Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Lun 14 Oct 2013, 15:01

Un subiect aprins care apare in mai toate discutiile despre trenurile din Romania, din acest considerent m-am decis sa il deschid separat.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8037
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Lun 14 Oct 2013, 15:45

Foarte buna idee!

Pai ar fi asa:
-Cluj-Valcea-Cluj, Craiova-Sibiu/Brasov. As zice si cele doua care leaga Bucurestiul de Valcea, dar cand am mers cu Pausa avea ceva calatori;
-o idee pe care am mai vazut-o pe forum ar fi taxarea la pret de RE pe distante mai scurte de 100 de km pe IR-uri;
-taxarea la pret de RE pe distantele cu viteze mici intre doua statii, vezi Valea Oltului si bucatile de pe 200 si 300 pe care se lucreaza, unde vitezele sunt jenante. Spre exemplu, daca vreau sa merg de la Medias la Blaj cu IR-ul sa platesc tarif de RE.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1576
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3415
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Lun 14 Oct 2013, 16:15

Propun si eu cateva trenuri ce ar trebui facute RE :
Bucuresti-Bicaz
Bucuresti-Galati (Fostul tren de noapte R7392/5022 fara retur dar se poate face ar avea calatori , actualul 572  573 dar si 1571/1572)
Bucuresti Pitesti o pereche la ora buna pentru flux mare de calatori
Bucuresti Craiova 1595 1596 sau alta pereche
Galati-Iasi 1863/64/65/66
fostul Galati-Cluj 1870/1871
Bucuresti sighet 1643/1644
Satu Mare Mangalia retrogradat la RE intre Ploiesti Sud si Mangalia + Satu-Mare Dej
Bucuresti Timisoara 1621/1622 pe ruta actuala pe 212 918 (Ilia-Lugoj-Buzias-Timisoara)
Timisoara Baia Mare Oradea CLuj
Bucuresti DEva
Bucuresti Drobeta Turnu Severin
Si cele de pe 201 cum zice si admirlv mai sus plus cate alte exemple din care CFR poate scoate bani frumosi si ar avea trenrui cu 8 10 12 vagoane si belete taiate dar daca nu ii duce capul vai de picioare. Razz Razz 
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2307
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 01:12

In primul rand la toate IR care circula acolo unde sunt lucrari de modernizare ale linilor si care genereaza intarzieri mari-nesimtite : Sighisoara - Teius - Simeria si Arad - Radna.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8037
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 01:24

Corect. Pe bucatile de traseu pe care nu e indeplinita viteza comerciala pentru IR (parca 45 de km/h), fie din cauza lucrarilor, fie din cauza mersului facut cu dosul (vezi 1728, care de la Sibiu la Valcea are o viteza de vreo 38 km/h) trebuie sa fie emise bilete in regim de RE.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3565
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:19

Toate trenurile pe relatia Deva - Simeria.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:22

IC 521!
IC 531 !
IC 472!
IC 346!
Rang IRE!
Luna .. pe Deva-Simeria poti sa te urci in orice tren vrei tu,ca nu vine nasul sa iti controleze biletul Smile.. La majoritatea se schimba nasii ori in Deva,ori in Simeria ..
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6482
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:28

Cand am fost pe acolo cu trenu', a venit nasu', chiar dupa iesirea din Simeria.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8037
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:29

DUAL, chefere-ul nu are IRE. Doar IR si IRN.

Dar da, IC-urile nu-si au rostul in Romania.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:38

cortexedge a scris:
Cand am fost pe acolo cu trenu', a venit nasu', chiar dupa iesirea din Simeria.
Cu ce tren ? La regio urile alea de Arad vin .. la astealalte nu prea..

@ adirmvl IR cu mers mai selectiv atunci Smile..
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6143
Reputatie : 8037
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 02:46

Pai ar fi o treaba. IRE-urile sa fie pentru IR-uri ce sunt RE-urile pentru R-uri. Smile

Abia astept sa bage strainii trenuri pe la noi pe coridor sa vezi atunci scandal pentru intarzieri. Twisted Evil 
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 08:42

Coridoarele sunt, totuși, gândite mai mult pentru marfă, chiar dacă există Core Network și pentru călători. Dar dacă nu ne grăbim cu reabilitarea coridorului și intră Serbia în UE... degeaba mai modernizăm noi coridoarele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 10:02

DUAL a scris:
IC 521!
IC 531 !
IC 472!
IC 346!
Rang IRE!
Da, dar trebuie hotarare de guvern Wink . Si eu am sustinut introducerea acestui nou rang care este mai aproape de adevar decat rangul IC si diferentiaza mai bine si trenurile IR prezente dar si viitoare. Iar tariful sa fie exact acelasi ca la IR ca doar nu o sa avem IRE-uri cadentate la 2 ore intr-o directie si nici dublate la 30' de un IR mai ieftin.



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Mar 15 Oct 2013, 10:15

N-o să se facă. Câtă vreme au clienți dispuși să dea atâta bănet, tot IC vor rămâne.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Sam 19 Oct 2013, 22:28

Considerand ca nu au alte variante viabile - cel putin pentru distantele lungi - nu prea au de ales calatorii.
Baiul e ca o gandire similara s-a aplicat si cand CFR:
-a modificat cam toate acceleratele in rapide (in 1995)
-a impus trenurilor IR de lung parcurs niste grafice rusinoase pe Valea Prahovei, acu 2-3 ani (cu lucrarile la linii)
-tranteste curse la te miri ce ore care nu satisfac nevoile cetatenilor in general.

E drept, oamenii nu au variante viabile la momentul respectiv - insa cu timpul nemultumirea lor e speculata de un privat cu simt intreprinzator (fie el TFG sau C&I sau altul de aiurea) si...apar alternativele. Asa cum au aparut o mie si una de firmulite de transport rutier - la inceput cu un microbuz deselat, mai apoi cu doua, trei, apoi autocare cadentate...Dupa umila-mi parere, cam asa se va intampla si cu aceste IC-uri, vor aparea alternative, si clientii se vor duce fara a se uita inapoi. Daca , intre timp, CFR-ul nu miroase trendul calatorilor si ia masuri pentru contracararea efectelor negative.

Dar deh, am avut parte de o ieftinire/retrogradare (oarecum...) cand rapidele au fost trecute la IR. Mai coafata (coroborata cu scumpirea tarifului de accelerat), mai ciuntita, mai cu costuri ascunse (tarifarea pe segment) dar in acte , daca e luat cineva la-ntrebari, poate dovedi ca-i ieftinire.  Plus retrogradarea IC-urilor de Galati. Ceva-ceva s-a miscat, dar nu suficient.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri    Astazi la 10:25

Sus In jos
 

Propuneri si discutii despre necesitatea retrogradarii unor trenuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Discutii despre vagoane.
» Carti despre locomotive/vagoane
» Poze comice cu/despre trenuri!
Pagina 1 din 4Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-