Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Râmnicu Vâlcea (201)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Sam 20 Oct 2012, 15:09

Remiza Ramnicu Valcea.



Sus In jos
Semafor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 950
Varsta : 60
Localizare : Pascani( IS)
Reputatie : 3592
Data de inscriere : 21/02/2010

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Dum 21 Oct 2012, 18:07

In prima fotografie se vede elevatorul de incarcat carbuni si putin mai in spate , o mica macara care probabil folosea la incarcatul carbunilor. Nu ai posibilitatea sa faci o fotografie a acelei "gospodarii de carbuni" - cam asa se numea aceasta parte a remizei care se ocupa cu incarcarea carbunilor in tenderele locomotivelor.
Ma intereseaza daca se mai pastreaza acei vagoneti care dupa ce erau incarcati, erau impinsi pe o linie foarte ingusta pana in dreptul elevatorului unde vagonetul era rotit cu 90 de grade si ajungea la baza elevatorului de unde era ridicat, basculat si apoi coborat din nou si ciclul se relua cu alt vagonet. Nu stiu daca -se mai pastreaza undeva acest sistem chiar si nefunctional ( cam greu cu foamea actuala de fier vechi Very Happy ).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mier 23 Ian 2013, 13:21

Nu am vazut nici un astfel de vagonet, din pacate... Revin cu alt rand de poze:


[img][/img]


[img][/img]


Cainii de acolo nu sunt deloc prietenosi cu cei carora le plac treburile Smile)


[img][/img]
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mier 23 Ian 2013, 21:04

N-am treaba cu cainii. Laughing Cand o sa am timp am sa pozez mai pe indelete locul, daca nu mai insel este chiar si schieletul unui vagonet acolo in curte. Chiar ma gandeam odata cum ar fi daca l-am putea transforma in ciclo-drezina.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Lun 25 Feb 2013, 11:46

Noul look al garii din Ramnicu Valcea.

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Dum 26 Mai 2013, 11:41

Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10900
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mier 23 Oct 2013, 10:16

Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1097
Varsta : 20
Localizare : Targoviste
Reputatie : 2890
Data de inscriere : 06/02/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Sam 12 Iul 2014, 20:15

Politia TF Ramnicu Valcea:


Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Sam 12 Iul 2014, 20:25

E pusa TF-ul acolo provizoriu. Inainte avea cladire separata, una mica, intre cladirea veche si Posta. In cladirea asta sint birouri, printre care si al IDM-ului.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Dum 21 Feb 2016, 19:58

Niste imagini de ieri, din zona remizei.











Cand pozam facea o DA manevre si suna ceva in canton. Stie cineva daca mai e functional?



E normal ca pe liniile care duc in remiza sau care tin de Infrastructura sa fie piedicile alea (sau cum le zie)?





Stie cineva ce rol avea?







Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Sam 27 Feb 2016, 23:00

Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 19:01

Zilele trecute am facut niste poze cu statia R. Valcea, nu doar cu ce se intampla in dreptul cutiei de plastic si pisoarului de sub linii.

Intrarea e dupa Podul de Fier de peste Olanesti.



















Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 19:09



Macazul pentru linia 3. Liniile din plan secund sint folosite acum pentru garari. In principiu fie pentru 900-uri, fie pentru Desiro, garniturile clasice fiind garate in partea de nord a statiei, in dreptul pasajului suprateran dintre cladire si remiza. Inainte respectivele linii erau folosite pentru manevre si incarcat/descarcat marfa din/in cladirea din caramida.



Un macaz de la respectivele linii.





Liniile 1, 3 si inca una pentru manevrele de la fostul depozit.



Macazul liniei a 2-a.











Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 19:57

In stanga se vede macazul pentru linia 4, in dreptul careia inainte era o platforma pentru incarcat/descarcat marfuri. In dreapta este macaz pentru o linie din dreptul depozitelor.







Trecerea la nivel din partea de sud a cladirii garii.





Pentru situatia de aici pana la pasajul din partea de nord a cladirii garii gasiti imagini detaliate la topicul Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea

Dupa cum spuneam, garniturile clasice sint garate chiar la nord de pasajul suprateran.



Discul rosu din fata locomotivei e un semn auto de acces interzis, dat cu spray rosu peste dunga alba.






Catre Remiza si liniile pentru utilajele de la Infrastructura.





Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 6149
Reputatie : 8047
Data de inscriere : 06/04/2012

MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Mar 03 Mai 2016, 20:06











Normal semnalele astea luminoase (sper ca nu gresesc denumirea) nu ar trebui sa fie la ceva zesi de metri de cladirea garii, nu la 2-300 de metri, cum sint in cazul asta? Cel putin pentru R. Valcea, avand in vedere ca liniile sint in curba in jumatatea de nordica a statiei. Aici pare linia 2 e directa, dar in celalalt capat linia 1 iese direct din statie.





Mai subtire cu piatra sparta.



In fundal, dupa gardul de beton, e discul rotativ din Remiza.







Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Râmnicu Vâlcea (201)   Astazi la 05:50

Sus In jos
 

Râmnicu Vâlcea (201)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucrări modernizare gara Râmnicu-Vâlcea
» Râmnicu Vâlcea (201)
» Fantomele căii ferate Vâlcele - Râmnicu Vâlcea
» IR 1688/1687 Sibiu-Rm. Vâlcea-Slatina-Pitesti-Buc. Nord-Mangalia
» Trenuri sezoniere
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (P, R, S, Ș)-