Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 28 Feb 2013, 08:10

Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ? Laughing

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 28 Feb 2013, 08:33

cristi_tgv a scris:
Imi poate spune cineva daca podul Calafat Vidin e facut cu linie dubla feroviara?
Eu unul cred ca asa era normal linie dubla dar te poti astepta la orice...
Podul Calafat-Vidin
Am gasit...un fir

Un singur fir este. Si de la Golenti la pod tot un singur fir a fost construit.
Idem si la Bulgari.
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2884
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 01 Mar 2013, 16:42

Karpaty a scris:
Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ? Laughing


Sunt socat de intrebarea ta... Cand faci un pod serios sau in general o lucrare de aceasta anvergura nu te gandesti pentru urmatorii 10-15 ani; trebuie sa te gandesti ca podul sa fie circulabil si sa foloseasca nevoilor urmatorilor 100 de ani. Daca tot il faci, sa-l faci ca lumea. Poduri, tunele, sosele, cai ferate, aeroporturi samd nu se fac gandindu-te la urmatorii cativa ani....
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12474
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15640
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 01 Mar 2013, 16:44

riciu a scris:
Karpaty a scris:
Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ? Laughing


Sunt socat de intrebarea ta... Cand faci un pod serios sau in general o lucrare de aceasta anvergura nu te gandesti pentru urmatorii 10-15 ani; trebuie sa te gandesti ca podul sa fie circulabil si sa foloseasca nevoilor urmatorilor 100 de ani. Daca tot il faci, sa-l faci ca lumea. Poduri, tunele, sosele, cai ferate, aeroporturi samd nu se fac gandindu-te la urmatorii cativa ani....

Da corect , te gandesti la viitor , dar si pe viitor este de ajuns linie simpla si electrificata .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 01 Mar 2013, 16:49

Faci pila mai mare să mai poți adăuga o grindă pentru firul 2 atunci când va fi cazul (vezi viaductu Topolog). Să faci pod de linie dublă când în următorii 50 de ani o să fie simplă nu se merită.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2884
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 02 Mar 2013, 15:36

Da, poate trebuie schimbate niste sine, poate cine ce trebuie facut... Nu e mai simplu sa ai un back-up? Cat mai costa sa mai faci un fir, daca tot ai investit in pod?

Ce spuneti voi e din ciclul "citesti si te crucesti". Eu ca neica nimeni si ma gandesc la chestii de back-up si ditamai specialistii nu se gandesc? (ma refer aici la cei care proiecteaza podul). Mai mult pe tema asta nu are rost sa adaug. Multumesc de intelegere.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2029
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4663
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 02 Mar 2013, 16:03

Se pare ca linia din Bulgaria e foarte sinuoasa si are pante mari, astfel incit nu e economica dublarea ei. Prin urmare, nici podul nu s-a proiectat pentru cale dubla.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 02 Mar 2013, 16:05

Nu e nevoie să faci un fir în plus pe pod (oricum ți-l fură țiganii în juma' de oră dacă e nefolosit), e de ajuns să faci pilele mai alte ca să poți să mai adaugi o grindă pentru un fir când va fi cazul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Cont dezactivat



Numarul mesajelor : 582
Varsta : 50
Reputatie : 2471
Data de inscriere : 05/11/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 21 Mar 2013, 16:01

O mica parte din ceea ce inseamna Electrificare C.F.R. S.A.
http://www.youtube.com/watch?v=f9BJBhR6IoE&feature=youtu.be
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 10:32

O hartă cu liniile electrificate din România


Ultima editare efectuata de catre Vlad in Sam 12 Oct 2013, 11:03, editata de 1 ori
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3256
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6373
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 10:47

Ai uitat Golenti - Vidin si Ciulnita - Calarasi Smile
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10896
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 11:04

Am modificat. Mulțumesc de observație.
Sus In jos
cristi_tgv



Numarul mesajelor : 130
Varsta : 35
Reputatie : 1285
Data de inscriere : 07/10/2013

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 14:45

Aoleo !
Prin partea de Nord - Vest nimic electric...
Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1923
Varsta : 25
Reputatie : 3787
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 15:13

Depourile Oradea si Sibiu au fost ultimele care au renuntat la locomotivele cu aburi... De ce nu cele aflate in Moldova (ca regiune)?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Sam 12 Oct 2013, 16:45

Pentru că cele din Moldova au primit electrice?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Astazi la 06:28

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 9 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-