viaductele metalice sint scoase, se mai circula pina la fabrica de ciment de la Chiscadaga, racordul Mintia este scos.

linia are un topic

http://www.forumtrenuri.com/t314-209-mintia-brad
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 13:41

dan tm a scris:
Sinele sint scoase, viaductele metalice sint scoase, se mai circula pina la fabrica de ciment de la Chiscadaga, racordul Mintia este scos.

linia are un topic

http://www.forumtrenuri.com/t314-209-mintia-brad

Multzu! de informatii.....pacat de banii investiti.
Era o linie care traversa o portiune pitoreasca din carpati.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 13:56

Pe net este un blog al unui pasionat care a fost pe jos pe linie.

http://www.carpati.org/jurnal/deva_-_brad..._sau_cum_ne_taiem_sina_de_sub_picioare.../2214/

si aici niste poze ale mele, din pacte ce am pus pe railwayfan nu se mai poate accesa.
http://www.forumtrenuri.com/t134-deva-valisoara-viaductul-luncoiu
Sus In jos
Tomi13leu



Numarul mesajelor : 167
Varsta : 28
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 2609
Data de inscriere : 07/04/2010

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Joi 03 Mai 2012, 13:58

ldh80 a scris:
In 2007 este demontata (inclusiv sinele si traversele) linia Paulis Lunca - Brad, o linie pentru care s-au investit 40 miliarde de lei.
„Povestea” demontarii acestei linii ferate este poate cel mai elocvent exemplul de dezastrul de la calea ferata.
Dupa separarea S.N.C.F.R. in mai multe companii (in 1998), linia ferata Mintia-Paulis Lunca- Brad (care fusesera inchisa circulatiei feroviare in 1997, ca urmare a unor alunecari de teren, ce puteau fi foarte usor remediate), trece in administrarea S.A.A.F. (Societatea de Administrare a Activelor Feroviare).
Ca urmare a unei datorii vechi (de 94 miliarde lei), pe care fostul S.N.C.F.R. o avea catre SC. Tunele Brasov (devenita, din 1995, firma privata), SC. Tunele Brasov actioneaza in instanta S.A.A.F., iar instanta de judecata da castig de cauza la SC. Tunele Brasov, care devine astfel proprietarul liniei. La vremea respectiva, conducerea S.A.A.F. nu a contestat hotararea instantei de judecata.
Dupa aceasta, SC.Tunele Brasov scoate la licitatie linia, iar licitatia este castigata de firma „Sc Diart- Trade srl” din Constanta, care are ca obiect de activitate colectarea fierului vechi!
Nu s-a respectat legea 213/1998, privind proprietatea publica si regimul juridic a acesteia; vanzarea liniei catre aceasta firma fiind ilegala.
In anul 2007 aceasta firma demonteaza (cu sine si traverse) linia ferata, iar viaductele si podurile metalice disparusera cu ani in urma.
Astazi, mai exista doar portiunea de linie dintre Mintia si Paulis Lunca, folosita de fabrica de ciment de la Chiscadaga.
In tot acest proces s-au facut numeroase ilegalitati. Astfel, linia a fost subevaluata la 7 miliarde lei, desi ea valora 100 miliarde lei. Nu s-a respectat nici legea care prevede ca o cale ferata nu poate fi demontata decat la cererea CFR-Infrastructura si a Ministerului Transportului si prin vot in parlamentul Romaniei.
Vinovata de pierderea a 40 miliarde lei (atat a costat constructia acestei linii ferate) este conducerea S.A.A.F.-Bucuresti de la aceea vreme, care nu a contestat hotararea instantei care a atribuit linia la SC. Tunele Brasov.


deci mai exista activitate pana la fabrica de ciment?careva din voi ati prins un tren pe acolo? :TTT: Very Happy
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2552
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Vin 04 Mai 2012, 12:40

pai s-ar putea milita pentru redeschiderea liniei.
Cu ocazia ....proiectului Rosia Montana, eventual ceva sponzorizare de la Gold Corporation. :shock:
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 209 : Mintia - Brad   Astazi la 04:55

Sus In jos
 

209 : Mintia - Brad

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 209 : Mintia - Brad
» Brad-Criscior cu mocanita
» 317 : Arad - Ineu - Brad
» Cu mocănița de la Brad la Crișcior
» 318 : Ineu - Cermei hcv.
Pagina 5 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-