Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Râmnicu Vâlcea (201)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4
AutorMesaj
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6536
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 20:18

Vedere spre statie.





Pe fundal se vede discul rosu pentru linia din plan secund. Daca nu ma insel aceasta mergea spre zona industriala din Nord. Linia poate fi observata, parte prin iarba, parte acoperita de pamant, pana la pasajul pe sub calea ferata de pe Strada Matei Basarab.

Totodata ar fi de mentionat ca au mai ramas trei bariere in oras: cea dinainte de Halta Ostroveni (dinspre Piatra Olt), cea dintre Podul de Fier si Gara si aceasta, din dreptul Bulevardului Nicolae Balcescu. Traficul e ceva mai aerisit, dar nu incomparabil mai mult, din cauza numarului tot mai mare de masini.







Prin imaginile de mai sus, cele de la subiectul cu Lucrarile de modernizare si prin cele puse in datile trecute sper ca e clar cum arata intregul ansamblu al statiei R. Valcea. Pentru eventuale intrebari va stau la dispozitie. Smile
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14015
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17462
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 21:09

Adirmvl a scris:


Normal semnalele astea luminoase (sper ca nu gresesc denumirea) nu ar trebui sa fie la ceva zesi de metri de cladirea garii, nu la 2-300 de metri, cum sint in cazul asta? Cel putin pentru R. Valcea, avand in vedere ca liniile sint in curba in jumatatea de nordica a statiei. Aici pare linia 2 e directa, dar in celalalt capat linia 1 iese direct din statie.


E bine si normal unde sunt amplasate semnalele luminoase, (ai zis bine, cele cu brate se numesc semafoare) atunci cand linia este in curba deci cum este in acest caz sunt amplasate semnale luminoase repetitoare, ai o poza cu ele, adica astea:



_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6536
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 21:19

Nu te contrazic, da' iti trebuie ochi de soim sa stai in dreptul cladirii garii ca sa vezi ce indica semnalele alea. Presupunand ca nu e curba prea stransa si le poti vedea. O sa verific cand merg la Cluj. Smile
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6536
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 27 Sept 2016, 02:17

O imagine cu o parte a Ramnicului din 1902. Cu 6 este marcata cladirea garii. Pentru oraselul de atunci era foarte importanta, iar odata cu demolarea ei de acum cativa ani pentru a face loc unei debarale kitschoase s-a pierdut o bucata din istoria orasului.

http://i1.wp.com/curieruldevalcea.ro/wp-content/uploads/2015/01/Imagine-26.jpg

Legenda.

PS: Rog un moderator/admin sa modifice denumirea topic-ului in Râmnicu-Vâlcea (201) apoi sa stearga acest post scriptum. Multumesc!
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 6536
Reputatie : 8691
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Vin 14 Oct 2016, 19:05

Intre Podul de Fier (cel de peste Raul Olanesti) si bariera de la sud de gara. Gardul are cam 1,20 m, dar cam la fel de ascunse pareau sinele si de la peste 1,80.



Apropo de Podul de Fier, anul trecut, parca, l-au vopsit. Are rugina pe el!

Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14015
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17462
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Sam 25 Feb 2017, 15:09
















_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3020
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5643
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mier 03 Mai 2017, 15:39

Din ce vad din fotografii, statia Râmnicu-Vâlcea (dupa modernizare) are 4 linii pentru calatori.


Ar fi interesant de vazut o schita cu liniile din statia Râmnicu-Vâlcea, dupa modernizare! Inclusiv liniile din remiza!



Ca si alte unitati de exploadare feroviara, statia Râmnicu-Vâlcea mai are si:


-Remiza de locomotive si automotoare (din cate stiu inca folosita)

-Revizie sau post de revizie vagoane calatori- cel putin aveea! Astazi nu stiu daca in statia Râmnicu-Vâlcea SNTFC-CFR-Calatori mai are lacatusi de revizie vagoane.

-Sectie Intretinere Linii

-Statia are probabil si electromecanic SCB.


Statia are si rampa de marfa, cu acces auto din strada Ioan Referendaru.




Prin cai ferate industriale, statia CFR Râmnicu-Vâlcea deserveste sau deservea:


-Rampa de marfa a SC Hervil SA. Calea ferata care deservea aceasta rampa mergea paralel cu linia curenta, pana inainte de pasajul denivelat pe sub strada Matei Basarab.
Aceasta cale ferata industriala mai exista in teren, dar nu mai este folosita din ?


-Un depozit de materiale de constructii, situat in apropierea podului peste paraul Olanesti.
Calea ferata industriala care deserveste acel depozit mai este probabil folosita.


-Fostul Combinat de Industrializare a Lemnului.
Calea ferata industriala care deservea CIL a fost desfiintata si demontata din teren.
Aceasta fosta cale ferata industriala trecea pe sub pasajul denivelat cu Bdul. Tudor Vladimirescu, trecea pe la est de remiza, apoi traversa la nivel strada Ferdinand (aici ar mai fi ramas o bucata de sina inglobata in asfalt), apoi trecea prin coltul nord-vestic al autogarii Dacos, traversa la nivel Bdul. Nicolae Balcescu, dupa care intra in incinta fostului CIL.
Pana când a fost utilizata si când a fost desfiintata aceasta fosta cale ferata industriala ?




Cea mai apropiata autogara de statia CFR Râmnicu-Vâlcea este autogara Dacos, insa accesul pietonal din statia CFR Râmnicu-Vâlcea pana in autogara Dacos este oarecum intortocheat (pe strazile: Maior V. Popescu, Bdul. Tudor Vladimirescu, pe pasajul denivelat, Strada Ferdinand, Bdul. Nicolae Balcescu).

Mult mai facil este accesul pietonal de la halta CFR Ostroveni h. la autogara 1 Mai.


In 1989 care era autogara din Râmnicu-Vâlcea (presupun ca atunci exista o singura autogara in Râmnicu-Vâlcea)- Dacos sau 1 Mai ?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   

Sus In jos
 

Râmnicu Vâlcea (201)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Râmnicu Vâlcea (201)
» Fantomele căii ferate Vâlcele - Râmnicu Vâlcea
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» Trenuri sezoniere
Pagina 4 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (P, R, S, Ș)-