Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AutorMesaj
tcm

avatar

Numarul mesajelor : 412
Varsta : 22
Localizare : Oradea ; Leeds (UK)
Reputatie : 1631
Data de inscriere : 27/06/2014

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 15 Iun 2015, 20:18

Stalpi de catenara pe M300 , asteptand electrificarea care nu se mai face.

offtopic In judetul Cluj am vazut ca exista treceri la nivel cu calea ferata care dau direct in campuri si sunt dotate cu instalatii luminoase si acustice , iar in Oradea pe linia Oradea Vest-Episcopia Bihor la trecerea pe unde merg tirurile catre vama Bors (loc cu accidente destul de frecvente) este crucea Sf.Andrei.
Sus In jos
riciu

avatar

Numarul mesajelor : 747
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3416
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 17 Iun 2015, 17:55

Parerea mea este ca daca ai fire mai scurte (gen la 8-10 stalpi, versus la 12-15), contribuie la scaderea sansei ca la viteze mari, pantograful sa agate firele, in sensul ca daca sunt mai lungi firele, tensiunea in fir (nu ma refer la tensiunea electrica) este mai mica, deci posibilitatea ca firul sa se "balangane" la viteze mari e mai mare.

Asta aviz comentariul a unei postari de mai sus.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10260
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13191
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 17 Iun 2015, 21:21

riciu a scris:
Parerea mea este ca daca ai fire mai scurte (gen la 8-10 stalpi, versus la 12-15), contribuie la scaderea sansei ca la viteze mari, pantograful sa agate firele, in sensul ca daca sunt mai lungi firele, tensiunea in fir (nu ma refer la tensiunea electrica) este mai mica, deci posibilitatea ca firul sa se "balangane" la viteze mari e mai mare.

Asta aviz comentariul a unei postari de mai sus.

Impropiu spus in curbe stalpii sunt montati si la 20m unu de celalalt si nu se rup pantografe firul de contact are contragreutati pentru ai asigura rigiditatea
Sus In jos
romero69

avatar

Numarul mesajelor : 6
Varsta : 47
Localizare : Satu Mare
Reputatie : 2877
Data de inscriere : 15/11/2009

MesajSubiect: Electrificare.   Mier 16 Noi 2016, 16:00

Indiferent de pareri pro sau contra electrificarea oricarui tronson de linie este un castig.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 11 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-