Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Discutii privind magistralele reabilitate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4467
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Discutii privind magistralele reabilitate   Vin 18 Oct 2013, 00:42

Daca ai sa (re)citesti cuvant cu cuvant (desi sunt convins ca ai facut-o) documentatia referitoare la reabilitarea tronsonului Bucuresti - Cimpina, vei avea placuta surpriza de a (re)afla ca, odata cu reabilitarea, capacitatea de circulatie a fost crescuta semnificativ fata de ce aveam pe hartie inainte sau in realitate acum, fara sa se pronunte ceva legat de ETCS 1 sau 2. Simpla introducere a BLA4i, a prinderii elastice, a cupoanelor de sina de 120m si a macazelor cu viteza sporita in abatere au dus, cel putin teoretic, la sporirea vitezei medii si implicit a capacitatii de circulatie a respectivului tronson. Nici pe departe acest tronoson nu este suprasaturat astfel incat sa presupunem ca din cauza marfarelor si a lipsei ETCS, nu circula calatorii cu 160...
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Discutii privind magistralele reabilitate   Vin 18 Oct 2013, 01:08

Baiazid .. cand 346 a fost R 346 se scoteau sub 33' cu 140 constant .. Dar a ramas un vis si ala .. Simteai ca mergeai!Apoi au aparut limitarile Sad... Cand a fost gata toata magistrala stateam si 8 minute in Ploiesti Vest...
Aici la minutul 2:20 .. AVA'ul 21-90(vagon suprem pentru sinele noastre la antifonare) la ~139 km/h) ,la tractiune era taurul 054..
Aici mana catorva mecanici accelerand tot pe R 346 in 2010 la iesirea din Bucuresti,care fusese limitata mult timp la 100 si apoi la 120....
http://www.youtube.com/watch?v=t1-gQRtSk1Y
Sus In jos
 

Discutii privind magistralele reabilitate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Discutii privind Campionatul Mondial , Brazilia 2014
» Sosiri/Plecari Oradea
» Discutii libere pe seama liniei 511
» Discutii despre vagoane.
» Discutii libere pe seama liniei M800
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-