Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

  Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 14:21

Traditional in sensul ca e cerere de trenuri pe 501, ba chiar pe distante mai lungi, gen Galati-Timisoara.
Sus In jos
Costin.B



Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1967
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 14:23

Biletul de tren Brasov-Iasi cu IR 1540 costa 94,5 lei.Biletul de autocar pe aceeasi relatie costa in jur de 70 lei.Trenul face 9 ore,autocarul cca 6 ore.Trenul are mers de regio pana la Siculeni.Cum sa aiba calatori acest tren?!

Inainte de a lua decizia sa-l anuleze,CFR Calatori ar trebui sa-l transforme in tren RE si sa-i ataseze si vagoane de Suceava.Bineinteles ca trebuie modificat si orarul.Calatoria cu trenul pe relatia Brasov-Iasi ar costa 57,5 lei si ar deveni astfel mai ieftina decat cea cu autocarul.Trenul ar deveni atractiv si pentru cei care calatoresc pe relatii precum Brasov-Onesti,Brasov-Bacau,Brasov-Piatra Neamt,etc.
Eu ma intreb,oare cand va intelege CFR Calatori ca este nevoie de trenuri RE de lung parcurs?!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 14:41

http://www.cfrcalatori.ro/7348

Biletul Brașov - Iași cu IR 1540 nu costă 94,5, ci 61,5 lei cu tot cu loc (deci 57,5 fără, ca la regio). La Regiotrans e 57,5 lei, tarif de regio.
Buba e că la acest 1540/1541 biletul de student cu cupon e 47,25 lei, deci reducerea nu e 50% cum zice legea. Nu mai zic la studentul cu legitimație, care plătește mai mult decât biletul întreg, adică 65,75 lei. Cum atât Iașiul, cât și Brașovul sunt centre universitare, prin oferta asta se elimină fix segmentul principal de clienți.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Costin.B



Numarul mesajelor : 125
Reputatie : 1967
Data de inscriere : 04/12/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 15:21

Pai si nu era mai bine daca il trasau de la inceput ca tren RE,evitandu-se in acest fel si acele probleme pe care le intampina studentii?
Multi calatori se informeaza folosind saitul infofer.ro,inclusiv in ceea ce priveste tarifele de calatorie. Acolo scrie negru pe alb ca pretul unei calatorii cu 1540 pe relatia Brasov-Iasi este 94,5 lei.Nu stiu cati calatori stau sa caute prin ofertele astea ale CFR-ului, ca sa vada daca nu cumva beneficiaza de vreo reducere pe relatia pe care vor sa mearga.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5197
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 15:37

Pai doar costa si informaticienii sa actualizeze tarifele si doar pentru anumite trenuri intrate la reducere de pret / calatorie.  Twisted Evil

Sunt multe hibe, ca de exemplu reducerea de anticipatie. Pensionarii si studentii de ce sa n-aiba dreptul la asa ceva ? Doar e dreptul nostru sa ne luam bilet cu pana-ntr-o luna inainte de data planificata plecarii. Nu vad de ce sa fim discriminati in fata adultilor si copiilor,  pana la urma suntem toti egali in drepturi, inclusiv copilul nenascut dar care se naste ulterior viu Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2103
Varsta : 24
Localizare : Arad & Cluj-Napoca
Reputatie : 3999
Data de inscriere : 15/03/2012

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 16:02

Se merge pe ideea ca studentii (cel putin) beneficiaza deja de o reducere de 50%... .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 16:10

Da, dar legea zice că studenții beneficiază de 50% reducere din tariful întreg. Dacă tu reduci tariful întreg, nu ar trebui să-l reduci și pe cel de elev/student?

Infofer-ul are în baza de date doar tarifele generale, nu și ofertele operatorilor, de aia scrie 94,5 lei acolo.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 18:24

Pretul intreg este 94, din pretul intreg se face reducere pentru elevi/studenti si tot din pretul intreg se face reducere pentru cei ce nu au reducere, adica oferta, asta nu inseamna ca ala e pretul intreg, este pret redus la oferta, ce o fi asa greu? Mad

Trenuri cu traditie pe 501 sunt:
-Acc Craiova-Brasov-Iasi
-Acc Brasov-Suceava/Botosani
-Acc Galati-Targu Mures-Timisoara

Astea sunt trenurile cu traditie nu jumatatea de 1541/1540 care e jumate de tren din Craiova-Iasi.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cristy79



Numarul mesajelor : 1256
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2682
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 18:28

Pai e foarte nasol ce se intampla cu acest tren... nu zicea cineva ca are calatori? Si iata ca nu are, deci ce stiam eu este corect... Crying or Very sad

Daca nici la pret de Regio nu are calatori... nu stiu ce sa mai zic, inseamna ca lumea nu mai are incredere in CFR nici cand face lucruri bune, cand aud de ei oamenii o iau pur si simplu la sanatoasa. Trist - asta e consecinta anilor de bataie de joc din partea CFR... Crying or Very sad

Pe langa problema cu site-ul care este reala, multa lume se uita acolo si cand vede pretul renunta instant, nu sta nimeni sa intrebe, sa se duca la gara etc si sa afle ca nu este acest pret, problema principala mi se pare cea pe care am semnalat-o inca de la nasocirea sa: nu are nimeni chef sa ajunga in Iasi la 1 noaptea, orarul este foarte nefericit si nici nu are cum sa aiba prea multi calatori. Ma tem ca acest tren fiind gandit de specialisti cu partea dorsala este nascut mort si foarte probabil va fi anulat.

Apropo de trenuri cu o soarta incerta - eram ieri in Gara Sinaia si a trecut IR 1732 Brasov-Galati, jenant de gol pt o zi de duminica, 3 vagoane cu grad de ocupare maxim 50% (si sunt dragut cand estimez asa)... Twisted Evil In trenul Regiotrans 14094 de la 17.00 din Sinaia nu am putut sa ma urc, venise deja cu toate locurile ocupate in cele 3 rame si vreo 100 de calatori care s-au urcat din Sinaia au stat in picioare. Asa ca am luat bilete la R3010 si bine am facut, desi am mai stat o ora in gara: m-am instalat frumos la clasa I, cald, curat, prize, la buda impecabil, atata doar ca durata calatoriei este nesimtita: 3 ore pe 120 km in timp ce Regiotransul face 1h45. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere de la Sinaia din cauza lui 1746 intarziat (apropo - nu s-a urcat aproape nimeni in acest tren 1746, tot puhoiul de lume l-a asteptat pe 3010 - oare de ce??? Laughing Intarzierea a fost recuperata si am ajuns la ora de pe bilet in gara.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 19:47

cristy79 a scris:
Apropo de trenuri cu o soarta incerta - eram ieri in Gara Sinaia si a trecut IR 1732 Brasov-Galati, jenant de gol pt o zi de duminica, 3 vagoane cu grad de ocupare maxim 50% (si sunt dragut cand estimez asa)...  Twisted Evil In trenul Regiotrans 14094 de la 17.00 din Sinaia nu am putut sa ma urc, venise deja cu toate locurile ocupate in cele 3 rame si vreo 100 de calatori care s-au urcat din Sinaia au stat in picioare. Asa ca am luat bilete la R3010 si bine am facut, desi am mai stat o ora in gara: m-am instalat frumos la clasa I, cald, curat, prize, la buda impecabil, atata doar ca durata calatoriei este nesimtita: 3 ore pe 120 km in timp ce Regiotransul face 1h45. Trenul a plecat cu 10 minute intarziere de la Sinaia din cauza lui 1746 intarziat (apropo - nu s-a urcat aproape nimeni in acest tren 1746, tot puhoiul de lume l-a asteptat pe 3010 - oare de ce???  Laughing Intarzierea a fost recuperata si am ajuns la ora de pe bilet in gara.

Ai 3006 mai devreme. În rest... la ora de vârf e mai scump, așa e și la TGV, când e lume multă e mai scump, mai pe la prânz e mai ieftin.
Ai plătit bilet de clasa I la 3010?

1540/1 a fost și este un experiment. Unul nereușit.
În curând îl vom adăuga și pe el alături de Galați - Tg. Mureș (cu grupă de la Iași) și Satu Mare - Constanța, în lista trenurilor IR/accelerate care au plimbat aer pe 501. Deja încep să cred că includerea liniei 501 pe TEN-T Comprehensive a fost o greșeală.
Ar putea încerca niște trenuri cadențate Tg. Ocna (Saline) - Onești - Bacău, poate ar avea ceva clienți la ele.

Karpaty a scris:
Pretul intreg este 94, din pretul intreg se face reducere pentru elevi/studenti si tot din pretul intreg se face reducere pentru cei ce nu au reducere, adica oferta, asta nu inseamna ca ala e pretul intreg, este pret redus la oferta, ce o fi asa greu?
Practic, prețul întreg nu mai există, pentru că nu beneficiază nimeni de el. Dacă luăm ca referință prețul pentru adult, prețul pentru elev ar trebui să fie 50% din prețul plătit de adult, nu? Atunci de ce adultul plătește 57 lei și elevul 67?

Apropo de tradiționalism, crezi că ar fi mers mai multă lume dacă trenul ar fi circulat până la Craiova? Eu nu cred, pentru că experimente cu Iași - Sibiu s-au mai făcut, iar Iași - Craiova n-a dispărut de bun ce era.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79



Numarul mesajelor : 1256
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2682
Data de inscriere : 27/02/2013

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 20:00

Dr2005 a scris:


Ai 3006 mai devreme. În rest... la ora de vârf e mai scump, așa e și la TGV, când e lume multă e mai scump, mai pe la prânz e mai ieftin.
Ai plătit bilet de clasa I la 3010?


Excelenta ideea sa fie mai scumpe - dovada ca nu s-a urcat nimeni in el. Treaba facuta cu cap! Laughing

Ai citit cat am facut ca timp pana la Bucuresti? Ti se pare ca ar fi trebuit sa imi iau bilet la clasa I? Mai mult, am impresia ca nimeni din vagonul ala nu avea Laughing Ingrozitor, nu? Asta e chiar una din problemele de capatai ale CFR-ului... Very Happy



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 23 Feb 2015, 20:09

cristy79 a scris:
Ai citit cat am facut ca timp pana la Bucuresti? Ti se pare ca ar fi trebuit sa imi iau bilet la clasa I? Mai mult, am impresia ca nimeni din vagonul ala nu avea  Laughing Ingrozitor, nu? Asta e chiar una din problemele de capatai ale CFR-ului...  Very Happy
Da, mi se pare normal timpul pentru un tren regio, destinat traficului de navetă, nu turismului. Iar 3010 asta e, tren de navetă. Pentru turism și călătorii ocazionale există IR-uri, că dacă strângi un an de zile bani de un concediu, poți să plătești un bilet mai scump. Pentru turiști și grăbiți prețul e mai mare... de aia apa la 2 litri la chioșcul din gară e 4,5 lei - 5 lei și la cel din fața gării e 3 - 3,5 lei. Îți poți lua bilet la IR cu 25 de zile avans, poți să îți iei VSD, abonament, card tren plus, dus-întors... ai o groază de soluții care să te facă să plătești mai puțin.
Mi se pare normal să plătești bilet de clasa I dacă stai la clasa I. Așa... hai să mergem la dormitor cu biletul de clasa a IIa, că tot bilet e, nu? În alte țări te-ar fi amendat șeful de tren imediat, iar dacă nu colaborai, te lua poliția în prima haltă. Dacă vrei condiții, plătește pentru ele. Dacă erai lângă mine, făceam un scandal de coborai singur de rușine la prima haltă, nu mai vorbesc de naș care se trezea cu ditamai reclamația.
Trenul nu e pentru plimbare... anul trecut am limitat cât am putut călătoriile cu trenul, iar pe restul le-am făcut cu R, de nu am consumat nici măcar alea 6 permise pentru care am plătit vreo 250 lei. Și, totuși, mi-am făcut concediul unde am vrut și cum am vrut, iar pe lângă București am mers cu bicicleta pe unde am avut nevoie. Deci se poate călători și fără să ne plângem de prețuri.
Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă. Dar fără alte vicii (fumat, consum excesiv de alcool, jocuri de noroc) se strâng bani și pentru un drum de plăcere.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mar 24 Feb 2015, 01:40

Dr2005 a scris:

Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă.

Spuse unul care se plimba gratis la IR in toata tara nelimitat! Mad Asa e cand te infiltrezi pe interes, plimbari nelimitate pe carca statului si prostimea sa plateasca IR. De asta nu are ursu coada si maimuta par la noada. Mad
Prosti sunt aia care platesc bilete la IR, jupuiala pe fata, prosteala sau orice cuvant asemanator. Mad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2317
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4422
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mar 24 Feb 2015, 02:21

Ma voi repeta aici : datorita transportului rutier ale caror tarife NU vor mai creste in anii urmatorii, tarifele la trenuri daca vor creste, vor fii de maxim 20% fata de aceasta perioada. Veniturile oameniilor care calatoresc cu trenurile in majoritatea lor nu au autoturism personal, sau in familie. Deasemenea cresc veniturile (pensii, salariul minim, cei cu salarii de pana la 1500 ron/luna, alocatii etc). De exemplu salariul minim de la ultima majorare ale preturilor la trenuri a crescut de la 700, 800 ron pana la 1050 in iulie 2015 (mai este putin).  CFR CALATORI nu are cum sa-i atraga la tren pe ROMANII BOGATI MATERIAL (clasa superioara).

Super ca avem transport rutier, iar alte tari nu au...           Very Happy

CFR SA trebuie sa se gandeasca serios la constructia unei portiuni mici de linie (40-45 km)  intre Bacau si Moinesti pt. a putea pune cateva trenuri IR intre Moldova si Brasov, Sibiu, Covasna si sa aibe succes. Sau macar pentru CFR MARFA sa faca linia. Nu pot decat sa visez la caii ferate complicate : Bicaz - Gheorgheni, Onesti - Bretcu care nu se vor face.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mar 24 Feb 2015, 08:49

Karpaty a scris:
Dr2005 a scris:

Dar dacă vrem doar să ne plimbăm... orice hobby costă.

Spuse unul care se plimba gratis la IR in toata tara nelimitat! Mad  Asa e cand te infiltrezi pe interes, plimbari nelimitate pe carca statului si prostimea sa plateasca IR. De asta nu are ursu coada si maimuta par la noada. Mad
Prosti sunt aia care platesc bilete la IR, jupuiala pe fata, prosteala sau orice cuvant asemanator. Mad
Până anul ăsta am plătit bilete, ca toată lumea, inclusiv la IR (am mers de 6 ori cu trenuri IR în 2014: de 3 ori cu permis, dar la clasa a 2a, că eram cu bicla sau nu era clasa I, o dată la clasa I, o dată la cușetă de 6 cu plata integrală a suplimentului și o dată cu bilet on-line, luat pentru cineva care nu a mai venit, că altfel făceam ultima filă). În rest, Regio la greu... cu tot cu biletele pentru bicle oi fi dat 2 salarii pe trenuri anul trecut, mai ales că permisele NU sunt gratuite, costă cam 40 lei o filă (deci am mers București - Craiova cu 40 lei în loc de 60... mare reducere). O să fac o listă cu toate.

Pe de altă parte, dreptul de călătorie gratuită pentru personalul feroviar e prevăzut în lege și se practică și pe la case mai mari. Și nici măcar alea nu sunt gratuite, toate biletele ,,gratuite" îți vin pe fluturașul de salariu ca venit în natură și li se aplică impozit 16%, sănătate, șomaj, pensie, total vreo 45%. Deci asta e gratuitatea românească, degeaba am eu autorizație valabilă la VD, că dacă merg dus-întors la VD până la Cluj las un salariu sub formă de impozit.

Dacă după 4 ani de facultate și 2 de master nu sunt în stare să-mi dea un salariu bun... măcar cu trenul să pot merge. Și se mai miră lumea că pleacă cei care se pricep... păi de asta pleacă, că au salariile mai mici decât femeia de serviciu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informații generale   Astazi la 11:57

Sus In jos
 

Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informații generale
» Informații generale
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-