Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

  Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Vin 27 Feb 2015, 23:22

Ăia care gândesc ca mine au adus vreo 10 milioane de călători în plus la calea ferată anul trecut. Iar pierderile CFR Călători s-au redus la jumătate. Și toate astea în condițiile în care Ministerul Finanțelor a tot pus bețe în roate la pachetele minime sociale.
Date fiind condițiile, e un progres, care sperăm să continue, chiar dacă unii nu-l vor.
Ținte există: un număr de călători-km și unul de tren-km, care se stabilesc înainte. Și asta înseamnă fix creșterea activității, nu reducerea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12472
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15637
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam 28 Feb 2015, 01:08

Dr2005 a scris:
Iar înainte aveai tren la 4 după amiaza și ajungeai la 12 noaptea. Acum, de bine, de rău, pleci la 4 și la 12 fără ceva ești la Timișoara. Ce nu-ți convine? Faptul că CFR Călători refuză să plimbe un tren direct pentru 10 călători?
O să propun să se aducă o Malaxa 900 și să circule aia ca tren direct. La fel și pe alte relații cu 10 - 15 călători. Twisted Evil

Numai oameni incompetenti in functiile astea de conducere de asta tot tineretu da de carnet si cumpara masina de la 18 ani de bun ce e transportul public. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am nevoie de transport public si il folosesc doar de placere ca in rest nu ai ce sa cauti la tren, e cel mai prost mijloc de transport din tara asta.
Din partea mea poti sa pui doar cotete in toata tara daca asta e gandirea voastra din 2015, sunteti total inapoiati cu malexele astea in era tehnologiei si a vitezei unde lumea cauta confort, dar nu ai cu cine sa te intelegi, atata timp cat exista oameni care nu vad mai departe de curtea lor o sa ramanem o tara de inapoiati.
Nu e greu de gandit de ce sosele sunt pline 24 de ore din 24, cine mai merge cu trenu, pomanagii din minister care au gratuit si se plimba pe carca statului, elevii/studentii ca au reducere, pensionarii si 2-3 care nu au o masina ca in rest majoritatea au o masina si nu stau dupa trenurile voastre de 2 bani puse la 4 dimineata sau la cine stie ce ora idioata.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12033
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14068
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam 28 Feb 2015, 01:38

Trebuie să recunosc că chiar mi se fâlfâie (steagul, nu vă gândiți la prostii; era și o reclamă la o fabrică de steaguri cu sloganul ,,Nouă ni se fâlfâie") de șosele, chiar dacă ,,calitatea" și întreținerea lor îmi fac probleme (joc în furcă, în 2 ani deja 2 rânduri de bile + un ax cu conuri, nu mai vorbesc de centrări de roți, distrugeri de lanț, pinioane, rotițe de schimbător din cauza mizeriei de pe drum)... din fericire, întreținerea unei biciclete e ceva mai ieftină decât a unei mașini.

Am luat în calcul 2 indicatori de performanță: creșterea numărului de călători și reducerea pierderilor la CFR Călători. Au fost atinși, chiar dacă nu vrei tu să crezi (știu, tu de pe margine știi mai bine decât cei din sistem, că doar tu mergi cu trenul și conversezi cu nașul!). Pentru anul ăsta încă o creștere a numărului de călători, cu condiția ca Ministerul de Finanțe să nu reducă subvențiile.

N-ar strica o reducere a TUI... s-ar putea face foarte ușor dacă s-ar percepe TUI în avans pe 30 de zile la solicitarea unei trase. În felul ăsta, s-ar încasa bani mai mulți de pe seama operatorilor neserioși, care rezervă trase aiurea și blochează planificarea altor operatori care poate chiar ar vrea să opereze. Asta aș face eu dacă aș ajunge pe vreo funcție care să-mi permită asta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1003
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2636
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam 28 Feb 2015, 02:54

Karpaty a scris:

Nu e greu de gandit de ce sosele sunt pline 24 de ore din 24


As face o observatie si anume ca...nu Razz Am avut "norocul" ca in ultimele 4-5 luni sa merg mult prin tara (Bucuresti-Cluj, Bucuresti-Tg. Mures, Bucuresti-Roman si mai rar si Tg. Mures-Roman). Si ziua, si noaptea si cu tren, si cu masina si cu autocar.
Noaptea pe DN1 eram un singur autocar si cateva masini personale uitate de lume pe toata Valea Prahovei.
Lunea trecuta am facut seara un drum de la Roman la Iasi si inapoi. N-am vazut in viata mea soseaua aia atat de goala, parea zona parasita complet de lume.
In afara de soselele mari (DN1, DN2, bucata aia Turda-Mures-Reghin care nu stiu cum se numeste) n-am vazut traficul de pe lume, dar si ala la ore de zi. Poate faptul ca in multe zone sunt drumuri cu o banda/sens ajuta la creearea senzatiei ca e si mai mult trafic decat e in realitate.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informații generale   Astazi la 03:54

Sus In jos
 

Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informații generale
» Informații generale
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 66 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-