Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 22 Feb 2013, 12:55

Mai puțin.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
FeroFan97



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 19
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 2909
Data de inscriere : 06/02/2010

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 22 Feb 2013, 15:35

razvan - trenuri a scris:
Agigea - Mangalia, Cluj Napoca - Oradea, Brasov - Vintu de Jos, Bucuresti - Faurei, Oradea - Arad, Tecuci - Iasi cred ca va fii prima deoarece sunt prevazuti pentru ea bani in 2013. Chitila - Pitesti si mai departe catre Sibiu dupa contruirea liniei spre Valcea.

Daa, se vor electrifica aceste secții anul ăsta?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10898
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 22 Feb 2013, 15:38

Nu, in nici un caz.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Vin 22 Feb 2013, 16:06

Oficial, lucrurile stau așa:
- se va electrifica linia Craiova - Calafat (doar până la ramificația spre Vidin; această linie ocolește Calafatul și nu are nicio haltă în zonă, pornind de undeva de lângă Halta Cobuz, furată cărămidă cu cărămidă), probabil va fi gata în 2019 (depinde dacă se aprobă de către UE).

Atât. Se va mai finaliza și electrificarea pe Galați - Tecuci, doar dacă vor fi fonduri, deci puțin probabil să se facă în viitorul apropiat, ținând cont că linia nu face parte din niciun coridor european (deci nu poate atrage fonduri europene).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 26 Feb 2013, 04:55

Dr2005 a scris:
Oficial, lucrurile stau așa:
- se va electrifica linia Craiova - Calafat (doar până la ramificația spre Vidin; această linie ocolește Calafatul și nu are nicio haltă în zonă, pornind de undeva de lângă Halta Cobuz, furată cărămidă cu cărămidă), probabil va fi gata în 2019 (depinde dacă se aprobă de către UE).

Atât. Se va mai finaliza și electrificarea pe Galați - Tecuci, doar dacă vor fi fonduri, deci puțin probabil să se facă în viitorul apropiat, ținând cont că linia nu face parte din niciun coridor european (deci nu poate atrage fonduri europene).
Cand se incepe electrificarea pe M 912 Craiova - Calafat ?
este adevarat ca se inchide circulatia din 1 Martie ? asa am auzit de la niste calatori
MS
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10898
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 26 Feb 2013, 07:09

Din ce am vazut prin poze, electrificarea a inceput. Au fost montati stalpii intre pod si statia Golenti.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 26 Feb 2013, 08:49

Am fost pentru bretele acolo Vlad .. din ce am inteles doar pana in Golenti va ramane deocamdata ... Cred ca o sa fie un haos .. De la Bulgari vine loco electrica pana la Golenti,trece pe Diesel,apoi de la Craiova iar electric... iar Golenti gara,e in camp fata de satul Golenti Smile)..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 26 Feb 2013, 08:50

Stâlpii între pod și macazul în curentă ce duce spre pod fac parte din proiectul podului... și din sursa de finanțare a acestuia. Modernizarea liniei între Craiova și acea ramificație se va face între 2014 și 2020, nicidecum de la 1 martie. Însă C.F.R. Călători, ținând cont că oricum și-a exprimat dorința să iasă de pe liniile secundare - fie ele interoperabile sau nu - s-ar putea să se retragă mai devreme.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10898
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mar 26 Feb 2013, 08:56

Inseamna ca o eventuala anulare a trenurilor de la 1 martie ar fi din acelasi motiv ca si pe celelalte secundare (nerentabilitate) nu din cauza ca s-ar apuca de modernizarea liniei.
Oricum le va fi mai usor sa o modernizeze asa, neavand trafic.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 27 Feb 2013, 01:31

Sunt optimist deoarece in cel mult un an traficul feroviar intre Istanbul, Bulgaria, Grecia si Ungaria, Austria, Slovacia restul tarilor central europene si poate Ucraina VIA Craiova - Calafat va fii suficient de mare (trafic mai ridicat decat Videle - Ruse, poate chiar dublu de marfa si pasageri) si autoritatile romane vor reabilita aceasta linie. Traficul feroviar prin Serbia desi este mai scurt cu 150 kilometri are dezavantajul iesirii si intrari in UE si la multe firme care opereaza trafic de marfa nu le va conveni. Inca un aspect : capitala SOFIA (1.300.000 locuitori) este la doar 350 kilometri sud de Craiova. Vom trai si vom vedea. Romania VREM NU VREM este tara de tranzit si CFR SA impreuna cu autoritatile romane sunt obligate sa faca investitii in transport. Wink
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 27 Feb 2013, 08:50

razvan - trenuri a scris:
Sunt optimist deoarece in cel mult un an traficul feroviar intre Istanbul, Bulgaria, Grecia si Ungaria, Austria, Slovacia restul tarilor central europene si poate Ucraina VIA Craiova - Calafat va fii suficient de mare (trafic mai ridicat decat Videle - Ruse, poate chiar dublu de marfa si pasageri) si autoritatile romane vor reabilita aceasta linie.

Punem pariu că nu o să fie așa? Acolo e linie simplă, ce crezi că or să îi facă între 2016 și 2020 când vor lucra la ea?
Poate de la 2020 încolo să avem ceva trafic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 27 Feb 2013, 12:53

Dr2005 a scris:
razvan - trenuri a scris:
Sunt optimist deoarece in cel mult un an traficul feroviar intre Istanbul, Bulgaria, Grecia si Ungaria, Austria, Slovacia restul tarilor central europene si poate Ucraina VIA Craiova - Calafat va fii suficient de mare (trafic mai ridicat decat Videle - Ruse, poate chiar dublu de marfa si pasageri) si autoritatile romane vor reabilita aceasta linie.

Punem pariu că nu o să fie așa? Acolo e linie simplă, ce crezi că or să îi facă între 2016 și 2020 când vor lucra la ea?
Poate de la 2020 încolo să avem ceva trafic.

Stiu foarte bine geografie iar costurile de transport trebuie sa fie mici pentru firme, nu sa ocoleasca aiurea. Nu conteaza ca este linie simpla si neelectrificata deoarece va fii foarte solicitata de catre trenurile marfare internationale. Nu se compara cu linia prin Giurgiu - Ruse care ocoleste foarte mult si ultima este utila doar pentru Ucraina si Rusia dar tari cu care Romania, Bulgaria, Grecia au comert la un nivel scazut. Nu are rost sa comentez pentru ca cu toti vom fii placut surprinsi peste 2-3 ani sa vedem cel putin 10 trenuri marfare pe sens ce vor traversa Calafat - Vidin si linia mai departe spre Craiova, Ungaria si mai departe spre alte tari dar si Romania. Traficul de pasageri nu va fii la fel de mare. Va fi un trafic de marfa cam la jumatate fata de Curtici - Ungaria. Nu mai spun ca se vor aglomera mult si magistralele 900 intre Craiova si Timisoara si 202 intre Filiasi si Simeria. Pentru UE podul Calafat - Vidin va deveni mai important decat Ruse - Giurgiu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 27 Feb 2013, 13:25

Va fi un trafic care va degreva secția Videle - Giurgiu (și care e posibil să pună definitiv cruce podului de la Grădiștea). Însă... linia aia va intra în reparații. Nu știu proiectul (că nu e făcut încă), dar dacă va rămâne linie simplă, atunci clar va trebui închisă o vreme pentru asta, prin urmare nu va mai putea să circule nimic.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Shinkasen



Numarul mesajelor : 375
Reputatie : 3165
Data de inscriere : 30/04/2009

MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Mier 27 Feb 2013, 22:01

Svilengrad - Ruse - Craiova = 600 km
Svilengrad - Vidin - Craiova = 676 km
distantele sunt aproximative

Toate trenuriile care vin din partea de est a Bulgariei, o vor lua cel mai probabil pe la Ruse - Giurgiu, sau care intra in Bulgaria, pe la Svilengrad. Pe la Vidin - Calafat (sau Golenti), o vor lua doar trenuriile care vin din partea de vest a Bulgariei, si cele care intra in Bulgaria, pe la Kulata. Asta daca e sa ne luam dupa ruta cea mai scurta, ca poate alti operatori poate prefera mai mult sa circule pe caiile ferate din Bulgaria.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Joi 28 Feb 2013, 03:02

Imi poate spune cineva daca podul Calafat Vidin e facut cu linie dubla feroviara?
Eu unul cred ca asa era normal linie dubla dar te poti astepta la orice...
Podul Calafat-Vidin
Am gasit...un fir
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Electrificari de linii   Astazi la 14:31

Sus In jos
 

Electrificari de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Electrificari de linii
» Linii industriale
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
» Numerotarea liniilor cf din Romania
Pagina 8 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-