Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
discoid21



Numarul mesajelor : 250
Localizare : Oradea
Reputatie : 3003
Data de inscriere : 14/07/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 20 Iul 2009, 23:03

Pisti91 a scris:
Citat :
Eu cred ca electrificarea liniei Oradea - Cluj nu e necesara.
Electrificarea zonei ar necesita foarte multi bani, cum ati zis si voi, ar trebui ca tot infrastructura sa fie reconstruita, dar atunci se vor pierde multi bani si fara rost, ca la CFR aproape nimic nu merge in profit.

Cred și eu că pe termen scurt ar fi o mare pierdere, dar pe termen lung? Chestia e că rezervele mondiale de petrol sunt tot mai puține, astfel și prețul va fi tot mai mare. Pe când energia electrică se poate produce din surse ieftine și inepuizabile. Mă gândesc, oare care va fi situația petrolului și a poluării peste 20 de ani și ce atitudine va lua CFR-ul (printre alți consumatori de produse petroliere).

Costache Mihail a scris:
Citat :
Ai dreptate. Poate ca acele schimbari de care zici tu, ne va afecta si pe noi, prin faptul ca pasiunea pentru trenuri va dispare. Sau poate vom trai din amintiri. Si totul o sa coste, asa cum costa si acum sa te plimbi cu un tren de epoca. Chiar acum 2 zile am vazut la Stirile Kanal D, ca o plimbare cu trenul regal de la Bucuresti la Snagov, costa 7.500 $.
Am citit articolul acela cu trenul regal. Mmda, acela e doar un exemplu de tren de epocă. Pasiunea va costa foarte mult, peste limitele oamenilor de rând, ca și noi, cum a zis și Dan. Când am călătorit pe mica porțiune din Slovacia, parcă nu am mai auzit "muzica trenului", sau chiar dacă o auzeam, nu era așa de evidentă. Acesta e doar un început... poate că în țările vestice deja demult se folosesc linii sudate și vagoane cu izolație antifonică.
Dar sunt sigur că acel viitor sumbru de care vorbim, nu va fi prea curând la noi.
Se pare că asta vrea lumea, să ajungă cât mai repede de la gara A la gara B, în condiții de confort total. Dar oare se poate încadra discuția asta în acest topic?
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 26
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3389
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 10 Aug 2009, 17:16

Pe vremea cand linia Valcele - Ramnicu Valcea era in constructie, chiar daca era prevazuta pentru a fi realizata ca linie neelectrificata, era preconizata si electrificarea ei. Era destul de greu, pentru ca asta ar fi insemnat electrificarea liniei de la Pitesti la Curtea de Arges dar, mai ales, electrificarea liniei de la Caracal pana la Sibiu.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
zenox4500
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 105
Varsta : 61
Localizare : Caransebeș
Reputatie : 2839
Data de inscriere : 01/08/2009

MesajSubiect: Electrificare   Mier 02 Sept 2009, 20:23

Eu cred că electrificarea liniei Cluj - N - Oradea - Episcopia Bihorului este necesară , din următoarele motive :
-1 Folosirea de locomotive electrice mai puternice .
-2 Economisirea de combustibili petrolieri
-3 Întreaga magistrală 300 , ar fi electrficată , nemaifiind necesară schimbarea locomotivei la Cluj Napoca
-4 Alinierea la rețeaua de cale ferată a Europei.
Înainte de Revoluție , a fost aprobat devizul pentru electrificarea acestui tronson. A venit Revoluția și fondurile au fost transferate către ........ alte destinații .
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6488
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 02 Sept 2009, 21:10

Singurele parti din Romania care prezinta interes pentru "conducatori" par a fii Valea Prahovei si Marea.
In alte parti din tara, exista linii duble electrificate pe care se circula cu viteza limitata din cauza infrastructurii precare.
Romania e ca o bila aruncata cu putere pe vremea lui nea' Nicu, care a ajuns la apogeu, adica in varf prin anii '80, acum fiind in cadere libera.
Sus In jos
mariuskl



Numarul mesajelor : 125
Varsta : 27
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 2835
Data de inscriere : 25/07/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 02 Sept 2009, 22:07

Doar liniile care circula de la Bucuresti la munte si la mare sunt in conditii bune si recent renovate. Nu prea stiu linii care s-au refacut recent ( in ultimii 5 ani ).
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6488
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 02 Sept 2009, 23:12

Cam asta zic si eu.
Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!!
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4985
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 02 Sept 2009, 23:56

Nici pe Valea Prahovei nu se mergea chiar asa de rau...dar probabil s-a luat in considerare fluxul foarte mare de transport...Oricum, pana se va termina modernizarea aici, greu va fi..azi un prieten a intarziat 2 ore la Bucuresti, fiind aproape sa piarda programarea la ambasada...toata intarzierea aproape s-a acumulat pe sectorul Sinaia - Campina...Dar deja suntem off topic.. Very Happy
Sus In jos
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3082
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: istorie la Predeal   Dum 06 Sept 2009, 14:26

Sus In jos
srazvi



Numarul mesajelor : 665
Varsta : 36
Localizare : Arad
Reputatie : 3445
Data de inscriere : 20/07/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 07 Sept 2009, 03:41

cortexedge a scris:
Cam asta zic si eu.
Hai, Valea Prahovei trebuia renovata, dar magistrala 800?! Se circula cu 140 si inainte!!!
Era marea realizare a lui Ceausescu, era linie de 200 pe ora in 1984, acum e de 20 :bom: E doar o sursa de imbogatire a unora, daca lasau linia aceea cu mici reparatii era linie de 2 ore Bucuresti-Constanta cel putin inca doi ani. Intre timp se distruge Brasov-Teius, deja timpii au crescut cu mai mult de o ora, linia Sibiu-Brasov e inchisa, pot zice ca infrastructura pe liniile secundara e la pamant(limitare in livret de 10 km/h linie dreapta de campie)
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2908
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 02 Feb 2010, 18:30

As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2
sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa......

















*** Imaginile nu imi apartin ***
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 899
Varsta : 40
Reputatie : 3649
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 03 Feb 2010, 00:04

sorinucu a scris:
As avea si eu cateva intrebari legate de electrificare. Adica de ce nu se foloseste in gara 1, catenara din gara 2
sau de ce nu se foloseste in gara 3, catenara din gara 2, sau tot asa......

















*** Imaginile nu imi apartin ***

In statiile/zonele cu multe linii unde sunt f multe semnale, incrucisari de linii, macaze,etc. s-a optat suspendarea catenarei de grinzi metalice cu zabrele pentru a facilita vizibilitatea!Pentru a avea( sa-i zicem asa) ,,camp deschis" in a observa mai bine semnalele optice, macazele, etc.!Sunt zone unde vizibilitatea este fie redusa datorita conjuncturii caii( serpuire/serpentine, rampa/panta), fie sunt prea multe linii si atunci se incearca eliminarea stalpilor de beton-armat care in lung de linie privind in unghi strans, obtureaza vizibilitatea ampla a liniilor, sau arealului din zona acestora!
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2908
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 16 Iul 2010, 11:28

Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ?
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10902
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 16 Iul 2010, 17:48

sorinucu a scris:
Nu stiti oare, s-a electrificat sectorul Independenta - Barbosi ?

Da. Aceasta portiune este electrificata
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4985
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 16 Iul 2010, 18:44

Deci pana la urma....cat la suta e electrificat intre Barbosi si Tecuci? Cati km sunt electrificati? cati nu sunt?

_________________
Sus In jos
buldozer2



Numarul mesajelor : 347
Varsta : 30
Localizare : Buzau
Reputatie : 2992
Data de inscriere : 05/10/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 16 Iul 2010, 18:59

Cam toata distanta Tecuci - Barbosi mai putin cativa km in zona Hanu Conachii!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Astazi la 13:53

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 2 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-