Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3479
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 10:53

asa nervos era
il inteleg na ca trenul intarzie
dar sa spui asa ceva
ce in Germania crede ca se porcedeaza altfel ca la noi? poate da, nu cunosc dar nu in 5 minute cum spunea asta si mai ales ca daca mecanicul nu repara e dat afara (vai vai ce oameni...)
Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3479
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 10:55

am povestit asta la un prieten si a facut o gluma pe seama asta
daca se strica masina si nu o repari te da nevasta afara? Smile
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 11:11

In Germania se intampla multe lucruri bune, e o tara bine organizata, il mai pun pe fratemiu sa povesteasca cum e pe acolo cand vine vorba de legalitati, transport si dastea, spunea ca avea un coleg care luase nush ce amenda de 50 euro, nu a platit-o si intr-o seara a fost legitimat de militie, avea chestie daia cum e la noi "dat in urmarire generala" si l-au inchis pentru amenda aia de 50 euro care se facuse intre timp vreo 750 euro, 50 de zile cu 15 euro/zi dar erau romani pe acolo si cu 5 euro/zi. Si mai avea omul amenzi, in prima zi dupa ce a iesit si-a luat bilet la autocar si a venit acasa, la 2 controale pe drum pe teritoriul Germaniei a stat cu inima in san crezand ca il gaseste iar si il inchide. D-aia Germania e tara perfectiunilor, dar acolo militia e lege nu ca la noi, niste oameni normali imbracati in uniforma sa castige si ei o paine.

O alta faza cu o baba care venea acasa cu 1.800 euro salariul pe 2 luni care i-a pierdut intr-o benzinarie la alba-neagra, mafie pe mana tigani de acolo cu cei de la benzinarie si cei de la Atlassib, camere video care nu bat in locul unde tigani isi fac jocul si romani prosti care viseaza la castiguri nemuncite.

Imi spunea fratemiu ca daca vrei sa mergi intr-o tara si esti singur si vrei sa fi in siguranta ori iei avionul ori trenul, cu autocarul e pericol, e mafie mare in strainatate, un alt coleg de la munca la fel patise un tovaras de-al lui cand a venit de la nemti a pierdut 3.000 euro la alba-neagra si batut in toaleta benzinariei, noroc ca ceilalti bani nu-i avea la el in portofel ca ii pierdea si pe aia, erau in valiza la bagaje, odata ce ai intrat in joc nu mai poti sa iesi. Soferul autocarului : "Bai cucoana eu te-am pus sa te duci sa te joci ?? De ce te-ai dat jos din autocar ?? " Alti care nu jucau la alba-neagra erau urmariti la wc si erau jefuiti acolo.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 318
Reputatie : 2502
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 20:00

Hello.
Can you give me some materials even in Romanian on the following topic : railway transport and logistics in Romania. Trends, problems, opportunities for development. Hope it's clear. Thank you in advance

Best wishes,
Ivan Ruse  Wink 
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 21:20

Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripțiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internațional:

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 713
Varsta : 29
Localizare : Iasi
Reputatie : 3356
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Joi 20 Feb 2014, 21:21

Jhonyla a scris:
Ieri locomotiva trenului 2604 nu a mai vrut sa porneasca in statia Ronat
a fost ceruta o locomotiva de ajutor
un calator nervos se certa cu seful de tren "in Germania locomotiva venea in 5 minute mecanicul daca nu e apt sa o repare e concediat"
atunci i-am explicat si eu ca sunt proceduri in cazuri din astea
a strigat la mine sa tac ca eu nu stiu ce este aia cale ferata, si am tacut Smile
intrebarea mea este
care este procedura in cazul de fata pentru aducerea unei locomotive de ajutor?
precizez ca locomotiva a venit dupa aprox 50 minute
a venit si 2606 intre timp care a plecat primul iar 2604 la 5 minute dupa
Se declara locomotiva defecta in maxim 15 minute,cu un anume defect ,se cere locomotiva de ajutor,amble prin avizare RTF la prima statie din parcurs , cu numar de foaie ,mecanic, tren si locomotiva,pozitia kilometrica ,cu consemnarea lor in foaia de parcurs cu numar si otra comonicate de la IDM din statia care a primit avizarea si cam asta e, daca intre timp se reuseste remedierea defectului, se renunta la locomotiva de ajutor prin avizarea tot a primei statii din parcurs prin RTF ,tot cu, consemnarea in foia de parcurs la renuntarea la mijlocul de ajutor ,ora si numarul la care sa primit confirmarea renuntarii ,evident si numele statiei si a IDM care a facut operatiunile !


Degeaba se crede respectivul in tara OZN-urilor, ca nici o locomotiva nu va fi venit in 5 minute ca mijloc de interventie nicaieri in lume,cat despre bagatori de seama ,aia nu au ce cauta in interesul de serviciu al mecanicului de locomotiva ,indiferent de cauza si scop, mecanicul este singurul care dicteaza situatia, cum de altfel este singurul care raspunde pe orice plan pentru orice se intampla pe teren.Nu ia nimeni capulo nici unui mecanic daca acesta n ureuseset sa remedieze defectiunea in alea `5 minute, si cu atat mai putin nu va imaginati ca se va intampla acest fapt in tari precum Germania, Franta, etc , acolo ala e pus efectiv si numaidecat sa duca trenul si asta e serviciu lui, nuca la noi sa bage ramurele in tevi la compresor la Desiro ,noi deocamdata sunt in cel mult lumea a 2-ua al cailor ferate ,si asta numai datorita disciplinei seriozitatii si bunelor cunostinte in domeniu, dar nu neaparat valabile, si imi asum raspunderea celor scrise ,sunt destui care inca nu stiu multe !
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1857
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 00:36

KQQ a scris:
Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripțiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internațional:

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg

"81" n-are a face cu faptul de a fi apt pentru trafic internațional, ci cu caracteristicile tehnice(viteza de circulație și condițiile de alimentare cu energie electrică și tipul încălzirii vagonului).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 01:38

MariusM a scris:
KQQ a scris:
Cum se justifică acel "81" de pe vagoanele 20-81? Inscripțiile de pe el nu arată că ar fi vagon apt pentru traficul internațional:

http://transport-in-comun.ro/trenuri/vag-cal/20-58/50%2053%2020-81%20001-1-R680(Ct-BucN)-BucN-012.jpg

"81" n-are a face cu faptul de a fi apt pentru trafic internațional, ci cu caracteristicile tehnice(viteza de circulație și condițiile de alimentare cu energie electrică și tipul încălzirii vagonului).

Conform directivei UIC din 2011, dar și a celei anterioare, 81-le înseamnă, pe lângă viteza maxim admisă de 160 km/h, toate tensiunile și abur (aburul doar pentru vehiculele destinate traficului intern). Dacă mai e activă încălzirea cu abur (poate știe Dr2005 dacă au lăsat-o sau au desființat-o), codul 81 are o anumită logică.

Ca fapt divers. Cifra 1 în a opta poziție a codului de 12 cifre ale vagoanelor de călători înseamnă:
-ori toate tensiunile (codul 71 și codul 91)
-ori toate tensiunile + abur (aburul doar pentru vagoanele destinate traficului intern) - majoritatea codurilor de tip "x1"
-ori 1000 V și abur (codul 11)
-ori serii rezervate (codurile 01, 31 și 61); inițial, tot ce era între 60 și 68 era doar pe abur; de aceea sunt atâtea serii rezervate de tipul 6x
-ori doar abur (codul 21)
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 08:49

8 e pentru viteza maximă de 160 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 17:29

Nu se justifica KQQ! Nu mai cauta logica in inscriptiile interne CFR Smile ..
20-81 e mai inrudit cu 20-58 decat cu 21-80 sau 21-90 ... Atat timp cat e intern nu comenteaza nimeni ca e pictat pe el 20-81 sau 20-83 .. 21-76 are totusi regim international ca 76'le e corect!La fel si 22-76/96 ar putea merge afara... (si acum evident ca merg Smile) .. ca e usor sa pictezi 61 pe ele Very Happy .. dar sunt apte cel putin UIC inscriptionate corect.. ) . 21-86,daca nu ma insel e 1500 V~ si abur Razz .. iar 21-86 garantat nu are abur .
Nici acest 20-81 nu are conducta de abur ... Daca ai noroc vara il gasesti pe 1821/1822.. iar in timpul anului,tot cu 1821/1822 merge sigilat la Arad pentru revizii .. l-am prins acum 2 ani in Savarsin in drum spre casa,si l-am studiat un pic..
Sus In jos
Cont.dezactivat



Numarul mesajelor : 1236
Reputatie : 2560
Data de inscriere : 20/05/2013

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 22:43

Stie cineva cat de des circula CTV prin zona moldovei (mai exact Suceava, Iasi) si pe ce rute?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 22:57

Baieti din zona Moldovei te pot ajuta cu acest raspuns dar la ce parc de locomotive au e clar ca trec destul de rar pe acolo.
Sus In jos
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Vin 21 Feb 2014, 23:36

Vin pentru Dornesti (fabrica Egger), odata cam la 2 saptamani sau 1 luna (nu e regula), anul trecut au fost de vreo 3-4 ori cu unul din Siemensurile (Hercules), in rest cu DA-uri. Si plecau incarcate cu PAL ambalat (vreo 25 de Hibblinsuri, sau ceva de genu), pentru export. Stateau cate o zi intreaga in curte la incarcat.
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3102
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Sam 22 Feb 2014, 00:17

Știe careva, în prezent, care este numărul total de vagoane în cadrul seriilor:
-10-56? În 2010 era unicat
-20-58?
-20-81?

Pe site-ul lui Dr2005, la fiecare din cele 3 serii e prezentat doar vagonul cu numărul de parc 001. Sunt unicate toate 3? sau au sosit, între timp, și ale vagoane din seriile respective. La 10-56 mi se pare interesantă ideea de a folosi, la clasa I, 10 compartimente virtuale la o lungime a cutiei de 24,20 m. Ca o clasă a doua, dar cu 6 locuri / compartiment virtual și cu mese.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Sam 22 Feb 2014, 00:24

20-81 .. doar 1 a fost facut!
20-58 .. 1 bucata!
10-56 ... 6 daca nu ma insel .. O sa ma corecteze Doctoru(sau Mureseanu) imediat Very Happy.. din care 1 are usi automate si a fost al Galatiului! si inca e..
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Întrebări și răspunsuri   Astazi la 06:27

Sus In jos
 

Întrebări și răspunsuri

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
» Întrebări și răspunsuri
Pagina 66 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-