Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 754
Varsta : 30
Localizare : Iasi
Reputatie : 3654
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Lun 14 Oct 2013, 13:32

ctln1991 a scris:
Depourile Oradea si Sibiu au fost ultimele care au renuntat la locomotivele cu aburi... De ce nu cele aflate in Moldova (ca regiune)?
Ia mai gandestete.
In Moldova depoul cel mai modern fost Adjud-ul,a primit primul diesel in parc(pe vremea cand apartinea de reg Iasi ) apoi cand sa infiintat regionala Galati si a fost transferat la Galati urmatorul depou care a primit diesel a fost Pascani.
Electricele a venit relativ tarziu... .
Sus In jos
Jhonyla

avatar

Numarul mesajelor : 1387
Reputatie : 3828
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 15 Oct 2013, 09:55

era vorba sa electrifice linii si prin zona timisoara nord
era scris mare pe un panou
din pacate nu s-a mai realizat iar panoul a disparut de ceva vreme (de 4 ani cred)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 15 Oct 2013, 22:02

Unde a fost panoul ala? atunci cind ziceau ca o sa electrifice pina la Stamora Moravita?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10115
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13009
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 13:48

Oare creste viteza pe Tecuci-Barbosi la 100km/h sau nu permite linia?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11161
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 13:57

Viteza maximă e 70 km/h
Ce legătură are electrificarea liniei cu ridicarea vitezei maxime?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10115
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13009
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:10

Pai are cresc tonajele si ar trebui sa creasca si viteza!!
Compara puterea la o locomotiva EA5100 fata de un LDE2100
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11161
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:12

Păi dacă linia ar rezista la viteze de 100 km/h, atunci s-ar fi mers și până acum cu 100. Părerea mea.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6521
Reputatie : 8670
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:16

Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11161
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:19

Cu 70 e acum în livret. Nu am la îndemână un livret mai vechi să văd cât era înainte. Dar am o presimțire că era mai mult.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 13988
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17429
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:46

Parca era cu 100 maxim pe 704 , nu sunt sigur , pana termina ei electrificarea o sa scada la 50 .  Laughing 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11161
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 14:49

O să fie mare contrastul înte Tecuci - Barboși, dublă electrificată și cu viteză maximă 50 km/h și Tecuci - Bârlad, simplă neelectrificată și cu viteză maximă 120 km/h
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11161
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 24 Ian 2014, 15:28

adirmvl a scris:
Vlad, pentru 70 e proiectata linia, sau cu 70 se circula acum? Ca asa mai zicea cineva pe forum si de Medgidia-Tulcea ca normal suporta si 100, dar la cata grija au avut de ea in ultima vreme nici un tren de calatori nu parcurge 144 de km in mai putin de 2h41'.

În 2000 era:
Tecuci - Vameș - 80 km/h
Vameș - Barboși - 70 km/h.

Și, paradoxal, pe Tecuci - Bârlad, viteza maximă era 100 km/h (mai puțin ca azi)
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3563
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 27 Iun 2014, 00:17

Va salut!
Ma urmareste de mult timp o problema la electrificarile pentru liniile reabilitate. Mai demult, am pus o intrebare pe forum, cum daca are cunostinta careva de unde provin toate materialele pentru lucrari, adica sine, traverse, sarmele, pilonii... daca sunt de productie proprie sau nu. Nu am primit niciun raspuns, poate ca este mult de sapat pana sa se afle ceva.
Revin la problema mea: daca ati observat, la clasica electrificare CFR, firele de contact, prevazute la capete cu contra-greutati erau intr-un interval decent de 12-15 stalpi. Ma uit pe Youtube la linii de mare viteza din Europa si vad ca acest standard se respecta.
Bun. De ce la linia Bucuresti-Ploiesti, aceste fire sunt intr-un interval de 4-5 stalpi... Nu ca ar da bine vizual pt cel care calatoreste cu trenul, sa vada tot timpul contra-greutatile, ancorele etc... dar ma gandesc mai departe, de ce s-a vrut o astfel de sfortare?
Sus In jos
http://rrt-group.com
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7764
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10516
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 27 Iun 2014, 01:01

Salut .. tot ce tine de infrastructura este aproape 100% romanesc Smile .. Piatra sparta din carierele romanesti,materiale geotextile realizate in Bucuresti,si alte locatii in tara .. Traversele sunt realizate in integralitate in tara sub tehnologie patent straina ..
Se folosesc traverse de tip Vossloh si Pandrol(practic acestea sunt prinderile,asemanatoare gen K,W14,etc) si sunt produse de Metabet Pitesti sau Prebet Aiud,si pe la Iasi mai era ceva intreprindere..
Sinele sunt de import,si vin ori din Polonia ori din Austria ..
Stalpii de tip profile HEA (sau HEB) vin de pe la turci,sau alte tari europene .. Trebuia sa producem si noi acest tip de profil la Hunedoara,dar se pare ca nu in viata asta ..  :roll: 
Elementele de prindere a catenarei+catenara,imi sunt necunoscute..
Poti sa postezi un astfel de film in care nu se folosesc contragreutatile pentru tensionarea catenarei ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 13590
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15882
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 27 Iun 2014, 08:36

Contragreutăți se folosesc peste tot... dar există diverse moduri de ,,mascare" a lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 10 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-