Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2013-2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3248
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mier 23 Oct 2013, 15:00

mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures?
Sus In jos
mihai_cfr_bacau



Numarul mesajelor : 26
Varsta : 26
Localizare : Comanesti.Bacau
Reputatie : 2382
Data de inscriere : 08/07/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mier 23 Oct 2013, 15:03

Costin.H a scris:
mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
nu erau folosite pe Galati-Tg. Mures?
Ba da ,pe vremea cand circula 1870/1871 era format din 2 astfel de vagoane,dar la regio niciodata,cel putin pana acum
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mier 23 Oct 2013, 17:41

Katalin4653 a scris:
baiazid a scris:
CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost.
Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mier 23 Oct 2013, 18:07

Cel mai bine e să ai același timp de material rulant... care are aceeași caracteristică de tracțiune, deci același timpi de accelerare/frânare, prin urmare se poate încadra în aceiași timpi de mers. Într-adevăr, e ideal să fie automotoare. Așa s-ar putea face trenuri la 2 ore spre Brașov și Buzău (rezultând 1 oră pe București - Ploiești), la 2 - 3 ore spre Constanța și Galați (prin Urziceni) și la o oră spre Craiova și Pitești (cu motor de Târgoviște).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Mier 23 Oct 2013, 18:35

Dr2005, chiar daca materialul rulant are caracteristici/performante diferite, in functie de numarul de opriri poti sa reglezi si mersul.

Astfel, un tren care genereaza cerere mare si compus astfel in mod logic din locomotiva plus vagoane ar putea sa aibe opriri doar in statiile importante pe cand celelalte RE compuse din automotoare ar putea avea ceva mai multe opriri.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3420
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 01:18

mihai_cfr_bacau a scris:
Nu este adevarat.Vagoanele 20-49-2xx nu au fost niciodata pe aceasta ruta.Sunt etajatele.Doar in cazuri speciale sa fi fost un astfel de vagon.
Ba dap sunt acum acolo timp de 2 saptamani si presteaza regio 5207/5212 etajatele sunt la Galati si fac pe Galati Faurei ! caci tocmai ce au fost revizuite !
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3420
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 01:23

baiazid a scris:
Katalin4653 a scris:
baiazid a scris:
CFR o poate face doar cand nu va mai trimite vagoane + locomotiva.
Daca le faceau RE pe Buc Galati aveau trenurile 8 vagoane cum avea mai demult IR1670/1671 prin URziceni, nu cum cara ei acum vagoanele goale ale lui 1732/1578 la Bucuresti, returul 1577 are ceva calatori.Si cred caci cu 8 vagoane +GM se renta sa fi fost.
Trebuie sa gandesti logic pentru ca nu poti face cadentare la 3 ore si sa ai 8 vagoane pline, pentru cadentare cele mai fiabile/economice sunt automotoarele fie ele diesel fie electrice. A, daca ai un tren pus la o ora la care se umple cu mult rama atunci bagi si o compunere clasica insa altfel nu faci decat sa mergi in tonul CFRCalatori de azi.

Poi nici n-am pomenit de cadentare era vorba de 5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 08:37

Katalin4653 a scris:
5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
8 vagoane? :shock: :shock: 

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3420
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 08:58

Dr2005 a scris:
Katalin4653 a scris:
5 perechi de RE pe zi a cate 8 vagoane +GM care sa presteze Galati Bucuresti prin Urziceni cu un timp strans , cumulat sa fie pana in 3 h 45 si ar fi dat in cap la maxi taxi dar daca nu vor , lasa timpii largi vag putine IRuri multe.....Evil or Very Mad 
8 vagoane? :shock: :shock: 
Da ce te miri crezi ca doar pe M300 se face treaba buna e afla ca mai sunt si alte rute care trebuie exploatate , un experiemnt de vreo 6 luni daca s-ar face s-ar vedea cum sta treaba , duminica trenul RE ar avea 14 vagoane 1572 si 574 daca ar circula ca RE prin Urziceni!
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 09:24

Cataline exagerezi cu 14 vagoane chiar si 8 is multe. Nici pe Buc-Brasov ca acolo ai vrut sa bati cu M300 nu e ceea ce cred multi. Sunt cateva trenuri scumpe si cateva trenuri ieftine care doar vinerea si duminica scot untul din ele in rest liniste si pace.

1642 - 5 vag clasa
1644 - 5 vag clasa, duminica numai 3
1648 - 5 vag clasa, duminica anulat
10742 - 5 vag clasa, vesinic intarziat
1624 - Acvila
1528 - 5 vagoane, asta da tren rentabil
Ister - 2 vag
1636 - 5 vag, SD are 8 vagoane
1731 - 3 vag, doar duminica sunt pline
1583 - 5 vag, doar duminica e plin
1746 - 4-5 vag, SD are 8 vag si nici macar duminica nu mai sunt pline
1622 - 8-9 vag, si nici duminica nu sunt pline
1646 - 3 vag, trenul asta are numai 180 locuri iar in cursul saptamani circula cu 100 de calatori.
532 - 5 vag

La Regio treaba e la fel

3002 - 6 etajate, duminica 3
3004 - 3 etajate
3006 - 3 etajate, duminica 5-6
3008 - 3 etajate goale, duminica 4
3024 - 3 vag.

Nici RT nu o duce stralucit, pe 14064 are o rama, doua in cursul saptamani si in week-end 3, iar 14060 are o singura rama, doar vinerea si duminica are 2-3 rame.

Pe Brasov-Buc se face treaba pentru ca sunt orase multe pe traseu din Ardeal pana la Brasov, apoi e sectorul de pe Valea Prahovei cu statiunile Predeal, Azuga, Busteni, Sinaia si orasele Comarnic, Campina si Ploiesti, ultimul din urma da foarte multi calatori, navestisti si stundenti trenurilor ce merg la Bucuresti. Pe M700 oricat de mult s-ar intoarce calatori de la dube la RE si tot nu ar avea cum sa aibe 8 sau 14 vagoane. Nu sunt alte orase inainte de Galati iar pe traseu nu sunt statiuni, sunt doar calatori care merg de la Galati si Braila la Bucuresti si mai departe spre alte destinatii. Faurei si Urziceni nu le-am pus la calcul pentru ca oricum nu se urca decat cativa de acolo.


aaaa daca bagi 8 vagoane cu 60 locuri gen 22-96 poate mai stam de vorba dar daca bagi 8 vagoane cu 80-84 locuri cu siguranta nici duminica nu umpli 8, 14 deja e de domeniul anilor 2005-2007.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 09:37

Pe M300 ai Ploiești, Câmpina, stațiunile, Brașov... care generează mai mult trafic decât Urziceni, Brăila și Galați. Dacă vrei să pui trenuri mai dese, trebuie să le faci mai scurte. Niște Desiro ar fi numai bune pentru astfel de trenuri R.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3908
Reputatie : 6809
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 11:11

In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1482
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4533
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 11:25

Iar ne intoarcem la situatia sociala din 1989-1990? Pai atunci toti oamenii cu putere de munca erau angajati la stat si nu prea aveau alternativa la tren. In situatia data trenurile oricum aveau vagoane putine fata de nr. de calatori de atunci, tin minte ca atunci cand mergeam la Bucuresti, dupa Videle era trenul arhiplin si avea vagoane, dupa ca azi. In alta ordine de idei, trenurile nu prea mai au ce cara astazi, 2-3 milioane de romani muncesc in Italia si Spania, mastodontii comunisti s-au inchis din incompetenta conducatorilor de dupa '89, piata CAER ce prelua productia tarilor din blocul comunist s-a desfiintat, productia din fabricile si uzinele romanesti nu este conforma cu cerintele pietei din sec. XXI, invazia produselor din Asia ce sunt realizate la un pret mic si multe altele! De aia nu mai avem atatea trenuri cu multe vagoane, sunt mai multe autoturisme proprii si mai multe autobuze! qed
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1578
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 3420
Data de inscriere : 30/12/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 22:21

IonutCFR2009 a scris:
In MT 1989/1990, P 7001 era compus din 7vag. etajate cls. 2a din seria 26-26 si 1 vag cls 1 din seria 11-47. De ce n-ar fi si acum o astfel de compunere la un tren RE pe aceiasi ruta... desigur cu vagoane etajate seria 26/36-16
Sincer iti zic mai degraba 20 49 2xx decat 26 16 !Razz Wink UN RE Galati Bucuresti via Urziceni facut cu toate cele 6 vagoane 20 49 2xx ale Galatiului .
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/servtrans888
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului


Numarul mesajelor : 2476
Localizare : Targu Mures
Reputatie : 4999
Data de inscriere : 24/05/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Joi 24 Oct 2013, 23:08

Vremuri mult apuse baieti, adevarul doare.. Nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie peste 10ani.. daca va mai exista CFR Calatori sau daca o sa mai tina minte cineva cum o fost inainte.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014    Astazi la 09:49

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2013-2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Mersul trenurilor 2013-2014 Interregional Călători
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-