Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Despre oportunitatea mutarii capitalei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2503
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 16:57

da terminati draga cu sibiul asta!nu-l mai ,,umflati,,cu pompa ca nu merita!
este un oras de provincie si atat.
BRASOVUL ESTE NET SUPERIOR,DE FAPT NICI NU SUPORTA COMPARATIE CU SIBIUL.
CE AVETI,V-ATI MOLIPSIT DE LA DUPLICITARUL DE JOHANIS?
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1097
Varsta : 20
Localizare : Targoviste
Reputatie : 2888
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 17:51

Noi nu facem comparatie intre orase. Daca e sa o luam asa si Brasovul este tot un oras de provincie! Topicul se numeste "Mersul trenurilor 2012-2013", deci nu conteaza despre ce orase este vorba. Scuze ca am deviat (si eu) de la subiect.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 18:25

Da suntem un pic offtopic,dar e interesanta discutia asta,care probabil are radacini in bataia resedintei pentru regiunea centru.. Si interesant un mers al trenurilor facut dupa o "eventuala noua capitala" a tarii.
@Manuela nu sustinem nimic... Nu venii ca un "troll" in toiul discutiei .Adu argumente Pro sau Contra Sibiu/Brasov ... Este democratie acum in Romania,daca afirmi asta "BRASOVUL ESTE NET SUPERIOR,DE FAPT NICI NU SUPORTA COMPARATIE CU SIBIUL" nu faci nimic mai mult decat o afirmatie a politicienilor in campanie electorala .. Argumente draga .. argumente.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3260
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 20:03

Poate ar trebui sa mutam capitala la Viena Laughing 
Sau la Kiev, atunci am rezolva si problemele teritoriale si ne-am alege cu o crestere a populatiei de fete frumoase Laughing
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2503
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 20:04

draga,de cand sibiul este un puternic centru economic,universitar si turistic precum si un mare nod ferovia???!!!
raspuns:de nicicand!!!!!!!!!!
confumdam orasele se pare!
brasovul alaturi de timisoara,iasi,cluj,constanta si craiova face parte din categoria oraselor mari si cele mai importante ale tarii(fireste alaturi de capitala) si va fi una dintre capitalele regionale.
sa nu exageram cu sibiul!o fi vrand duplicitarul de johanis dar nuprea ii merge.
si ca sa revenim la trenuri,nici aici nu sta superb.
sunt convinsa ca re de asta vara a fost trasat fortat intre sibiu si mangalia;putea f bine sa fie si intre deva si mangalia sa dar a fost impus de la sibiu.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 20:46

RE de Sibiu-Mangalia avea totusi o logica. Deva oricum era deservita pentru litoral de sezonierul Aradului (ma rog, nu sezonier, dar in fine, pricepeti ideea) pe cand Sibiul nu mai avea nici o conexiune spre mare de cativa anisori buni.

Indarat la subiectul topicului, care stiti pana la urma daca se mai revigoreaza odata legatura Galati-Tg Mures (-Timisoara?) adica fostul 745/748? sau pana la urma renunta de tot si la trasa asa (de traditie, as putea adauga?)
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 21:06

ATM a scris:

Indarat la subiectul topicului, care stiti pana la urma daca se mai revigoreaza odata legatura Galati-Tg Mures (-Timisoara?) adica fostul 745/748? sau pana la urma renunta de tot si la trasa asa (de traditie, as putea adauga?)
Nu va mai fi , nici Galati-Tg Mures nici Galati-Timisoara , pe 501 vor fi 3 Regio Marasesti-Miercurea Ciuc si 1 IR Brasov-Adjud , atat , nimic mai mult (bine vor mai fi cateva Regio care raman la Ghimes si Comanesti dar alea nu se pun , am enumerat trenurile care merg cap-coada pe 501)

@manuela , daca taceai filozof ramaneai , Craiova mai importanta ca Sibiu ? hai ca e buna asta . lol! 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 21:21

cristi CFR a scris:
adirmvl a scris:


Teritoriul: Ungaria e plata ca o femeie fara tate, in timp ce la noi sint destule zone dificile dpdv al reliefului, deci e mai usor sa ai pe acolo o infrastructura care sa suporte viteze bune decat in multe zone de la noi.


Si Banatul e destul de plat, si de asta vitezele sunt tot mici, pe unele sectii se circula cu 30 km/h si cu 20 km/h ca pe Oravita - Anina...
Ce, vrei sa spui ca n-are tite?

E buna totusi propunerea sa mutam capitala la Viena. Atunci ei ar deschide un birou al guvernatorului la Brasov nu-i asa?

Brasovul de exemplu mi s-a parut ca sta mai bine la infrastructura, are unele strazi cu sens unic :shock: de cite 6 benzi, are legaturi rutiere si feroviare spre toate zonele tarii, desi centrul topografic al tarii e mutat putin din zona fagarasului, nu doar din cauza titei de la Beba Veche ci si a coarnelor de pe la Halmeu si Darabani a Sulinei si etc.

Plus ca Brasovul e mai aproape de valea Prahovei nu?

Problema nu e sa mutam capitala la Viena, ca poate ar vrea si ei ca mai au inca arhivele, problema e daca vor astialalti sa lase capita acolo, astia din capitala actuala... de la Berlin.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3260
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6379
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 21:27

dan tm a scris:
Ce, vrei sa spui ca n-are tite?
Are tite si inca multe pe la Vinga Cool 
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
phnegativ



Numarul mesajelor : 170
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2196
Data de inscriere : 31/05/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 21:39

Io tot n-am inteles .... cum se spune corect, Brasov sau Iasov?? Smile
Sus In jos
http://www.facebook.com/andrei.ferche
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 21:46

Orasul Stalin suna cel mai bine.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6146
Reputatie : 8042
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 22:11

Acum nu prea mai are haz faza cu Iasovul. Pe vremea lui Ceausescu, in schimb, se cam aplica.

Karpaty, cam e mai important Craiova decat Sibiul. Populatie, influenta, infrastructura (feroviara), e si aproape de Dunare. Din pacate nu prea mai are importanta ultimul aspect, dar cum UE e hotarata sa bage bani si in transportul fluvial...
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 22:40

Craiova este mai importanta decat Sibiul din urmatoarele motive :

- are un numar de locuitori aproape dublu;
- un PIB total mai mare decat in Sibiu desi Sibiu are un PIB/LOCUITOR mai mare decat Craiova;
- Craiova este capitala regiunii SUD si capitala simbolica a Olteniei;
- Sibiul are avantajul ca trece DN1 prin el care este dupa cum stiti si voi cel mai mare trafic, un aeroport tranzitat de un nr. mare de pasageri si multi turisti romani si straini;
- Craiova este mai folosita la transportul feroviar doar ca in Romania prezenta nu mai are aceiasi importanta ca in trecut;

Daca voi avea ocazia voi prezenta IMPORTANTA LOCALITATILOR dupa rang in Romania in anul 1996 si difera in functie de un ECART DE VARIATIE. Atunci (in 1996) dupa Bucuresti era Timisoara. Constanta si Tulcea sunt singurele localitati care au acces la toate tipurile de transport : rutier, feroviar, aerian, maritim, fluvial.  

Daca nu as fii invatat la GEOGRAFIE (in special geografia serviciilor de transport) urma cu o perioada nu as fii stiut aceste aspecte.  Doar ca in prezent ierarhia localitatilor s-a schimbat mult in defavoarea transportului feroviar.

Detaliile le-am trecut la rubrica : Discutii generale despre transport.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 23:31

Serviciile de transport s-au mai schimbat de acum 20 de ani de când ai făcut tu școala Laughing 
Nu știu cum poate fi definită importanța unei localități... eu aș fi de acord, dacă ar fi musai să mutăm capitala, să ajungă la Brașov, pentru că în jurul Brașovului e ditamai câmpul, ai loc să extinzi orașul spre Bartolomeu, Hărman... pe când de în jurul Sibiului sunt dealuri și munți.
Administrația locală din Brașov mi se pare dezastruasă... sensurile alea unice cu 6 benzi și giratoriile pe străzi cu 8 benzi sunt criminale (la propriu, mulți pietoni au sfârșit pe trecerile alea de pietoni), e un oraș gândit strict pentru mașina personală. Bine, Brașovul a fost și ,,remodelat" de to'arășu, spre deosebire de Sibiu care, fiind mai mic și mai lipsit de industrie, a scăpat mai ieftin. Pe când Brașovul avea Roman, avea Rulmentul, Tractorul, MARUBul, fabrica de avioane, o avicola măricică alături, avea și Poiana Stalin unde veneau străini și era și ditamai nodul feroviar. Automat avea nevoie de oameni ,,din afară", mai ales din Moldova cea săracă, ăștia aveau nevoie de blocuri în care să stea... așa că a ieșit ce a ieșit, un fel de București la scară mai mică.

Cu toate astea, dacă ar trebui să mă mut într-unul dintre cele 2 orașe, m-aș muta la Sibiu. Brașovul a cam devenit de fițe, manelele răsună peste tot... e un București mai mic. Pe când la Sibiu nu se uită lumea urât la mine dacă am plete și merg pe o biclă de 300 RON.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1576
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3417
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Mar 15 Oct 2013, 23:56

Dr2005 a scris:
Serviciile de transport s-au mai schimbat de acum 20 de ani de când ai făcut tu școala Laughing 
Nu știu cum poate fi definită importanța unei localități... eu aș fi de acord, dacă ar fi musai să mutăm capitala, să ajungă la Brașov, pentru că în jurul Brașovului e ditamai câmpul, ai loc să extinzi orașul spre Bartolomeu, Hărman... pe când de în jurul Sibiului sunt dealuri și munți.
Administrația locală din Brașov mi se pare dezastruasă... sensurile alea unice cu 6 benzi și giratoriile pe străzi cu 8 benzi sunt criminale (la propriu, mulți pietoni au sfârșit pe trecerile alea de pietoni), e un oraș gândit strict pentru mașina personală. Bine, Brașovul a fost și ,,remodelat" de to'arășu, spre deosebire de Sibiu care, fiind mai mic și mai lipsit de industrie, a scăpat mai ieftin. Pe când Brașovul avea Roman, avea Rulmentul, Tractorul, MARUBul, fabrica de avioane, o avicola măricică alături, avea și Poiana Stalin unde veneau străini și era și ditamai nodul feroviar. Automat avea nevoie de oameni ,,din afară", mai ales din Moldova cea săracă, ăștia aveau nevoie de blocuri în care să stea... așa că a ieșit ce a ieșit, un fel de București la scară mai mică.

Cu toate astea, dacă ar trebui să mă mut într-unul dintre cele 2 orașe, m-aș muta la Sibiu. Brașovul a cam devenit de fițe, manelele răsună peste tot... e un București mai mic. Pe când la Sibiu nu se uită lumea urât la mine dacă am plete și merg pe o biclă de 300 RON.
Sincer nu-ti mai exprima parerea personala ca stim cu totii , e una mereu opusa celorlalti dar se pare ca obtii adepti pe zi ce trece , continuati ca din cauza unei astfel de mentalitati se duce d***u tara asta .....Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
Mereu aberezi cu distanta Bucuresti Brasov ca trebuie trenuri de 40 de vagone si cate 30 pe zi ca in rest sa fie 1 pe zi , e afla ca mai trebuie sa accepti si parerea altora nu numai tu ca esti miez din Bucuresti , poti sa te muti si la Paris tot menatlitatea asta o vei avea.
Ar fi calatori la un numar mare de RE cu actualul mers al IRurilor dar nu dom'le ca daca *rost*i dau bani mai bine tii 3 vagoane full decat 10 cu grad de ocupare 80% , nu?
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Despre oportunitatea mutarii capitalei   Astazi la 10:39

Sus In jos
 

Despre oportunitatea mutarii capitalei

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Cateva cuvinte despre Amaryllis
» Cateva cuvinte despre Anthurium(Floarea-Flamingo)
» Cateva cuvinte despre Hibiscus(Trandafir-de-China)
» Despre palmieri...
» Carti despre locomotive/vagoane
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-