Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Sam 11 Iul 2009, 14:02

Te credem, insa ideea de a trimite aceasta petitie referitor la pozatul pozelor, nu a fost a mea, ci a unui grup numeros de membri ai acestui forum. Ideea a fost a lor, iar eu am executat-o. Eu nu trimit petitii de capul meu, ci numai cu acceptul conducerii acestui forum. Daca vreau sa o trimit de capul meu, o trimit pe numele meu, si nu al forumului. Dar am trimis aceasta petitie, tocmai pentru faptul ca unii dintre noi, aveau probleme cu pozatul prin gari, si de aceea, ne-am gandit ca vor fi ingaduitori cu noi si ne va da acceptul sa pozam. Stim bine ca nu scoatem bani dupa urma acestor poze, o facem din pasiune, nu cu scop publicistic , documentar sau pentru filme, caci numai pentru acest scop se percepe taxa, asa cum scrie si in raspuns. Sincer, imi pare rau ca ai avut probleme Cristi, poti sa spui ca pozezi ca sa ai amintire, ca esti pasionat de CFR, sau poti spune ca verificai aparatul , te uitai la el si nu pozai, sau te uitai la pozele de pe aparat. Cei de la CFR trebuie sa ne inteleaga, si sa nu incurce varza cu capra, sa nu ne puna in aceeasi oala ca pe cei care scot bani de pe urma documentarelor , caci este o mare diferenta intre noi si ei.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3480
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Mier 26 Aug 2009, 15:08

Nu stiu de ce la noi este restrictionat sa pozezi in gari. In Olanda este liber sa pozezi cum vrei, unde vrei, ce trenuri vrei, chiar si detalii de ordin tehnic, si lumea este foarte amabila, nu te alunga. Smile
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5062
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Mier 26 Aug 2009, 20:25

Lovekomotive a scris:
Nu stiu de ce la noi este restrictionat sa pozezi in gari. In Olanda este liber sa pozezi cum vrei, unde vrei, ce trenuri vrei, chiar si detalii de ordin tehnic, si lumea este foarte amabila, nu te alunga. Smile

La noi, în mare parte, a rămas aceeași mentalitate comunistă, prin care calea ferată ar fi un "obiectiv strategic". Depinde, totuși, și peste cine dai, că poți să dai peste un om deschis la minte, dar și peste câte un agarici care din exces de zel să te reclame la miliție pentru asta.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3480
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Mier 26 Aug 2009, 20:35

Asa e...Mentalitatea a ramas aceeasi peste tot. Eu cred ca pana la urma toti astia pasionati de trenuri, sa ne unim cu totii, si sa ne facem o asociatie, care sa aiba autorizatie din partea CFR sa pozeze, sa faca reportaje despre calea ferata si tot ce tine de ea. Ar fi ceva frumos Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Mier 26 Aug 2009, 23:07

Nu cred ca ar fi de acord cei de la CFR. De fapt, si petitia care am trimis-o referitor la pozatul in gari, a fost in numele forumului, deci tot in numele unei grupari, si raspunsul a fost unul care a lasat de dorit...

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
mariuskl



Numarul mesajelor : 125
Varsta : 27
Localizare : Timisoara - Ghilad - Uricani
Reputatie : 2828
Data de inscriere : 25/07/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Joi 27 Aug 2009, 11:33

In mod normal nu ar trebui sa ai nici o problema cu pozatul, fiind spatiu public. Daca iti comenteaza ceva si te mai ameninta si cu politia, ii spui frumos ca e spatiu public si ca ai tot dreptul garantat de constitutie sa faci poze acolo Very Happy
Sus In jos
http://www.jmarius.info/
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3256
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6372
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Dum 30 Aug 2009, 14:51

COSTACHE MIHAIL a scris:
Iata raspunsul la petitia nr. 2. Raspunsul este destul de amplu, insa nu se pomeneste nimic de automotoarele care zac in Pitesti si in Piatra Olt.

Ce ziceau acum cateva luni si ce fac acum ...

03/09/2009, 11:00, licitatie deschisa, urmata de strigare libera a pretului pentru vanzare: locomotive tip LDE 2100 CP, locomotive tip LDH 1250 CP si automotoare AM 900; ordonator SOCIETATEA NATIONALA DE TRANSPORT FEROVIAR DE CALATORI CFR CALATORI SA
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3101
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: MESAJ CE VA FI MUTAT   Mier 09 Sept 2009, 02:37

As dori să se ia în discuție reînființarea perechilor de trenuri Cluj-Mangalia. Trenul Cluj-Mangalia avea, într-adevăr, un mers cam aiurea; pleca pe la 16:30 și ajungea pe litoral înaintea orei 5 dimineața. În schimb, perechea acestuia era ideală pentru cei care doreau să se întoarcă de la mare în condiții civilizate deoarece:

1. Trenul pleca de pe litoral înainte de masă. Asta însemna că:
-nu era aglomerat, dar avea totuși, pasageri; majoritatea turiștilor, deși trebuie să elibereze camera de hotel cel târziu la ora 12, preferă să mănânce prânzul și să petreacă cât mai mul timp din ultima zi de multe ori pe unde apucă; în prezent, intervalul de timp la care mă refer variază între 1 și 11 ore, depinde de trenul cu care se întorc turiștii.
-nu avea scandalagii și alți pasageri care confundă vagonul cu discoteca din aceleași motive; respectivii preferă să profite cât mai mult din ultima zi

2. Era tren de zi; deci inconvenientul călătoriei noaptea cu trenul (în vagoane cu AC unde ai șanse să răcești ca lumea) nu exista.

3. Trenul Mangalia-Oradea a fost "împins" progresiv la ore din ce în ce mai târzii. Inițial, pleca din Eforie în jurul orei 14. Apoi l-au mutat la 17, apoi la 20 iar în prezent după ora 22. Cu atât mai mult se impune existența unui tren de zi care să asigure alternativa întoarcerii turiștilor care nu au chef să piardă 10 ore pe litoral. E normal să profiți cât poți de ultima zi de sta pe litoral, dar întorcerea pe timp de noapte este, nu de puține ori, un chin. Ori, în aceste condiții, mai bine se stă o noapte în plus și se vine ziua. În 2005, nu credeam că voi ajunge să mă duc cu sezonierul și să vin cu acceleratul 1635. Ei bine, uite că așa s-a întâmplat. Decât să pierd peste 10 (zece) ore de la eliberarea camerei de hotel până vine sezonierul (care, deja la Eforie poate avea întârziere de o jumătate de oră; atentie, o jumatate de ora pe o distanță de 28 km), mai bine am luat un Isuzu Turquoise până la Constanța iar acolo m-am îmbarcat pe tren la ora 15:44. La acest artificiu au recurs și alții, printre care se numără cel puțin două foste eleve (absolvente de-a 12-a, cărora le-am predat în perioada claselor 4-8, respectiv 4-10) care au venit din Vama Veche până în Constanța iar acolo s-au îmbarcat în trenul de care zic.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Mier 23 Sept 2009, 18:25

Peste cateva zile voi inainta coducerii CFR Calatori o petitie in care vom cere cateva informatii referitor la automotoarele seriei 55:
Am probleme cu multifunctionala, de aceea am scris-o cu pixul, dar asta nu este o problema .

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3256
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6372
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Sam 26 Sept 2009, 23:34

Pai seria 55 mai e o rama care nu a circulat niciodata a fost doar la probe se afla in Electroputere Craiova.

http://forum.railwayfan.ro/viewtopic.php?t=2665&postdays=0&postorder=asc&start=43
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5062
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Dum 27 Sept 2009, 12:15

Exact! Este vorba de TEA 7. Celelalte 6 TEA-uri au fost casate, din pacate.


Trenuri electrice automotoare (TEA)

In vederea organizarii unui serviciu suburban de calatori modern, CFR si Institutul de Cercetari si Proiectari Tehnologice in Transporturi
(ICPTT) au realizat, intre anii 1974-1975, prototipul unui tren electric automotor (TEA), prin adaptarea unor vagoane de tip suburban existente. Dupa incercarile executate cu prototipul 080-TEA-001 pe linia Bucuresti–Brasov, s-a trecut la executia de serie de
catre EPC si Intreprinderea de Vagoane Arad (IVA). Un TEA este alcatuit din 4-6 vagoane, dintre care 4 sunt motoare (Bo'Bo' + Bo'Bo' + (2'2') + Bo'Bo' + Bo'Bo'). In aceasta compunere, TEA are o putere de durata de 1.870 kW (uniorara 2.180 kW), o capacitate totala
de transport de 925 calatori (396 locuri) si o viteza maxima de 120 km/h. Au fost construite 6 TEA (inclusiv prototipul), care au fost utilizate in special pe regionalele Bucuresti, Craiova si Cluj, in serviciile cele mai diverse, de la trenuri cursa, la accelerate. Un exemplu de numerotare a vagoanelor TEA 5, asa cum au circulat ca A 139/140 Bucuresti Nord–Craiova in mersul de tren 1986/87:
55-0005–3 vag.
motor cu cabina de conducere;
56-0005–1 vag.
motor fara cabina de conducere;
57-0005–9 vag.
remorca clasa 1;
57-0004–2 vag.
remorca clasa 2;
56-0006–9 vag.
motor fara cabina de conducere;
55-0006–1 vag.
motor cu cabina de conducere.
La inceputul anilor '90, EPC a mai construit un prototip TEA de culoare rosie, de o constructie total diferita fata de cele descrise mai sus, inmatriculat la CFR ca trenul 7 (55/56/57-0013, respectiv 0014). Utilizarea acestuia a fost sporadica, fiind supus unor nenumarate interventii in uzina constructoare.


JF 11-12/2000
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Joi 01 Oct 2009, 20:16

Miercuri 30 septembrie 2009, am fost la Palatul CFR, ca sa depun cateva petitii. Cum eu locuiesc in apropiere de Gara Obor, iar Palatul CFR este langa Gara de Nord, am fost cu vestitul tren OBOR-NORD, nr. 18208, care trece prin Dragonul Rosu, pentru ca sa mai castige un client cefereul. Am fost cu totii numai 5 insi, in aceasta rama seria 58. Trenul a plecat din Obor la ora 14:05 si a ajuns in Gara de Nord, la ora 14:44. O poza la intrarea in Statia Dragonul Rosu
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3903
Reputatie : 6800
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Joi 01 Oct 2009, 20:23

Frumoase privelisti . Daca mergeai cu troleibuzul 85 , cate minute dura ? Ultima oara cand am mers cu el , dura 25 minute intre Gara Obor si Gara de Nord . Cu trenul ai facut 40 minute si sunt cca 17 km . Nici 30 km / h ...
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Joi 01 Oct 2009, 20:41

Faceam mult si cu troleibuzul, din cauza ambuteiajelor, nu chiar cat faceam cu trenul, insa mai placut a fost ca sa ma duc cu trenul. Postez una din petitii, sa speram ca raspunsul in cel mult 30 de zile va fi unul pe masura noastra!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7919
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12525
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Joi 01 Oct 2009, 20:42

Iata si alta petitie, acum asteptam raspunsurile celor de la CFR Calatori!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.   Astazi la 20:24

Sus In jos
 

PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» PETITII TRIMISE DIN PARTEA FORUMULUI.
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
» Piatra Olt (901)
» Revista presei (partea IV)
» A
Pagina 3 din 14Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-