Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
cfr500



Numarul mesajelor : 1924
Varsta : 25
Reputatie : 3790
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 27 Apr 2012, 22:03

DUAL a scris:
Electrificarile astea nu prea au rost,ca nu este marfa.

karpaty a scris:
In prezent daca ar fi sa am o putere eu as electrifica :
-200 Brasov-Vintu de Jos
-310 Arad-Oradea
-402 Oradea-Halmeu
!-405 Tirgu Mures-Deda
!-600 Faurei-Nicolina asta ar fi ok daca ar face parte Rep Moldova din Romania.
!-800 Agigea-Mangalia ,ok si dublata pe alocuri pt sezoniere.
!-901 Chitila-Craiova ok daca ar fi unita Valcea cu Valcele,ca sa muti o parte din traficul de pe M300
-208 Sibiu-Copsa Mica
-511 Veresti-Botosani
.
! au mentiuni speciale.
De exemplu pe 511 GFR-ul are cazane si CFR Marfa cara fier vechi si daca sectia ar fi electrificata Malaxa 900 :adrezina: ar disparea si s-ar introduce o rama electrica la fel si pe alte sectii.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 27 Apr 2012, 22:38

Cate trenuri pe zi de marfa are 511?
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5500
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 28 Apr 2012, 07:18

De CFR Marfa maxim 2 pe saptamana .
Luna asta au plecat 2 trenuri si au sosit 4 .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 28 Apr 2012, 14:16

Ala nu prea e motiv de electrificare.La noi pe M207 de cand cu autostrada pacii,am vazut ca au plecat mai multe trenuri cu zgura.Acum au inceput sa care zgura cu camioanele,probabil pentru zonele mai apropiate pentru care nu se justifica incarcarea/descarcarea din vagon.Dar in cea ce priveste traficul spre combinatul siderurgic acesta a scazut foarte mult,la cateva trenuri pe saptamana,nu stiu exact cate ca in general circula noaptea,si eu tot noaptea pe la 10 cand veneam de la Barcea le prindeam.Daca nu era electrificata linia probabil ramanea la fel
Sus In jos
IonutChircu



Numarul mesajelor : 767
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3269
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 02 Iul 2012, 00:24

Chitila


IMG_1404 by okhiu, on Flickr
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
mirceamilitaru



Numarul mesajelor : 18
Reputatie : 1653
Data de inscriere : 16/06/2012

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 13 Iul 2012, 05:07

urmeaza 912
craiova calafat
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1886
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: electrificări   Mar 21 Aug 2012, 12:34

Da, asta am citit-o și eu pe undeva, nu mai știu pe unde, dar că există la Ministerul Transporturilor în niște sertare dospite proiecte mai vechi de-ale lu Ceașcă, care din cauza Revoluției nu au mai fost continuate, adică electrificarea magistralelor principale (cele care se termină în două zerouri): știu foarte sigur de continuarea M 400 de la Dej până la Satu Mare, de M 300 de la Cluj Napoca la Oradea (până la Baciu Triaj e electrificat și se și folosește + stâlpii de elctrificare pe ambele părți până dincolo de Mera). Și știu sigur, că se mai proiecta și Satu Mare - Oradea - Arad - Timișoara (această ultimă portțiune se și folosește și azi), iar pe siteul Ministerului de Transport am găsit un proiect de electrificare Timișoara - Stamora Moravița. Fiind transilvănean, nu cunosc proiectele din celelalte regiuni, dar tot pe site-ul mai vechi al Ministerului Transporturilor, datele acestea probabil s-au șters odată cu schimbarea ministrului, Craiova - Calafat, București - Giurgiu - asta cred că prin Videle nu se va realiza (fiind o variantă ocolitoare), pentru că se dorește reabilitarea variantei originale, mai scurte prin podul Grădiștea (pe anumite porțiuni încă de pe acum e deja) dublu electrificat cu BLA fiind coridor european, Constanța - Mangalia - cred că până la Agigea e gata, Tecuci - Barboși - cred că e gata în totalitate, București - Pitești - Râmnicu Vâlcea - Sibiu - Vințu de Jos - foarte interesant, electrificare între Pitești - Râmnicu Vâlcea, am scris odată la Minister, o fi asta adevărat, dar nu mi s-a răspuns, cred că s-a schimbat ministrul, și oricum e o totală debandadă prin birouri, unii desenează trasee pe-aici, alții pe-acolo, un ministru are proiecte pe-aici, altul pe-acolo, deci vă dați seama, prioritățile se schimbă de la ministru la ministru, nu există nic un fel de continuitate... și cam atât era pe site-ul Ministerului, site mai vechi, din păcate nu l-am fotografiat, nu știam că vin alte vremuri și că totul se va șterge într-o zi... Dar sunt fericit: liniile pentru care există proiecte de electrificare, cu siguranță că nu vor fi închise (nici nu figurează nici unul pe celebra listă FMI)

Și, ca să conchid cu ideea mea fixă, eu personal cred că electrificări noi nu se vor mai face decât pe coridoarele europene. Nu cred. Sunt sigur de aceasta.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10898
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 21 Aug 2012, 15:08

Ceausescu dorea ca pana in 2005 sa se electrifice toata reteaua de cai ferate a Romaniei.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1886
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect: azi   Mar 21 Aug 2012, 16:00

Proiectele Ministrului Transporturilor se opresc la media europeană de 50% (și zic eu foarte bine), azi avem electrificare în proporție de 37%, în timp ce există țări din Europa sub acest procentaj, de exemplu: Danemarca cu doar 23%, și acolo nici nu există nici un proiect de electrificare pentru viitor! Deci noi stăm un pic mai bine! Desigur Elveția cu 100%, altă viață, însă să nu uităm, că Elveția nu are decât linii internaționale...
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1886
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 23 Aug 2012, 12:52

Am și eu o întrebare. De ce sunt așezate stâlpii de electrificare la 50 m distanță chiar și pe linie dreaptă? De ce nu 100?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 23 Aug 2012, 13:09

Pai gindeste-te, trebuie intins firul iar la o asemnea deschidere ce tensionare ar trebui sa suporte ca sa ramina rigid?
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1219
Varsta : 21
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 2889
Data de inscriere : 21/07/2012

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 23 Aug 2012, 14:17

in speranta ca nu sunt off-topic va intreb la ce inaltime e firul, cat e de inalt stalpul si ce distanta este intre firul mesager si catenara? o da... inca una: cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie?
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 23 Aug 2012, 14:24

lapsanszkitamas a scris:
cam ce distanta este intre doi stalpi? sau depinde de situatie?

Depinde. In linie dreapta sint 50 de metri, vezi ca s-a pomenit despre asta un pic mai sus. In curba, in schimb, cu cat e mai stransa curba, cu atat e mai mica distanta intre stalpi.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1886
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 23 Aug 2012, 15:06

La înălțime tare interesant e treaba! (chiar și în tunelul de sub Canalul Mânecii dintre Paris - Londra pantografele la intrarea în tunel se ridică un pic în sus în mers) Cutreierând prin toată țara, la trecerile la nivel pe linie electrificată am găsit tăblițe de la 3,50 m, până la 4,50 m înălțime. Chiar atât de mare o fi diferența?

Legat de această temă recomand în atenția DVS un scurt filmuleț în 2 părți cu titlul: "defectarea și remedierea imediată a pantografelor" - filmuleț didactic de specialitate de la școala de mecanici de locomotivă din Ungaria, dar cred că din imagini se înțelege totul.

http://www.youtube.com/watch?v=2izwADrxrKc

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kvUyURLL6Q0&feature=relmfu[/youtube]


Ultima editare efectuata de catre Czirjak Arpad in Joi 23 Aug 2012, 16:24, editata de 2 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6147
Reputatie : 8043
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 23 Aug 2012, 15:13

In al doilea clip, la 01:00 se vede cum e coborat pantograful. De ce?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Astazi la 12:29

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 6 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-