Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 219 : Valcele - Ramnicu Valcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14277
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17815
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Vin 14 Oct 2016, 23:25

Sunt si pe traseu destule, cert e ca nu trebuia demontata linia ci incercata remedierea problmelor si poate ca de atata timp aveam si linia functionala dar nu a fost interes sa fie functionala.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4220
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Vin 14 Oct 2016, 23:27

Normal că n-a fost, în zona aia e plin grămadă de dube, dubițe, dubulițe și alte mașini. Cele mai populare sunt niște Sprintere din care cad piese pe jos, atât îs de bătute de soartă - nici drumurile proaste nu le ajută.
Iar zona e una cu un imens potențial neexploatat, dpdv hidro-energetic dar și forestier, turistic și eventual industrial.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
ciprian71



Numarul mesajelor : 1328
Varsta : 46
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 1834
Data de inscriere : 19/07/2016

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Sam 15 Oct 2016, 08:36

mielutu zburator a scris:
Normal că n-a fost, în zona aia e plin grămadă de dube, dubițe, dubulițe și alte mașini. Cele mai populare sunt niște Sprintere din care cad piese pe jos, atât îs de bătute de soartă - nici drumurile proaste nu le ajută.
Iar zona e una cu un imens potențial neexploatat, dpdv hidro-energetic dar și forestier, turistic și eventual industrial.
Este o zona saraca.Intamplator am o casa in apropierea viaductului in satul Poienarii de Arges.Majoritatea au prin curti auto inmatriculate in Italia, deci va dati seama cam pe unde muncesc ei.Acolo nu au nici un viitor.Prin 2014 au retea de apa curenta si sunt promisiuni pentru reteaua de gaz, de canalizare nici vorba.De la Bucuresti obligatoriu cu auto personal, altfel nu am cu ce sa ajung.Mi-ar fi placut sa merg cu trenul chiar pana la viaduct, daca ar fi realizata o halta imediat din tunel.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6650
Reputatie : 8894
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Sam 15 Oct 2016, 13:21

Unii chiar se trezesc vorbind. Si respectivul e si profesor universitar

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=26014

Remus Grigorescu (ALDE) propune viitorilor parlamentari din județ un Pact pentru Vâlcea în domeniul infrastructurii, dorind o dezizolare completă a județului, atât rutier, cât mai ales feroviar.

„S-a făcut mult lobby pentru Autostrada Sibiu – Pitești și pentru Autostrada Craiova – Pitești. Foarte util acest lobby, deja cele două rute ocupă locuri prioritare în Master Planul de Transport și sunt benefice atât pentru Râmnicu Vâlcea și partea de nord a județului, cât și pentru Drăgășani și partea de sud a județului”, spune Grigorescu.

Însă, potrivit liderului ALDE, ruta feroviară, trecută, din păcate, pe locuri secundare, cu începere în 2026, este complet neglijată, cu atât mai mult cu cât Râmnicu Vâlcea ar avea toate șansele să fie legat direct de capitală.

„Pactul pentru Vâlcea în domeniul infrastructurii are, ca fundament, calea ferată. Aici, Râmnicu Vâlcea are toate șansele de a se lega economic de București și de Europa, în contextul în care, în restul continentului, transportul de marfă se face în mare parte feroviar. România, odată intrată în Schengen, devine o rută comercială principală între portul Constanța și restul Europei. Iar transportul feroviar de mărfuri este unul care înseamnă eficiență, un volum uriaș care poate fi transportat pe axa Europeană. Propun parlamentarilor vâlceni de după 11 decembrie să facă lobby pentru aducerea în lista de remuspriorități a căii ferate Râmnicu Vâlcea – Vâlcele. Și nu în orizontul 2026, ci măcar până în anul 2020. Râmnicu Vâlcea poate deveni astfel un terminal de mărfuri printr-o gară la Bujoreni și un nod feroviar pentru ruta Slatina – Sibiu sau București – Sibiu. În anul 2026, da, se poate gândi chiar refacerea proiectului Râmnicu Vâlcea – Alunu – Târgu Jiu, astfel încât municipiul nostru să joace un rol de pivot economic pe axa feroviară. Și nu numai, transportul de pasageri pe aceste rute devine o alternativă economic avantajoasă, intrând astfel pe o piață unde transportul rutier în comun, chiar dacă este distribuit pe mai multe companii, este, pe fond, un monopol „, spune Grigorescu.
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 447
Varsta : 27
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 00:19

In ianuarie 2011 a fost finalizat un raport tehnic in vederea obtinerii acordului de mediu pentru lucrarile de finalizare a tronsonului. Atunci, specialistii au propus finalizarea caii ferate pe un alt traseu. Varianta alternativa mentine traseul original de la Valcele pana la capatul dinspre Ramnicu Valcea al viaductului Samnic. Din acel punct si pana la viaductul Hogea se afla sectorul cel mai delicat al tronsonului din punct de vedere al stabilitatii.

Astfel, din capatul vestic al viaductului Samnic linia se indreapta spre nord si traverseaza culmea Popesti printr-un nou tunel de 1.998 m, iesind in valea Samnicel. Dupa ca traverseaza valea Samnicel, linia traverseaza culmea Feteni printr-un tunel de 3.610 m si se indreapta spre sud. Inainte de a se intoarce la traseul original in zona vaii Hogea, linia traverseaza o zona de dealuri joase printr-un al treilea tunel, de 358 m, dupa care revine la aliniamentul existent in zona viaductului Hogea.

Deoarece noul traseu evita halta Samnic, s-a propus infiintarea unei noi halte in apropiere de tunelul Gibei, la iesirea spre Ramnicu Valcea (halta Gibesti). Acest nou traseu scurteaza lungimea tronsonului cu circa 2 km.

Aceasta varianta alternativa a fost insa respinsa din motive economice.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4844
Reputatie : 6188
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 08:34

Normal ca a fost respins, la fel ca pe vreamea lui Ceausescu, tara nu are bani, 6 km de tunel feroviar sint o provocare pentru Romania.
De fapt aproape orice trotuar e o provocare, doar bordurile se pot monta fara probleme.

Pe de alta parte era cindva o discutie despre un cu totul alt traseu, avind un link spre un articol al unui profesor care propunea o cale ferata care se racorda in Ionesti, insa nu il mai gasesc sub nici o forma.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6650
Reputatie : 8894
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 12:43

dan tm a scris:
Normal ca a fost respins, la fel ca pe vreamea lui Ceausescu, tara nu are bani, 6 km de tunel feroviar sint o provocare pentru Romania.
De fapt aproape orice trotuar e o provocare, doar bordurile se pot monta fara probleme.

Pe de alta parte era cindva o discutie despre un cu totul alt traseu, avind un link spre un articol al unui profesor care propunea o cale ferata care se racorda in Ionesti, insa nu il mai gasesc sub nici o forma.

Posibil ca tehnic sa fi fost mai usor de facut linia prin Ionesti, n-am idee, dar ar fi fost mai practic asa. Desi ar fi fost mai lung traseul ar fi fost mai aproape de zona industriala din sudul Ramnicului si un pic mai jos de Babeni. Daca ar fi fost bagati bani calumea si in cele doua bucati dintre Babeni si Carbunesti ar fi fos scurtata distanta intre Bucuresti si bazinul de carbuni din nordul Olteniei si din Hunedoara.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4844
Reputatie : 6188
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 13:23

Am gasit articolul pe transira luat din fostul Jurnal feroviar

http://www.transira.ro/bb3/viewtopic.php?t=859
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10422
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13411
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 13:44

Adirmvl a scris:
dan tm a scris:
Normal ca a fost respins, la fel ca pe vreamea lui Ceausescu, tara nu are bani, 6 km de tunel feroviar sint o provocare pentru Romania.
De fapt aproape orice trotuar e o provocare, doar bordurile se pot monta fara probleme.

Pe de alta parte era cindva o discutie despre un cu totul alt traseu, avind un link spre un articol al unui profesor care propunea o cale ferata care se racorda in Ionesti, insa nu il mai gasesc sub nici o forma.

Posibil ca tehnic sa fi fost mai usor de facut linia prin Ionesti, n-am idee, dar ar fi fost mai practic asa. Desi ar fi fost mai lung traseul ar fi fost mai aproape de zona industriala din sudul Ramnicului si un pic mai jos de Babeni. Daca ar fi fost bagati bani calumea si in cele doua bucati dintre Babeni si Carbunesti ar fi fos scurtata distanta intre Bucuresti si bazinul de carbuni din nordul Olteniei si din Hunedoara.

Trebuie ocolite zonele de deal acolo sunt dese alunecările de teren
Adi e mai lungă varianta prin Ionești dar ar fi fost mai rapida
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 447
Varsta : 27
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 3733
Data de inscriere : 04/05/2009

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Mar 01 Noi 2016, 15:19

dan tm a scris:

Pe de alta parte era cindva o discutie despre un cu totul alt traseu, avind un link spre un articol al unui profesor care propunea o cale ferata care se racorda in Ionesti, insa nu il mai gasesc sub nici o forma.

Da, traseul Bradu de Sus - Ionesti. Stiu ca inca din 1942 s-a propus un traseu sudic, de la Bascov la Babeni, dar nu a fost luat in considerare deoarece era prea lung (60 km), chiar daca era mai sigur. Deci aceasta varianta de la Bradu de Sus la Ionesti este o versiune usor modificata a traseului vechi.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
spiderpc

avatar

Numarul mesajelor : 410
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2290
Data de inscriere : 12/10/2012

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Joi 05 Ian 2017, 22:54

Captura din satelit a santierului caii ferate in 1989:



trenulet
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
mielutu zburator

avatar

Numarul mesajelor : 2969
Varsta : 22
Reputatie : 4220
Data de inscriere : 07/09/2014

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Vin 06 Ian 2017, 00:09

Nu-mi vine în minte un proiect mai important și de o anvergură mai mare care să fi fost abandonat în România...
Mare păcat.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 4844
Reputatie : 6188
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Vin 06 Ian 2017, 10:15

canal Siret-Baragan
Navigabilizarea Oltului pina la Slatina
Regularizarea Argesului.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6650
Reputatie : 8894
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Dum 29 Ian 2017, 00:08

http://www.ramnicuvalceaweek.ro/?p=28388

„Vâlcenii ar trebui să știe faptul că pentru actualul guvern autostrada Europei, mai exact tronsonul Sibiu – Pitești este o prioritate în proiectul de buget. De altfel proiectul de buget a fost suplimentat atât pentru a începe execuția acestui tronson cât și pentru calea ferată Vâlcea Vâlcele. Nu sunt vorbe, ci sunt aspecte concrete, prinse în proiectul Ministerului Transporturilor. Datoria noastră însă rezidă în a identifica împreună cu Primăria Râmnicului și a localităților Budești și Golești dar și a CNAIR modul rapid prin care se va executa legătura de 17 km cu această autostradă. Fie vom folosi actualul drum național (DN 73C) complet reabilitat, fie va fi nevoie de o altă rută spre nodul de la Tigveni. Trebuie din nou spus că județul Vâlcea beneficiază de 4 noduri importante – Tigveni, pentru Râmnic, Șuici pentru Călimănești, Cornet și Greblești pentru Valea Oltului și Țara Loviștei”, spune Constantin Rădulescu.

Acesta a adăugat în acest sens și faptul că în acest an, „dacă nu vor fi piedici sau alte întârzieri” vor demara lucrările de reabilitare a mai multor drumuri județene prin POR: Călimănești – Sălătrucel – Berislăvești – limită Argeș, Drăgoești – Budești, Galicea – Milcoiu și Băbeni – Arnota.

„Vestea bună vine și din domeniul CFR, Râmnicu Vâlcea putând deveni un nod de cale ferată, odată cu finalizarea rutei până la Vâlcele, având astfel un beneficiu imediat prin transportul de mărfuri spre Europa dar și o rută mult mai scurtă pentru vâlcenii care vor dori să meargă cu trenul spre Pitești sau București”, a mai adăugat prșeedintele CJ Vâlcea.

Proiectele prioritare ale MT pentru anul 2017 și perspectiva 2018-2020 pentru infrastructura rutieră sunt: continuarea lucrărilor la autostrada Constanța — Nădlac (Coridor IV), finalizarea autostrăzii Lugoj — Deva, finalizarea lucrărilor la autostrada Transilvania, autostrada Sibiu — Pitești, finalizarea autostrăzii Sebeș — Turda, realizarea coridoarelor de legătură cu autostrăzile, prin intermediul drumurilor europene și drumurilor expres, continuarea programului de construcție a variantelor de ocolire, precum Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Carei, Târgu Jiu, Caracal, Comarnic, Bușteni, Câmpina, Mihăilești, Săcuieni, reabilitarea de poduri și pasaje și modernizarea Transfăgărașanului și Transalpinei.

La capitolul infrastructură feroviară, printre proiectele prioritare se numără modernizarea/reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră — Curtici — Arad — Simeria — Coșlariu — Sighișoara, modernizarea stațiilor de cale ferată, construirea de linii noi de cale ferată și dublarea celor existente (construirea liniei noi de cale ferată Vâlcele — Râmnicu Vâlcea, electrificarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca — Episcopia Bihor), modernizarea instalațiilor pentru creșterea siguranței circulației — implementarea Sistemului Feroviar European de Management al Traficului (ERTMS), lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri, reînnoirea și modernizarea materialului rulant, dezvoltarea transportului de tip RO-LA și a platformelor de transport intermodal.

Promisiuni politiceeeeee! Uhuuuu!!!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4884
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   Dum 29 Ian 2017, 02:10

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea   

Sus In jos
 

219 : Valcele - Ramnicu Valcea

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Calea ferata Ramnicu Valcea - Valcele
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea
Pagina 33 din 35Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34, 35  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-